Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

huff, ja, kjenner meg igjen  :grine:

Det er grusomt ja ... våkner med en kjempeekkel følelse, og føler bare for å holde rundt forloveden, slik at han ikke kan stikke ...

Heldigvis er det bare drømmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømte at vi giftet oss her en natt. Men bryllupet ble framskydet mange måneder. Det var ute, i en hage, og det var en katastrofe ... Pappa, som er fotograf tok ingen bilder ... venninna mi som er forlover holdt en tale som ikke handlet om meg eller forloveden i det hele tatt ... ingen kommenterte kjolen min, eller snakket noe særlig i det hele tatt, og jeg kan ikke engang huske at forloveden min var der  :grine:

Heldigvis var det bare en drøm!!

:ler:

Har nok hatt norke draumar om diverse hendingar eg og..fødslar, andre menn, familien, venner osv. har ikkje sanndrøymt endå da, så tippar alt går fint på den store dagen din. Kjekt å ha pappa å halde i handa opp kirkegulvet ja, trygg og god å ha. :klem:

Ei god helg til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Har nok hatt norke draumar om diverse hendingar eg og..fødslar, andre menn, familien, venner osv. har ikkje sanndrøymt endå da, så tippar alt går fint på den store dagen din. Kjekt å ha pappa å halde i handa opp kirkegulvet ja, trygg og god å ha. :klem:

Ei god helg til deg :klem:

mmm-mm, jeg også. Har drømt jeg var gravid, har mistet forloveden, blitt sammen med eksen igjen ( :overrasket: ) og mye annet rart ... heldigvis er ikke jeg heller sanndrømt, enda ;)

Hadde jeg ikke hatt pappa til å følge meg vet jeg ikke om jeg hadde turt ... :ler:

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare innom med en  :klem:

Hihi.. ja drømmer er syke greier! Håper du får bare gooooode drømmer i natt. :)

:klem:

Ei god helg til deg :kose: skjer det noko på jobbfronten eller?

:klem:

Klem til alle som har vært innom :-D :klem:

Det skjer ingenting her for tida, verken på jobbfronten eller ellers ... Jeg holder på å bli gal og gå på veggene av å være hjemme og ikke gjøre en dritt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom og gi deg en goooood oppmuntringsklem! :klem:

Jeg vet akkurat hvordan det er å gå slik, og man kan jo bli deprimert av mindre. Men bare vent, det løser seg når du minst aner det!

Heier på deg! :heiajente::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom og gi deg en goooood oppmuntringsklem!  :klem:

Jeg vet akkurat hvordan det er å gå slik, og man kan jo bli deprimert av mindre. Men bare vent, det løser seg når du minst aner det!

Heier på deg!  :heiajente:  :kose:

Takk for det, nå fikk du meg tilogmed til å smile! ;)

Håper virkelig det løser seg snart, før de snille mennene med hvite frakker kommer og tar meg med til et stille og rolig sted ... eh, ja... :sjenert:

Takk for oppmuntringen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser for meg menn med hvite frakker som henter Teria*.... :ler: Nei, vi skal redde deg før det skjer!

*ser for meg The incredibles bestående av Bare Bea, Revenka, Jento, Tinkerbell ja oss alle i trange røde trikoter som kommer å redder deg*

:ler::ler: Unnskyld meg og min humor, er litt syk (hallisunerer) og kjeder meg på jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser for meg menn med hvite frakker som henter Teria*....  :ler:  Nei, vi skal redde deg før det skjer!

*ser for meg The incredibles bestående av Bare Bea, Revenka, Jento, Tinkerbell ja oss alle i trange røde trikoter som kommer å redder deg*

:ler:  :ler:  Unnskyld meg og min humor, er litt syk (hallisunerer) og kjeder meg på jobb  :ler:

:ler: morsomme bilder,ja du har god fantasi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Og hvis menn i uniform først skulle hentet deg ville jeg passet på å få utløp for frustrasjonen ved å tenne på noe eller klatre opp og sitte fast i toppen av et tre, slik at de heller kom fra brannvesenet. Brannmenn er de beste uniform-mennene!! (heeelt upartisk, selvfølgelig) ;):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Og hvis menn i uniform først skulle hentet deg ville jeg passet på å få utløp for frustrasjonen ved å tenne på noe eller klatre opp og sitte fast i toppen av et tre, slik at de heller kom fra brannvesenet. Brannmenn er de beste uniform-mennene!! (heeelt upartisk, selvfølgelig)  ;)  :sjenert:

:ler: Det syntes jeg var en god idé ja! ;) Skal jeg først gjøre noe slik så skal jeg jammen meg gjøre det odentlig også ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ser for meg The incredibles bestående av Bare Bea, Revenka, Jento, Tinkerbell ja oss alle i trange røde trikoter som kommer å redder deg*

Rekn med meg! (Sjølv kor dårleg eg vil ta meg ut...)I will be there! :klem:

Stå på, det ordnar seg når du minst anar det!Eg lovar :) Ordnar seg for snille jenter, og du er ei snill jente, so no problemos!

:kose:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser for meg menn med hvite frakker som henter Teria*....  :ler:  Nei, vi skal redde deg før det skjer!

*ser for meg The incredibles bestående av Bare Bea, Revenka, Jento, Tinkerbell ja oss alle i trange røde trikoter som kommer å redder deg*

:ler:  :ler:  Unnskyld meg og min humor, er litt syk (hallisunerer) og kjeder meg på jobb  :ler:

I`m in!

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hei!

Fikk ikke skrevet i dagboka di før du stengte den, jeg er litt treg ...

Veldig trist at du stenger dagboka... men jeg forstår deg godt da.

Morsomt at du har termin dagen etter bryllupet mitt! ;)

Håper du fortsetter å henge på kg da!!

:klem:

Rekn med meg! (Sjølv kor dårleg eg vil ta meg ut...)I will be there! :klem:

Stå på, det ordnar seg når du minst anar det!Eg lovar :) Ordnar seg for snille jenter, og du er ei snill jente, so no problemos!

:kose:

Hei :vinke:

Håper du har rett... skal iallfall innom Aetat og manpower idag, høre hva de kan gjøre for meg/hva jeg kan gjøre for de ;)

snill, jeg? jada, snill og uskyldig ;) Hehe, neida... det jeg mente var takk :)

Ha en fin dag! :klem:

I`m in!

:legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine: 

:legrine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du litt Italia-dilla du også, siden dere vil dit på bryllupsreise?

Jeg har aldri vært der selv, men det er veldig høyt oppe på topp 10-drømmedestinasjoner-lista mi. God mat, god vin, masse kultur og historie og vakker natur. * drømme, drømme* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du litt Italia-dilla du også, siden dere vil dit på bryllupsreise?

Jeg har aldri vært der selv, men det er veldig høyt oppe på topp 10-drømmedestinasjoner-lista mi. God mat, god vin, masse kultur og historie og vakker natur. * drømme, drømme*  :)

mhm-mmm :Nikke: Har alltid hatt lyst til å dra til Italia, men har ikke blitt slik at vi har dratt dit enda. Dessuten synes jeg det høres ut som et passende sted å ha bryllupsreise :)

Naturen får du nok ikke sett så mye av når du er på bryllupsreise, ser vel mest av innsiden på rommet da? ;) Neida, skal såklart ut også, imellom slagene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tatt blodprøve igjen, og jeg overlevde! :hoppe: Føler jeg har kontroll på angsten nå, selv om jeg skalv litt og var redd når hun tok prøven. Hjalp å ha forloveden ved siden av meg da :) Dessuten tok hun bare ett glass denne gangen, og det gjorde ikke like vondt som forrige gang.

Forloveden har kjøpt seg nytt anlegg. Dvs at han beholder to høyttalere og noe annet dill (jeg har ikke peiling på slikt) Så nå blir han veldig fornøyd. Kan ikke si jeg er så forferdelig interessert, men det er jo litt gøy å ha surround lyd når vi ser film også da :)

Imorgen drar jeg til Bergen. Jeg gleder meg veeeeldig!! Blir trist å være uten forloveden da... men på en annen måte blir det litt godt å savne han... høres jo helt merkelig ut, men

Det ser ut til at vi feirer jula her i år. Hvis jeg fortsatt har denne lille jobben jeg har nå så må jeg jobbe på julaften, og da kommer heller foreldrene mine oppover. Blir jo litt koselig da, første jula vår sammen blir i leiligheten vår liksom :) Dessuten så må vi vel kjøpe flybilletter til svigers nå, så vi må bare bestemme oss for hvor vi skal være i jula, og det er for usikkert å sjangse på at jeg har ny jobb og har sagt opp den forrige innen jula ...

Får heller dra til svigers i romjula eller nyttårshelga. Blir så koselig så :)

Ble oppringt av aetat idag, har avtalt et møte med kontaktpersonen min på tirsdag. Men først må jeg innom forskjellige arkitektkontor og høre om de er villig til å ansette meg eller eventuelt ha meg der på praksisplass via aetat. Så det skal jeg gjøre på mandag. Håper forloveden har fri slik at han kan bli med meg som støtte (inn inn på kontorene, nei). Men jeg må uansett om han kan bli med eller ikke, så jeg får ehem ... kvinne meg opp ;)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...