Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte
:hoppe: :hoppe: :hoppe: med og håper jeg forbrenner litt kalorier i samme slengen ;)

Kjipt med kviser! Håper du slipper kvisene denne gangen, siden du utsetter mensen så er det jo sjanse for det! :)

Det trenger du vel ikke di høne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering gjesteliste:

JA = 54

NEI= 17

ikke fått svar enda= 8

Ser ut til at det blir et helt greit antall gjester som kommer, ikke for mange og ikke for få :)

Det trenger du vel ikke di høne ;)

takk ;) men får aldri flat nok mage ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Er det middagsgjester på den lista der?? ...vet ikke om du har begge deler, men tenkte bare å spør ;) Det så jo ut som passe mye folk iallfall til middag! :) ...og så bra at nesten alle har svart!! :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det middagsgjester på den lista der?? ...vet ikke om du har begge deler, men tenkte bare å spør ;) Det så jo ut som passe mye folk iallfall til middag! :) ...og så bra at nesten alle har svart!! :tommel:

:klem:

Vi skiller ikke mellom kaffegjester og middagsgjester, alle er invitert til hele festen- så ja, det er middagsgjester:)

Fornøyd med antallet jeg, trodde først at vi ble 70-80 stk for det var så mange vi ba ... var litt redd for at lokalet ble for lite. Men nå går det nok bra likevel! :-D :hoppe:

Tror det bare er 7 stk som ikke har svart eller noe *fornøyd* men teit at folk ikke klarer å svare innen fristen da ...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg noe blått og noe lånt, mangler bare noe nytt, noe gammelt og en penny. Hvor i alle dager får jeg tak i en penny???!

noe blått - en blå øredobb

noe lånt - smykke fra mamma

noe nytt - ringen? Eller må det være noe jeg har på meg hele dagen, ikke bare etter at vi er gifte??

noe gammelt- hvor gammelt må det være? Hadde vært koselig å lånt noe fra farmor eller bestemora mi ... hm. får spørre.

penny - kjenner ingen som har vært i amerika i det siste og som har en penny :(

Idag har jeg kjøpt stoff til sløret og tyll til kanten nederst på brudepikekjolene! :-D

Forloveden har ringt presten for å høre når vi kan snakke med han, men får ikke svar, han er bare opptatt og nå har de stengt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Kjolen kan jo være noe nytt da.

Jeg tror det er mest vanlig å bruke en gammel tiøring eller en femtiøring i Norge, det må ikke nødvendigvis være en penny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA = 55

NEI= 19

ikke fått svar enda= 5

Kjolen kan jo være noe nytt da.

Jeg tror det er mest vanlig å bruke en gammel tiøring eller en femtiøring i Norge, det må ikke nødvendigvis være en penny.

Det er sant, hm, skal tenke over det:) Hadde vært artig å funnet en penny ... hvis ikke hadde det jo vært fint med en gammel tiøring, men det er vel ikke så lett å finne det heller... ordner seg vel! :)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal gifte deg om 1 mnd og 28 dager lille venn :overrasket: Tiden flyger!!!!! Nå var jeg nervøs nå... :klappe: til en veldig flink mamma du har, hun kan du være stolt av!

Jeg også har litt kviser til tider, merker at det hjelper når jeg tar litt sol. Så kanskje det kommer seg når du skal ornde fargen til den store dagen.

guuuuud....under 2 mnd til, husker vi satt her og det var 11 mnd... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Jeg har sliter også med kviser, men jeg vet det hjelper om jeg tar en del sol før bryllupet. Jeg tenkte også at jeg skal gå og få en ansiktsbehanling eller to på solsiden spa i løpet av sommeren.

Merker jeg begynner å bli litt nervøs nå, selv om mitt bryllup ikke er før 4. august. Men det er bare 3 måneder og to dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal gifte deg om 1 mnd og 28 dager lille venn :overrasket: Tiden flyger!!!!! Nå var jeg nervøs nå... :klappe: til en veldig flink mamma du har, hun kan du være stolt av!

Jeg også har litt kviser til tider, merker at det hjelper når jeg tar litt sol. Så kanskje det kommer seg når du skal ornde fargen til den store dagen.

guuuuud....under 2 mnd til, husker vi satt her og det var 11 mnd... :sjokk:

Jeg vet! Tida går så utrolig fort, det er helt utrolig- gleeeder meg!! :hoppe:

Tenker nesten bare bryllup for tida ... :)

Håper sol hjelper mot kviser ... hvis ikke blir jeg gaaal snart ... :sjenert:

Jeg har sliter også med kviser, men jeg vet det hjelper om jeg tar en del sol før bryllupet. Jeg tenkte også at jeg skal gå og få en ansiktsbehanling eller to på solsiden spa i løpet av sommeren.

Merker jeg begynner å bli litt nervøs nå, selv om mitt bryllup ikke er før 4. august. Men det er bare 3 måneder og to dager til!

Har tenkt å sole meg endel når det blir sol og varmt nok til å sole meg, håper det hjelper mot kvisene ... Ansiktsbehandling hadde vært heeerlig ... men akk så dyrt :(

Skikkelig spennende nå når det virkelig begynner å nærme seg!! :-D

Forresten, kul avatar ;)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmfr ... var sikker på at linken fungerte- prøvde den jo igår!! :frustrert: men skal legge ut ringene når jeg kommer hjem på mandag:)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kviser er skikkelig dritt! Jeg har fått gavekort på Wha Wha, så nå blir det hudpleie 2 ganger i måneden frem til bryllupsdagen! :)

Jeg får så mye kviser av godterier og pepsimax, så jeg har halver inntaket de 3 siste månedene og fra og med mandag er det godterifri og bare noen få pepsimax i uka (tidligere drakk jeg minst 4-5 flasker hver dag, har vært nede i 1 pr dag i det siste) og huden har blitt MYE bedre!

Håper du har en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kviser er skikkelig dritt! Jeg har fått gavekort på Wha Wha, så nå blir det hudpleie 2 ganger i måneden frem til bryllupsdagen!  :)

Jeg får så mye kviser av godterier og pepsimax, så jeg har halver inntaket de 3 siste månedene og fra og med mandag er det godterifri og bare noen få pepsimax i uka (tidligere drakk jeg minst 4-5 flasker hver dag, har vært nede i 1 pr dag i det siste) og huden har blitt MYE bedre!

Håper du har en god helg :klem:

vet :sur::frustrert: Mine kunne godt bare stukket av med engang uten at jeg hadde blitt noe lei meg ... Hudpleie høres herlig ut! Jeg også vil ha gavekort! ;)

Så bra at du halverer godteriet, og blir kvitt kvisene! :-D

Drakk myyye cola før jeg, men kuttet drastisk ned for ca et års tid siden... har fått mere kviser nå enn jeg hadde da, men det er nok pga de hersens p-pillene :(

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

=============================================

Ikke i verdens beste humør nå, forloveden er på andre siden av landet nesten, og jeg er ensom ... dessuten har venninna mi og kjæresten drevet og klint hele dagen, noe som ikke er så utrolig morsomt for meg ... savner forloveden!! :tristbla:

Gleder meg til å komme hjem til han, men det er en laaaang busstur først ... hmfr :sur:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snupp! Ikke noe gøy å savne samboeren.. Jeg gjør og det når jeg jobber mye, da blir det jo mange netter hvor jeg er borte..

Kjenner at jeg gleder meg mer og mer nå som det begynner å nærme seg litt, mannen har begynt å engasjere seg litt også, tror det er lettere for ham nå som han ser at det ikke er så lenge til og vi har funnet antrekk og sånt til ham.. det eneste han ikke gidder å engasjere seg i er musikk som skal spilles under vielsen.. Så der tenker jeg meg grønn om dagen :ler:

ellers ønsker jeg deg en gooo søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha gavekort på ansiktsbehandling. Du kan jo slutte på p-pillene, viss det er slik at kvisene forsvinner da, kan jo bruke annen prevansjon en stund, eller rett å slett prøve å få en liten beby...Det synst jeg hadde vært kjekt.. :sjenert:

Hvordan går det med jobbsøkingen?

Ha en fin dag!

Klem J. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.

Ser den store dagen din nærmer seg med stormskritt :)

Hvis du fortsatt er i manko på 10-øring er det bare å si ifra. Har mange jeg så jeg kan gjerne sende deg en :Nikke: Vi kan jo ikke ha noe av at du blir gående uten penger i skoen! (Regner med det er det du skal ha den til?)

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene!

Skal komme innom og oppdatere senere, nå er det mat! :-D

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyydelige ringer!

Har forlovelsesring i hvitt gull jeg også, og håper det blri en diamant på den til bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...