Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

hmmm.. vi har ikke kjøpt ringer enda, og kommer ikke til å gjøre det før like før bryllupet.. Skal ikke bruke de før vi er gift.. Håper jeg får samme forhold til den som dere har. *Gleder meg til å savne ringen hvis den må av* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he... jeg leste et sted at vi  kvinner ønsker oss mye heller 40 tommer LCD skjermer enn diamanter, men har en snikende følelse at det er litt feil  :ler:  Jeg må også ha ringen på meg HELE tiden, føler meg naken uten...!

Hehe, nei- jeg tror ikke heeelt på den der ... her er det forloveden som ønsker seg 42" flatskjerm, ikke jeg!! Nei, mye heller diamanter enn flatskjerm! ;)

hmmm.. vi har ikke kjøpt ringer enda, og kommer ikke til å gjøre det før like før bryllupet.. Skal ikke bruke de før vi er gift.. Håper jeg får samme forhold til den som dere har. *Gleder meg til å savne ringen hvis den må av* :ler:

Gled deg til dere får ringer! Tror nok du får samme forholdet til ringen ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melding fra gullsmeden litt over halv fem, jeg tok på meg bukse og sko og nærmest løp ned for å hente ringen min! Det ble dyrt nok (400,-) men den ble pusset og ser helt ny ut, tilogmed ene ripen jeg hadde er borte!

Så nå har jeg den kjære ringen min igjen, og nå er den mye mer passende :-D

*kjempefornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Inne og hilser på jeg.

Vi har en annen variant av ring-dilemmaet;

Vi kjøpte noen kjempeflotte forlovelsesringer som også er gifteringer, og de kommer vi til å bruke til begge deler. Vi graverte ikke ringene til forlovelsen, så de kommer til å bli "nye" for oss når vi får de tilbake nypusset og med tekst i.

Jeg har min på venstre hånd og kommer til å fortsette med det, han har sin på høyre hånd og vil fortsette med det. Min er på hjertesiden, hans er på troskapssiden. Jeg synes de utfyller hverandre. ;)

(Egentlig hadde vi de begge på venstre hånd, men så passet hans best på høyre) :ler:

Lykke til fremover med bryllupsplanene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenke den va god og få igjen ja :klem:

Eg tenkte pussa våres til bryllupet, kosta det 400 ja, alt vi bruker pengar på...

Fin kveld til deg :klem:

Ringen var dypt savnet, og utrolig god å få igjen! Jeg nærmest løp ned på gullsmedbutikken, heldigvis ligger den ikke mer enn 200 meter unna ca ;)

Tror det er lurt å få den pusset, min så iallfall helt splitter ny ut- og det er jeg veldig glad for siden den hadde fått en ripe tidligere, som nå er borte. Hm, kanskje jeg fikk ny ring?! *paranoid* Isåfall ville jeg blitt sur ...

Ha en fin kveld du også! :klem:

Godt å høre at du har fått tilbake ringen din. Vet hvor kjedelig det er å gå ute. Skikkelig forferdelig :ler:

Jepp, altfor kjedelig ... måtte det aldri skje igjen ... :-)

Hei!  :vinke:

Inne og hilser på jeg.

Vi har en annen variant av ring-dilemmaet;

Vi kjøpte noen kjempeflotte forlovelsesringer som også er gifteringer, og de kommer vi til å bruke til begge deler. Vi graverte ikke ringene til forlovelsen, så de kommer til å bli "nye" for oss når vi får de tilbake nypusset og med tekst i.

Jeg har min på venstre hånd og kommer til å fortsette med det, han har sin på høyre hånd og vil fortsette med det. Min er på hjertesiden, hans er på troskapssiden. Jeg synes de utfyller hverandre. ;)

(Egentlig hadde vi de begge på venstre hånd, men så passet hans best på høyre)  :ler:

Lykke til fremover med bryllupsplanene!

:klem:

Hei hei!

Koselig med nye fjes :)

Leste litt i dagboken din, veldig koselig med bryllup på julaften! Spesielt, og koselig :)

Høres bra ut med ringene deres, og at dere utfyller hverandre, søtt ;)

Lykke til du også!

:klem:

----------------------------------------------------------------------------

Mamma har ikke fått begynt å sy enda, fordi hun ikke har målene mine ... så nå vil jeg hjem slik at hun kan ta mål og begynne å sy!!!

Det haster jo ikke egentlig, men det er jo utrolig spennende å se hvordan den blir da ... Samtidig så er jeg litt redd for hva målene mine viser ... og hva vekta viser. Vi har nemlig ikke vekt her vi ... :sjenert:

Mamma mente jeg ser slankere ut etter at jeg kuttet drastisk ned på colaen da, håper hun har rett, og at det vises på vekta! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skjønnar du er ivrig etter å få starta med syinga, eller at mamman din skal starte. Aldri kjekt å ta mål av seg, men dette må nå vere ein av dei nesten kjekke anledningane.. ;) Har ein venn som slutta med cola og gjekk mykje ned i vekt, så det har nok du gjort og, og om mamma di ser det, så må det vera ein del..ein ser jo som oftast ikkje 1-2 kg, så då er det sikkert meir enn det :hoppe:

Blir nok pussing av ringar + ein liten diamant i min :sjenert: til bryllupet...har eigentleg lyst på nye..må skjekke prisar..

Ha ein fine dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skjønnar du er ivrig etter å få starta med syinga, eller at mamman din skal starte. Aldri kjekt å ta mål av seg, men dette må nå vere ein av dei nesten kjekke anledningane.. ;) Har ein venn som slutta med cola og gjekk mykje ned i vekt, så det har nok du gjort og, og om mamma di ser det, så må det vera ein del..ein ser jo som oftast ikkje 1-2  kg, så då er det sikkert meir enn det :hoppe:

Blir nok pussing av ringar + ein liten diamant i min :sjenert: til bryllupet...har eigentleg lyst på nye..må skjekke prisar..

Ha ein fine dag

Hei hei!

Litt dårlig til å oppdatere nå om dagen jeg ... det er så fint vær ute, og jeg gjør alt annet dill ...

Håper jeg har gått ned en del, men jeg tror det egentlig ikke selv ... Men jeg ser at magen min har blitt mindre da, og da synes jeg det er verd det :-D Gleder gruer meg for å veie meg neste gang ... :sjenert:

Kjekt å oppdatere ringen til bryllupet da! Ringer er dessverre dyrt, men det er jo noe du skal bruke resten av livet, så det er jo verd det egentlig likevel .... Men ikke til enhver pris da :)

Gleder meg til å kjøpe gifteringer! :hoppe:

Blir sannsynligvis til at forloveden og jeg tar en liten tur til foreldrene mine om noen uker, for at mamma får tatt mål av meg og slikt- og fordi jeg har lyst til å reise bort :)

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!!

Så gøy å lese at mor er ivrig til å begynne å ta mål. Kan aldri begynne for tidlig når det gjelder bryllup ;)

Håper du har en super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

Håpar helga har vore fin!mi har stort sett gått med til soving og avslapping, viktige ting i kvardagen! Fått jobba litt ute i hagen..håplaust med dette graset og alle buskene som veks, har ikkje før klipt dei før ein må klippe igjen... :sur: men men, det må gjerast.

Har ikkje vore innom på nesten ei veke eg, så det er mykje å oppdatere seg på i dagbøkene til alle. Sidene flyr jo.. ;)

Kjekt å komme seg litt vekk av og til, gjer godt det! Er det langt å reise? vi har begge foreldrepara i samme by, så då er vi stadig på besøk til dei.

Gledar meg slik til å sjå kjolen din når den vert ferdig, bli så bra!

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, cola viser på vekta, det er i alle fall sikkert! En venninne av meg gikk plutselig ned 5 kg i vekt, og jeg ble SKIKKELIG iriitert da jeg hørte at alt hun hadde gjort var å slutte å drikke brus.

Og her må vi andre tåle bloooodslit for å miste noen gram!! :sur:

Hehe... litt misunnelig bare... :sjenert:

Håper vekta vider det du vil, og hvis ikke så spiller det vel ingen rolle siden du føler deg så mye bedre? Muskler veier mer enn fett vettu, det er alltid en trøst. :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, vil bare ønske deg en god helg  :klem:

Heisann! God ehm, uke til deg også! :klem:

Innom for å ønske deg en strålende helg! :klem:

Hei snuppa!!

Så gøy å lese at mor er ivrig til å begynne å ta mål. Kan aldri begynne for tidlig når det gjelder bryllup ;)

Håper du har en super helg!!

Hei!

Det er veldig sant! Det klør i fingrene etter å begynne her, vil ha kjolen min nååå!!!

Ha en fin kveld! :klem:

Hei hei,

Håpar helga har vore fin!mi har stort sett gått med til soving og avslapping, viktige ting i kvardagen! Fått jobba litt ute i hagen..håplaust med dette graset og alle buskene som veks, har ikkje før klipt dei før ein må klippe igjen... :sur: men men, det må gjerast.

Har ikkje vore innom på nesten ei veke eg, så det er mykje å oppdatere seg på i dagbøkene til alle. Sidene flyr jo..

Kjekt å komme seg litt vekk av og til, gjer godt det! Er det langt å reise? vi har begge foreldrepara i samme by, så då er vi stadig på besøk til dei.

Gledar meg slik til å sjå kjolen din når den vert ferdig, bli så bra!

Hei!

Helgen min gikk mest til jobbing, og så en "guttekveld" hos en kollega av forloveden... fire gutter og lille meg :sjarmor: Det var faktisk kjempekoselig :)

Hihi, litt glad jeg ikke har hage, da slipper vi iallfall klippe gresset! ;) Men kjempekoselig med hage da ... men det får bli senere.

Ja, jeg trenger å komme meg bort avogtil... kjedelig å bare være her, trenger miljøforandring:)

Foreldrene mine bor 5 timer unna, hvis man kjører. Foreldrene til forloveden bruker vel en 8-10 timer med bil ... men begge foreldreparene er vel ca 50 min unna om vi tar fly da- men det er dyyyrt ... :forvirret:

Ha en fin kveld! :klem:

Ja, cola viser på vekta, det er i alle fall sikkert! En venninne av meg gikk plutselig ned 5 kg i vekt, og jeg ble SKIKKELIG iriitert da jeg hørte at alt hun hadde gjort var å slutte å drikke brus.

Og her må vi andre tåle bloooodslit for å miste noen gram!!  :sur:

Hehe... litt misunnelig bare... :sjenert:

Håper vekta vider det du vil, og hvis ikke så spiller det vel ingen rolle siden du føler deg så mye bedre? Muskler veier mer enn fett vettu, det er alltid en trøst. 

Klem!

Ååå, nå er jeg spent på om jeg har gått ned i vekt! Håper det ... men jeg tviler litt da, men men.

Det er sant at vekta er ikke så viktig, det er bare tall! Det som er viktig er hvordan man føler seg! Jeg føler meg hvertfall sunnere, og tror jeg har fått flatere mage, selv om den ikke er flat nok. Aldri fornøyd ...

Ha en fin kveld! :klem:

-----------------------------------------------------------------------------------

Ringen min er fortsatt litt stor ... men den faller ikke av, den er bare slik at den lett "snur" på seg ... slik at diamanten ikke er midt på fingeren. Irriterende, men jeg er redd for at hvis jeg tar den inn mer så blir den for trang- vil ikke at jeg må bruke makt for å få den av fingeren ...

Det er vel ikke noe bryllupsnytt her, dessverre... Klør i fingrene etter at mamma skal sy kjolen da! :hoppe: Må snart dra med forloveren min på bryllupskjoleprøving også, men det er litt vanskelig siden man må bestille time og det bare passer i helgene ... og så har hun ei datter som er hos pappaen annenhver helg, så det må helst bli en helg datteren ikke er med, for det blir jo litt distraherende å ha en 5 åring løpende rundt når man prøver kjole ...

Drømte at vi giftet oss her en natt. Men bryllupet ble framskydet mange måneder. Det var ute, i en hage, og det var en katastrofe ... Pappa, som er fotograf tok ingen bilder ... venninna mi som er forlover holdt en tale som ikke handlet om meg eller forloveden i det hele tatt ... ingen kommenterte kjolen min, eller snakket noe særlig i det hele tatt, og jeg kan ikke engang huske at forloveden min var der :grine:

Heldigvis var det bare en drøm!!

Det blir litt sært å være midtpunkt en hel dag, jeg er ikke vant til det, og tror ikke det er helt det ideelle for meg liksom ... Men samtidig, det er jo bare slekta mi, og folk jeg kjenner og er trygg på så det er jo ikke noe farlig- det blir jo noe helt annet enn å være midtpunkt i en forsamling man ikke kjenner.

Heldigvis skal pappa følge meg opp midtgangen på kirka, vil ikke gå alene!!

Ha en fin kveld, alle sammen! :)

edit: teite smileyregel!! *irritert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ... det vil nok komme flere slike drømmer, bare vent  :ler: Men, alt kommer helt sikkert til å gå kjempefint!!!

Uæææh, ikke si slik da! :overrasket:

Jada, det går nok strålende uansett hva man måtte drømme :)

De verste drømmene jeg har er uansett når jeg drømmer at jeg mister forloveden ... Det er bare helt grusomt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææh, ikke si slik da!  :overrasket:

Jada, det går nok strålende uansett hva man måtte drømme :)

De verste drømmene jeg har er uansett når jeg drømmer at jeg mister forloveden ... Det er bare helt grusomt  :grine:

huff, ja, kjenner meg igjen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...