Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

:5: ikke det at vi har brukt kondomer så mye, men har aldri opplevd at den ha sprukket..så det må være noe med størrelsen ja... :lol: Men vi håper jo på at en liten celle kom seg forbi :juhu:

For å si det slik, det er ikke første gang ... :sjenert: Tror det har skjedd en 3-4 ganger før, med forskjellige kondommerker... Tror det er noe galt med oss jeg! Noe må det jo være! :ler: Og nei, det er ikke luft i tuppen, i alle fall ikke sist gang ..

Hadde vært supert det, ja ... Fant ut at det var den mest risikable perioden for kondomet å sprekke på også, hvis syklusen min er som den skal være :tunge1:

Skjer det så er det meant to be ;)

jeg hadde glemt å kjøpe ny p-ring før jeg dro på jobbetur til bodø, og tok ikkemed meg resepten og så ble det pinse.. Så nå kjører vi kondom vi og om dagen.. kan godt sprekke for min del, men mannen blir vel ikke så glad da.. :ler:

God kveld :klem:

Kondomer er noe herk, sant?! Kunne like gjerne kjørt på uten ;)

Du får stikke hull på de med en liten nål da vet du, så mannen ikke merker det , eller kjøpe et skikkelig crappy merke:tunge1: Neida, bare tuller ;)

God kveld! :klem:

================================

Forloveden får 80% fast stilling fra august!! :-D

:juhu: :hoppe::danser::danse:

Han skal ikke skrive under på kontrakten før i august da, så det spørs om vi får begynt å prøve før den tid ... Jeg har veldig lyst til å begynne å prøve rett etter bryllupet (bryllupsnatten) men vi får se ... er uansett bare 3 måneder til!!!

Nåde sjefen til forloveden om han ombestemmer seg eller det blir noe kluss! :slåss: :frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sukk*

tror jeg prøver meg på den stikke hull-greia jeg..

:ler: Må bare understreke at jeg tuller..

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Knøtte dere kjører for hardt på, siden de revner! hehe.

hull i kondom, ikke så dumt. Har tenkt noen ganger når det har vært baby bom i bygda vår om de kjeder seg på bensinstasjonen å sitter der med ei nål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

tror jeg prøver meg på den stikke hull-greia jeg..

:ler: Må bare understreke at jeg tuller..

:hoho: You go, girl!! ;)

Gratulerer til forloveden din! Så fantastisk det må være med fast jobb!

Takker :)

Veldig kjekt, etter å ha jobbet der i 3-4 år uten å hatt noe fast, ja ... :)

;) Knøtte dere kjører for hardt på, siden de revner! hehe.

hull i kondom, ikke så dumt. Har tenkt noen ganger når det har vært baby bom i bygda vår om de kjeder seg på bensinstasjonen å sitter der med ei nål.

Haha, de må da tåle såpass?! ;)

:hoho: kanskje det, ja ... hmm- slemme beninstasjonansatte!! : :frustrert: Eller muligens veldig, veldig snille bensinstasjonsansatte ... :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: You go, girl!! ;)

Takker :)

Veldig kjekt, etter å ha jobbet der i 3-4 år uten å hatt noe fast, ja ... :)

Haha, de må da tåle såpass?! ;)

:hoho: kanskje det, ja ... hmm- slemme beninstasjonansatte!! : :frustrert: Eller muligens veldig, veldig snille bensinstasjonsansatte ... :engel:

snille mot verpe syke damer, værre når 15-17 åringene i bygda plutselig gikk rundt slik :gravid: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snille mot verpesyke damer, værre når 15-17 åringene i bygda plutselig gikk rundt slik :gravid: .

Så sant, så sant ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

1 mnd, 30, eller 31(?!) Til du blir kone!!!

Wuhuuu! :hoppe::danser: :juhu:

30. juni, ja :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbintervju i morgen! :sjenert::overrasket:

Fikk litt kort varsel, siden ringte meg nå, og jeg skal dit halv elleve i morgen... rekker jo ikke å forberede meg! Håper de har litt forståelse for det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Det har de sikkert. Også er det jo sikkert positivt at du kunne komme selv om det var kort varsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de sikkert. Også er det jo sikkert positivt at du kunne komme selv om det var kort varsel :)

Ja, håper det ... :sjenert:

Grugleder meg! Hater jobbintervjuer ... får ikke vist meg fra min beste side ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ene jobbintervjuet overstått :) Merkelig intervju, dama som intervjuet meg satt med en nydelig baby på fanget, en liten gutt som var så søøøt! :rødme: Ammet han til og med mens jeg var der ... Sært, men gjorde ikke meg noe. Hun fikk vist ikke barnevakt i dag. Veldig ok intervju, for det var raskt og alt hun gjorde var å snakke med meg, ikke stille masse ekle spørsmål jeg ikke syntes jeg kunne svare nok på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virket jobben bra da?

Ja, helt ok :) Hun visste ikke hvor høy stilling det eventuelt ble, blir vel litt tilkalling. Er lei av å ha tilkallingsjobb, men dette er i gåavstand til meg, pluss at det er noe innen utdanninga mi, og det siste der er egentlig det viktigste.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, så digg med intervju, og at mannen din har fått fast jobb! Grattis! Det er det jeg sier, det ordner seg for snille jenter :danser:

Tror de sædcellene til mannen din har så lyst inn i livmoren din at de bare borer seg veg gjennom kondomet, og bare vent, de klarer det nok snart :jepp: Heier på de jeg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åå, så digg med intervju, og at mannen din har fått fast jobb! Grattis! Det er det jeg sier, det ordner seg for snille jenter :danser:

Tror de sædcellene til mannen din har så lyst inn i livmoren din at de bare borer seg veg gjennom kondomet, og bare vent, de klarer det nok snart :jepp: Heier på de jeg :juhu:

Jepp, veldig kjekt med tre intervjuer på kort tid! Morsomt egentlig, for jeg har aldri fått noen særlig intervjuer før... Men får se hvordan det går da :)

Takker:) Ser ut til at vi blir prøvere når forloveden underskriver kontrakten, om ca 3 måneder, om alt går som planlagt. Leeenge til!

Håper jo egentlig jeg allerede er gravid da :sjenert: Dumme er vi, som hopper av i svingen i tillegg til at de teite kondomene sprekker :ler: skal ikke være lett :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... ser for meg alle "bølle" sædcellene med små sakser, klipper seg igjennom kondomet og slipper alle de snille igjennom.... :ler:

Hvordan ligger du ann i løypa, begynner å nærme seg nå... :) Disse siste ukene, oi! Vi snakker UKER :overrasket: !!! he he... går veeellldi fort!

'gllleeeeder meg*

:klem: Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se du er gravid før du aner det.. :rosasmil:

krysser fingrer for at du slipper å være kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... ser for meg alle "bølle" sædcellene med små sakser, klipper seg igjennom kondomet og slipper alle de snille igjennom.... :ler:

Hvordan ligger du ann i løypa, begynner å nærme seg nå... :) Disse siste ukene, oi! Vi snakker UKER :overrasket: !!! he he... går veeellldi fort!

'gllleeeeder meg*

:klem: Kath

:hoho_: :legrine: Veldig morsomt mentalt bilde!! :-D

Ligger okay an, tror jeg ... Venter på at hest- og kjerre mannen skal ringe meg opp igjen da... og så må vi bestemme meny, og jeg må finne perler til sløret. Det er det viktigste av det som ikke er gjort enda :)

Ja, det begynner virkelig nå nærme seg!! 29 dager er jo ingen ting!! :overrasket: :juhu:

Kos deg! :klem:

Skal se du er gravid før du aner det.. :rosasmil:

krysser fingrer for at du slipper å være kvalm!

Mulig det, siden de hersens kondomene bare sprekker ... Får ta på to om gangen neste gang :ler: Men da sprekker de i hvert fall, har jeg hørt ... what to do, what to do?! :ler:

Er redd det er stor sjanse for at jeg blir mye kvalm i svangerskapet, jeg blir veldig lett svimmel og kvalm ellers, jeg kan bli kvalm bare jeg ser på film og filmingen er urolig :forvirret: Mamma hadde kveldskvalme, sier hun- håper bare ikke jeg får kvalme hele dagen ...

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...