Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Masse, masse lykke til på lørdag og grattis med dagen på forhånd. Jeg er desverre uten nett for tiden så vet ikke om jeg klarer å komme innom for å ønske deg lykke til på selve dagen - så derfor gjør jeg det nå.

Håper du får en uforglemmelig dag med masse pomp og prakt. Du kommer nok til å se ut som en ekte prinsesse!!

Her skjer det ikke så mye for tiden. Venter og venter, men ingenting skjer. Tror nok ikke det skjer de nærmeste dagene heller - den som venter får se.

Masse klemmer fra meg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To do:

-husk å pakke med :

blå øredobb

strømper

penny

gjennomsiktige bh-stropper

sminke (spesielt lebestift og mascara)

brudeveske

ibux og paracet, hårnåler, lipsyl i veska

-levere kanin på pensjonat ?

-levere timelister til vikarbyrå

-få forloveden til å lage bordplan

-noe å sove i når jeg er hjemme (ikke bryllupsnatta;) )

-noe gammelt f.eks øredobben jeg fikk av pappa i 98?

-noe nytt. kan jeg bruke f.eks ringene ?

-hente blomstene og stasjet i hjembyen

-kjøpe nummererte klistrelapper til å klistre på gave og i kladdebok, slik at vi har et enkelt system over hvilken gave som er fra hvem

-kjøpe kladdebok

- 3-4 engangskamera

Grattis med dagen :)

Takk!

Tror det er bra jeg, vi andre får lære litt av deg. Jeg stresser med 1 år og x antall dager igjen

Hehe, kanskje. Begynner å innse det nå da ... gleder meg! Vi drar imorgen!

:bursdag: Gratulerer så mye med bursdag og et års forlovelsesdag! Nå er det heller ikke mange dagene igjen til bryllupet! Håper du får tid til å kose deg litt og ønsker dere en strååålende dag!!!

:klem:

Takker!

Nei, ikke lenge igjen nå!

Gratulerer med dagen og et års forlovelsesdag. :bursdag:

Høres ut som du og din kommende mann skal kose dere i kveld.

Kos dere i kveld da!! :klem:

Takk for det!

Vi hadde en kjempefin dag, beste bursdagen jeg kunne ønsket meg! :klem:

Hei Snupp! ÅÅÅhhh... nå er det virkelig nærme! ikke greit med sånne drømmer, i natt drømte jeg at søstern min hadde hentet feil bukett, og jeg fikk en julestjerne istedet.. Alle synes jeg var skikkelig bridezilla som ikke ville bruke den, men heller bruke 10 min på å kjøre tilbake å få riktig bukett.. :ler:

ellers innom med en good bursdagsklem

Hei hei!

Drømmer er rare, ja!

Hadde en ekkel drøm i natt også, ikke bryllupsrelatert, men den var der vel pga bryllupet tenker jeg ...

stor :klem: tilbake!

Heisann!

Innom for å gratulere deg med bursdagen på etterskudd

:bursdag:

Håper du hadde en fin dag :klem1:

Tusen takk! :klem:

Masse, masse lykke til på lørdag og grattis med dagen på forhånd. Jeg er desverre uten nett for tiden så vet ikke om jeg klarer å komme innom for å ønske deg lykke til på selve dagen - så derfor gjør jeg det nå.

Håper du får en uforglemmelig dag med masse pomp og prakt. Du kommer nok til å se ut som en ekte prinsesse!!

Her skjer det ikke så mye for tiden. Venter og venter, men ingenting skjer. Tror nok ikke det skjer de nærmeste dagene heller - den som venter får se.

Masse klemmer fra meg!!

Heiii!

Tusen takk!

Så kjipt at du ikke har nett!

Spennende med den lille da, må få høre så fort du har mulighet!

:klem:

======================================

Idag har jeg fikset ting jeg måtte ordne før vi drar i morgen.

Så nå er vi snart klar til å dra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOoooooooooo!! Får drag i magen her jeg sitter, er så spent på deres vegne. Nå er det ikke mange timene igjen før dere er på vei. Du får vel ikke noe nett-tilgang der borte heller kanskje. Ei heller tid til å komme innom her.. Du mæ ha masse lykke til. Håper vi får se bilder når du er tilbake!!

Stoooooor KLEM :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOoooooooooo!! Får drag i magen her jeg sitter, er så spent på deres vegne. Nå er det ikke mange timene igjen før dere er på vei. Du får vel ikke noe nett-tilgang der borte heller kanskje. Ei heller tid til å komme innom her.. Du mæ ha masse lykke til. Håper vi får se bilder når du er tilbake!!

Stoooooor KLEM :klem:

hihi, så søtt at du er spent på våre vegne ;)

Lite nett hos foreldrene mine, ja. Dvs, mye nett men begge pc-ene deres er klikk og foreldrene mine er ikke så veeldig datakyndig ... så med mindre min kjære får fikset pappa sin pc så blir jeg nok ikke her. Klart, jeg blir jo ikke på nett på bryllupsdagen uansett da! ;)

Bilder skal dere selvsagt få se! :-D

stoor klem tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så spennende!!

Sitter her med sommerfugler i magen jeg nå :juhu: Tenk at det er din tur på lørdag og at du blir FRU!! :)

LYKKE TIL!!

Stikker garantert innom her med lykkeønskninger på lørdag også. Er jo litt kos å få skrevet noe i dagboka på selve dagen da.

:klem1:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så spennende!!

Sitter her med sommerfugler i magen jeg nå :juhu: Tenk at det er din tur på lørdag og at du blir FRU!! :)

LYKKE TIL!!

Stikker garantert innom her med lykkeønskninger på lørdag også. Er jo litt kos å få skrevet noe i dagboka på selve dagen da.

:klem1:

Hehe, så koselig!! :-D :-D Og tusen takk!! Er så koselig at så mange kommer innom med lykkeønskninger! :-D

Nå skal jeg snart dusje og legge meg, og så kjører vi i morgen tidlig! :-D

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Innom for å ønske dere god tur i morgen og lykke til med den stoooore dagen på lørdag!!! :juhu: Det kribler i magen min på dine vegne :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dere kjørte i dag ja!

Lykke, lykke til i morgen!!!!

:klem::sol::klem::sol:

Endret av Floja Felíz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst sen med gratulasjoner for både forlovelsesdag og bursdag. Men Gratulerer så utrolig mye, mange store dager på rappen her nå. I morgen er det bryllup! Er alt under kontroll?? Har du nett slik at du får ta imot lykkehilsning?

Jeg ønsker deg og din iallefall lykke lykke til, håper dagen blir akuratt slik du har drømt om. Geder meg vanvittig til å lese referat og evt. se bilder.

*stikker sikkert innom i morgen også, men måtte bare sikkre meg at lykkeønskingen kom frem i tide..*

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Litt forsinket her sikkert, dere har vel dratt nå men: Lykke til!!!

:bryllup:

Håper at det blir en fantastisk dag for dere, og at vi får se noen bilder når dere er tilbake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så morsom å se at dagene vi har ventet så lenge på endelig er her!!! Og i morgen er det din dag!!! *spennende*

Jeg håper det blir en strålende dag! LYKKE TIL!!! :rødme:

Og HUSK:

Nyt hvert eneste sekund og kos dere i hverandres selskap, dette er deres dag !!!

*gleder* meg til bilder....

Venter spent.... :popcorn:

:ler::ler:

:sol: Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen!!! Jeg skriver her uten å sitere dere pga da blir det for mange smileyer, og siden jeg er så glad i å bruke smileyer blir det litt dumt ;)

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Vi hadde en helt utrolig fantastisk dag, hvor alt stemte og var helt supert!!! :rødme:

Det er helt fantastisk å endelig være kone!!

Bilder og oppsummering av dagen kommer senere, jeg lover!!!

Inntil da, stoooor klem til dere alle!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...