Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Innom med en mandags :klem:

Fin liste, driver også og strever med hva slags undertøy jeg skal ha.. *har heldigvis god tid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradisjoner er alltid gøy, har tenkt på den der eg og, har noko nytt, og det er vel det eneste foreløbig.. :sjenert:

hmm :klø:

Noe blått - må bli noe blått på strømpebandet trur eg..er dette forresten noko som forloveren kjøper?

Noe lånt- ??smykke??

Noe gammelt- forlovelsesringen??

Løksuppe høyrest godt ut, kan ikkje huga eg har smakt det, men eg elskar jo løk, så då må n¨løksuppe vere godt!? Et rå løk på skiva og elles der det i følge samboeren ikke passer inn.  :sikle: Alt som er sterk smak på..

Når det gjeld kva du har under kjolen, så må det bli truse, korsett m/bh (er vel kanskje naturleg at det er bh i korsettet...liten erfaring på området..) er fint å ha, skvise feittet saman..(mitt altså.. :sjenert: ), så er det vel vanleg med anten strømpebukse eller strømpeholdere, har høyrt at strømpeholdere kan vere noko tungvint å ha, må i allefall ha trusa utanpå (holdarane), om du skjønnar, elles må du ta av alle holdarane berre du nett skal på toalettet..d kan bli kjedelig i løpet av dagen/kvelden..trur kanskje er satsar på kvit strømpebukse, ser for meg at eg kjem til å streve ein heil del med desse holdarane.. :sjenert: 

Ser du for deg korleis de skal pynte kyrkje no eller, sidan du har vore å sett på den??

Skal nok skvise fettet mitt med et korsett og strømpebukser jeg også :ler: Forhåpentligvis hjelper korsettet til å gjøre magen min flat ... :sjenert:

Innviklede greier dette ja! :ler:

Pynting av kirka har jeg ikke engang tenkt på enda ... litt treg ja. Kirka vår er ganske stor, det er en domkirke, så vi får nok ikke fyllt opp hele kirka med gjester... men det gjør jo ikke noe :)

Har dere planlagt pyntingen av kirka?

Ha en fin tirsdag! :klem:

Innom med en mandags :klem:

Fin liste, driver også og strever med hva slags undertøy jeg skal ha.. *har heldigvis god tid*

Ja, takk og pris for at vi har god tid! :-D

Tirsdagsklem til deg ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomer er noe herk!!!  :frustrert:  :grine:  :sur:  :overrasket:

Og vi er dumme ... :ler::grine:

:sjenert:

... så det så!!

:enig_anim: ganske uromantisk faktisk..mener du at dere er dumme for at de har slutta med hormonell prevansjon??Litt dårleg minne her, var det fordi du måtte eller ville?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_anim: ganske uromantisk faktisk..mener du at dere er dumme for at de har slutta med hormonell prevansjon??Litt dårleg minne her, var det fordi du måtte eller ville?

dum fordi vi har hoppet i svingen noen ganger ...

Sluttet fordi jeg måtte, høye leverprøver ... :sjenert:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det krise om det skulle gå galt da? Sånn utenom at kjolen kanskje må redesignes litt? :sjenert:

Nei, det er jo egentlig ikke det ;)

Men, vi vil gjerne få barn etter at vi er gift, dessuten skal forloveden på motorsykkeltur til Usa i august, og det er vel ca da jeg får termin ... vil ha han her når jeg eventuelt skal føde ...

Men det hadde vært kjempekoselig med baby nå!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det skjer vel helt når man minst venter det. Skjønner godt at du vil ha din kjære der når du eventuelt skal føde, men det ordner seg vel, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det skjer vel helt når man minst venter det. Skjønner godt at du vil ha din kjære der når du eventuelt skal føde, men det ordner seg vel, tror du ikke?

Jada, alt ordner seg :-D

Småspent nå jeg ... men en stund før jeg vet noe da. Dessuten har det sikkert gått bra, selv om jeg gjerne vil ha baby :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de pula for å lage beby då?

Vi, nei? Vi gjør da aldri slikt! :fy_fy:

Hihi, vi prøver ikke å bli gravid da ... men det har blitt noen avhoppinger i den berømte svingen ... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

det har nok heilt sikkert gått bra, eller det er jo alt etter kva du vil..ei vennine av meg som har brukt hoppe av i svingenmetoden i 2 år, og ikkje blitt gravid, og ho blir lett gravid..men det kjem vel an på om han er flink til å trekke seg ut i tide det..vi har hoppa av og litt kondom sidan februar, men så er ikkje mine syklusar stabile heller då, så er vel ingen fare... :sjenert: Eg har ikkje så veldig lyst å ha STOR mage på bryllupsdagen, men ein liten kul, eller ein fin liten hemmlegheit hadde vore heilt topp *drøyme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

det har nok heilt sikkert gått bra, eller det er jo alt etter kva du vil..ei vennine av meg som har brukt hoppe av i svingenmetoden i 2 år, og ikkje blitt gravid, og ho blir lett gravid..men det kjem vel an på om han er flink til å trekke seg ut i tide det..vi har hoppa av og litt kondom sidan februar, men så er ikkje mine syklusar stabile heller då, så er vel ingen fare... :sjenert: Eg har ikkje så veldig lyst å ha STOR mage på bryllupsdagen, men ein liten kul, eller ein fin liten hemmlegheit hadde vore heilt topp *drøyme*

Det var det da ... jeg både vil og ikke vil bli gravid ... :forvirret:

Jeg gruer meg til når jeg skal fortelle det til mamma og pappa, en gang langt i framtiden! ja, jeg er rar ... :sjenert:

Avhopping i svingen er jo ikke sikkert, spesielt ikke hvis mannen "lekker" ... Vi var så teite at vi ikke hoppet av en gang også vi :ler: Jaja, var tidlig i syklusen da... så gikk vel bra, men så har jeg jo nettopp sluttet på plaster- så syklusen min er nok litt snål nå uansett

En liten kul på magen eller en hemmelighet hadde vært fint på bryllupsdagen, ja;)

Hvis jeg ikke blir gravid nå håper vi å prøve rett etter at vi er gift (bryllupsnatta :humpe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. dere kommer jo aldri til å holde ut til bryllupsnatta, hverken du eller jento..  :ler:

:sjenert: vel, altså ... Tror du sannsynligvis har rett i det, ja ... :sjenert:

:ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...