Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

hmm.. tenke.. vi måtte kjøpe skjorte, den kostet 750 kr og resten av antrekket kostet 1900 å leie. Så tilsammen ble det vel 2650. Hva betaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. tenke.. vi måtte kjøpe skjorte, den kostet 750 kr og resten av antrekket kostet 1900 å leie. Så tilsammen ble det vel 2650. Hva betaler dere?

1910,- i leie, inkl. skjorte :)

====================================

http://i171.photobucket.com/albums/u299/teria-q/Bilde034.jpg <---- bilde av mannen i bryllupsklærne :rødme:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige som fikk en så god pris dere da. Og OI så fin han var i sjakett. Han så høy og flott ut han mannen din. Akkurat som min :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige som fikk en så god pris dere da. Og OI så fin han var i sjakett. Han så høy og flott ut han mannen din. Akkurat som min :hjerter_rundt:

Kjempefine klær mannen din skal ha :)

Takker! :-D

Er veldig fornøyd vi, synes han blir kjempefin! Og ja, han er høy, en god del høyere enn meg ;) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeflott i sjakett!! Ha ei super helg!

Helgeklemmer all around! :klem:

takker ;)

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Signerer de andre før meg, var råfin i den sjaketten :) Fin farge på vesten og det andre :sjenert:

Helge :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Signerer de andre før meg, var råfin i den sjaketten :) Fin farge på vesten og det andre :sjenert:

Helge :klem1:

Koselig å høre! takk :)

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1910,- i leie, inkl. skjorte :)

====================================

http://i171.photobucket.com/albums/u299/teria-q/Bilde034.jpg <---- bilde av mannen i bryllupsklærne :rødme:

Synst det var billig, vi måtte betale 2350 for dressen, men da måtte vi kjøpe skjorte til 500, og så måtte han ha mansjettknapper, for det hadde han ikke fra før. og så sko da.

Veldig stilig mannen din vart, ganske lik dress som min, bare at min kjære har svart bukse. Tenk hvor stilige dere blir!!!

Klemmer :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Må le litt jeg :ler: Blir alltid litt lattermild når folk nevner høye mannfolk :) Gutten min er nemlig nesten 10 cm lavere enn meg :ler: Og når vi gifter oss skal jeg ha hæler!! Hvis vi får lov av presten skal kjære få en liten krakk av forloveren sin når vi kysser i kirka :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt jeg :ler: Blir alltid litt lattermild når folk nevner høye mannfolk :) Gutten min er nemlig nesten 10 cm lavere enn meg :ler: Og når vi gifter oss skal jeg ha hæler!! Hvis vi får lov av presten skal kjære få en liten krakk av forloveren sin når vi kysser i kirka :tommelsmil:

det hadde vært stilig vist han måtte opp på en krakk for å kysse! Burde ha en slik en på festen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
det hadde vært stilig vist han måtte opp på en krakk for å kysse! Burde ha en slik en på festen også :)

Jeg veit :) Vi har det jo litt morsomt med at han er mindre enn meg og. Alltid gøy å gå med høye hæler :ler: Men det er jo ikke så rart at han er liten da. Faren hans er vel like høy som meg (ca. 172-175), kanskje litt høyere, og mammaen hans er 152(!!!). Men det er bare gøy :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synst det var billig, vi måtte betale 2350 for dressen, men da måtte vi kjøpe skjorte til 500, og så måtte han ha mansjettknapper, for det hadde han ikke fra før. og så sko da.

Veldig stilig mannen din vart, ganske lik dress som min, bare at min kjære har svart bukse. Tenk hvor stilige dere blir!!!

Klemmer

Ja, det virker jo som vi fikk en bra pris :)

Vi blir kjempestilige, og dere også!! Gleder meg til å se han i antrekket :rødme:

:klem:

Må le litt jeg :ler: Blir alltid litt lattermild når folk nevner høye mannfolk.Gutten min er nemlig nesten 10 cm lavere enn meg.Og når vi gifter oss skal jeg ha hæler!! Hvis vi får lov av presten skal kjære få en liten krakk av forloveren sin når vi kysser i kirka :tommelsmil:

Hehe, morsomt med litt høydeforskjeller ;) Eksen min var knappe 5 cm høyere enn meg, så når jeg brukte høye hæler var jeg nesten høyere enn han.

Jeg veit :) Vi har det jo litt morsomt med at han er mindre enn meg og. Alltid gøy å gå med høye hæler.Men det er jo ikke så rart at han er liten da. Faren hans er vel like høy som meg (ca. 172-175), kanskje litt høyere, og mammaen hans er 152(!!!). Men det er bare gøy :tommel:

Sånt er vel arvelig, ja. Forlovedens far er akkurat 1 cm høyere enn forloveden, de måler seg hver gang de møtes, og forloveden blir ertet for at han enda ikke har nådd igjen faren ;)

Innom og ønsker GOD pinse sånn helt på tampen! :klem:

Good pinse på etterskudd! ;) Håper du hadde en fin pinse :)

:klem:

==================================

Skal på jobb om en liten time, vil ikke- for det er så nydelig vær og jeg vil være hjemme med forloveden som kommer hjem om tre timer ca! Men men, helt greit å dra på jobb også da, trenger pengene!

Hadde en kjempekoselig langhelg hos svigers i pinsen :) Var så koselig å se at slekta hans gleder seg til bryllupet! Ene onkelen hans har videokamera, og ville gjerne filme litt i bryllupet, blir bra! :-D

Nå er det jammen ikke lenge igjen, snart bare 1 måned!! :hoppe: :juhu:!

kondomer er noe herk, bare sprekker jo! grr

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:5: ikke det at vi har brukt kondomer så mye, men har aldri opplevd at den ha sprukket..så det må være noe med størrelsen ja... :lol: Men vi håper jo på at en liten celle kom seg forbi :juhu:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde glemt å kjøpe ny p-ring før jeg dro på jobbetur til bodø, og tok ikkemed meg resepten og så ble det pinse.. Så nå kjører vi kondom vi og om dagen.. kan godt sprekke for min del, men mannen blir vel ikke så glad da.. :ler:

God kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...