Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Grattis med UL time :). Jeg skal 23. november...om jeg er gravid så lenge da :sukk:

God lørdag!

Selvfølgelig er du gravid når du skal på UL :klem:

Hvordan går det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med 12+....1 er det vel nå!

Høres skummelt ut med sommerdekk i snøvær. Høres generelt skummelt ut med snøvær, men det er vel ganske normalt på denne tida oppe hos dere?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvær er ikke så vanlig her oppe så tidlig i oktober, men det hender det kommer en dæsj som så forsvinner igjen. Idag er det nesten 6 plussgrader klokka halv 8, så det er ikke akkurat levelig for snø idag. Men det er jo tidlig på morgenen det kan være litt lurt. Håper iallefall vi får snø til julaften - det hadde vi ikke i fjor :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover så dårlig for tiden. Ligger og vrir meg hele natta, men kommer liksom ikke noen vei med det. Og så opp klokka 7 da. Både lørdag og søndag denne helga :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Norge i jula, det øker i allefall mulighetene for hvit jul med ganske mange prosent selv om det jo absolutt ikke er noen selvfølge i Oslo-området heller.

Håper det problemene med nattsøvnen er forbigående. Jeg hadde en periode her som jeg var så stressa på jobb at jeg hverken fikk sove om kvelden eller om morningen. Det er ordentlig slitsomt!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag idag og nå er jeg helt knekt i bekkenet. Har hatt ekstreme vondter i venstre hoften idag og, men det går da på et vis. "Belønningen" for lang dag idag er at jeg ikke skal på jobb før 10.30 i mårra. Det skal bli deilig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være oppmerksom på bekkenløsning ja. Har jo frisk i minne hvordan det var sist :tristbla: Sånn vil vi ikke ha det igjen.

Idag dro gubben og smurfen klokka kvart over 6. Selv begynner jeg ikke før klokka 10.30, men fikk jeg sove lenge? :sur: Neida, opp klokka halv 7 :dåne: Kanskje ikke så rart, for jeg hadde mareritt i natt. Drømte at jeg kom på UL og der var det ingen som fant liv. Jeg har jo tydeligvis kommet over i andre trimester for formen er nesten blitt for bra. Ikke noe annet enn liiiiitt ømme brystvorter (men det er ikke hvar dag det heller) og nå litt skrangling i bekkenet da. Egentlig burde det jo bare være deilig, men innimellom kommer jo mistenksomheten og bekymringen krypende. Men sånn er det vel å være gravid. Mange bekymringer og mange gleder...Og snart inne i 14. uke :hoppe:

Tro når magen kommer? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Den kommer nok!! :Nikke:

Eller kanskje du kan leke en sånn som ikke skjønner du er gravid før du får mageknip og føder i do!?! :dåne:

:ler: Ja, kanskje det. Skjønner ikke at det går an, men jeg kan jo prøve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med deg denne gangen da, med tanke på bekkenløsning. Kjenner selv at jeg har ondter innimellom. Nå i det siste har det vært oftere :roll: har vondt i korsryggen og nedover setemusklene, og noen ganger helt ned i føttene.... :tristbla: håper det bare ikke setter seg. Kjæresten ba meg kontakte legen, men jeg avventer litt jeg...

Så synd at du har søvnproblemer, det er kjipt det. Det går jo utover alt med for lite :søvn:

Håper det bedrer seg for det dette med, og at drømmene blir bedre. Har hatt noen grusomme drømmer jeg også, men har snakket med noen som "kan" drømmer og det var ingenting å bekymre seg over, fikk jeg da vite...men men...ikke noe hyggelig når det står på.

Vel vel, håper du får en fin uke likevel da monja :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Drittvær i dag, ikke sant? *hinter kraftig slik at du skal skjønne hvem jeg er* ;)

Ja, fysj for et vær det er....eller har vært da. Og jeg har nok en formening om at de tre D'ene er noe jeg har sett før, dog i en litt lenger variant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet noen pakker i det siste ja. Fra Bokklubben. Og Bokklubben pakker jo alt i separate pakker for hvorfor spare på embalasjen :ler:

Til nå har det kommet 3 bøker som heter "Barndom - i 50 årene" (julegaver), Ei Thomastoget bok, boka "Jeg vil ikke gå å legge meg" (begge til smurf), 2 pl ullsokker, Balaklava til smurfen og ullundertøyet hans. Det var skikkelig mykt og godt. Tror jeg må bestille et par sett til.

Og så er jeg spent på hva som er i pakken gubben henter på posten nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...