Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

dere altså....  :ler:  snakk om babysyke... hihi

Hvem?! *se spørrende på* Aaaaaner virkelig ikke hva du snakker om jeg altså ... :sminkedokke::sexy: (skulle være "blond" smiley)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikkje kva de snakkar om..har eg aldri høyrt.. :klø: eg, bebysjuk?!?!?! neeeeeeeiiiiiiiiiiii :ler:  :ler:

Babysyk, hva er det?! :klø:

*bare innom og kjefter litt jeg*  :ler:

:vinke: og :klem: til begge

=================================================

Teria har funnet en ny tast! :ler:

Faaaaen!!! Mousepaden min har klikka ... så dette blir et relativt kort innlegg. Kommer tilbake for å skrive i alle sine dagbøker, når dette problemet er løst /jeg finner en mus å bruke.

Stol aldri på en kondom, sier nå jeg ... kondomet sprakk bra gjort! :sjenert:

Vi får parabol!! :hoppe: Det blir skikkelig bra:) Massevis av kanaler, og endelig skikkelig bilde på tv-en ... drittlei av å se på tv med masse snø nå ...

Jeg vil ha maaaac! *overbevist om at dette ikke ville skjedd med en mac* hmfr ... forloveden er heller ikke hjemme, så jeg kan ikke mase på han for å få hjelp :(

Jaja, god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spakk kondomen?

Eg er litt skeptisk tilo å bli gravid nå, då har ein faktisk ein ganske stor mage på dagen og det har eg ikkje lyst til..har lyst å vera vakker og slank på den store dagen, med ein liten hemmelegheit på lur *drøyme*

Avhengig av dataen du og ja..ser nesten ikkje på tv lenger eg, sit berre på dataen.. :sjenert: Ha ei fin veke, eg har fri i dag!!

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spakk kondomen?

Eg er litt skeptisk tilo å bli gravid nå, då har ein faktisk ein ganske stor mage på dagen og det har eg ikkje lyst til..har lyst å vera vakker og slank på den store dagen, med ein liten hemmelegheit på lur *drøyme*

Avhengig av dataen du og ja..ser nesten ikkje på tv lenger eg, sit berre på dataen.. :sjenert: Ha ei fin veke, eg har fri i dag!!

:Nikke: ja, kondomen sprakk ... vi så ca slik ut når vi merket det :overrasket:

Enig med deg, vil være slank og passe inn i brudekjolen min. Men skjer det så skjer det... ingen krise likevel:)

Det er først når internettet er nede man merker hvor avhengig man er ... Iallfall er det slik for meg :ler:

Men jeg er "avhengig" av tv-en jeg også da ... Derfor blir jeg like irritert hver gang antenna blåser ned ... :sur: Meeen, snart parabol! :hoppe:

Nyt fridagen din! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå har jeg endelig bestilt frisør- og sminketime! Mamma som bestilte da, flink til slikt hun :-D

Har ikke bestemt meg for noen frisyre eller sminke enda, men det er jo god tid enda.

Husker ikke om jeg har skrevet at vi vil ha løksuppe til forrett... lenge siden jeg har vært her nå ...

Så på ringer i vinduet til en gullsmed idag, dyrt ja! Men veeeldig fine ringer ... to stk. jeg liker, men vi tenker vi skal se på ringer nærmere våren, det kommer vel uansett nye modeller framover også, mye nytt og fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få de tingene i boks da! Er enig i at det er mange fine ringer.. Men mannen vil helst ha den helt enkel og glatt siden han ikke er vant til å gå med ring. Han synes dessuten det er penest.. For meg er det ikke så viktig, bare den er behagelig å ha på.. Men har klart å overtale han til at jeg kan få en søt liten diamant i min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få de tingene i boks da! Er enig i at det er mange fine ringer.. Men mannen vil helst ha den helt enkel og glatt siden han ikke er vant til å gå med ring. Han synes dessuten det er penest.. For meg er det ikke så viktig, bare den er behagelig å ha på.. Men har klart å overtale han til at jeg kan få en søt liten diamant i min. :)

Jepp, deilig at alt begynner å ordne seg mer og mer ;) Selv om det er laaaangt igjen i mitt tilfelle. Dog, jeg har jo god tid enda da! ;)

Ringer er dyyyyrt! Har som sagt et par vi har litt lyst på, men vi får se når det kommer nye modeller utover våren:) Gleder meg til å se på ringer! :-D

Forloveden min vil også helst ha en veldig enkel, klassisk ring uten noe særlig dill. Er vel slik mannfolk er :ler:

Bra du fikk overtalt han til en diamant, det gjør den jo også litt mer spesiell også ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Rekner med vi skal bruke forlovelsesringene, men jento har jo veldig lyst på en liten diamant i sin da... :sjenert:

Klem til deg Teria :klem:

Hvordan ser forlovelsesringene ut da? har enkel diamantring jeg, og forloveden har ingen ring, så her "må" vi ha nye, ikke akkurat meg noe imot! ;)

Ha en fin kveld! :klem:

==========================================

Når jeg får lønning skal vi bestille billetter til brudeshowet i januar! Gleder meg! :-D

Forresten, er det mest "vanlig" å ta med forloveden eller forloveren på noe slikt? Har tenkt å ta med meg forloveden ... Heldigvis har han lyst til å være med :-D

Er litt babysyk begge to for tida :sjenert: Idag så vi flere nyyydelige babyer *smelte* :sjarmor: ja, vi sliter ;)

Forloveden var så søt når han her en dag sa at han nesten håpet jeg var gravid forrige måned! :hjerter_rundt::hjerter:

I går var det guttekveld + teria her, veeeeldig morsomt :sjarmor: Ble veldig sent til sengs, la oss vel ikke før rundt 5 om morgenen ... så idag er jeg trøtt, siden vi ikke fikk mer enn en 7 timer søvn :gjespe:

Imorgen blir det sannsynligvis/forhåpentligvis parabol! Det blir herlig, er så drittlei av å ikke ha tv. Da blir Teria asosial :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe spesielt nytt her ... skulle kjøpe billetter til brudeshow idag, men hadde ikke kontanter (de tok ikke kort!) så det blir en annen dag. Gleder meg til å dra med meg forloveden på bryllupsshow:-d

Idag har vi vært i byen og sett på klær, julegaver og julepynt. Så nå er det vasket og pyntet til jul her :)

Dessuten har vi endelig fått parabol! Så nå har vi endelig klart tv-signal og masse kanaler, herlig når man er vant til å ha 4 kanaler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt billetter til bryllupsshowet! :-D Så nå må jeg bare sjekke grundigere hva som foregår på det showet også ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom gjerne med referat når du finner ut hva som skjer på showet. Vet ikke om det er noe jeg orker å bruke tid/penger på :sjenert:

Shall do! Hvis jeg finner det ut da, ser ikke ut til å være så enkelt ...

Jeg tenkte meg også på bryllupsshowet.

Hva kostet billettene, og hvor kjøpte du de?

Billettene kostet 200,- pr. stykk, og du får kjøpt de blant annet på Christiania Glasmagasin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med brudeshow, lurer på om jeg skal og??men på en måte så veit jeg jo korleis jeg skal ha det, så er ikke sikkert ein får så mange ideer.Må tenke litt på det. Heldig du som får med deg forloveden, kan sldri tenke meg at min forlovede hadde giddet..hadde vertfall blitt fort lei :sjenert:

Du får håpe på graviditet ja, det går jo heilt fint nå, 6 mnd på vei, fin kul på magen, verdens vakraste, og lykkligeste brud :hjerter_rundt: Det er berre å køyre på!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stas med brudeshow, lurer på om jeg skal og??men på en måte så veit jeg jo korleis jeg skal ha det, så er ikke sikkert ein får så mange ideer.Må tenke litt på det. Heldig du som får med deg forloveden, kan sldri tenke meg at min forlovede hadde giddet..hadde vertfall blitt fort lei :sjenert:

Du får håpe på graviditet ja, det går jo heilt fint nå, 6 mnd på vei, fin kul på magen, verdens vakraste, og lykkligeste brud :hjerter_rundt: Det er berre å køyre på!

:klem:

Gleder meg til brudeshowet nå, ja! Veldig koselig at forloveden ville bli med :) Skjønt, kanskje passer det bedre å ha med forloveren? Samma det, blir sikkert kjempegøy og koselig, og gleder meg! :-D

Tror snart vi gir opp kondomer jeg ... de sprekker jo bare! :ler::sjenert::overrasket:

Sambo er så søt for tida, her en dag sa han at han ville ha baby ... :kline:

men vi er jo enig om at vi skal vente til vi er gift ... selv om vi vil ha nå :ler: vi får se hva som skjer, skjer det så skjer det ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det vil jeg også ha! Det har snødd her også, men det ligger ikke på bakken enda, og det lover jo ikke akkurat godt at det er meldt 10 grader på onsdag... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det vil jeg også ha! Det har snødd her også, men det ligger ikke på bakken enda, og det lover jo ikke akkurat godt at det er meldt 10 grader på onsdag...  :forvirret:

10 grader?!?! wow ... sykt for å være i slutten av desember!!

Det kom regn her idag :sur: men heldigvis har ikke snøen forsvunnet enda. Jeg håper virkelig at den holder seg til iallfall over julaften. Jeg nekter å ha en ikke-hvit jul!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...