Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Så bra da, knøttet! Krysser fingre og tær for dere begge! :klem:

Takker! :klem: Det hadde bare passet så utrolig perfekt ... *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg krysser fingre og tær og alt annet jeg har som kan krysses for at du skal få jobb =)

Takker! :-D :klem:

=============================

Har fått forhøre meg om pris på hest og kjerre, og det ble ca 1000- 1200,- noe jeg ikke synes er ille. Han mannen skal ringe meg når han vet hvem som kan kjøre osv :)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig med hest og kjerre - og ikke noen gal pris i det hele tatt! Kjempekult!!!

:Nikke: fornøyd, ja! Nå må han mannen bare ringe tilbake, så vi får avtalt :)

==============================

Da har jeg vært på jobbintervju, tror det gikk tålelig bra egentlig. Var ganske avslappet, de hadde avslappende, myke stoler å sitte på- nesten som i en stue, og stilte ikke så vanskelige spørsmål :) Men det er 70 søkere, og så spurte de om planene mine for sommeren og da følte jeg ikke jeg kunne lyve, så derfor sa jeg at jeg skulle gifte meg. Heldigvis reagerte de bare positivt, synes det var koselig og sånt :) Så jeg håper det ikke minsker sjansene mine ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra på intervjuet! :hoppe:

Husk at selv om det var 70 søkere blir overhodet ikke så mange plukket ut til intervju, så da har du allerede bemerket deg positivt!

Krysser fortsatt fingre og tær jeg. Når får du svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det gikk bra på intervjuet! :hoppe:

Husk at selv om det var 70 søkere blir overhodet ikke så mange plukket ut til intervju, så da har du allerede bemerket deg positivt!

Krysser fortsatt fingre og tær jeg. Når får du svar?

Ja, der sa du noe! hm, håper ikke hun mente det var 70 stk på intervju nå da ... :forvirret::overrasket:

Får svar i løpet av neste uke ... *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar sikkert ikke inn 70 til intervju. Det må i så fall ta fryktelig lang tid.

:enig: Og bli fryktelig forvirrende, de skal jo tross alt få med seg hva som blir sagt for så å sile ut...

Du er nok en av de heldige av ikke såå mange som har vært på intervju ja :hoppe: Håper bare at det blir nettopp DU som får jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar sikkert ikke inn 70 til intervju. Det må i så fall ta fryktelig lang tid.

Håper ikke det ... De sa de hadde en del å intervjue, men 70 er jo sykt mange ... *håpe*

:enig: Og bli fryktelig forvirrende, de skal jo tross alt få med seg hva som blir sagt for så å sile ut...

Du er nok en av de heldige av ikke såå mange som har vært på intervju ja :hoppe: Håper bare at det blir nettopp DU som får jobben :)

Ja, sant ... jeg hadde aldri orket å intervjue 70stk!

Takk, det håper jeg også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei knøttet! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å bli gift, gitt. Tenk at vi virkelig skal gifte oss med drømmemennene våre. Jeg synes tanken er deilig, og synes synd på de menneskene som ikke har oppdaget hvor deilig det er å gå rundt å være forlovet! :ler:

oh lykke..! Ha en fiin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute på en :klem: -erunde :)

Krysser både fingre og tær for ny jobb!!

Så koselig! :klem: :-D

hei knøttet! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å bli gift, gitt. Tenk at vi virkelig skal gifte oss med drømmemennene våre. Jeg synes tanken er deilig, og synes synd på de menneskene som ikke har oppdaget hvor deilig det er å gå rundt å være forlovet! :ler:

oh lykke..! Ha en fiin dag :klem:

Ja, nå begynner det å nærme seg og bli virkelig!! :-D Det er helt utrolig at om en liten måned så står jeg der ... herregudh! :juhu: :juhu: :juhu:

Vi er virkelig priviligerte, ja! :-D

En fin dag ønskes deg også! :klem:

===============================

To dager på rad har jeg hatt mareritt om forloveden, første gangen var han så lei av bryllupsmas at vi flyttet fra hverandre, og andre natten var han utro :overrasket: Skikkelig ekkelt å våkne av slike mareritt, godt jeg hadde forloveden ved siden av meg som kunne holde rundt meg og si at han aldri blir lei og at han ikke skal være utro ... :)

Nå skal vi snart ut og finne klær til forloveden :-D

Forloveden fikk melding fra de han skulle på jobbintervju med i dag, de har funnet en annen kandidat, og kontakter forloveden min hvis han andre ikke er interessert... Herregudh, at det går ann å være useriøs!! :frustrert: Men mest sannsynligvis får forloveden fast jobb der han jobber nå! :juhu:

Og hvis han har fast jobb kan vi kanskje begynne å prøve etter bryllupet ... :hoppe: håper håper håper håper!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, du er så babygæren du! :-D

Vi skal også finne klær til forloveden i helga. Blir moro!! Kos dere masse, så rapporteres vi vel når det er gjort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uæææ.. skal dere prøve før oss?

Jeg blir jo den eneste ikke-prøvende-men-ventende-bruden her!

:ler: :ler: :ler:

neida, jeg krysser fingre og tær, selvfølgelig skal dere sette igang med :humpe: så fort dere kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, du er så babygæren du! :-D

Vi skal også finne klær til forloveden i helga. Blir moro!! Kos dere masse, så rapporteres vi vel når det er gjort? :)

Ja, litt for :sjenert: Tror jeg blir gal snart, og stakkars forloveden også, av alt maset mitt ... :sjenert::ler:

Fant klær til forloveden i dag, han ble kjempefin! :-D

Kos dere dere også! :-D

uæææ.. skal dere prøve før oss?

Jeg blir jo den eneste ikke-prøvende-men-ventende-bruden her!

:ler: :ler: :ler:

neida, jeg krysser fingre og tær, selvfølgelig skal dere sette igang med :humpe: så fort dere kan!

Tja, vi får se, ingen ting er planlagt enda :) Håper i alle fall vi har mulighet når og hvis forloveden får fast jobb! :-D

====================================

Da har forloveden funnet klær! Kjempefin mørk sjakett med stripete bukse, lys vest med mønster og lysebruntbeige farge på slips eller hva det heter :) Han ble så fiiiin! :rødme: Skal legge ut bilde senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så moro! Sånn omtrent skal mannens sjakket være også, bare kravaten(som det forresten heter) skal være i samme lyse farge som vesten..:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det gikk bra på intervju. Kan jo være ganske ubehagelige situasjoner.

Håper med deg og alle andre om at du skal få jobben, og jeg garanterer deg at det ikke var 70 stk inne på intervju =) Og så krysser jeg fingrene for at mannen din også får fast jobb, slik at vi kan fortsette å prate beby etter bryllupet =)

Sikker på at mannen din vart veldig stilig!Måtte dere kjøpe skjorte selv, eller fikk dere låne det også? Vi måtte kjøpe så jeg har vært å lånt med meg i dag, betalte 500 kr for den.

Ha en fin dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så moro! Sånn omtrent skal mannens sjakket være også, bare kravaten(som det forresten heter) skal være i samme lyse farge som vesten..:hoppe:

Da blir de nok kjempefine, begge to! :-D

Så flott at det gikk bra på intervju. Kan jo være ganske ubehagelige situasjoner.

Håper med deg og alle andre om at du skal få jobben, og jeg garanterer deg at det ikke var 70 stk inne på intervju =) Og så krysser jeg fingrene for at mannen din også får fast jobb, slik at vi kan fortsette å prate beby etter bryllupet =)

Sikker på at mannen din vart veldig stilig!Måtte dere kjøpe skjorte selv, eller fikk dere låne det også? Vi måtte kjøpe så jeg har vært å lånt med meg i dag, betalte 500 kr for den.

Ha en fin dag =)

Jobbintervjuer er aldri morsomt... egentlig hater jeg slike ting, for jeg blir så nervøs og sjenert og så får jeg ikke vist meg fra min beste side, eller slik jeg egentlig er. Men tror det gikk rimelig bra da, men det står jo igjen å se :)

Veldig stor sjanse for at forloveden får fast jobb, når kollegaen hans slutter er det hans tur til å få fast jobb- han har jobbet der i 3-4 år allerede, og er en god selger som de trenger :) Håper bare ikke det blir lite å leve av når man har baby ... en 100% stilling + det jeg tjener ...

Fikk leie hele antrakket, slapp å kjøpe noe heldigvis :) Betalte dere mye for å leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...