Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Kjempefine sko og veske!

Hvor kjøpte du skoene?

Hei!

De skoene var nydelige, kunne tenkt meg slike selv :)

Hvor kjøpte du de hen??

Veska var også fin  ;)

:vinke:

Så koselig at så mange har vært innom og lagt igjen positiv kommentar til veska og skoene! :-D

Skoene kjøpte jeg på Falkanger sko, husker ikke merket nå, men hvis det er noen som vil vite det skal jeg finne det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering gjesteliste:

JA = 46

NEI= 5

ikke fått svar enda= 22

Kanskje, får svar senere= 4

Imorgen er det akkurat 2 måneder til den store dagen! :hoppe: :rødme:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med mange svar! Skoene og veska er kjempefine, hvor hadde du kjøpt vesken igjen?

Stor trondheimskos fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med mange svar! Skoene og veska er kjempefine, hvor hadde du kjøpt vesken igjen?

Stor trondheimskos fra meg :klem:

Jepp, begynner virkelig å føles mer ekte når folk svarer, spesielt når de sier de gleder seg! :-D

Veska kjøpte jeg hos Morris i thomas angellsgate :)

Trondheimskos! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veska og skoene var kjempefine! :-D

Tenker selv på å kjøpe sko på vanlig sko butikk, er veldig interessert i å få navn på skoene. Og pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av kjolen! Dvs, den er ikke ferdig enda da... Jeg har på meg en liten jakke mamma har sydd til kjolen over på bildene, og toppen er ikke ferdig enda, så man ser ikke helt hvordan det blir, bare antydninger. Måtte bare legge ut bilder uansett!

Kvaliteten på bildene er så som så, det er mobilkamerabilder, og det er mamma (som ikke kan med mobilkameraer å gjøre) som er fotografen ;)

post-9258-1177883914_thumb.jpg

post-9258-1177883937_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! så stilig kjole! Moren din er jo kjempe flink til å sy! jøss, nå ble jeg imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen! Kjempekoselig med positive kommentarer :-D :klem:

Ja, mamma er flink til å sy ... synd jeg ikke arvet det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering gjesteliste:

JA = 51

NEI= 13

ikke fått svar enda= 15

Nå er det under 2 måneder til!! :hoppe: :rødme:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg virkelig :)

:Nikke: jaaa-aa! tenker nesten ikke på annet om dagen ;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: det er jo ikke lenge til :hoppe:

Kjenner til det der ja, med å ikke tenke på så veldig mye annet om dagen. Enda har jo du kortere tid igjen enn meg... Skjønner de som skal lese til eksamen nå at de har vanskelig for å konsentere seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: det er jo ikke lenge til :hoppe:

Kjenner til det der ja, med å ikke tenke på så veldig mye annet om dagen. Enda har jo du kortere tid igjen enn meg... Skjønner de som skal lese til eksamen nå at de har vanskelig for å konsentere seg :sjenert:

Nei, det er faktisk veldig liten tid igjen- det kommer til å gå kjempefort!! :-D :hoppe: :hoppe:

Glad jeg leser til en viktig eksamen eller lignende nå, ja! Det hadde nok gått veeeldig dårlig;)

=======================================

Endelig er vi kommet til mai-måned! :-D

Venter fortsatt på sola her, jeg... håpte virkelig at jeg kunne få litt brunfarge til bryllupet, men hittil ser det dårlig ut... :(

Irriterer meg over at jeg er så plaget av kviser for tida :sur: Alltid vært moderat plaget, men etter at jeg begynte på de hersens p-pillene. Såklart, jeg kan jo bare slutte på de eller begynne med noen andre, men det er så mye styr! Dessuten fikk jeg nettopp resept på et helt år på de ... og hvis jeg ikke bruker pillene blir det så mye styr og tull ... og selv om jeg veldig gjerne vil ha barn nå så vil jeg ikke at det skal bli bare pga jeg ville slutte med pillene... føler at da tvinger jeg på en måte forloveden ... selv om han også gjerne vil ha barn- men det passer jo ikke ... hmfr!

Vil jo gjerne ikke ha så mye kviser på bryllupsdagen, selv om de delvis kan skjules av sminken ...

Imorgen kveld drar jeg til Kristiansand og besøker en venninne! Aldri vært der før, så det blir morsomt:-d Det som ikke blir morsomt blir togturen, veeeldig lang tur ... men er heldigvis nattog, så da går det ann siden jeg sover tungt og aldri har noe problem med å sovne :)

Kommer til å savne forloveden veeeeldig... men vi har godt av å være borte fra hverandre litt da :)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin kjolen din blir :klem:

Takk!! :-D

Blir nok enda bedre når den blir ferdig, og jeg får lagt ut et ordentlig bilde;) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg også for det med kviser til bryllupet.

Jeg pleier å få på ryggen under mens perioden. Og jeg skal ha mensen under bryllupet. Skal seff få piller som utsetter den av legen, men redd symptomene kommer for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: med og håper jeg forbrenner litt kalorier i samme slengen ;)

Gruer meg også for det med kviser til bryllupet.

Jeg pleier å få på ryggen under mens perioden. Og jeg skal ha mensen under bryllupet. Skal seff få piller som utsetter den av legen, men redd symptomene kommer for det.

Kjipt med kviser! Håper du slipper kvisene denne gangen, siden du utsetter mensen så er det jo sjanse for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...