Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Høres ut som dere hadde en kjempeflott dag! Når kommer bildene? :hoppe:

Det hadde vi! :-D

Bildene kommer så fort som mulig, venter mest på at folk skal sende oss bilder ...

hørtes perfekt ut. gleder meg mer og mer til min dag nå!

Gled deg! Det var helt fantastisk å ha alles oppmerksomhet en hel dag, jeg strålte, vistnok! ;)

Høres ut som dere hadde en helt fantastisk dag! Kjempeglad på deres vegne!! :klem::klem::klem:

Kos deg som kone!! :)

Shall do!!! Gled deg!! :klem:

Så fiiiiin dag da!!! :rødme: Nå gleeeder jeg meg skikkelig til dagen vår! :)

Må bare gi deg en kjempe :klem: og si GRATULERER som FRU!!!!

:sol: Kath

Takk! Kjempe :klem: tilbake! Gled deg, det var bare helt fantastisk!

Gratulerer så mye med en fantastisk dag!! Sitter her med tårer i øynene og skjønner først nå at det faktisk er meg om et par dager som skal bli FRU!! Og jeg gleder meg ikke noe mindre etter å ha lest referatet ditt!

Gratulerer som nygift!! Moro å høre referat fra den store dagen!

:klem:

ååå, så søtt! *smile* Bare gled deg, det er utrolig herlig!!

Moro å være fru eller?

Jeg gleder meg til å kunne skrive mrs. på flybiletter osv. :ler:

Kjempemoro! Sært å ha et annet etternavn ... glemmer meg av og til og presenterer meg med mine gamle etternavn *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto

Gratulerer som nygift!!!!

Blir litt tårer her altså når jeg leser dette. Jeg vet nå bare en ting, det er bare å glede seg :rødme:

Det beste her er jo at du faktisk nevner at ikke alt gikk på skinner, men at det ikke gjorde noe for dagen deres. Det tror jeg vi andre her inne skal tenke litt på når vi stresser vettet av oss for bitte små detaljer, det var bra å høre.

Håper dere koser dere masse disse dagene, takker og bukker for referatet og vi gleder oss så klart til bildene ja..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nygift!!!!

Blir litt tårer her altså når jeg leser dette. Jeg vet nå bare en ting, det er bare å glede seg :rødme:

Det beste her er jo at du faktisk nevner at ikke alt gikk på skinner, men at det ikke gjorde noe for dagen deres. Det tror jeg vi andre her inne skal tenke litt på når vi stresser vettet av oss for bitte små detaljer, det var bra å høre.

Håper dere koser dere masse disse dagene, takker og bukker for referatet og vi gleder oss så klart til bildene ja..

:klem:

hehe, så søtt at du har tårer i øynene ... :rødme:

Du har rett i det, det er bar å glede seg! Største dagen (hittil) i mitt liv... heeelt fantastisk! :-D

Alt kan ikke gå på skinner, og uansett så bare strålte jeg og var så lykkelig at det gjorde ikke noe ... *smile* herlig følelse :)

Koser oss gjør vi, skikkelig!! :-D Bilder kommer, folk er bare litt trege med å sende til oss ...

God ferie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig historie!! Gratulerer så mye som gift!

Gleder meg masse til å se bilder.

Her skjer det fint lite. Ingen som har meldt sin ankomst enda, men venter i spenning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig historie!! Gratulerer så mye som gift!

Gleder meg masse til å se bilder.

Her skjer det fint lite. Ingen som har meldt sin ankomst enda, men venter i spenning ;)

Takk takk! :-D

Nå må han se til å komme ut snart da! Hmm.. spennende tid ja, det vil jeg tro! Kommer vel snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er livet som kone og mann :rødme:

Kjempesuperdupert herlig! Bare gled deg!!! :-D :rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg, treg? Aaaaldri vært! :ler:

Send pm de som vil ha bilder så skal jeg fikse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gratulerer så mye med brullypet Knøttet!!!! :hoppe: :hoppe:

Det er så mange dagbøker du har at jeg vet ikke helt hvilken jeg skal skrive i.. hehe.. og jeg vil også gjerne se bilder... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med brullypet Knøttet!!!! :hoppe: :hoppe:

Det er så mange dagbøker du har at jeg vet ikke helt hvilken jeg skal skrive i.. hehe.. og jeg vil også gjerne se bilder... :sjenert:

Tusen takk for det! :-D

Hehe, blir litt forvirrende med tre dagbøker, ja :ler:

Send meg en pm med e-mail så skal jeg sende bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...