Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

Lenge siden sist. Men jeg er her altså. Var leeeenge vekke fordi jeg ikke hadde nett, men nå er alt ok igjen.

Jammen ikke lenge til den store dagen nå. Kjempe spennende.

Leste at du hadde kvise prob, da kan jeg anbefalle Basiron. Kjøpes på apoteket. Den tar du på hver kveld du legger deg - helt super. Hjalp meg igjennom hele ungdomstiden og ikke minst i tiden før bryllupet. verdt å prøve iallefall ;)

Blir spennende å følge dagboken din frem mot den store dagen... Ser ut som vi begge har noe stort å se frem til i juni :ler:

Jeg har termin 30 juni.

Ha en super lørsdagkveld!!

:klem:

Hei!

Ja, altfor lenge siden!! Koselig at du er tilbake! Kjedelig å ikke ha nett ... tror ikke jeg hadde overlevd særlig lenge uten :ler:

Takk for tipset! Skal prøves ut- men akkurat nå fikk jeg noen greier av legen min som jeg håper virker :)

Åh, har du termin på bryllupsdagen min?! Så morsomt!! :-D

Ha en fortsatt super helg!! :klem:

==========================================

Slappe av inne og kose oss-søndag idag, herlig :)

Og så er jeg så glad, for det ser ut som vi får musikk i bryllupet! Søsteren til forlovedens samboer (huh, ble det riktig da? :klø: ) uansett, han er med i et band, og har dermed litt utstyr som han tar med og så kan han spille litt musikk, og bestevenninna mi skal synge litt! :-D Blir ikke "live" musikk hele tiden, det blir nok litt bruk av pc-en eller cd-spilleren, men vi får både "ordentlig" musikk, synging og bruk av cd eller mp3 :-D

Nå har vi fått ja fra følgende personer:

- 6 venner (inkl. min og forlovedens forlover)

- 5 søskenbarn m/følge og 1 søskenbarn uten følge

- vennepar av familien til forloveden

- 2 onkler og 1 tante

=22 JA

Følgende har sagt nei:

- 1 venninne

- 1 familie (4 stk) på forlovedens side

= 5stk

følgende vet ikke enda:

- venn m/følge (pga jobbsituasjon)

- venninne

- venn (pga reise, men veldig sannsynlig at kommer)

=4

ikke fått svar fra:

- toastmaster

- 2 onkler og 1 tante

- 1 søskenbarn m/følge 2 uten

- 1 venninne

- 1 vennepar

- vennepar av familien m/ 2 barn

- 1 venninne

- 1 venn av familien

=16

Og så har vi jo de som vi ikke forventer å få svar fra, men som kommer- foreldre, søsken og besteforeldre. Tilsammen 9 stk.

Da har jeg en viss oversikt, selv om dette ikke ble heeelt nøyaktig siden det kan hende jeg har glemt av noen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søsteren til forlovedens samboer (huh, ble det riktig da? :klø: )

Hørtes litt rart ut i mine ører iallfall, med mindre din forlovede har en annen samboer enn deg? Regner med du kanskje mener samboeren til søsteren til din forlovede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt rart ut i mine ører iallfall, med mindre din forlovede har en annen samboer enn deg? Regner med du kanskje mener samboeren til søsteren til din forlovede?

:ler: Logisk tenking er virkelig ikke min sterke side ... la meg prøve igjen:

forlovedens søster sin samboer? enkleste er jo så klart å si "svogeren min" men verken de eller vi er gifte, så det blir jo ikke helt riktig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA = 34

NEI= 7

ikke fått svar enda= 33

Sånn, litt enklere oversikt over gjestelista:)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Logisk tenking er virkelig ikke min sterke side ... la meg prøve igjen:

forlovedens søster sin samboer? enkleste er jo så klart å si "svogeren min" men verken de eller vi er gifte, så det blir jo ikke helt riktig;)

Hihi, hold deg til "svoger" likevel du, :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: ville bare titte innom og si hei hei  :)

Helgeklem!!  :klem:

Hei og :klem: til begge! :-D

Idag har jeg kjøpt veske til dagen! :-D Hadde egentlig bare såvidt tenkt tanken, og jeg har sett på butikker før uten å finne noe. Men jeg var innom Morris idag, og fant den perfekte veska! :-D Den er ca samme fargen som brudekjolen min,er litt avlang og har en slags "blomster"broderier med perler på, og "snurper" oppe, og såklart håndtak/stropper :) Skulle så gjerne lagt ut bilde, men får ikke mobilen og pc-en til å kommunisere ... så jeg skal spørre forloveden senere om han gidder å hjelpe meg :) Er så fornøyd med veska! Fant ut at jeg nesten må ha veske, for selv om jeg ikke kommer til å bruke mobilen den dagen kan jeg putte den, lebestift og annen sminke og kanskje noe lite å spise oppi der, litt penger, bankkort og førerkortet mitt (just in case). Før jeg fant veska tenkte jeg å belemre forloveren min med iallfall litt mat i tilfelle jeg blir skrubbsulten på dagen, men mye enklere å ha litt selv! :-D Er så fornøyd! :-D

Har vært innom en stoffbutikk og sett etter stoff til slør også, og fant et veldig fint et, men glemte å spørre etter pris pr. meter ... :forvirret: Får heller gjøre det en annen dag ... husker ikke engang hva butikken het, så får ikke ringt dit.

Jeg fant også tyll til brudepikekjolene, de skal ha en ti cm lang kant nedenfor skjørtet med tyll, sannsynligvis i lysegrønt- er ikke helt sikker enda. De hadde ikke helt riktig farge, dessuten må jeg få stoffet til brudepikekjolene opp hit før jeg kan se mere, så det sender mamma i posten snart :)

ååå, så glad for veska mi! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Ny i boka di kanksje? Hvertfall som skriver... Leser alle bøkene hele tida :ler: Litt sånn hekta kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny i boka di kanksje? Hvertfall som skriver... Leser alle bøkene hele tida :ler: Litt sånn hekta kanskje?

Hehe, ok:) Kooooselig da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heeeeeeei og god helg kjket med veske kjøp

Hei:)

Takk for det, og en goood helg til deg også! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg til å overføre bildene av skoene og veska til pcen min (takket være forloveden)

Her er veska mi :)

... og skoene :)

post-9258-1177712165_thumb.jpg

post-9258-1177711737_thumb.jpg

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pia 30.08.08

Kjempefine sko og veske! Veska var liksom litt sånn hybrid-aktig, mellom en vanlig veske og sånne snurpe-brude-vesker :ler: Veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De skoene var nydelige, kunne tenkt meg slike selv :)

Hvor kjøpte du de hen??

Veska var også fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...