Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Den het vichy, bare jeg som har skrivevansker.. :ler::sjenert: Jeg er foreløbig veldig fornøgd med den, har brukt den fire dager, smurt på både morgen og før jeg legger meg. Og kvisene tørker ut, og blir mindre røde, i tillegg til å skjule de. Men kan ikke garantere noe da, har ikke prøvd den så lenge..

Har du tatt mye sol? er du fornøgd med brunfargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den het vichy, bare jeg som har skrivevansker.. :ler::sjenert: Jeg er foreløbig veldig fornøgd med den, har brukt den fire dager, smurt på både morgen og før jeg legger meg. Og kvisene tørker ut, og blir mindre røde, i tillegg til å skjule de. Men kan ikke garantere noe da, har ikke prøvd den så lenge..

Har du tatt mye sol? er du fornøgd med brunfargen?

Tror virkelig jeg skal prøve ut den vichy-saken! Dyr, eller ?

Har ikke tatt sol, men solt meg en del. Har kanskje solt meg en fire ganger eller noe, hver gang på noen timer. Har faktisk blitt ganske brun, vises best når man ser skillet. Er ikke helt fornøyd med fargen, har faktisk fått pigmentskille på brystet og på ene armen ... ett sted er armen min mørkere enn ellers og ved siden er den lysere enn ellers ... merkelig :forvirret: Det vises heldigvis ikke så veldig godt da. Hudlegen mente det var pga jeg fortsatt hadde stoff fra p-pillen i kroppen. Dumme, dumme p-pillen! :sur:

===================================

Hmfr, dumme dumme jobben min som ikke kan gi meg riktig lønn og heller ikke svare når jeg ringer! Blir bare sendt i ring, ingen vet hvem jeg skal snakke med! :sur::frustrert: Og så er jeg så dum når det gjelder tall at jeg blir helt forvirra uansett :sjenert:

To do:

-husk å pakke med :

blå øredobb

strømper

penny

gjennomsiktige bh-stropper

sminke (spesielt lebestift og mascara)

brudeveske

ibux og paracet, hårnåler, lipsyl i veska

-levere kanin på pensjonat ?

-levere timelister til vikarbyrå

-få forloveden til å lage bordplan

-noe å sove i når jeg er hjemme (ikke bryllupsnatta;) )

-noe gammelt f.eks øredobben jeg fikk av pappa i 98?

-noe nytt. kan jeg bruke f.eks ringene ?

-hente blomstene og stasjet i hjembyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei, det er ikke så enkelt med brunfarge, kroppen vil liksom ikke alltid være så jevn. Blir alltid brun på armer og ansikt jeg, også blir beina like hvite... Hvor lenge holder de gufne stoffene seg i kroppen etter p-piller egentlig da, det er noe gugg det der altså.

Også må kaninen på pensjonat, finnes det pensjonater som tar inn kaniner altså?

Er det sånn at man følger den tradisjonen i Norge også: something old, something blue osv. Trodde det var mer sånn amerikansk ting jeg.. :overrasket:

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig jeg skal prøve ut den vichy-saken! Dyr, eller ?

Har ikke tatt sol, men solt meg en del. Har kanskje solt meg en fire ganger eller noe, hver gang på noen timer. Har faktisk blitt ganske brun, vises best når man ser skillet. Er ikke helt fornøyd med fargen, har faktisk fått pigmentskille på brystet og på ene armen ... ett sted er armen min mørkere enn ellers og ved siden er den lysere enn ellers ... merkelig :forvirret: Det vises heldigvis ikke så veldig godt da. Hudlegen mente det var pga jeg fortsatt hadde stoff fra p-pillen i kroppen. Dumme, dumme p-pillen! :sur:

===================================

Hmfr, dumme dumme jobben min som ikke kan gi meg riktig lønn og heller ikke svare når jeg ringer! Blir bare sendt i ring, ingen vet hvem jeg skal snakke med! :sur::frustrert: Og så er jeg så dum når det gjelder tall at jeg blir helt forvirra uansett :sjenert:

To do:

-husk å pakke med :

blå øredobb

strømper

penny

gjennomsiktige bh-stropper

sminke (spesielt lebestift og mascara)

brudeveske

ibux og paracet, hårnåler, lipsyl i veska

-levere kanin på pensjonat ?

-levere timelister til vikarbyrå

-få forloveden til å lage bordplan

-noe å sove i når jeg er hjemme (ikke bryllupsnatta;) )

-noe gammelt f.eks øredobben jeg fikk av pappa i 98?

-noe nytt. kan jeg bruke f.eks ringene ?

-hente blomstene og stasjet i hjembyen

Den kostet ca 100 kr. Er du en slik som blir fort brun eller??jeg har solt meg masse ute + en del i solarium og jeg er enda ikke fornøgd med fargen, skal ta sol nå annenhver dag frem til bryllupet, mer kan jeg ikke gjøre. De p-pillene altså, ikke bra saker, setter en stopper for litt av hvert..Den listen var jo veldig overkommelig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Hei Knøttet. Ser at du skal gifte deg til helgen. Sååå spennende!!!!!!!! Ønsker deg lykke til og håper det blir din store drømmedag, hvor alt stemmer.

Skal dere på bryllups reise etterpå?

Lykke, lykke til!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er ikke så enkelt med brunfarge, kroppen vil liksom ikke alltid være så jevn. Blir alltid brun på armer og ansikt jeg, også blir beina like hvite... Hvor lenge holder de gufne stoffene seg i kroppen etter p-piller egentlig da, det er noe gugg det der altså.

Også må kaninen på pensjonat, finnes det pensjonater som tar inn kaniner altså?

Er det sånn at man følger den tradisjonen i Norge også: something old, something blue osv. Trodde det var mer sånn amerikansk ting jeg.. :overrasket:

Hei! :-D

Nei, dumme dumme brunfargen! :sur: Når jeg blir brun så blir det ujevnt ... merkelig, og dårlig gjort!

Litt skremmende at p-pillestoffene holder seg så lenge ... hmmm

Det er en dyrebutikk her som tar imot smådyr på pensjonat, tror de tar 50,- dagen. Veldig greit alternativ siden vi ikke har så mange som kan passe han når vi er borte.

Jeg er litt tradisjonell av meg ... :sjenert: er vel ikke sååå vanlig å følge de tradisjonene i norge, men ...

Den kostet ca 100 kr. Er du en slik som blir fort brun eller??jeg har solt meg masse ute + en del i solarium og jeg er enda ikke fornøgd med fargen, skal ta sol nå annenhver dag frem til bryllupet, mer kan jeg ikke gjøre. De p-pillene altså, ikke bra saker, setter en stopper for litt av hvert..Den listen var jo veldig overkommelig da ;)

Nå har jeg kjøpt meg den vichy-saken! Virket bra, men litt mørkere enn hudfargen min da, men det går jo bra om jeg jevner ut litt.

Jeg blir vel relativt fort brun, ja... men er jo ikke kjempebrun heller, bare sånn at man ser skillet.

Nei, dumme dumme p-pillene! Glad jeg har sluttet ;)

Nå er det ikke lenge igjen!

Nei!!! :hoppe:

Er du ikke stresset enda?syns jeg ser meg selv de siste dagene.. :sjenert:

Hehe, faktisk ikke! Merkelig det der ...

Hei Knøttet. Ser at du skal gifte deg til helgen. Sååå spennende!!!!!!!! Ønsker deg lykke til og håper det blir din store drømmedag, hvor alt stemmer.

Skal dere på bryllups reise etterpå?

Lykke, lykke til!!!!! :klem:

Tusen takk! :-D

Gleder oss stort nå!

blir bryllupsreise, men ikke rett etter bryllupet. Blir vel til høsten/vinteren en gang :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Weeeehhh, nå er det ikke lenge igjen, nerver??

Lykke til med de siste dags forberedelser :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg hører om de hersens p-pillene??? :frustrert:

Vi skal også vente med bryllupsreisen. Bryllupet blir på en måte litt forlenget da. ;)

Tenker på deg i innspurten! Masse lykke til med alt som skal ordnes!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To do:

-husk å pakke med :

blå øredobb

strømper

penny

gjennomsiktige bh-stropper

sminke (spesielt lebestift og mascara)

brudeveske

ibux og paracet, hårnåler, lipsyl i veska

-levere kanin på pensjonat ?

-levere timelister til vikarbyrå

-få forloveden til å lage bordplan

-noe å sove i når jeg er hjemme (ikke bryllupsnatta;) )

-noe gammelt f.eks øredobben jeg fikk av pappa i 98?

-noe nytt. kan jeg bruke f.eks ringene ?

-hente blomstene og stasjet i hjembyen

-kjøpe nummererte klistrelapper til å klistre på gave og i kladdebok, slik at vi har et enkelt system over hvilken gave som er fra hvem

-kjøpe kladdebok

- 3-4 engangskamera

Hei vennen!

Weeeehhh, nå er det ikke lenge igjen, nerver??

Lykke til med de siste dags forberedelser :klem:

Hei! :vinke:

Nei, ikke noe særlig nerver egentlig, men begynner å skikkelig glede meg da! :hoppe:

Takk for det!! :-D :klem:

Hva er det jeg hører om de hersens p-pillene??? :frustrert:

Vi skal også vente med bryllupsreisen. Bryllupet blir på en måte litt forlenget da. ;)

Tenker på deg i innspurten! Masse lykke til med alt som skal ordnes!! :klem:

Hmfr, angrer på at jeg i det hele tatt begynte på de teite pillene ... ikke har jeg fått tilbake mensen heller! :sur::overrasket: Ikke at den er noe å trakte etter, men litt greit å ha den når man skal bli gravid senere, liksom ...

Det er sant! Smart måte å tenke på! :-D Forlenget bryllup kan man like ;)

Takk for det!! :klem:

=================================

Idag hadde jeg en skikkelig guffen drøm ... Jeg drømte at en av forloverene mine fikk kjolen min i stedet for meg, og alle syntes det var rettferdig. For av en eller annen grunn var det så synd på henne, og hun var så pen i kjolen, tynn og pen ... Jeg var skikkelig sur og krevde å få tilbake kjolen min, ville ikke gå i den blå forloverkjolen hun skulle bruke ...

Idag har vi 1.årsforlovelsesdag, og det er bursdagen min :sjenert:

Så idag skal vi feire! Forloveden er så søt, kjøpte chickfilm til meg, så vi skal først på fin restaurant, så skal jeg få massasje, og så skal vi se chickfilm og spise godteri :-D Gleder meg!! :-D

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei du og gratulerer med dagen

:danse::gratulerer::danser::hoppe:

Du er nå så rolig at det er en fryd, jeg hadde nok vært på randen til sammenbrudd nå tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 1 år som forlovet! OG gratulerer med dagen :hoppe:

Litt av en drøm :ler:

Takk! :hoppe:

Hei du og gratulerer med dagen

:danse::gratulerer::danser::hoppe:

Du er nå så rolig at det er en fryd, jeg hadde nok vært på randen til sammenbrudd nå tenker jeg..

Takker! :hoppe:

Er kanksje litt for rolig? Hm, nesten skremmende det også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Takk! :hoppe:

Takker! :hoppe:

Er kanksje litt for rolig? Hm, nesten skremmende det også :ler:

Tror det er bra jeg, vi andre får lære litt av deg. Jeg stresser med 1 år og x antall dager igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

:bursdag: Gratulerer så mye med bursdag og et års forlovelsesdag! :) Nå er det heller ikke mange dagene igjen til bryllupet! Håper du får tid til å kose deg litt og ønsker dere en strååålende dag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Gratulerer med dagen og et års forlovelsesdag. :bursdag:

Høres ut som du og din kommende mann skal kose dere i kveld.

Kos dere i kveld da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snupp! ÅÅÅhhh... nå er det virkelig nærme! ikke greit med sånne drømmer, i natt drømte jeg at søstern min hadde hentet feil bukett, og jeg fikk en julestjerne istedet.. Alle synes jeg var skikkelig bridezilla som ikke ville bruke den, men heller bruke 10 min på å kjøre tilbake å få riktig bukett.. :ler:

ellers innom med en good bursdagsklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Innom for å gratulere deg med bursdagen på etterskudd

:bursdag:

Håper du hadde en fin dag :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...