Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Hei Teria!

For et fantastisk frieri!!!! Og det er jo ikke rart at du gikk rundt og følte deg litt tåpelig, slik var den første tiden etter frieriet for meg også. Merkelig følelse; jeg var så lykkelig at jeg følte jeg rødmet konstant, og merket at jeg ble fjern i blikket og drømte meg vekk myyye oftere enn vanlig.

Det er FANTASTISK når den du elsker sier at han vil du skal være hans for resten av livet!!

Gleder meg til å følge med deg, og ikke minst til å se kjolen som du skal tegne selv. Så gøy det må være å kunne gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Teria!

For et fantastisk frieri!!!! Og det er jo ikke rart at du gikk rundt og følte deg litt tåpelig, slik  var den første tiden etter frieriet for meg også. Merkelig følelse; jeg var så lykkelig at jeg følte jeg rødmet konstant, og merket at jeg ble fjern i blikket og drømte meg vekk myyye oftere enn vanlig.

Det er FANTASTISK når den du elsker sier at han vil du skal være hans for resten av livet!!

Gleder meg til å følge med deg, og ikke minst til å se kjolen som du skal tegne selv. Så gøy det må være å kunne gjøre det.  :)

Heisann:)

Hihi, takk ;)

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, jeg var akkurat slik!! :-D

Koselig at du vil følge med meg:)

Skal nok titte innom dagboken din også ;)

Korleis går det?Noko nytt? :klem:

Heisann!

Tja, ikke mye nytt, men muligens litt.

Mamma vil betale for bryllupet :sjokkert: Vi får nå se hva foreldrene til forloveden sier til det ... :sjenert:

Og så skal vi ha frimerker med bilde av oss på innbydelsene:)

Ellers er det vel ikke særlig mye nytt, litt dødperiode akkurat nå. Men sitter fortsatt å kikker fornøyd på ringen min :ler: Jeg er håpløs!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tja, ikke mye nytt, men muligens litt.

Mamma vil betale for bryllupet :sjokkert: Vi får nå se hva foreldrene til forloveden sier til det ... :sjenert:

Og så skal vi ha frimerker med bilde av oss på innbydelsene:)

Ellers er det vel ikke særlig mye nytt, litt dødperiode akkurat nå. Men sitter fortsatt å kikker fornøyd på ringen min :ler: Jeg er håpløs!! ;)

:klem:

Då er de veldig heldige, sponsing er bra, vertfall når ein har nok av andre ting å bruka pengane på. Eg og har vore inne å sett på dei frimerka, og har vurdert det..blir likso enda meir personleg, så muleg vi sler til vi og!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er de veldig heldige, sponsing er bra, vertfall når ein har nok av andre ting å bruka pengane på. Eg og har vore inne å sett på dei frimerka, og har vurdert det..blir likso enda meir personleg, så muleg vi sler til vi og!

:klem:

Ja, vi er kjempeheldige. Både mine og hans foreldre er så utrolig snille og gavmilde! Men kan nesten ikke la mine foreldre betale hele bryllupet!! Føler meg bortskjemt :ler:

Syntes det virket så spesielt med frimerker med oss på, har tilogmed funnet et bilde som vi vil ha:)

Det er sikkert ikke så veldig originalt om noen måneder , siden det sikkert blir veldig mange andre som vil ha det- men det bryr jeg meg egentlig ikke noe om:) Hvert par sine frimerker blir jo spesielle uansett, såklart:)

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp.

Nå har jeg fått ordnet linken min igjen :)

mange som tenker på disse frimerkene skjønner jeg ;)

vi har også lurt på å bruke det på takkekortene våre...hehehe

så heldige dere er som blir sponset da :)

deilig!!!!

vi ble ikke sponset av noen, MEN... vi fikk slettet en ganske stoor gjeld vi hadde hos svigers, og det er så å si det samme vil jeg si ;)

det er jo penger spart hver mnd!

håper du har en fin kveld og får en god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og hopp.

Nå har jeg fått ordnet linken min igjen :)

mange som tenker på disse frimerkene skjønner jeg ;)

vi har også lurt på å bruke det på takkekortene våre...hehehe

så heldige dere er som blir sponset da :)

deilig!!!!

vi ble ikke sponset av noen, MEN... vi fikk slettet en ganske stoor gjeld vi hadde hos svigers, og det er så å si det samme vil jeg si ;)

det er jo penger spart hver mnd!

håper du har en fin kveld og får en god natt :klem:

Heisann:)

Så bra du har ordnet linken!:)

Ja, det blir nok endel som kommer til å bruke personlige frimerker. Men det plager ikke meg, det blir spesielt uansett :)

Jah, er litt bortskjemt da ... er enebarn ... :sjenert:

Å slette en stor gjeld blir jo ca det samme, det er som du sier penger spart;) Kjempeherlig da!

Nyt tida som nygifte;)

Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker deg en god natt og en sprudlende dag i morgen :klem:

Takk for det, og God morgen! :):klem:

----------------------------------------------------------------------------------

Har vært litt opptatt med å søke jobb i det siste jeg, og så har jeg følt meg litt "nede" ... kjipt å bare gå rundt og ikke gjøre noe som helst hver dag ... :(

Men bedre idag :)

Kanskje jeg skal legge ut liste?

kirke booket klokken 15:00 den 30.Juni

selskapslokale Booket. Seilet hotell.

bryllupssuite booket. Råfin suite!!! :hoppe:

middag og dessert Ikke bestemt middag. Dessert blir bryllupskake, som vi ikke har bestemt hvordan skal se ut, og div. kaker slekt og venner baker.

drikke til maten og ellers Hvitvin, rødvin og øl til maten. Cognac/baileys til kaffen. Ellers har hotellet hvor vi skal ha festen to barer, så gjestene kan gå og kjøpe seg drikke om de vil.

antall gjester Ikke bestemt, men ca 50-60stk.

brudekjolen ferdig tegnet, men har ikke kjøpt stoffet. Må gjøres snart!!

bryllupsreisen helst Venezia eller Firenze, men har ikke bestilt noe. Dessuten skal brudgommen til Amerika med faren sin ca en måned etter bryllupet :tristbla:

forlovere begge har valgt forlovere, og forlovere har takket ja :)

brudebukett søskenbarnet mitt sin kjæreste er blomsterdekoratør, og skal lage brudebuketten :)

dekorasjon/farger Ikke valgt enda. Men min svigerinne er ferdig utdannet blomsterdekoratør når vi gifter oss, og skal forhåpentligvis lage oppsatser og dekorasjon.

brudepiker søskenbarnet mitt sin datter, og bestevenninna mi sin datter :-D

invitasjoner Skal designe selv, både forloveden og jeg er utdannet innen design, forloveden er hobbyfotograf og veldig flink:) Skal bruke frimerker med bilde av oss.

Jeg har sikkert glemt halvparten, men det var det jeg har hittil:)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar lister :enig_anim:

Håpar på fangst i jobbsøkinga :kose:

Du er heldig som kan designe invitasjonar m.m. sjølv, eg er ikkje så flink til slike ting. Gledar meg til å sjå resultatet. Brudekjolen din blir spesiel sidan det er berre finst ein av den, det er litt kjekt då! Du har jo booka det viktigaste, resten er berre kjekt..men eg er heilt forundra over kor mykje ein eigentleg må tenke igjennom..blir nesten litt stressa av det

:klaske:

Ha ein fine kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar lister :enig_anim:

Håpar på fangst i jobbsøkinga  :kose:

Du er heldig som kan designe invitasjonar m.m. sjølv, eg er ikkje så flink til slike ting. Gledar meg til å sjå resultatet. Brudekjolen din blir spesiel sidan det er berre finst ein av den, det er litt kjekt då! Du har jo booka det viktigaste, resten er berre kjekt..men eg er heilt forundra over kor mykje ein eigentleg må tenke igjennom..blir nesten litt stressa av det

:klaske:

Ha ein fine kveld :klem:

Hehe, lister er en fin ting ;) Skal nok komme tilbake med flere lister når jeg vet mer:)

Blir morsomt å designe invitasjonene og slikt, gleder meg til det:) Skal designe de sammen, det kan bli interessant siden forloveden er mer minimalist og jeg på grensen til maksimalist :ler:

Gleder meg til å finne stoff til brudekjolen! Når mamma og pappa kommer oppover skal vi gå og se på stoff, og så skal mamma kanskje kjøpe stoffet til meg når hun drar på høstferie til Syden :)

Ja, jeg er overrasket over hvor mye man må tenke på jeg også!! :overrasket:

Ha en fin helg! :klem:

Så flink du er! Og lister er  :tommel:  :ler: Er bare innom med en helge :klem: !

Takk ;) Lister er morsomt!! :hoppe: Du må ha en super helg! :klem:

-------------------------------------------------------------------------

Hm, lurer på hvordan de gjør det med fargetema og dekorasjon når vi har bryllupet på et hotell ... Jeg har litt lyst til å ha fargetema, men vi får se. Det er ikke så farlig for forloveden (mannfolk! :ler: ) men vi får se :)

Når vi gikk til 7-eleven igår gikk vi forbi noen gullsmedbutikker og så på ringer. Forloveden vil helst ha ringer i sølv, han er ikke noe glad i gull... og mener det ikke er noen vits i hvitt gull siden det likevel ser ut som sølv og koster mye mer. Jeg vil ikke ha helt tradisjonelle gifteringer tror jeg ... gjerne litt mer spesiell med en diamant eller forskjellige metaller ... Vi fant noen vi likte igår da:) Hans var helt vanlig giftering, bare i sølv, og min var i sølv med en diamant midt i. Vi har egentlig ikke begynt å velge ut enda, men morro å bare titte! Tror det kommer til å ta en stund til vi ser på ringer på alvor, det er jo så mye å velge mellom- og det kommer sikkert bare flere og flere nye ringer utover vinteren og våren:) Gleder meg til å velge gifteringer! :hoppe:

Men aner ikke hva vi skal skrive inni da ... og så vil jeg ikke ha diamantringen min på venstre hånden! Den er ikke like fin og passende på venstre hånd, merkelig nok ... :sjenert:

her er den ringen jeg så på ...

Eneste som er litt dumt er at jeg er litt redd for at folk ikke skal forstå at det er en giftering ...

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ein fin ring, eg kunne godt ha tenkt meg ein slik. om du berre har den på rette fingeren så blir den nok oppfatta som giftering, men eg skjønnar tanken din i og med at dei fleste gjerne forbinder giftering med gull. Vi har forlovelsesringen på høgre hand, er det slik at ein skal skifte når ein blir gift? I våre står det Din ....... og så forlovelsesdatoen. vi tenkte bruke dei samme som gifteringar og graverar då inn datoen og kanskje eit hjerte. Vi har "ordinary" ringar, men eg har lyst å setta inn ein diamant i min til bryllupet... :sjenert: Mykje fint å sjå ja, men synst du hadde funne ein veldig fin ein eg, men eg synst dei var dyre, trur ikkje eg hadde brukt så mykje peng på ringar, men det er jo opp til kvar enkelt, fin var han i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein fin ring, eg kunne godt ha tenkt meg ein slik. om du berre har den på rette fingeren så blir den nok oppfatta som giftering, men eg skjønnar tanken din i og med at dei fleste gjerne forbinder giftering med gull. Vi har forlovelsesringen på høgre hand, er det slik at ein skal skifte når ein blir gift? I våre står det Din ....... og så forlovelsesdatoen. vi tenkte bruke dei samme som gifteringar og graverar då inn datoen og kanskje eit hjerte. Vi har "ordinary" ringar, men eg har lyst å setta inn ein diamant i min til bryllupet... :sjenert: Mykje fint å sjå ja, men synst du hadde funne ein veldig fin ein eg, men eg synst dei var dyre, trur ikkje eg hadde brukt så mykje peng på ringar, men det er jo opp til kvar enkelt, fin var han i allefall ;)

Håper iallfall den blir oppfattet som giftering.. litt kjedelig om folk ikke forstår det liksom ...

Forlovelsesringen min er på høyre hånd, og slik jeg har forstått det så skal du ha gifteringen på høyre hånd, og flytte forlovelsesringen til venstre. Men hva som skjer hvis man velger å ha forlovelsesringen på venstre hånd vet jeg ikke ... Det er jo veldig individuelt hva man velger, og i Norge er det vel vanligst å ha ringen på høyre hånd?

Ja, dyr ring ... :tristbla: Aner ikke hvor mye vi vil betale for ringene enda, men vi får se:)

Synes det var en god idé å sette inn diamant i din til bryllupet! Det synes jeg du skal gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dyr ring ...  :tristbla: Aner ikke hvor mye vi vil betale for ringene enda, men vi får se:)

Synes det var en god idé å sette inn diamant i din til bryllupet! Det synes jeg du skal gjøre:)

ringer er ganske dyrt ja.. vi skal ha i hvitt gull. jeg hadde tenkt helt enkle, mens gommen plutselig vil at jeg skal ha en diamant i den..

men dyrt er det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ringer er ganske dyrt ja.. vi skal ha i hvitt gull. jeg hadde tenkt helt enkle, mens gommen plutselig vil at jeg skal ha en diamant i den..

men dyrt er det ja!

Han vil plutselig at du skal ha en diamant? Det var jo litt merkelig ... søtt, men litt merkelig ;)

Dyrt nok ja, men samtidig så er det jo noe man skal gå med resten av livet, så da er det jo verd det, om man finner ringer man er fornøyd med!:)

Mandagskos  :klem:

Den kjekkaste dagen i veka... :sjenert:

hehe, mandagskos til deg også! :klem:

For meg er alle dagene (nesten) like kjekke, jeg jobber ikke for tida ... :erter:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne og oppdaterer meg litt jeg. Kjempefin ring dere har sett på. Tror det blit mer og mer vanlig å ha gifteringer i andre farger enn gult gull, så folk skjønner iskkert at det er giftering. Jeg trodde det var litt omvendt med hånden. At mange har den på vensre hånd når de er forlovet og skifter til høyre når de blir gift. Eller har den på høyre hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne og oppdaterer meg litt jeg. Kjempefin ring dere har sett på. Tror det blit mer og mer vanlig å ha gifteringer i andre farger enn gult gull, så folk skjønner iskkert at det er giftering. Jeg trodde det var litt omvendt med hånden. At mange har den på vensre hånd når de er forlovet og skifter til høyre når de blir gift. Eller har den på høyre  hele tiden..

Hm, kanskje det er jeg som har misforstått? Jaja, det er ikke det viktige :) Jeg gjør det iallfall slik, selv om jeg helst ikke vil ha diamantringen på høyre hånd, og heller ikke vil ha gifteringen på venstre hånd ... jeg lager meg visst problemer som ikke er der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...