Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Jeg krysser fingrene for at bølle-sædcellene deres når fram til målet så snart som mulig. :) Utrolig spennende med prøving, jeg gleder meg til vi også skal hoppe i det, selv om jeg tenker mye på hvor annerledes alt vil bli.

Masse hurra :juhu: :juhu: :juhu: for bare 28 dager igjen!!

Supergod helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho_: :legrine: Veldig morsomt mentalt bilde!! :-D

Ligger okay an, tror jeg ... Venter på at hest- og kjerre mannen skal ringe meg opp igjen da... og så må vi bestemme meny, og jeg må finne perler til sløret. Det er det viktigste av det som ikke er gjort enda :)

Ja, det begynner virkelig nå nærme seg!! 29 dager er jo ingen ting!! :overrasket: :juhu:

Kos deg! :klem:

Mulig det, siden de hersens kondomene bare sprekker ... Får ta på to om gangen neste gang :ler: Men da sprekker de i hvert fall, har jeg hørt ... what to do, what to do?! :ler:

Er redd det er stor sjanse for at jeg blir mye kvalm i svangerskapet, jeg blir veldig lett svimmel og kvalm ellers, jeg kan bli kvalm bare jeg ser på film og filmingen er urolig :forvirret: Mamma hadde kveldskvalme, sier hun- håper bare ikke jeg får kvalme hele dagen ...

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Jeg hører så mange teorier om dette med kvalme. Noen sier at dersom en blir sjøsyk, så blir en kvalm når en er gravid..dette stemmer med meg da..og så sier de at dersom en er kvalm i svangerskapet, så får en lett fødsel..viss det stemmer, så kan jeg være kvalm, for vil uansett tro at det er bedre enn å føde..Så sier de at du arver etter moren din,men det stemmer ikke med meg, for hun var helt fin.. :klø: :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører så mange teorier om dette med kvalme. Noen sier at dersom en blir sjøsyk, så blir en kvalm når en er gravid..dette stemmer med meg da..og så sier de at dersom en er kvalm i svangerskapet, så får en lett fødsel..viss det stemmer, så kan jeg være kvalm, for vil uansett tro at det er bedre enn å føde..Så sier de at du arver etter moren din,men det stemmer ikke med meg, for hun var helt fin.. :klø: :vetikke:

Jeg blir ikke sjøsyk i småe båter, litt i store....og var ikke kvalm èn dag med noen av mine, fikk bare litt brekninger av enkelte lukter med første :sjenert:

Begge fødslene var harde (med stor H), skal ikke gå i detaljer :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært sjøsyk, men var kvalm med begge. Men ingen regel uten unntak, kanskje? (Nå skal ikke jeg ødelegge din glede over aldri å ha blitt sjøsyk) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for at bølle-sædcellene deres når fram til målet så snart som mulig. :) Utrolig spennende med prøving, jeg gleder meg til vi også skal hoppe i det, selv om jeg tenker mye på hvor annerledes alt vil bli.

Masse hurra :juhu: :juhu: :juhu: for bare 28 dager igjen!!

Supergod helg!!

Takker ;)

Ja, å få en liten en forandrer sikkert livet ganske mye ... men som regel til det positive da! :-D

28 dager, ja- hjelp!!! :overrasket: Neida, det nærmer seg!! :juhu: :hoppe:

Good helg! :klem:

Jeg hører så mange teorier om dette med kvalme. Noen sier at dersom en blir sjøsyk, så blir en kvalm når en er gravid..dette stemmer med meg da..og så sier de at dersom en er kvalm i svangerskapet, så får en lett fødsel..viss det stemmer, så kan jeg være kvalm, for vil uansett tro at det er bedre enn å føde..Så sier de at du arver etter moren din,men det stemmer ikke med meg, for hun var helt fin.. :klø: :vetikke:

Jeg har hørt at man arver slike ting fra sine bestemødre, jeg. Så du kan jo prøve å spørre en av de, om de lever enda? Jeg tør ikke spørre mine jeg, for da får jeg sikkert mange spørsmål .. :rodme: Vet at de gjerne vil bli oldeforeldre da, men flaut like vel :sjenert:

Jeg har forøvrig veldig lett for å bli bilsyk, sjøsyk og flysyk ... søren!! Fødlser skremmer meg, *grøsse* ikke meningen å skremme deg, altså ...

Jeg blir ikke sjøsyk i småe båter, litt i store....og var ikke kvalm èn dag med noen av mine, fikk bare litt brekninger av enkelte lukter med første :sjenert:

Begge fødslene var harde (med stor H), skal ikke gå i detaljer :overrasket:

*grøsse* fødsler ... vil ikke, vil ikke! Men har hørt at man bekymrer seg ikke for

fødselen før leeenge ut i svangerskapet, så det går vel bra- slik det gjør i de aller fleste tilfeller :)

=================================

Fikk ikke jobben jeg var på jobbintervju til i går, men jeg var visst veldig nære, og det er jo litt gøy :)

Skal snart på et jobbintervju til ...gruer meg litt ... Håper jeg sliper å jobbe i dag, så får jeg solt meg og så har jeg tenkt meg en tur til jobben til forloveden, så vi kan gå hjem sammen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man arver slike ting fra sine bestemødre, jeg. Så du kan jo prøve å spørre en av de, om de lever enda?

*grøsse* fødsler ... vil ikke, vil ikke! Men har hørt at man bekymrer seg ikke for

fødselen før leeenge ut i svangerskapet, så det går vel bra- slik det gjør i de aller fleste tilfeller :)

=================================

Fikk ikke jobben jeg var på jobbintervju til i går, men jeg var visst veldig nære, og det er jo litt gøy :)

Skal snart på et jobbintervju til ...gruer meg litt ... Håper jeg sliper å jobbe i dag, så får jeg solt meg og så har jeg tenkt meg en tur til jobben til forloveden, så vi kan gå hjem sammen etterpå :)

:overrasket: shit, da har jeg dårlige utsikter..min bestemor var kvalm i 9 mnd og gikk ned 20 kg...

Fødsel..tror nok jeg allerede har vært innom tanken du.. :sjenert::redd: Var så uheldig at jeg så programmet I mors liv..og der var det en fødsel gitt..jeg bare tenker at det kommer til å være helt forferdelig, men samtidig tenker jeg at jeg er heldig som får lov til å oppleve det, for vet det er mange som strever med å bli gravid.Trøster meg med at det er lenge til enda, og ut må han jo..

Synd med jobben, men det ordner seg nok snart! Ha en fin dag i solen

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: shit, da har jeg dårlige utsikter..min bestemor var kvalm i 9 mnd og gikk ned 20 kg...

Åååååååh, det håper jeg min bestemor også gjorde!!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååh, det håper jeg min bestemor også gjorde!!!! :sjenert:

??? vil du være kvalm i 9 mnd og gå ned 20 kg under svangerskapet? Har ei venninne som gikk ned ti kg jeg, og hun måtte tilbringe store deler av svangerskapet på sykehuset med kvalmestillende medisin og næring intravenøst. Da vil jeg heller legge på meg 30 kg og ikke være kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: shit, da har jeg dårlige utsikter..min bestemor var kvalm i 9 mnd og gikk ned 20 kg...

Fødsel..tror nok jeg allerede har vært innom tanken du.. :sjenert::redd: Var så uheldig at jeg så programmet I mors liv..og der var det en fødsel gitt..jeg bare tenker at det kommer til å være helt forferdelig, men samtidig tenker jeg at jeg er heldig som får lov til å oppleve det, for vet det er mange som strever med å bli gravid.Trøster meg med at det er lenge til enda, og ut må han jo..

Synd med jobben, men det ordner seg nok snart! Ha en fin dag i solen

Kjipt om du blir som bestemoren din, men ingenting er sikkert da! :)

De jeg har snakket med angående fødsler sier det er fælt, men de sier også at det er verdt det ... Ei jeg snakket med syntes faktisk ikke det var så forferdelig ille, ville gjerne ha en unge til hun ;)

Har solt meg nå, herlig!! :-D

Åååååååh, det håper jeg min bestemor også gjorde!!!! :sjenert:

Skrev du feil, eller ? :forvirret:

??? vil du være kvalm i 9 mnd og gå ned 20 kg under svangerskapet? Har ei venninne som gikk ned ti kg jeg, og hun måtte tilbringe store deler av svangerskapet på sykehuset med kvalmestillende medisin og næring intravenøst. Da vil jeg heller legge på meg 30 kg og ikke være kvalm!

Moren til en venninne ble lagt inn på sykehus med intravenøst den største delen av svangerskapet, med intravenøst pga hun ikke greide å legge på seg ... men det skjer nok ikke særlig ofte, vil jeg tro.

==============================

Fikk ikke den andre jobben heller, litt kjedelig men egentlig forventet jeg det jo ikke. Fikk høre at jeg gjorde et godt intervju da, håper de mener det :)

Tror intervjuet i dag gikk greit,veldig koselig dame jeg snakket med :) Spurte meg heldigvis ikke om vanskelige spørsmål, bare snakket. Er litt bekymret for om jeg egner meg som selger, men forhåpentligvis er det noe som kommer med tiden ... men men, får sikkert ikke jobben,så trenger ikke bekymre meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Håper du får jobben!! Når det gjelder det å være selger så tror jeg det kommer seg når man blir litt "varm i trøya".. jeg har hatt én sånn lignende jobb og det var vanskelig til å begynne med, men så kom det seg når jeg ble litt mer vant til jobben!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får jobben!! Når det gjelder det å være selger så tror jeg det kommer seg når man blir litt "varm i trøya".. jeg har hatt én sånn lignende jobb og det var vanskelig til å begynne med, men så kom det seg når jeg ble litt mer vant til jobben!!! :)

Det tror jeg også... I hvert fall virket det slik den lille perioden jeg var i praksis på en butikk, jo mer varm i trøya og sikrere jeg ble jo lettere ble det, og det sa sjefen der også. :)

===========================

Søsteren til forloveden skal lage brudebuketten! Hun er ferdig med blomsterdekoratørutdanningen nå, og skal være lærling i 2 (?) år, og er kjempeflink! :-D Jeg må bare finne ut hvilken farge jeg vil ha ... :sjenert:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som har svigersøster til å lage bukett, da får du den nok billigere også??

Mandagsklem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som har svigersøster til å lage bukett, da får du den nok billigere også??

Mandagsklem til deg :klem:

Veldig kjekt! :-D

håper du har en fin mandag! :klem:

==================================

Nå er hest og kjerre bestilt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stas med hest og kjerre i boks, vi også tenkte på dette, men da hadde vi nok ikke kommet frem til festen før middagen var over.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Stas med hest og kjerre i boks, vi også tenkte på dette, men da hadde vi nok ikke kommet frem til festen før middagen var over.. :ler:

Hest er vel det dyret jeg er mest allergisk mot så da hadde jeg sett ut som en kjøttkake når vi kom frem, ikke så kult.. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hvordan går det med jobbsøking. Er det ikke deilig vær vi har her i bartebyen om dagen? Jeg digger solen!

Kult at svigersøster lager bukett, hun er sikkert flink og kreativ.

Ellers innom med en stor tirsdagsklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stas med hest og kjerre i boks, vi også tenkte på dette, men da hadde vi nok ikke kommet frem til festen før middagen var over.. :ler:

Åh ? :klø:

Må ringe dama som styrer med dette og finne ut hvilken runde vi vil de skal kjøre da ... er bare litt treg av meg :sjenert:

Hest er vel det dyret jeg er mest allergisk mot så da hadde jeg sett ut som en kjøttkake når vi kom frem, ikke så kult.. :smilbla:

Hehe, offa ... da er det nok ikke så lurt ;)

Heisann! Hvordan går det med jobbsøking. Er det ikke deilig vær vi har her i bartebyen om dagen? Jeg digger solen!

Kult at svigersøster lager bukett, hun er sikkert flink og kreativ.

Ellers innom med en stor tirsdagsklem :klem:

Hei :)

Nei, jeg driver jo å søker jeg ... vært på noen jobbintervjuer da, og finner stadig nye jobber å søke på. Ordner seg vel til slutt, om jeg bare står på :)

Jo, været er så herlig! Har fått en god del sol de siste dagene, til tross for at jeg har jobbet :-D

Hun er kjempeflink, så det blir bra! :tommel:

Torsdagsklem til deg! :klem:

=================================

Idag har jeg ligget i en park sammen med to venninner og flere venninner av de igjen, skikkelig herlig!! :sol: Begynner å få farge nå,men har singletstroppskille da ... må nesten få bort det til bryllupet, ellers får jeg et problem :ler: Burde nesten bare stroppeløse topper, men har ikke såå mange av de :forvirret:

Har bestemt meg for å enten ha brudebukett med lilla roser sammen med hvitt eller rosa, eller å ha brudebukett med gulorange roser. Klarer ikke bestemme meg!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for søt meldig i dagboka mi. :klem:

Kjempeflott med hjemmelaget bukett. Min mor skal lage til meg, og det er litt ekstra stas synes jeg. Flott å ha en driftig svigersøster! :)

Hest og kjerre blir sååååå romantisk!! :rødme: Det MÅ vi bare få se bilder av når det er overstått.

Ønsker deg kjempemasse lykke til på jobb-fronten, og en superduper helg med masse sol så du får solet singletskillet ditt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...