Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Vi har ikke bestilt ekstra UL nei. Har ikke tenkt på det en gang jeg.... Så da blir det nok ca. uke 18. Det blir en fin julepresang!!!(tror det er rundt julaften) Hva koster å bestille ekstra da???

Jeg fikk UL 1.nov fra legen min, altså jeg skal på sykehuset hvor jeg skal i uke 18, også. (Fin julepresang det, ja! :Nikke:). Tror det er veldig forskjell på leger, og jeg sa at jeg kom til å bestille meg en privat UL om noen uker, for jeg klarte ikke å vente helt til jul... Tror jeg så litt bekymret ut, for hun sa at siden jeg var litt bekymret, så mente hun det var grunn nok til å få UL av dem. Men jeg tror det vanlige er at en bestiller privat om en vil ha. (600-1000 kr?? usikker).

Faren min, som har jobbet på et par kvinnedominerte arbeidsplasser, sier det samme -han så det ofte før sine kvinnelige kollegaer, og det var visst noe med holdning og måten de gikk på...

Oi, spennende. Og rart. :klø: Tror ikke jeg gjør noe spesielt. Eller..jeg var på middag i går, og ble kanskje litt oppblåst i magen, og da tok jeg meg i å sitte med hånda over magen. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buksene mine strammer litt også, men det er nok mest luft...  :sjenert:

Satser på det hvertfall. Enig med deg at magen gjerne kunne ha ventet på seg litt.

Har også hørt at enkelte mener de kan se at kvinner er gravide. Gravide har jo ofte en slags glød, men ikke så tidlig som vi er vel?  :klø:

Føler ikke akkurat at jeg har noe annet blikk eller forandret holdning eller...

Godt å høre at magen strammer hos flere. Nesten redd det var to på vei her. :ler:

Tror ikke du føler dette med blikk og holdning selv. Det gjør ikke jeg heller, men har hørt flere mannfolk kommentert sånt.

mine bukser strammer ikke ennå, men det er kanskje ikke så rart  :ler:

da en venninne av meg gikk gravid sa hun at det var veldig irriterende at det eneste stedet du la på deg før de magiske 12 ukene var magen. -og det var ikke gravidmage,  det var mer "fleskemage"  :ler:

så jeg tror det er helt normalt om buskene strammer litt etterhvert....

:klem:

Godt ikke dine bukser strammer enda da! :ler: Da hadde det vel vært litt vel mange der!!! :hoho: Spørs om det er normalt ja, men det er liksom ikke fleskemage heller, eller på en måte. Den har blitt litt slapp i øvre del og det har jeg hørt den skal bli men den er hardere nederst.

Ikke vet jeg, noe er visst på gang ja! :ler:

Ja, det er fleskemagen som har ankommet her også. Ikke for at det var noe vaskebrett der før heller akkurat...  :sjenert:

Kjenner at jeg er litt ukomfortabel med å skulle bli tjukkabolla jeg.  :forvirret:

Men nå er det ingen vei tilbake, så får jeg heller gjøre en innsats for at kiloene skal forsvinne raskt igjen etter at smurfen har kommet ut.  :ler:

Er litt ukomfortabel med at noen skal ut gjennom der(!)  :overrasket: også egentlig.

Jeg kjenner meg heller ikke komfortabel med denne overgangen, for nå føler jeg meg blubben. Jeg har verken stor eller liten mage....

Jeg fikk UL 1.nov fra legen min, altså jeg skal på sykehuset hvor jeg skal i uke 18, også. (Fin julepresang det, ja! :Nikke:). Tror det er veldig forskjell på leger, og jeg sa at jeg kom til å bestille meg en privat UL om noen uker, for jeg klarte ikke å vente helt til jul... Tror jeg så litt bekymret ut, for hun sa at siden jeg var litt bekymret, så mente hun det var grunn nok til å få UL av dem. Men jeg tror det vanlige er at en bestiller privat om en vil ha. (600-1000 kr?? usikker).

Oi, spennende. Og rart. :klø: Tror ikke jeg gjør noe spesielt. Eller..jeg var på middag i går, og ble kanskje litt oppblåst i magen, og da tok jeg meg i å sitte med hånda over magen.  :ler:

Å- så du fikk det??? Kanskje jeg også skal virke bekymret da??? :ler2: 1.november er jo ikke lenge til!!! :hoppe: Jeg skal ikke på kontroll før det jeg. Første gangen!

Innom å titter ;)

Hyggelig!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg deg!!!! Ikke fått med meg nyåpningen pga hyttetur jeg vettu ;)

Jeg var på UL idag og betalte 690 kr. Det var på Volvat og kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei!!!

Ja nå har jeg bare kosa meg. Hatt en alldeles super mann i dag som har støvsuga, vaska gulv, ryddet og laget middag til besøket vårt!! :hjerter_rundt: Det er vel første gangen jeg ikke har gjort en dritt og det føltes deilig! Så nå pøser jeg på med ros så han kanskje gjør det igjen!!! :hoppe: Det lover bra for fremtiden når det kommer barn!!!

I kveld ser det ut til at det blir fotball-kveld... Usj-liker ikke fotball jeg.

Har spist så mye snop i helga at jeg nesten lurte på å dra frem trimsykkelen før jeg allikevel må dusje.... Da er jeg mer fornuftig enn jeg har vært på lenge! :ler: Så kan jeg håpe det holder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg deg!!!! Ikke fått med meg nyåpningen pga hyttetur jeg vettu ;)

Jeg var på UL idag og betalte 690 kr. Det var på Volvat og kan anbefales!

Ja jeg tenkte det var på tide å komme inn i klubben liksom!

Hva sa de og gjorde de på UL så tidlig da??? Så at hjertet slo regner jeg med??? Trodde faktisk det var dyrere jeg! :får se, jeg er faktisk ikke så stressa på det der. Men kommer nok til å glede meg vilt til desember! Vil liksom passere de magiske 12 ukene så jeg vet at sjansene er større tror jeg... Vet ikke helt jeg. VI får snakke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmen! Her var du jo! Jeg lurte på hvorfor jeg ikke fant deg på "mine innlegg." Det hadde jo sin forklaring! :ler:

Jepp!!! :Nikke:

Og :velkommen: hit Bippe! Har savnet deg i dagboka mi vettu! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun bare så etter om det var en eller to, og om det stod bra til med spiren. Fikk se hjertet slå, og hun målte str på spiren. Spiren vinket faktisk til oss! Var helt utrolig, og så tidlig som hun sa!

Jeg ville ha en pga tidligere SA, og visste at hjertet skal ha startet å slå... Ville bare sjekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått UL-time? Desember blir en spennende måned!

Nei jeg har ikke fått UL-time men uke 17-18 er rett før jul tror jeg, så jeg regner med det blir rundt da engang!!! Gleder meg!

Hun bare så etter om det var en eller to, og om det stod bra til med spiren. Fikk se hjertet slå, og hun målte str på spiren. Spiren vinket faktisk til oss! Var helt utrolig, og så tidlig som hun sa!

Jeg ville ha en pga tidligere SA, og visste at hjertet skal ha startet å slå... Ville bare sjekke..

Spennende! Kjenner jeg får litt lyst! Så dere så at den beveget seg allerede??? Det er jo fantastisk!!!!!

Skjønner godt du vil ha en tidligere pga forrige gang, nesten rart du ikke fikk det automatisk!!!! Kan jeg spørre om når du mistet sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...