Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på hva slags type butikker :sjenert:  Men skjønner godt om du ikke vil skrive noe om det!

Vel, er ikke så farlig å skrive da egentlig... søker helst innen interiør, eller lignende. ala kremmerhuset, interia, black and white og slikt. Litt vidt begrep egentlig, siden jeg bare trenger en eller annen jobb ...

=======================================

Ringte de som har med hestekjøring å gjøre, og fikk vite at ca pris er 1500,- men skal ringe opp og forhøre meg med et annet sted og eventuelt bestille senere. Men da vet jeg ca pris, og jeg syntes ikke det var ille :)

Nå er jeg så forbanna lei den p-pilla at jeg vurderer sterkt å slutte ... men så var det de evinnelige kondomene og alt det styret da ... :sjenert:

pro p-pille:

-miste mensen (har ikke gjort det enda, men det kan vel enda skje?)

-slipper kondomer, og at de sprekker :forvirret:

con p-pille:

-kondomer er noe herk!!!

-ikke nedsatt sexlyst

-ikke mellomblødninger

-forhåpentligvis ikke så mye kviser

-dyrt (men er kondomer så mye billigere?)

-slipper å huske en pille hver dag

-å tilføre kroppen masse kunstige stoffer er neppe særlig bra i lengden ...

ok, det hadde ikke så mye i en bryllupsdagbok å gjøre, men ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, er ikke så farlig å skrive da egentlig... søker helst innen interiør, eller lignende. ala kremmerhuset, interia, black and white og slikt. Litt vidt begrep egentlig, siden jeg bare trenger en eller annen jobb ...

=======================================

Ringte de som har med hestekjøring å gjøre, og fikk vite at ca pris er 1500,- men skal ringe opp og forhøre meg med et annet sted og eventuelt bestille senere. Men da vet jeg ca pris, og jeg syntes ikke det var ille :)

Nå er jeg så forbanna lei den p-pilla at jeg vurderer sterkt å slutte ... men så var det de evinnelige kondomene og alt det styret da ... :sjenert:

pro p-pille:

-miste mensen (har ikke gjort det enda, men det kan vel enda skje?)

-slipper kondomer, og at de sprekker  :forvirret:

con p-pille:

-kondomer er noe herk!!!

-ikke nedsatt sexlyst

-ikke mellomblødninger

-forhåpentligvis ikke så mye kviser

-dyrt (men er kondomer så mye billigere?)

-slipper å huske en pille hver dag

-å tilføre kroppen masse kunstige stoffer er neppe særlig bra i lengden ...

ok, det hadde ikke så mye i en bryllupsdagbok å gjøre, men ... :sjenert:

Har du prøvd p-ring? Det er sinnsykt mye diggere enn pillen spør du meg. Halve hormondosen, fordi den virker lokalt. Og så slipper du styret med huske den hver dag.. ble slutt på både mellomblødninger, humørsvingninger, og nedsatt sexlyst med en gagn jeg begynte på ringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd p-ring? Det er sinnsykt mye diggere enn pillen spør du meg. Halve hormondosen, fordi den virker lokalt. Og så slipper du styret med huske den hver dag.. ble slutt på både mellomblødninger, humørsvingninger, og nedsatt sexlyst med en gagn jeg begynte på ringen..

Nei, har ikke prøvd ... men er litt skeptisk, i tilfelle forloveden kjenner den ... Og så er det så mye styr å begynne å slutte på prevensjon og få legetime og fram og tilbake hvis jeg ikke blir fornøyd da heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakka ennå med presten eller organist om dagen. Men nå skal vi ikke gifte oss før i 0707...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og søndagsklemmer litt på deg :klem1::klem::klem1::klem:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakka ennå med presten eller organist om dagen. Men nå skal vi ikke gifte oss før i 0707...

Hehe, da har du nok litt bedre tid enn meg ;) Men det er vist ikke noe som haster, ifølge presten selv :)

Bare innom og søndagsklemmer litt på deg :klem1::klem::klem1::klem:

hei! søndags :klem: tilbake! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke prøvd ... men er litt skeptisk, i tilfelle forloveden kjenner den ... Og så er det så mye styr å begynne å slutte på prevensjon og få legetime og fram og tilbake hvis jeg ikke blir fornøyd da heller:(

Du kan ta den ut i inntil tre timer, så hvis han merker den og syns det er ekkelt er det bare å ta den ut først. (Sånn med mindre dere holder på lenger enn tre timer da :sjenert: )

Fornøyd jeg iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke helt, hadde du kjøpt korsett?

Ja, jeg har kjøpt korsett :) Angel curves fra triumph, meget fornøyd

Du kan ta den ut i inntil tre timer, så hvis han merker den og syns det er ekkelt er det bare å ta den ut først. (Sånn med mindre dere holder på lenger enn tre timer da :sjenert: )

Fornøyd jeg iallfall :)

Hm, høres jo greit ut ... men er litt skeptisk, liker ikke engang å bruke tamponger liksom ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA = 60

NEI = 18

Ikke fått svar= 1

Nå mangler vi bare svar fra én person! :-D

Regn, regn og atter regn ... skulle tro det var høst, og ikke vår ... :(

Forloveden har bestemt seg for sjakett og kalvekryss, tror han blir kjeempefin!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgengave ja, det har ikke vi tenkt på i hele tatt..tror vi tar en "spansk" en og gir hverandre sydenturen vi har bestilt i morgengave..føler pengene renner ut av oss for tiden.. :sur: og vi bruker jo 11000 på sydentur rett etter bryllupet, så tror vi gjør det slik. Trenger jo ikke være så dyrt det du finner på, men det er det å finne på det da..

Jeg synst helt alvorlig at du skal slutte på p-pillene.P-piller er noe hærk. ikke at kondomer er noe bedre da men, en vet ikke hvor lenge det tar fra du slutter med pillene til syklusen er normal igjen, og det kan jeg tenke meg er veldig kjipt å gå å vente på..om en vil ha barn da..

Ha en god 17.mai :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgengave ja, det har ikke vi tenkt på i hele tatt..tror vi tar en "spansk" en og gir hverandre sydenturen vi har bestilt i morgengave..føler pengene renner ut av oss for tiden.. :sur: og vi bruker jo 11000 på sydentur rett etter bryllupet, så tror vi gjør det slik. Trenger jo ikke være så dyrt det du finner på, men det er det å finne på det da..

Jeg synst helt alvorlig at du skal slutte på p-pillene.P-piller er noe hærk. ikke at kondomer er noe bedre da men, en vet ikke hvor lenge det tar fra du slutter med pillene til syklusen er normal igjen, og det kan jeg tenke meg er veldig kjipt å gå å vente på..om en vil ha barn da..

Ha en god 17.mai  :klem:

Vi kan dessverre ikke gi hverandre bryllupsreise i gave, for bryllupsreisen er utsatt pga dårlig råd og dyyyre flybilletter :( Men finner vel på noe! :)

Jeg skal slutte på p-pillene, tar den siste i morgen. Er lei av å tilføre kroppen kunstige og potensielt farlige hormoner, menssmerter og andre bivirkninger... men som du sier er jo kondomer noe herk, og det kan gå laaang tid før vi kan slutte med de :(

Ha en fortsatt fin 17.mai! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer og veldig på morgengave, vi har blitt enig om å ikke legge mye penger i det. Bare en liten oppmerksomhet.. men har ikke peiling på hva det skulle vært...

ønsker deg ellers en good helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer og veldig på morgengave, vi har blitt enig om å ikke legge mye penger i det. Bare en liten oppmerksomhet.. men har ikke peiling på hva det skulle vært...

ønsker deg ellers en good helg! :klem:

Vurderer eksklusiv sjokolade... det vet jeg at han elsker, selv om det ikke blir like konkret som f.eks en slipsnål eller lignende ... Vi skal nok ikke legge så mye penger i det vi heller tror jeg.

God helg!! :klem:

Hva med å bruke pessar da?

Hm, leste om det og tror jeg dropper det- det er mer styr med det enn med kondomer, og det er styr nok :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha det, pga vi syns kondomer er styr. Det kan sitte lenge og må ikke plannlegge på forhånd slik mange tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom med en søndagsklem og er litt forvirret for alt det nye her, finner ikke igjen smilysene for eksempel, men så er ikke jeg så god å lete heller da..*forvirret*

Kos og klem og et hopp for slutt med p-piller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha det, pga vi syns kondomer er styr. Det kan sitte lenge og må ikke plannlegge på forhånd slik mange tror.

Okay. Aner ikke om det er styr jeg altså, men ut i fra det jeg leste hørtes det litt styr ut. :)

Bare innom med en søndagsklem og er litt forvirret for alt det nye her, finner ikke igjen smilysene for eksempel, men så er ikke jeg så god å lete heller da..*forvirret*

Kos og klem og et hopp for slutt med p-piller!

:klem:

Litt forvirrende med nytt forum, ja ... synes faktisk smileyene var blitt bedre, men veldig uvant enda.

Hehe, kjekt å slutte på de dumme p-pillene ... kunne vi bare begynt å prøve snart hadde alt vært perfekt ;)

================================

Ikke noe nytt her enda, jeg må finne morgengave og perler til sløret, men ellers er det de tingene vi må gjøre når vi drar nedover til hjembyen min om 14 dager. Og hest og kjerre da, må huske å ringe de! *skrive opp*.

Angående morgengave tenker jeg på å kjøpe en bryllupsreise på restplass eller noe, men tror det kan bli dyrt... :sjenert: Hadde vært fint å få brukt dagene etter bryllupet siden forloveden allerede har fått fri da...

Får se hva vi får til:)

Babysyk, som vanlig :( Men forloveden og jeg er enig om at vi skal senest begynne å prøve når han er 28 år, altså om litt under 3 år... så da har jeg i alle fall noe å se fram til, selv om det er sykt lenge til. Dog, det er i verste fall, forhåpentligvis kan vi prøve mye før (uten at jeg har så stor tro på det da ... *sukk* ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på to jobbintervju i nærmeste framtid!og forloveden skal på ett på torsdag! :-D

Ikke at sjansene er så utrolig store for at noen av oss får jobbene, men det er en start- og endelig begynner ting å se lysere ut!

Dessuten, om forloveden ikke får den jobben skal kanskje en på avdelinga hans slutte, og da får han sannsynligvis fast jobb der! *krysse fingrene og håpe*

:sol::kokk::is: :katt: :juhu: :pls::spy::jepp::sjokk::skaal: :dåne: :hallo::tannverk: :kaffe: :slåss: :fisk: :blaaveis: så mange søte, nye smileyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...