Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Endelig fridde han!!!

Jeg er så lykkelig, han er så fantastisk ... er bare ett eneste stort glis jeg nå;)

Siden han fridde igår (på bursdagen min!) har vi ikke funnet dato enda, men det blir høyst sannsynligvis neste sommer:)

Igår var bursdagen min, og samboeren skulle jobbe hele dagen (10-19:00), trodde jeg ... Bestevenninna mi og dattera kom til byen og vi dro ut og spiste muffins og drakk cola og koste oss på "picknik". Venninna mi skrev endel meldinger, og når jeg ville se hvem det var fra så fikk jeg ikke- noe som er uvanlig. Men jeg tenkte ikke noe mer over det når hun sa sat det var en venninne av henne som hadde problemer. Etterhvert endte vi opp på en "bar" (uten datteren hennes, såklart) og rett etter at hun hadde drukket opp daquirien sin ble hun oppringt, vistnok av venninnen som gråt og som hadde store problemer. Venninna mi, som var veldig lei seg for at hun måtte gå på bursdagen min gikk og møtte venninna si, og jeg gikk hjem. Jeg løp rett på toalettet når jeg kom hjem, og når jeg kom ut igjen stod samboeren min i gangen, med dress og roser! Jeg ble mildt sagt sjokkert- jeg trodde ikke han kom hjem på maaange timer. Vi gikk inn i stua, der han hadde champagne og et hjerte av telys, hvor det stod skåler med jordbær og druer inni. Champagnen han hadde kjøpt var den samme som vi drakk nyttårsaften for noen år siden på champ's elysee:)

Så fikk jeg en rebus, hvor svaret ble "teria <etternavnene mine> <etternavnet hans> ?". Jeg ble helt paff når jeg forstod hva han holdt på med ... Han gikk på kne, sa hvor mye han elsket meg, at jeg var det beste som hadde hendt han,viste meg en nyyydelig diamantring og så spurte han på om jeg ville gifte meg med han- noe jeg selvsagt ville!!!

Etter dette har jeg bare vært et eneste stort glis ... han er så fantastisk og jeg er så lykkelig!!

Men jeg er overrasket over hvor god forloveden og venninna mi er til å lyve ... men hun syntes visst det var helt grusomt å lyve for meg :ler: De er nå søte da! :sjarmor:

Gleder meg til forloveden min kommer hjem fra jobb! :hjerter::hjerter_rundt:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk være først!! :hoppe:

Gratulerer med dagbok og frieri! Herlig frieri!! :hjerte:

hihi;)

takk takk! Svever fortsatt på skyer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedet meg igår når forloveden jobbet overtid, så jeg gikk ut og kjøpte meg like gjerne et bryllupsmagasin jeg:) Kikket gjennom det ene norske jeg fant, men der var det bare kjoler og ringer, jeg ville ha litt av det og litt å lese- så jeg endte opp med et engelsk blad som så bra ut.

Mamma skal sy brudekjolen min, og jeg skal tegne den. Så igår begynte jeg å tegne! Rart det der, for før han fridde så jeg litt på brudekjoler på nettet, men så liksom ikke for meg hvordan kjolen skal se ut. Men nå tror jeg faktisk jeg vet sånn ca hvordan den skal være! :sjarmor:

Så, hvis jeg finner ut hvordan man kan legge ut bilder (galleri?) skal jeg legge ut tegninger ;)

Jeg har sååå lyst til å gå i brudebutikk og se på kjoler! Men har ikke lyst til det alene ... alle er så opptatt, forloveden min er på jobb og bestevenninna som er forloveren min og som skal være den som er med på slike ting er opptatt :( Men får ta det en annen gang. Håper ikke brudebutikkene blir sur om man bare prøver ...

Det finnes virkelig mye merkelig, og såklart mye flotte brudekjoler der ute!

Hihi, jeg kan fortsatt ikke slutte å sitte og stirre på den nydelige ringen min ... :sjenert: *føle seg litt tåpelig* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med dagbok :vinke:

Så god mann du har, det var et romantisk frieri :hjerte:

Ingenting å føle deg tåpelig for, man SKAL sveve å være så lykkelig når man blir fridd til. Hvis ikke, så er man tåpelig! :ler: :blunke:

Gleder meg til å lese mer om planleggingen din fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med dagbok :vinke:

Så god mann du har, det var et romantisk frieri :hjerte:

Ingenting å føle deg tåpelig for, man SKAL sveve å være så lykkelig når man blir fridd til. Hvis ikke, så er man tåpelig! :ler:  :blunke:

Gleder meg til å lese mer om planleggingen din fremover  :)

Takk takk ;)

Han er bare helt fantastisk, og det må være noe i det når resten av slekta og vennene mine mener det også :ler: Nå hørtes jeg skrytete ut nå!

Kommer nok til å sveve ei stund framover *glise* Og så kommer jeg helt sikkert til å gjenta meg endel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med forlovelse! Blir spennende å følge deg i planleggingen! :)

Takk for det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal skrive opp det lille jeg faktisk har gjort/bestemt meg for da :

*funnet forlover

*vil gifte oss i kirken hvor jeg konfirmertes, har ikke bestilt enda. må vel skynde oss litt ...

*Bryllupsreisen går til Firenze eller Venezia

*Tegnet kjolen, sett på bilder på nettet ... vi får se :)

*Funnet brudepike!

*bryllupet står i juni eller juli 2007

*Vet ca hvem vi skal invitere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med frieri :)

Gleder meg på dine vegne! Mye herlig å se frem til. Planleggingen er jo halve morroa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med frieri :)

Gleder meg på dine vegne! Mye herlig å se frem til. Planleggingen er jo halve morroa ;)

Takk takk:)

Har såvidt begynt med planlegginga, veldig morro! *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::erter::klappe:

gratulerer så mye med giftemål, og lykke til videre med planlegging!

(det er veldig gøy altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :erter:  :klappe:

gratulerer så mye med giftemål, og lykke til videre med planlegging!

(det er veldig gøy altså)

Heisann;)

Takk for det! Er i full gang med planlegginga- styrer og ståker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fraværende i det siste, vist ... :sjenert: Har vært for opptatt med å være ute i det nydelig været, og bare hatt sommerferie:)

Men nå har vi satt dato! Så med mindre noe katastrofalt skjer så gifter vi oss i hjembyen min, den 30.juli 2007 ;)

må vel lage liste over hvem vi skal be ... dette er iallfall min, foreløpig!

-onkel på mamma sin side(+ tanta mi? de er skilt)

-onkel og tante på pappa sin side (onkelen min kommer sannsynligvis ikke uansett)

-4 guttesøskenbarn (mamma sin side) + eventuelle kjærester, hittil tre stk. + brudepike

-søskenbarnet mitt på pappa sin side + forloved

-farmor og farfar

-besta

- barndomsvenninne av mamma + sønn, + kjæreste til sønn

-bestevenninna mi/forloveren min +brudepike

-barndomsvenninne

-venninne + type

-venn

-søster til forloveren min

= ca 26 stk. Hvis alle kommer da ...

Jøss, jeg har liten familie!

Ok, dette ble langt og sikkert kjedelig med så mye detaljer, men jeg er giiira! :sjarmor:

Lurer på hvor lang tid mamma bruker på å sy kjolen min jeg ... håper ikke 1 år er for lite :sjenert:

Giiira! :hoppe: :hoppe:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fastsatt dato! :hoppe:

Er ikke så liten familie du har da... vi blir 25 tilsammen og da er så og si alle bedt i familiene våre :)

Aldri kjedelig å lese bryllupsinnlegg, bare koselig!! ;)

Har du noe bilde av kjolen din da? Eller noe som likner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fastsatt dato! :hoppe:

Er ikke så liten familie du har da... vi blir 25 tilsammen og da er så og si alle bedt i familiene våre :)

Aldri kjedelig å lese bryllupsinnlegg, bare koselig!!  ;)

Har du noe bilde av kjolen din da? Eller noe som likner?

Tja, jeg har vel ikke den største familien- men det gjør jo ikke noe :) Håper så mange som mulig kommer også da!

Bra jeg ikke kjeder dere ihjel ;)

Hmmm ... bilde av kjolen ja. Vel, jeg prøvde å legge ut på bildegalleriet her, men fikk det ikke til :( Blir vel litt vanskelig uten å være supermedlem ... Får vurdere om jeg skal bli det... Er vanskelig å forklare kjolen også da ...

Skal iallfall ha et slags korsettlignende overdel ... med snøring ... og en slags ermer som begynner nedenfor skuldren og som er kanskje 10-15 cm lange bare ca. og så vil jeg ha et "skjørt" (?) som går litt utover ... men ikke så mye, vil ikke se ut som en bløtkake :ler: Hm.. skal prøve å få lagt ut bilde!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestemte meg for å bli supermedlem jeg, så jeg kan legge ut bilder og slikt;)

Så her kommer en midlertidig tegning av brudekjolen min:)

post-9258-1152540201_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!! GRATTIS MED NY DAGBOK. Tenker det er her jeg kommer til å finne deg fremover ja ;)

Nydelig tegning av brudekjolen din da!! *smelt*

Denne tiden fremover er bare heeeelt fantastisk. Jeg brukte og ett år på planleggingen, og det var sååå gøy!

Rart det der om hvordan ting bare faller på plass når en først er fridd til. sånn var det her og. Hadde vel egentlig ikke tenkt så mye på bryllup, og hvordan jeg ville ha det. Men da frieriet kom såg jeg for meg hele greiene. Hadde en helt fantastisk uforglemmelig dag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!! GRATTIS MED NY DAGBOK. Tenker det er her jeg kommer til å finne deg fremover ja ;)

Nydelig tegning av brudekjolen din da!! *smelt*

Denne tiden fremover er bare heeeelt fantastisk. Jeg brukte og ett år på planleggingen, og det var sååå gøy!

Rart det der om hvordan ting bare faller på plass når en først er fridd til. sånn var det her og. Hadde vel egentlig ikke tenkt så mye på bryllup, og hvordan jeg ville ha det. Men da frieriet kom såg jeg for meg hele greiene. Hadde en helt fantastisk uforglemmelig dag!!

:klem:

Tusen takk for det ;)

Ja, jeg kommer nok til å befinne meg her mye om dagene framover ;)

Rart med det, men ting er mye klarere etter at han fridde en før ja ... rart, men herlig!:sjarmor:

Du må gjerne fortelle om planlegging og bryllupsdagen din og sånt *nysgjerrig* ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå begynner jeg å bli litt bekymret ... bestilte kirke for nesten en uke siden, men ikke fått bekreftelsesbrevet enda. Hvis de har rotet det til slik at vi ikke får den datoen blir jeg sint!! :frustrert:

Og så har bryllupstickeren min klikka ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...