Gå til innhold

Dagboka mi vel!


smile

Anbefalte innlegg

Ja jeg håper på svar i morra. Det er vondt ja, men nå trenger jeg bare et svar! Men blødde du lenge og mye iss? Var det vondt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg blødde som en vanlig mens og bare med vanlige mensmurringer.. Men jeg mistet tidlig da. Du er ganske langt! Så vet ikke om det er ulikt! Hvis det ikke er liv der, så kan det hende du får utskraping. Det gjorde pi@ her inne. Hun mistet i uke 8 tror jeg. Men hun hadde ikke fått blødningene enda..

Krysser fingrene for deg jeg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg spurte om det bel utskarping men hun jeg snakket med sa at det ikke var sikkert siden jeg ikke var langt nok på vei. Jeg var visst akkurat på grensen. Rart de siser så forskjellig. Dessuten kan fosteret ha vært død i flere dager så det kan hende det er mindre enn sine 8+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest i dagboka di tidligere, men ikke lagt igjen noe spor :sjenert:

Vil bare innom med en gedigen :klem:

Som svar på det iss var inne på så fikk jeg utskrapning samme dag di oppdaga MA'en på UL som igjen var samme dag som jeg hadde rosa utflod. Jeg slapp heldigvis ventetida. Jeg fikk sjøl velge om jeg ville ha utskrapning. Jeg var 8 1/2 uke på vei, så mye kortere enn deg.

Håper virkelig på det beste.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode klemmer!!!!

Pia: Rosa utflod har jeg hatt siden uke 7 tror jeg... Men det er sjekket opp og livmorhalsen min har vært lukket.

Nå går jeg og legger meg og prøver og sove godt så får vel morgendagen gi litt mer svar.

Trøsten er at vi er iallefall fruktbare, og det er godt å vite bare det!

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei :(

Jeg vet veldig godt hvordan du har det nå :troest:

Prøv å få deg en god natt søvn, ja, jeg vet det hørtes ganske umulig ut for deg nå, men det er lettere det, enn å ligge å la tankene løpe løpsk...

uff.. Nå ble jeg skikkelig lei.. :troest::klem:

Håper du får tatt en UL i morgen, og at den lilles hjerte fortsatt slår :klem:

Når er det du skal være hos legen?

Super duper stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :(

Jeg vet veldig godt hvordan du har det nå :troest:

Prøv å få deg en god natt søvn, ja, jeg vet det hørtes ganske umulig ut for deg nå, men det er lettere det, enn å ligge å la tankene løpe løpsk...

uff.. Nå ble jeg skikkelig lei.. :troest::klem:

Håper du får tatt en UL i morgen, og at den lilles hjerte fortsatt slår :klem:

Når er det du skal være hos legen?

Super duper stor :klem:

Har heldigvis sovet ganske godt. Lå en time våken i natt men ellers bra. Ja det er kjempetrist, men jeg orker ikke å ta noe innover meg før jeg vet svaret selv om jeg er mest innstilt på å høre det verste. Jeg håper også på UL i dag. SKAL KREVE DET! (iallefall hvis livmorhalsen er lukket) Skal ikke til lege før kl 16.00 :cry:

uff, dette var ikke noe hyggelig å høre...  :grine:

håper virkelig at alt er bra!

en stor  :klem: til deg!!!

Ja vi får håpe på det beste, selv om det ikke er så lett.....

Tenker på deg :klem: :klem:

Koselig å høre! :klem:

Her er det jammen lenge siden jeg har vært, men nå var det jo ikke så hyggelig lesning her da :tristbla:

Lykke til hos legen :klem:

Takk!

-------------

Er fryktelig spent i dag. Blør mindre i dag enn i går så jeg håper det er positivt. Nå er det som en svak mens med friskt blod. Fortsatt lite klumper selv om det er noen. Huff- det er så dritt hvis dette går rett vest altså!!!!! :tristbla:

Har vært flink å ta meg fri fra jobben i dag!!! Det er jeg glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg.

Jeg synes også at du skal kreve UL, kan ikke skjønne hvorfor di skal nekte deg det når du blør. Rart det skal være så forskellig praksis. Jeg hadde to UL'er den lille tiden jeg var gravid. En fordi jeg var livredd for at noe var galt og en pga rosa utflod. Det var legen min som sa jeg skulle ha det og IKKE jeg som maste.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også på UL i dag. SKAL KREVE DET! (iallefall hvis livmorhalsen er lukket)

Gjør det :Nikke: Er ikke lenge siden jeg leste om en(tror det var her på forumet) som hadde blødninger og fikk høre at det "høyst sannsynlig" var SA -på UL en uke senere viste det seg at spiren fortsatt levde i beste velgående.

Har vært flink å ta meg fri fra jobben i dag!!! Det er jeg glad for!

Godt det da. *krysser fingrene og håper det beste*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det :Nikke: Er ikke lenge siden jeg leste om en(tror det var her på forumet) som hadde blødninger og fikk høre at det "høyst sannsynlig" var SA -på UL en uke senere viste det seg at spiren fortsatt levde i beste velgående.

Godt det da. *krysser fingrene og håper det beste*

:klem:

:overrasket: Ja det hadde vært godt, men jeg orker ikke vente en uke!!! Ett lite døgn har vært mer enn nok!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å men det er jo lenge til klokka er 16. :(

Den første gangen jeg hadde SA ble jeg sendt rett til sykehuset, "kontordama" på legekontoret klargjorde noen papirer for meg som vi var innom å henta, og så bar det rett til sykehuset. Jeg hadde ikke mye blødning, var bare dårlig og følte på meg at noe var galt.

Så hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt legekontoret og bedt om å få UL nå med en gang..

Ikke akkuratt det kjekkeste å gå å vente på at klokken skal bli 16..

:troest::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg.

Jeg synes også at du skal kreve UL, kan ikke skjønne hvorfor di skal nekte deg det når du blør. Rart det skal være så forskellig praksis. Jeg hadde to UL'er den lille tiden jeg var gravid. En fordi jeg var livredd for at noe var galt og en pga rosa utflod. Det var legen min som sa jeg skulle ha det og IKKE jeg som maste.

:klem:

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så forskjellig praksis. I går hørtes det jo ut som om de knapt kunne gi meg GU og det var ikke snakk om UL. Derfor venter jeg til i dag. Tror fastlegen min tar litt mer ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å men det er jo lenge til klokka er 16. :(

Den første gangen jeg hadde SA ble jeg sendt rett til sykehuset, "kontordama" på legekontoret klargjorde noen papirer for meg som vi var innom å henta, og så bar det rett til sykehuset. Jeg hadde ikke mye blødning, var bare dårlig og følte på meg at noe var galt.

Så hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt legekontoret og bedt om å få UL nå med en gang..

Ikke akkuratt det kjekkeste å gå å vente på at klokken skal bli 16..

:troest::klem:

Ja det er lenge nok til klokka 16 ja. Så du var ikke innom lege først altså??? Jeg er ikke dårlig, det er det som er litt rart. Har litt murringer nå og da nederst i undelivet men ikke noe mer.... Men ut av at jeg har blødd føler jeg at noe er galt. Jeg kan ringe før og høre ja... Tenker jo ikke på noe annet.

Mamma ringte akkurat. Hun var så bekymret stakkar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lenge nok til klokka 16 ja. Så du var ikke innom lege først altså??? Jeg er ikke dårlig, det er det som er litt rart. Har litt murringer nå og da nederst i undelivet men ikke noe mer.... Men ut av at jeg har blødd føler jeg at noe er galt. Jeg kan ringe før og høre ja... Tenker jo ikke på noe annet.

Mamma ringte akkurat. Hun var så bekymret stakkar.....

Var ikke innom legen for sjekk, nei.. Jeg ringte bare legen, forklarte hvordan det lå an, og da sa hun at jeg bare måtte komme meg avgårde til sykehuset for å få UL.

Det er klart du ikke tenker på noe annet.. Og det å blø så mye er ikke normalt, da har du virkelig rett på å få sjekke hva som foregår inni der.. Ring legen og si at du ikke orker gå å vente til i ettermiddag, men vil sjekkes ASAP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke innom legen for sjekk, nei.. Jeg ringte bare legen, forklarte hvordan det lå an, og da sa hun at jeg bare måtte komme meg avgårde til sykehuset for å få UL.

Det er klart du ikke tenker på noe annet.. Og det å blø så mye er ikke normalt, da har du virkelig rett på å få sjekke hva som foregår inni der.. Ring legen og si at du ikke orker gå å vente til i ettermiddag, men vil sjekkes ASAP!!

Jeg er helt enig. Hvis fastlegen din prøver seg på å ikke gi deg UL er det bare å begynne å strigrine......funka fint for min del :sjenert:. (gren ikke med vilje, jeg bare måtte)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for pushing! Nå kommer jeg inn klokka ett. De fikk ikke til før men det hjelper mye med tanke på å bli sendt videre.

Her kommer ikke tårene på bestilling. Det er bare å si BØ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...