Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Skal vi se, mistet i mars tror jeg? Var da rett under 5 uker på vei, så var tidlig....

Okei, veldig betryggende å se et hjerte slå da ja!!!! De sier jo det øker sjansen veldig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jauda, det blir spennende!!! De har jo mange fra før så regner ikke med at de tar av som de gjorde første gangen. Det husker jeg godt!! Men de blir nok veldig glad for det, og mamma kommer nok til å bekymre seg for at jeg jobber for mye kjenner jeg henne rett!!! :kyss: Men det er hyggelig det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er kampen ferdig, så nå er tiden inne!!!! Orker ikke å holde det hemmelig lenger vi, magen strutter jo!!! :ler: Så er det jo så hyggelig å fortelle det også og hvis det skulle gå galt tror vi at det er greit at de vet det uansett! Men vi håper jo inderlig at det fortsetter som det har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi!!! :hoppe:

Snakket med mamma!!! Hun trodde ikke helt på det til å begynne med og ble helt stille... "Er det sant dette nå eller????" Ja selvfølgelig!!! Hun ble veldig glad og måtte fortelle pappa mens vi pratet men da klarte hun ikke å si det riktig så hun fortalte heller at vi skulle bli besteforeldre!!! Vel-vel! :ler: Hun ble nok lit sjiplet ja! Men hun ble veldig glad og synes det var et perfekt tidspunkt vi hadde valgt ift livssituasjonen våre!:hoppe:

Så fikk jeg streng beskjed om å ikke tenke på det å evt miste fo alle vi søsknene hadde sittet fast som stein! Jaja! :hoho:

Iallefall veldig morro å fortelle det, men nå vil også mannen fortelle det til svigers men jeg orker ikke nå. Vil bare legge meg. Har laaaaaaaaaaaaang dag i morra!

Men nå skal jeg iallefall sove godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å fortelle foreldre da. Vi forteller nok ikke noe før uke 12. Froskemannen er veldig bestemt på det. :sur:

:ler:

Sov godt, lille Smilevenn. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg streng beskjed om å ikke tenke på det å evt miste fo alle vi søsknene hadde sittet fast som stein! Jaja! :hoho:

:ler:

Bill hilser- han har vært utlånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Bill hilser- han har vært utlånt ;)

:overrasket: HVA????

Så koselig!

Håper du har en fin gravid dag!

Takk det samme ;)

______

Har vært så lange dager og travelt i det siste så det har blitt lite kg. Men i dag håper jeg på å reise hjem fra jobb i normal tid!!! :klappe: Får besøk dere andre senere.

Kjekt å fortelle foreldre ja. Jeg var også veldig streng på det med 12 uker men det ble så vanskelig, så har jeg vel insett at det ikke er så viktig...

Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme!!! Hatt en slitsom dag, men godt å være hjemme i rett tid!

Håper jeg får mer overskudd i 2.trimester, de sier jo det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de sier så. Og da får vi vel bare håpe på at det stemmer for oss også.  :)

Er du kvalm og?

Nei, jeg har ikke vært kvalm en dag!!! Veldig glad for det! Er du plaget med det?

Helt sant :nikke :ler:

Jeg er sjokkert? Er det for spesielt intresserte eller noe som skal skrive om temaet??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...