Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt legen tar deg alvorlig. Ikke gøy å bli langtidssykemeldt, men hvis det er det som er best for kroppen din og spiren, er det bare å gjøre det. :kose:

Det er det det gjør tiddelibom :plystre:

Veldig godt at h*n skjønner meg ja! Det var ikke noe diskusjon engang. Men kan ikke si jeg gleder meg til å bli langtidssykemeldt! Men vi får se, vi får ta litt av gangen.

uffda, omgangssyke hørtes ikke bra ut  :hår:

jeg tror du får lagt ut bilder i galleriet selv om du ikke er supermedlem?

:sur: jeg vil se magebilde  :sur:

:ler:

ha en strålende dag!  :klem:

Omgangssyke er ikke noe gøy nei, men det går som regel fort over heldigvis! Er glad jeg ikke er langt på vei og måtte spy med en bollemage. Hadde vært tungt tror jeg!

Ja galleriet får jeg vel lagt ut ja... :ler: Tenkte jeg skulle snike meg unna jeg! :ler: Tenkte å ta noen bilder i morra for da er det jo 10 uker! :babysmokk:

God bedring da :klem:

Takk, føler meg bedre nå og har fått i meg mat! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nå snør det mye mer enn før....* :digge: -og blåser.

I kveld skal jeg ha fri!!!! :hoppe:

Så planen for kvelden er:

- se bonderomantikk

- ligge på sofaen

- være på kg

- tenne flere stearinlys enn jeg har tent!!!!

- legge meg tidlig.....(og prøve å ikke sovne på sofaen først) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ikke fått besøk av halloween-barn. De orker vel ikke gå ut i dette været håper jeg. Har SVÆRT lite til overs for denne tradisjonen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en her -jeg forklarte konseptet med avslått utelampe og sendte ham avgårde tomhendt. Ikke hadde han kledd seg ut heller -en finlandshette teller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det stod en gjeng unger på trappa vår i stad, men jeg latet som jeg ikke var hjemme når de ringte på. :ler:

Håper du har det bra, Smilevenn, til tross for omgangssyke og gravidplager. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fått besøk av halloween barn. Har ikke noe godteri å tilby dem heller så..  ;)

Greit å ikke tilby de noe så lenge du ikke får en sprengt postkasse eller egg kasta på vinduene!

Har hatt en her -jeg forklarte konseptet med avslått utelampe og sendte ham avgårde tomhendt. Ikke hadde han kledd seg ut heller -en finlandshette teller ikke....

Finladshette??? :overrasket: Hadde han virkelig det?? Stakkar! :ler:

Hørte det stod en gjeng unger på trappa vår i stad, men jeg latet som jeg ikke var hjemme når de ringte på.  :ler:

Håper du har det bra, Smilevenn, til tross for omgangssyke og gravidplager.  :klem:

:klem: Jo takk, det tusler og går. Plages egentlig ikke så mye av omgangssyken lenger. Så har jeg vel ikke så mye å klage over ift graviditeten men jeg håper jeg får litt mer energi etter 12. uke. De sier jo så. Hvordan går det med deg da??? Det er vel ikke noe rompetroll lenger nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne, jeg må kanskje revidere dagboktittelen nok en gang... :klø:

Formen er fin. Ikke vært noe særlig kvalm i det siste. Men tror dte kan ha noe med mitt hyppige matinntak å gjøre. :ler:

Puppene er ikke ømme lengre. Kanskje bittelitt på natta, og de er også gått litt tilbake til normal str. Det gjør forsåvidt ingenting om de kan vente lengst mulig med å vokse, men blir jo likevel litt bekymret jeg da. :klaske:

Trøtt har jeg nesten ikke vært i det hele tatt faktisk. Så alt i alt er jeg nok veldig heldig. Får håpe resten av graviditeten (og fødselen) blir like problemfri... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også håper det kan fortsette sånn. Snakka med legen min om ømme pupper. H*n sa at det var helt normalt at ømheten gikk tilbake og det kom ikke til å bli så vondt igjen på samme måte! Så nå trenger du ikke bekymre deg over det!

Så deilig at du slipper å være trøtt da! Må være deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg bør kanskje endre signatur??? Men den er jo ikke så stor at det er noe skryte av enda da, det bare ser sånn ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære smilie! Lenge siden jeg har fått vært innom her. (skolearbeid.... :sjenert: ) Endelig pusterom nå framover. Nå blir det roligere. Liker ikke å stresse mtp lille knøttet.

Så bra at legen din tar deg på alvor!! Ikke noe gøy å grue seg til å gå på jobb. :riste: Fikk du forresten henvisning til tidlig UL? For du bør jo være berettighet til å få det, siden jeg fikk det. Jeg skal i morgen, og krysser fingre for at alt er bra. Det er det nok, men greit å få det bekreftet.

Ta vare på deg selv og spiren. Blir bra med sykemelding. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære smilie! Lenge siden jeg har fått vært innom her. (skolearbeid.... :sjenert: ) Endelig pusterom nå framover. Nå blir det roligere. Liker ikke å stresse mtp lille knøttet.

Så bra at legen din tar deg på alvor!! Ikke noe gøy å grue seg til å gå på jobb.  :riste: Fikk du forresten henvisning til tidlig UL? For du bør jo være berettighet til å få det, siden jeg fikk det. Jeg skal i morgen, og krysser fingre for at alt er bra. Det er det nok, men greit å få det bekreftet.

Ta vare på deg selv og spiren. Blir bra med sykemelding.  :klem:

Hei, kjekt å se deg her igjen!!! Ikke godt når det blir for mye å gjøre nei! Ta vare på deg selv og spiren nå!!! :fy_fy:

Ja veldig godt å ha en lege som tar meg på alvor. Det ble faktisk ikke snakk om noe tidlig UL og jeg glemte visst av det også.... Var ikke helt i slaget da jeg var der etter omgangsyken og jeg var mest opptatt av å bli sykemeldt! :ler: Kanskje jeg skal spørre om det neste gang, men nå er jeg ikke så stresset på det som jeg var. Godt å komme til 10 uker for det går jo framover!!!

Ferdig med praksis nå eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smile! Stikker innom for å se hvordan du har det! Håper alt er bra!

:klem:

:kose: Hei snuppa!

Går ikke så verst her altså! Uka har gått utrolig fort og det er godt! Og snart er det helg igjen, og det digger vi jo!!! :danse:

---------

Hadde en sosial i kveld med venninner i går. Godt å skravle mye rart og ingen ting rett og slett! :ler:

Nå er det middag med kg. Mannen er borte så jeg da er det kjekt med kg-selskap til maten ;) Lurte nesten på om jeg skal komme meg ut en tur med bikkja etterpå, det er jo så fint måneskinn. Har fått litt julestemning jeg, det er jo så fint ute!!!! *drømme*

Forresten var det 10 uker i går!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Merker jeg er mye mer rolig nå enn jeg var tidligere på at det vil være der selv om sjansen er jo der enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig! Jeg er mye roligere nå en jeg var..... Nå er vi snart 12 uker begge to! :hoppe:

Jepp! Det er jo helt fantastisk. Så prøver jeg å ikke tenke så fælt på de jeg kjenner som har mistet på denne tida. Men det går rasende fort mot 12 uker nå ja.

Siden fosteret (for det er det jo nå!!!!) er så og si ferdig utviklet ved 10 uker bør jo det meste fungere tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ti uker i morgen! :hoppe:

Og nå er vi så langt på vei at risikoen for at det går galt er minimal. Legen min sa at passerer du 8 uker er det bare 3 % risiko for å miste.

Er roligere jeg og. Det begynner faltisk å gå opp for meg at neste sommer så er det ikke bare meg og mannen lengre. :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å gå opp for meg også. Og om under 30 uker blir vi tre!!! :overrasket: Tenkte på det da jeg kjørte til butikken.... ja om 30 uker blir det et større pes med utstyr ++++ Men heldigvis er det sommeren så vi slipper ull og digre klær som må på og av!

GLEDER MEG SÅNN!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...