Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Har singlettskille jeg også. Kan nesten ikke ha på meg noe annet på jobb :)

Heldig du, som kan ha singlet på jobb. Jeg går i fæææle uniformer i begge jobbene mine jeg :tunge1: Men heldigvis (på en måte) jobber jeg innendørs, så jeg får ikke skille ...

Hvordan går det med kjolen din? Begynner den å bli ferdig?

Jepp, nærmer seg! Mamma skal sy den ferdig neste helg, for da skal vi hjem en tur, for å snakke med prest og hotell :)

Takk for søt meldig i dagboka mi. :klem:

Kjempeflott med hjemmelaget bukett. Min mor skal lage til meg, og det er litt ekstra stas synes jeg. Flott å ha en driftig svigersøster! :)

Hest og kjerre blir sååååå romantisk!! :rødme: Det MÅ vi bare få se bilder av når det er overstått.

Ønsker deg kjempemasse lykke til på jobb-fronten, og en superduper helg med masse sol så du får solet singletskillet ditt! ;)

Blir litt spesielt at noen i familien lager brudebukett, ja! Gleder meg til å få skisser fra svigerinnen, hun er så flink! :-D

Bilder kommer det nok massevis av, pappa kommer til å ta massevis av bilder hele dagen ;) (han er amatørfotograf)

Takker for det! Skal jobbe i helgen *sukk* Men skal sole meg når jeg kan! ;)

Ha en super helg!! :klem:

=============================

Nå skal jeg snart på jobb, så ingen sol på meg i dag, siden jeg jobber til klokken ni i kveld :( Opp tidlig i morgen og greier, uff og æsj... Blir sannsynligvis øl hos en venn i morgen kveld, herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilige dager meg sol og varme, håper du får nyte det litt og ikke bare jobber. Har meldt slik til tysdag tror jeg, er ikke så god til å følge med på værmeldingene, så jeg går bare å sier det som andre sier :sjenert:

:hoppe: For at kjolen snart er ferdig, tenk å ha en mamma som er så flink å sy!! Kan sy dåpskjole også hun da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige dager meg sol og varme, håper du får nyte det litt og ikke bare jobber. Har meldt slik til tysdag tror jeg, er ikke så god til å følge med på værmeldingene, så jeg går bare å sier det som andre sier :sjenert:

:hoppe: For at kjolen snart er ferdig, tenk å ha en mamma som er så flink å sy!! Kan sy dåpskjole også hun da :)

:klem:

Tenkte å nyte det nydelige været i morgen etter jobb :-D Så litt sol blir det på meg også

Herlig at det skal fortsette med finværet en stund i alle fall! Stoler ikke på langtidsvarselet, så jeg håper at det fine været varer enda litt lengre!

Blir spennende å se kjolen om én uke!! :-D

Hehe, der sa du noe! Skal spørre henne om å sy dåpskjole, forhåpentligvis om ikke så lenge ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende at du skal prøve kjolen snart. Tenk å ha en så flink mamma.. Jeg er i grunnen skeptisk til å la mamma gjøre sånne ting etter at jeg gråtende gikk til naboen om hun kunne klippe meg på nytt etter at mamma hadde gjort det, da jeg var 6 år... :ler:

men mamma er flink til å brodere og strikke da, så helt håpløs er hun jo ikke.. Men brudekjole? Jeg er imponert over din mor ja!

ja, du må rekke litt av solen i morgen. I dag lå jeg ute fra 1 til 21.. deilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende at du skal prøve kjolen snart. Tenk å ha en så flink mamma.. Jeg er i grunnen skeptisk til å la mamma gjøre sånne ting etter at jeg gråtende gikk til naboen om hun kunne klippe meg på nytt etter at mamma hadde gjort det, da jeg var 6 år... :ler:

men mamma er flink til å brodere og strikke da, så helt håpløs er hun jo ikke.. Men brudekjole? Jeg er imponert over din mor ja!

ja, du må rekke litt av solen i morgen. I dag lå jeg ute fra 1 til 21.. deilig..

Det går i slekta det der med sying, min bestemor er/var også veldig flink til å sy, og mamma har alltid likt å sy. Men ser ikke ut til at jeg arvet det :sjenert: hadde en liten periode i ungdommen (åj, nå følte jeg meg gammel!!) hvor jeg og ei venninne sydde kosedyr :ler:

Jepp, mamma er kjempeflink! ;)

Wow, du må ha blitt brun av å ligge ute så lenge?! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sterk sol utover kvelden da, men det hjalp litt på fargen ja.. men må nok mer ut for at jeg skal bli så brun som jeg vil.. Får satse på at godværet holder seg en stund.

Lørdagsklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sier de at i dag er siste fineværsdagen på en stund, så i dag begynte jeg på jobb kl. 7 så jeg kan gå hjem tidlig. Man må jo benytte seg av fineværet når man kan. :sol:

Så utrolig herlig at mamsen syr da! Det er jo kjempespesielt! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sterk sol utover kvelden da, men det hjalp litt på fargen ja.. men må nok mer ut for at jeg skal bli så brun som jeg vil.. Får satse på at godværet holder seg en stund.

Lørdagsklem :klem:

Dessverre er det fine været over for denne gang, men jeg rakk i alle fall å bli litt brun! :-D

mandags :klem: !

Håper du nyter late dager i solen og hoppen i køyen om natten ( :gravid:) :ler:

Ha en strålandes dag!

Shall do! hehe ;)

En strålende dag ønskes deg også! :klem:

Her sier de at i dag er siste fineværsdagen på en stund, så i dag begynte jeg på jobb kl. 7 så jeg kan gå hjem tidlig. Man må jo benytte seg av fineværet når man kan. :sol:

Så utrolig herlig at mamsen syr da! Det er jo kjempespesielt! :tommel:

Stemmer nok det, nå regner det :( Men,blir nok finvær igjen snart! :-D

Ja, kjempekoselig at mamma ville sy :-D

==================================

Bare e kort oppdatering!

I helga ble jeg drukket ut, veldig overraskende! Nå har jeg besøk av en venninne langveis fra, så det passer ikke å sitte her ... skal oppdatere og komme innom bøkene deres senere! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, så kjekt! Gleder meg til å høre om utdrikkingslaget :)

Ååh.. *gleder meg til å lese om utdrikningslaget ditt*

:klem:

:klem: til dere begge! :-D

=================================

Bestevenninna mi som også er forloveren min, fikk lurt meg opp til ei venninnes hus, mens jeg var i den tro at vi skulle opp til et vann og sole oss og drikke. Gjett hvem som ble superoverasket når venninna mi trykket på stoppknappen på feil stopp, og påstod at hun visste om et fiiiint vann midt oppi boligfeltet ... :ler: Først da jeg så venninna mi sitt hus, og bestevenninna mi sa vi skulle spørre de i det huset om de visste om dette vannet forstod jeg at hun hadde lurt meg trill rundt

Vi kom inn, og der stod nesten alle de næreste vennene mine, til og med hun som bor i en by langt, langt borte.Kjempekoselig å se alle sammen igjen, samlet selv om de fleste av de ikke hadde møtt hverandre før.

Jeg ble kledd opp i en veldig pen kjole som var rød med blomster (?) på, en gjennomsiktig poncho i grusomme farger og rysjer på, et slags bredt stoffbelte rundt livet og en harley davidson hatt ... jeg så utrolig pen ut, kan man si! :eeeh::hoho:

Vi var hos venninna mi ei god stund, drakk strawberry daquiri, drinker, shot, øl og cider- fikk meg god og full, med andre ord :ler: Bare snakket og storkoste oss, kjempekoselig at nesten alle vennene mine var samlet!

Så dro vi ut, og forloveren skulle hente spritflaska si hos noen venner i byen... trodde lille, naive meg :sjenert: Da vi kom opp der var det flere gutter der, som strippet for meg! Tror jeg aldri har vært så lattermild jeg ... utrolig morsomt!! :-D De tok bare av seg på overkroppen da, og det var vel like greit ... :sjenert: De var venner av ei venninne, og hun hadde overtalt de, sporty gutter! :tommelsmil:

Så gikk vi ned til et parkområde, med pledd, drikke og spill, og der fikk jeg oppdrag. Første var å be med minst tre gutter med på Twister, de første vi spurte var sure og sa nei, men vi fikk med oss en gjeng med kjempekoselige gutter som syntes det var kjempemorsomt! Jeg gjorde mange andre ting der også, som å stjele ting fra andre som satt der, og hoppe tilbake til pleddet vårt med tau rundt beina ... var mye latter og moro, kan man si! :ler:

Drakk og koste oss, og delte en flaske musserende.

Senere dro vi på byen, hvor jeg fikk flere oppdrag; blant annet høytopplesning av dikt, intervjuing med merkelige spørsmål (går trappa til postkontoret oppover eller nedover? hvorfor er tyskland med på kartet over skandinavia? o.l) og synging ...Så dro vi hjem til meg og delte enda en flaske med musserende, snakket og koste oss :)

Hadde et kjempekoselig udrikningslag, som jeg følte ikke gikk over noen av mine grenser til hva jeg tør å gjøre ... Skal jo drite seg litt ut, men ikke fullstendig synes jeg :)

Etter mye om og men og fram og tilbake har jeg bestemt meg for lilla roser i en "ball" med orkideer og hjerteranker som vedheng :-D Svigerinna mi har tegnet og sendt bilder og er så flink! Kjempemorsomt å samarbeide med henne om dette :-D

Ting som må gjøres :

*skaffe "kam" og perler til slør

*snakke med hotellet (lørdag)

*snakke med prest (fredag)

*morgengave

*kake (ordne i helga)

*ringe hest- og kjerreansvarlig (i morgen)

Sikkert glemt noe ...

endelig er menyen bestemt! :-D

Parmaskinke med marinerte grønnsaker og parmesan

lam indrefilet, timianstekte rotgrønnsaker , jordskokkcreme og rødvinsaus

sjokoladerand med nøtte- og pistasjemoussé

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. det hørtes skikkelig moro ut! Akkurat passe utdriting, og akkurat passe full. Så moro at venninne dine hadde det bra og, selv om de ikke kjenner hverandre så godt.. Jeg er spent på hvem av mine venninner som kommer og om de kommer overens, amnge kjenner ikke hverandre i det hele tatt..

:sikle: den menyen så kjempegod ut.. nam,, komemr til å bli en fantastisk god middag..

Og buketten høres nydelig ut.. blir moro å se bilder av den etterpå *hvis vi får da*

stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å, så hærlig utdrikkingslag!!kjekke venniner du har og så bra at du er fornøgd selv også. Listen din er jo minimal, snart bare to uker igjen, blir så stas :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh.. det hørtes skikkelig moro ut! Akkurat passe utdriting, og akkurat passe full. Så moro at venninne dine hadde det bra og, selv om de ikke kjenner hverandre så godt.. Jeg er spent på hvem av mine venninner som kommer og om de kommer overens, amnge kjenner ikke hverandre i det hele tatt..

:sikle: den menyen så kjempegod ut.. nam,, komemr til å bli en fantastisk god middag..

Og buketten høres nydelig ut.. blir moro å se bilder av den etterpå *hvis vi får da*

stoor :klem:

Ja, hadde det skikkelig moro! Ble slik jeg ville ha det, ikke slik jeg frytket det kunne blitt;)

Vennene mine gikk overraskende godt overens, spesielt de to jeg aldri i verden trodde ville gå overens gikk kjempebra sammen!

Klart dere får se bilder av buketten!!!

:klem:

Kjempekoselig utdikkingslag og deeeeilig meny!

Hvor skal du få tak i kam til sløret ditt?

Dropper den kammen vi, for frisøren min sa at hun ikke trengte den for å feste sløret, at det var like enkelt uten :)

Gleder meg spesielt til desserten på menyen :sikle:

Den menyen så herlig ut!

å, så hærlig utdrikkingslag!!kjekke venniner du har og så bra at du er fornøgd selv også. Listen din er jo minimal, snart bare to uker igjen, blir så stas :hoppe:

Ja, nå begynner det å nærme seg! Begynner å gå opp for meg at det begynner å nærme seg også, hyl! Neida, ingen kalde føtter eller nerver her (enda) *ler*

Halloisen! Innom med en lørdagsklem! :klem:

Lørdagskos tilbake!! :klem:

===================================

Er i hjembyen nå,derfor jeg ikke har fått skrevet noe her eller tatt turen innom bøkene deres, men tar en rask runde nå. Hvis jeg mangler mellomrom så er det bare pga det teite tastaturet her ikke er helt i vater *ler*

Har fått gjort mye når jeg har vært her! Snakket med presten, hatt prøvetime hos frisøren og snakket med hotellet. Og mamma driver og syr og syr på kjolen min, som blir så utrolig fin!!! :rødme: Skal legge ut bilde så fort jeg får!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Høres ut som et kjempe koselig utdrikningslag. Alltid kjekt med slike dager.

Nå nærmer det seg jammen altså. Ikke lenge igjen (sier jeg som ber til gud hver dag om at dagene må gå litt fortere :ler: ) Men det er liksom noe annet... hihi

Her skjer det iallefall ikke noen verdens ting. Venter og venter. Men det er jo en del av det hele.

Gleder meg til å se bilde av kjolen og buketten. Kjempe gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Høres ut som et kjempe koselig utdrikningslag. Alltid kjekt med slike dager.

Nå nærmer det seg jammen altså. Ikke lenge igjen (sier jeg som ber til gud hver dag om at dagene må gå litt fortere :ler: ) Men det er liksom noe annet... hihi

Her skjer det iallefall ikke noen verdens ting. Venter og venter. Men det er jo en del av det hele.

Gleder meg til å se bilde av kjolen og buketten. Kjempe gøy :D

Hei! :vinke:

Jada, utdrikningslaget var kjempesupert! :-D

Skjønner du begynner å bli utålmodig nå, det hadde i allefall jeg blitt! ;)

===================================

Strever litt med album og albumfunksjoner og annet dill jeg nå :sjenert: får se om jeg har fått det til, da! :)

albumet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...