Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

beautiful beautifull kjole!!! Likte godt detaljene på brystet :) Denne kan du være fornøgd med!

takk! :rodme: Er veldig, veldig fornøyd- ville ikke ta den av meg :ler: Gleeeeder meg til å bruke den!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som står igjen:

- Klargjøre veske (kleenex, hårnåler, ibux, sminke)

- sende slør til mamma, sy på perler

- ringe hest-og kjerreansvarlig og be de komme tidligere på dagen

- morgengave

- blomster til brudepiker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herreguuuuuudh!! 11 dager! :overrasket: :overrasket: :overrasket::hoppe::danser: :rødme: Kan nesten ikke tro det ... gleder meg!!! :-D

I dag sendte jeg sløret nedover til mamma, så da må hun sy på perler, og stryke det. Det ble nemlig litt feil brettet... håper det kan strykes ... :forvirret:

Vært hos hudlege i dag, pga et merke på låret. Var veldig greit å få snakket med han om kvisene mine også, så da har jeg fått noe for de også :) Var en veldig koselig lege, selv om jeg følte meg dum når jeg satt med buksa på lårene og han og en annen lege stod og studerte merket mitt på låret :rodme:

:danse::hoppe: for 11 små dager igjen!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, gud, snart bare en uke igjen :hoppe:

Hva fikk du for kvisene? Jeg har også noen irriterende kviser,men doktoren min sa bare jeg skulle oppholde meg i sol og varme, men det har ikke hjelpt så veldig.

Listen din er jo minimal :danse:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, gud, snart bare en uke igjen :hoppe:

Hva fikk du for kvisene? Jeg har også noen irriterende kviser,men doktoren min sa bare jeg skulle oppholde meg i sol og varme, men det har ikke hjelpt så veldig.

Listen din er jo minimal :danse:

:vinke:

Ehhm, hva het det middelet igjen da ? effedril. defferil eller noe sånt. skal sjekke når jeg kommer hjem ... glemsk, sjø ... :sjenert:

Sola har ikke hjulpet meg noe særlig, heller ... Er bedre på ryggen og brystet, men ikke i ansiktet:(

Ja, lite å gjøre nå! :-D

===================================

Bare rask oppdatering, er på besøk ....

Forloveden skal på utdrikningslag på lørdagen, noe han selvsagt ikke vet selv enda ;) Veldig glad for at vennene hans fikser det! Håper han koser seg, men liker det ikke om de ordner stripper(e) da ... :sjenert:

Ikke har jeg fått mensen siden jeg slutta på pilla heller, men er ikke gravid da, ifølge testen ... merkelige greier ... kjenner menslignende smerter i magen, menneh ... får den vel snart! Bare jeg ikke får den på bryllupsdagen da :overrasket::forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, gud, snart bare en uke igjen :hoppe:

Hva fikk du for kvisene? Jeg har også noen irriterende kviser,men doktoren min sa bare jeg skulle oppholde meg i sol og varme, men det har ikke hjelpt så veldig.

Listen din er jo minimal :danse:

Du kan skyte kvisene med laser.

Fikk beskjed om det, ho tok 40-50 kr. kjente bare et varmt stikk, varmet opp fettet i kvisa slik bakteriene dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skyte kvisene med laser.

Fikk beskjed om det, ho tok 40-50 kr. kjente bare et varmt stikk, varmet opp fettet i kvisa slik bakteriene dør.

Er det en varig løsning, eller ? Blir en del kviser å skyte da, på meg ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en varig løsning, eller ? Blir en del kviser å skyte da, på meg ... :sjenert:

Nei mer ei nødløsning føre den store dagen. Sån typisk ei stor ei på nasa, brystpartiet, ryggen eller lignende og bare 2 dager til the day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
Nei mer ei nødløsning føre den store dagen. Sån typisk ei stor ei på nasa, brystpartiet, ryggen eller lignende og bare 2 dager til the day!

Hvor kan man gjøre det da? Hos legen eller hos hudpleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man gjøre det da? Hos legen eller hos hudpleier?

Hu jeg var hos var hudpleier (Spa/masasje) Ho sa bare dette når jeg var der til ansiktsrens i utdritingsslaget mitt!

Ikke prøvd det men ho sa det var effektivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mer ei nødløsning føre den store dagen. Sån typisk ei stor ei på nasa, brystpartiet, ryggen eller lignende og bare 2 dager til the day!

Ah, okay. Praktisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Er det en varig løsning, eller ? Blir en del kviser å skyte da, på meg ... :sjenert:

Kan ikke noe for det altså, men nå så jeg får meg en sånn hudpleier med hagle :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, 1 uke og 1 dag igjen!! Du må jo sveve med masse sommerfugler i magen!!! Jeg har to uker og 1 dag igjen og føler at jeg går over bakken... Rare greier!

Ser ut til at du har god kontroll! Kunne ønske jeg også hadde det. Men det kommer seg vel. Det jeg bekymrer meg mest for akkurat nå er å få nok brunfarge! VIL være brunere!!

Noen mulighet for å få se på kjolen?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupsi-lupsi! :vinke:

Kun 8 dager igjen jo :juhu:

Og siste helga som *ikke-kone* :sjenert:

:kose:

Ja! hyyyl! :overrasket:

Siste helg som ikke-kone ja, det har jeg ikke tenkt over! Skal nok finne på noe sprell ;):klem:

Kan ikke noe for det altså, men nå så jeg får meg en sånn hudpleier med hagle :hoho:

:hoho: skremmende, skremmende ;)

Herregud, 1 uke og 1 dag igjen!! Du må jo sveve med masse sommerfugler i magen!!! Jeg har to uker og 1 dag igjen og føler at jeg går over bakken... Rare greier!

Ser ut til at du har god kontroll! Kunne ønske jeg også hadde det. Men det kommer seg vel. Det jeg bekymrer meg mest for akkurat nå er å få nok brunfarge! VIL være brunere!!

Noen mulighet for å få se på kjolen?? :sjenert:

Svever, ja?! Gjett om! :-D

Så god kontroll har jeg kanskje ikke, men men ... fint det virker slik ;)

Brunfargen min er heldigvis relativt god nå :) Skal krysse fingrene for sol til ditt boligstrøk! Hvis det ikke hjelper så får du steke deg i solarium, eller bruke solbruningskrem.Det ordner seg!

Kjolen ja ... hm *lete*

brudegalleri

Skal kunne se den der, hvis ikke, kontakt meg! :)

======================================

Haha, holder på å sprekke jeg nå! Forloveden skal ha utdrikningslag i helgen, og han aner ingenting! Jeg er ikke noe god til å holde på hemmeligheter, og har så lyst til å si det! Skal ikke gjøre det da ... :sjenert:

Nå, for fem min siden sendte han melding til kameratene sine og inviterte på Buzz-kveld... haha! De svarer så klart at de vil kome, og later som ingen ting, mens jeg holder på å sprekke her jeg sitter! :ler:

Planen er visst å hente han på jobb i morgen, ta han med hjem og la han dusje og skifte klær. På forhånd har jeg pakket en bag med ett klesskift til han. Så drar de til en festival på ei bygd en times kjøring her fra. Forloveden får selvsagt ikke vite hvor de skal og hva de skal gjøre. Der skal de kose seg på festival, drikke og sikkert mye mer (Knøttet er nysgjerrig ...)og så skal de sove i lavo til søndagen, og kjøre hjem igjen. Tror det absolutt er noe for min kjære, og jeg tror ikke han forventer noe utdrikningslag! hihi

Det har allerede nå begynt å hagle inn gaver!

Vi har fått 10 000,- fra besteforeldrene mine :overrasket:

Ellers har svigers mottat gaver fra oss fra slekt og venner som ikke har anledning eller ikke er invitert i bryllupet:)

Skaffet oss leiebil nedover har vi også gjort, det ble en god del billigere enn vi antok.Så da blir det til at vi kjører en Toyota Avensis stasjonsvogn ned og opp igjen. Må jo ha en litt stor bil for å få med bagasje og litt gaver og stæsj. Drar tidlig neste fredag, og forloveren min med datter (brudepike!) skal sitte på, blir nok en koselig tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ååååå, en uke nå snuppa!! :hoppe:

Virker som du har kontroll,håper du bare kan slappe av litt og glede deg masse den siste uken. Heldige dere er som har fått så mye penger fra besteforeldre, har dere planer om hva dere vil kjøpe dere??

Det kvisemidlet du, kan du kjøpe det på apoteket, eller må du ha resept? Frisøren som skal sminke deg klarer nok å sminke bort kvisene, de er jo veldig flinke. Jeg kjøpte meg en "penn" på apoteket i går som skal tørke ut kvisene og som dekker over de. Vicky hette han og var limefarget utenpå. bare ett tips for å dekke over kvisene på dagen, fort det kan kommer mer om en bruker brunkrem til å dekke over med..bare et tips fra meg :)

Håper mannen får det kos på utdrikkingslag. Mannen min vart hentet i dag og, og jeg hadde så lyst å være med :ler:

Gleder meg til å følge deg siste uken :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh.. nå er det ikke lenge igjen... Du må være så spent.. Det er jeg også.. gleder meg til å høre hvordan det går. Når kjører dere nedover?

Jeg er i Oslo i helgen, og holder på å drukne her, fy for et regnvær... Det er visst fint i trøndelag om dagen?

Ser ellers at du har stålkontroll. Nå må du bare nyte denne siste uken.

Stor Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole!!! Må være deilig å ha kommet så langt! :)

:klem: en liten helge klem

Takk! :rødme:

Jepp, føler jeg er kommet langt nå, ikke så mye igjen å gjøre, faktisk!!

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

ååååå, en uke nå snuppa!! :hoppe:

Virker som du har kontroll,håper du bare kan slappe av litt og glede deg masse den siste uken. Heldige dere er som har fått så mye penger fra besteforeldre, har dere planer om hva dere vil kjøpe dere??

Det kvisemidlet du, kan du kjøpe det på apoteket, eller må du ha resept? Frisøren som skal sminke deg klarer nok å sminke bort kvisene, de er jo veldig flinke. Jeg kjøpte meg en "penn" på apoteket i går som skal tørke ut kvisene og som dekker over de. Vicky hette han og var limefarget utenpå. bare ett tips for å dekke over kvisene på dagen, fort det kan kommer mer om en bruker brunkrem til å dekke over med..bare et tips fra meg :)

Håper mannen får det kos på utdrikkingslag. Mannen min vart hentet i dag og, og jeg hadde så lyst å være med :ler:

Gleder meg til å følge deg siste uken :klem:

:hoppe: for 6 dager igjen!! Kan ikke tro det, det er helt utrolig og uvirkelig ...

Vi er utrolig heldig som fikk så mye penger fra besteforeldrene mine, de er altfor snille! Vi kommer nok til å sette de på sparekonto inntil videre, så får vi se da :)

Differin het det kvisemidlet jeg fikk. Det er resept på det, og så er det en krem som man skal smøre på huden før man legger seg.

Tror jeg skal sjekke ut den stiften du snakket om ... Het den vichy eller vicky? Har hørt om Vichy, men ikke vicky liksom... bare nysgjerrig :sjenert:

Mannen hadde det kjempekoselig på utdrikningslaget, sier han! Men han er sliten, trøtt og har vondt i hodet da :ler: Jeg hadde også så lyst til å være med! dårlig gjort jeg ikke fikk :tunge1:

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

åååhhh.. nå er det ikke lenge igjen... Du må være så spent.. Det er jeg også.. gleder meg til å høre hvordan det går. Når kjører dere nedover?

Jeg er i Oslo i helgen, og holder på å drukne her, fy for et regnvær... Det er visst fint i trøndelag om dagen?

Ser ellers at du har stålkontroll. Nå må du bare nyte denne siste uken.

Stor Klem :klem:

Nærmer seg stort nå, ja! :-D

Vi kjører nedover på fredag ... har faktisk ikke mulighet før, dessuten trenger vi ikke så god tid egentlig. Fått bil og greier så det blir bra.

Fint vær her, ja. Overskyet, men relativt varmt. Nesten så det er morsomt at Oslo ikke har fint vær for én gangsskyld ... De har jo alltid fint vær! Men synd at du er der akkurat når det er drittvær da :(

Helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...