Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sov godt da. Smilevenn.  :klem:

Du også :klem:

å, det hørtes godt ut!!  :sjarmor:

ha en flott fredag!

:klem:

Takk! Den ble ikke så verst! Godt med helg!!!

Hellu hellu!! Hvordan står det til? Snør idag! Det begynner virkelig  bli vinter nå.. Gleder meg til sommern jeg ;)

Joda, det tusler og går. SKla nyte helga selv om jeg har masse jeg skulle ha gjort. Har snødd litt her også, kommer vel mer i morra tenker jeg. Hadde det bare blitt der hadde det vært greit, men orker ikke sludd. Sommer ja.... hm, det er deilig det. Men det er ganske godt i førjulstida med adventsstaker og stearinlys, pledd og tv-titting.

Håper du har det fint, snuppa! :klem:

Vil ellers si i fra om at jeg har fått ny dagbok. Link i signaturen. ;)

Bra du sier fra, får ta meg en runde i morra. Nå må jeg stupe i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er visst i natt!!! :hoppe: Digger det, bortsett fra at det blir tidlig mørkt og enda tyngre å komme seg ut om kveldene med bikkja... :sjenert: Men så blir det for en kort periode litt lettere å stå op om morran, men kanskje jeg slipper det hvis jeg blir sykemeldt??? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUH! 3 1/2 timers arbeid i hagen. Skal si det ble bra så nå kan nesten snøen få legge seg. Trenger hjelp til noen tunge løft med urner og hagemøbler men det får jeg sikkert hjelp til av mannen en kveld. SÅ kan snøen bare lave ned OG bli liggende! Det er viktig!

Nå skal jeg pakke ned tannbørsta og trusa og dra på venninnebesøk! Skal bli skikkelig koselig!!! Så skal jeg jo fortelle nyheten til henne også. Nå er det svært lite å skjule lenger, magen strutter som bare det, selv under de få store genserne jeg har synes det.... Håper ikke det er to :( Jaja, vi skal ta det også altså, men det virker iallefall fjernt nå!!

Av en eller annen grunn tror jeg venninna mi får sjokk når hun får vite det. Hun har alltid snakket som om vi ikke vil ha barn og iallefall ikke før om to-tre år. Eller så er det at hun ikke vil at vi skal ha barn?? :klø: Nei jeg vet ikke hvorfor hun har sagt det sånn jeg.... Vi gleder oss iallefall!!!

Hade! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tidlig å få struttemage..

Kanskje det ER tvillinger!?!

Eller muligens du er lengre på vei??

:klø:

Hadde vært gøy å fått et magebilde snart! :sjarmor:

Kos deg hos venninna de i kveld. Ikke bry deg om hva hun sier, eller tror eller vet. Slikt har ikke hun noe med å legge nesa si oppi. Så det så!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tidlig å få struttemage..

Kanskje det ER tvillinger!?!

Eller muligens du er lengre på vei??

:klø:

Hadde vært gøy å fått et magebilde snart!  :sjarmor: 

Kos deg hos venninna de i kveld. Ikke bry deg om hva hun sier, eller tror eller vet. Slikt har ikke hun noe med å legge nesa si oppi. Så det så!! ;)

:klem:

Tvillinger... :redd:

Kan ikke fatte at jeg er lenger på vei, kjente EL den måneden det var befruktning og har alltid stabil mens, det hadde jeg før dette også.

Men den siste uka har den blitt stor. Den er ikke hard men bare diger :ler: Virker som om all muskulatur har sluppet taket, og det skal visst skje, men synes den er stor ja. Skjønner ikke noe jeg. Skal til lege mandag så da får hun vel se på den.

Til sammenligning så er jeg ikke større enn hun største her men noe i samme gate. Jeg får vel ta noen bilder selv en dag.... Synes det er stort nok til å være førstemann.... I tillegg var jeg ikke så stor og slapp i magen fra før, okei en bilring eller to men ikke det største mageproblemet.

Har foresten lagt på meg 3 kg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

føler meg litt stor jeg også, men har ikke gått opp noenting enda. Heldigvis får jeg kanskje si. På morgenen er magen ganske normal, men på kvelden ser den ganske gravid ut ja. Men vi er jo gravide også da, så er kanskje ikke så rart. :ler:

Er det to i magen min, vet jeg ikke hva jeg gjør. Det er klart at det er ikke annet å gjøre enn å ønske begge to velkommen, men da lurer jeg på om jeg blir nødt til å ta et års permisjon fra studiene... :sjenert:

Håper du får en fin kveld hos venninna da. :klem:

Jeg koser meg hjemme alene i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har kost deg i helga, og at det var hyggelig å fortelle den store nyheten til venninna di! :)

er veldig nysgjerrig på magebilde altså...

ha en fin mandag, smilevenn :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Og takk for hyggelige hilsninger!

Joda helga ble som den ble, den startet veldig hyggelig men endte med omgangssyken på både venninna mi og meg! :kvalm: Det var helt grusomt! Det verste jeg vet er å spy. I tillegg er jeg jo sulten hele tiden nå som gravid så det var en svært dårlig kombinasjon.

I dag har jeg begynt å fått spist litt men er fortsatt slapp og vondt i kroppen.

Jeg var også på min første kontroll i dag. Følte meg veldig lite opplagt til det men.... Jeg fikk tatt blodprøver, levert urinprøve og målt blodtrykk. Får ikke svar på alt enda men det jeg har fått svar på ser veldig bra ut. Terminen min stemte også på dagen!!! :danse:

Fikk med et par bøker med litt stoff til mor og far :)

Magebilde ja Petra prøvedokke..... Jeg er jo ikke supermedlem og har vel ikke tenkt å bli det, for da ser jeg på meg selv som ultraavhengig! :ler: Og det vil jeg ikke bli! Så vi får se. Først må jeg vel få tatt noen bilder. Men hvis de magene jeg la ut link på ovenfor ikke er unormale er vel ikke min det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omgangssyke er rett og slett :kvalm::ler:

Ble ikke sykelemdt. Hun tok det veldig alvorlig og jeg skal tilbake om en uke. Regner med at jeg blir sykemeldt da - over lang tid sa hun :( Men jeg gleder meg i grunn til det. Skal bli godt å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke sykelemdt. Hun tok det veldig alvorlig og jeg skal tilbake om en uke. Regner med at jeg blir sykemeldt da - over lang tid sa hun :( Men jeg gleder meg i grunn til det. Skal bli godt å slappe av.

Godt legen tar deg alvorlig. Ikke gøy å bli langtidssykemeldt, men hvis det er det som er best for kroppen din og spiren, er det bare å gjøre det. :kose:

"Det snør det snør tidelibom" :digge:

Det er det det gjør tiddelibom :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda, omgangssyke hørtes ikke bra ut :hår:

jeg tror du får lagt ut bilder i galleriet selv om du ikke er supermedlem?

:sur: jeg vil se magebilde :sur:

:ler:

ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...