Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

:hallo:

Så gøy å høre at dere hadde en helt fantastisk dag! Gleder meg til bilder og oppsummering :) Heldiggen deg som er kooone!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto

Bilder og referat er jo det vi alle sitter og venter på her bestandig fra dere som er godt gift.

Gleder meg :hoppe::hoppe:

Må jo bare spørre om det som vi har snakket om her inne noen ganger: er det greit at det er over nå eller savner man planlegging og dill?

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så gøy å høre at dere hadde en helt fantastisk dag! Gleder meg til bilder og oppsummering :) Heldiggen deg som er kooone!!!

:klem:

Bilder og referat er alltid artig! :klem:

Bilder og referat er jo det vi alle sitter og venter på her bestandig fra dere som er godt gift.

Gleder meg :hoppe::hoppe:

Må jo bare spørre om det som vi har snakket om her inne noen ganger: er det greit at det er over nå eller savner man planlegging og dill?

*venter i spenning*

STOR :klem:

stoooor :klem: til alle! Så koselig at dere har vært innom! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredagen kom vi til hjembyen min, hvor vi skulle bo hos foreldrene mine, sammen med svigerforeldre, svigerinne med samboer og mannens forlover. På kvelden kom slekta til mannen på besøk for å bli kjent med min slekt og for å kose oss siste dagen før bryllupet.

Min svigerinne lagde brudebuketten, og den var bare helt utrolig nydelig!! Den ble helt perfekt, kunne ikke blitt bedre, hun er så utrolig flink!! :-D :rødme:

Dagen begynte med nyyydelig vær, vi kunne virkelig ikke fått bedre vær på dagen vår, varmt og strålende sol! :-D

På den store dagen stod vi opp til vanlig tid, for vi hadde det heldigvis ikke travelt. Spiste en god frokost og tok på meg toppen til kjolen og tok med meg sløret. Kjørte og hentet de to venninnene mine som skulle bli med til frisøren og satt der i ca 3 timer. Var kjempekoselig hos frisøren! Jeg fikk jordbær, twist, cookies og mozell mens jeg ble sminket og fikk ordnet håret mitt kjempefint! Den ene venninna mi tok masse bilder mens vi var der, og vi tre satt og skravlet og lo og storkoste oss.

Følte meg litt dum når jeg kjørte bil med stort brudeslør hjem igjen :ler:

Når jeg kom hjem igjen, var det bare å få mannen ut av huset slik at han ikke fikk sett meg i kjolen, og begynne å kle meg opp. Mamma måtte stryke toppen litt etter at jeg hadde sittet med den hos frisøren, men til tross for litt styr gikk det også bra :)

Husker enda den spesielle følelsen når jeg hadde fått på meg kjolen og alt det andre,skikkelig fint og helt perfekt!! :rødme:

Så kjørte vil til kirka, mamma, pappa og jeg. Var jammen ikke lett å få meg inn i bilen og samtidig få så lite skitt på kjolen som mulig!!

Kjente meg veldig spent på dagen når jeg våknet opp, men det var først når jeg fikk på meg kjolen og var på vei til kirka jeg ble skikkelig nervøs... De som ble viet før oss var vist veldig trege, for når vi ankom kirka var de ikke kommet ut enda, men heldigvis måtte vi ikke vente lenge.

Da jeg, pappa, brudepikene og kirketjeneren sto i våpenhuset (?) ble jeg skikkelig nervøs ...skikkelig skikkelig. Og når pappa og jeg gikk opp kirkegulvet greide jeg ikke å holde igjen tårene. Det var så rørerende og fantastisk at jeg bare måtte :rødme: Pappa gikk litt for fort opp kirkegulvet, men det gjorde ingenting, alt var så perfekt!! :rødme:

Vielsen var nydelig, og vi ble begge skikkelig overrasket da presten sa at det var et musikalsk innslag og min svigerinne og samboer kom opp og spilte og sang en nydelig sang. Det var skikkelig flott og de var kjempeflinke!

Når vi kom ut av kirken var det massevis av gratulasjoner og klemmer og bilder og riskasting. Ene brudepiken kastet ris rett på oss, så vi endte opp med å ha ris bokstavelig talt over alt. Fikk til og med ris i munnen mens vi kysset og folk tok bilder, mannen kommenterte at risen var iallfall kokt :ler:

Så kom hesten som skulle frakte oss til hotellet vi hadde festen. Utrolig flott hest og en kjempefin, gammel, verneverdig og pyntet vogn. Det var kjempespesielt å bli kjørt gjennom hele byen i hest og kjerre: alle som så oss smilte, vinket og mange ropte gratulasjoner! Skikkelig morsomt med all oppmerksomheten!

Etter en kjempefin kjøretur, hvor til og med mannen innrømmet at hest og kjerre var et mye bedre valg enn bil på en slik dag (og han er skikkelig bilentusiast!) ankom vi hotellet. Stakkars hesten hadde dårlig mage og la igjen en stor klump utenfor hotellet, som selvsagt greide å lage en flekk på kjolen min... Heldigvis var det bare en liten flekk ...

Før middagen samlet folk seg og fikk aperitif, som smakte nydelig.To av barna misforsto hva som var mozell og hva som var musserende, og fikk derfor alkohol :ler: Ble bare ett glass hver da, så det gikk bra.

Middagen og forretten var kjempegod, men begge gangene hadde de glemt seg og gitt meg kjøtt selv om vi hadde sagt fra på forhånd om at jeg er vegetarianer ... Men fikk egen mat, som var kjempegodt! Desserten var utrolig god, og det samme var vinene som ble valgt :sikle:

Mamma holdt en nydelig og rørende tale og det samme gjorde både min og mannen sin forlover :rødme: Toastmasteren vår var både morsom og flink,og middagen gikk kjempefint og var veldig koselig!Det virket som gjestene koste seg også, og jeg og mannen koste oss i allfall! :-D

Etter middagen gikk vi ned til samme lokale som vi fikk servert aperitifene, og fikk servert bayleys og cognaq og bare var sosiale og koste oss sammen med gjestene.

Koste oss senere med bryllupskake, kransekake, fromagekake og hjemmelagede brownies, som alle var helt nydelige :-D

Jeg følte meg virkelig som en prinsesse hele dagen, og selv om jeg aldri hadde trodd det storkoste jeg meg med alle oppmerksomheten.Både jeg og mannen var kjempelykkelige på dagen, og stooorkoste oss!

Dagen gikk veldig fort,den skulle gjerne vart lengre siden vi hadde det så utrolig flott! :-D

I ett-tida forlot vi selskapet og gikk opp til vår fantastiske suite, hvor vi koste oss med musserende, frukt og boblebad uten bobler fordi vi ikke var smarte nok til å få til boblene ... :sjenert:

Dagen etter koste vi oss på verandaen i solsteika med nydelig frokost med blant annet appelsinjuice, rundstykker og sjokoladedonuts :sol:

Vi hadde en helt utrolig og uforglemmelig dag, og vi har fått høre av gjestene at de storkoste seg også :) Vi fikk kjempemange fine gaver, og det meste av det vi satt på ønskelisten vår! Det er skikkelig herlig å være nygift ... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Musica

Så koselig å lese om dagen deres.

Gratulerer igjen!

Gleder meg bare mer og mer til det blir min tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om dagen deres.

Gratulerer igjen!

Gleder meg bare mer og mer til det blir min tur :)

Takk, takk! :-D

Bare stråler for tida jeg, så lykkelig! Bare gled deg!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med tårer nedover kinnene nå..blir så rørt av å lese om bryllupet ditt.. dagen din hørtes helt nyyydelig perfekt ut.. :sol:

mange :klem: :klem: til søte nygifte deg

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med tårer nedover kinnene nå..blir så rørt av å lese om bryllupet ditt.. dagen din hørtes helt nyyydelig perfekt ut.. :sol:

mange :klem: :klem: til søte nygifte deg

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Åååå, så koselig at du synes det!! Som sagt så var vi veldig heldige med været og hadde en super dag, og er superlykkelige!! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Åååååååå, det høres bare ut som en skikkelig drømmedag!!! :-D Gratulerer så mye som nygift!! :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så nyyydelig da ;)

Ble skikkelig rørt da jeg leste hvor fin dag dere hadde :sjenert:

Må være en herlig følelse, nygiftfølelsen :)

Masse :klem: til fruen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååå, det høres bare ut som en skikkelig drømmedag!!! :-D Gratulerer så mye som nygift!! :hjerte:

:klem:

Åå så nyyydelig da ;)

Ble skikkelig rørt da jeg leste hvor fin dag dere hadde :sjenert:

Må være en herlig følelse, nygiftfølelsen :)

Masse :klem: til fruen!

ÅÅÅÅÅÅ, sånnn en herlig dag, jeg får frysninger når jeg leser om dagen din.

:klem:

Takk for det, alle sammen! Ja, det er herlig- virkelig virkelig herlig!!! :sol: :sol: :-D

massevis av klemmer til alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som dere hadde en helt fantastisk dag! Kjempeglad på deres vegne!! :klem::klem::klem:

Kos deg som kone!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiin dag da!!! :rødme: Nå gleeeder jeg meg skikkelig til dagen vår! :)

Må bare gi deg en kjempe :klem: og si GRATULERER som FRU!!!!

:sol: Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en fantastisk dag!! Sitter her med tårer i øynene og skjønner først nå at det faktisk er meg om et par dager som skal bli FRU!! Og jeg gleder meg ikke noe mindre etter å ha lest referatet ditt!

Gratulerer som nygift!! Moro å høre referat fra den store dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å være fru eller?

Jeg gleder meg til å kunne skrive mrs. på flybiletter osv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...