Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har du lagt ut bilder av invitasjonene?

Kanskje bare jeg som ikke finner de...

:Nikke: ligger her , et godt stykke ned på siden :)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestilig!

Vet du hvilket program han har brukt for å lage de?

Forloveden takker så mye ;)

Han har brukt illustrator, men kunne like gjerne brukt indesign eller quark. (sier han) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Nett innom før jeg skal sove. Stilige ringer, og så bra at du er førnøgd med dem. Jeg vil også ha ny ring. ..Artig det med spennring..har ikke tenkt på at den ikke blir "evig" liksom.Smart du!Må opdatere meg i morgen, nå må jeg sove, skal ibanken i morgen for å skjekke at alle millionene er der.. :legrine:

Kos så lenge :klem:

edit: spennring heter det visst, ikke sperrering... :rodme:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Snupp! Ikke vanskelig å kjenne igjen den søteste pusekatten på KG :klem:

Kjøpte du korsettet på Reimers? Var de flinke der? *Må ut å kjøpe snart*

Vi har smeltet om ringene våre fra gamle gullsmykker og betalte derfor bare 3000 for våre. så moro at dere har fått deres! Selv sniker jeg meg til å sove med den om natten noen ganger ..hihi..

Håper du har hatt en fin påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan byttet du nick????

Send en pm til en av moderatorene, og be om å bytte nicket ditt. Simple as that :)

Hei hei!

Nett innom før jeg skal sove. Stilige ringer, og så bra at du er førnøgd med dem. Jeg vil også ha ny ring. ..Artig det med spennring..har ikke tenkt på at den ikke blir "evig" liksom.Smart du!Må opdatere meg i morgen, nå må jeg sove, skal ibanken i morgen for å skjekke at alle millionene er der.. :legrine:

Kos så lenge :klem:

edit: spennring heter  det visst, ikke sperrering... :rodme:

Hei!

Takk for det, er så utrolig fornøyd med ringene! :-D

Var forloveden som tenkte på det med spennring ... og dama på gullsmed, innså at de hadde rett- selv om jeg synes spennring er såååå fint! Men jeg er sikker på at vi valgte riktige ringer, fornøyd, ja! :-D

Du, kan jeg få en million eller to også? *smile pent* ;)

Ha en fin dag! :klem:

Hei Snupp! Ikke vanskelig å kjenne igjen den søteste pusekatten på KG :klem:

Kjøpte du korsettet på Reimers? Var de flinke der? *Må ut å kjøpe snart*

Vi har smeltet om ringene våre fra gamle gullsmykker og betalte derfor bare 3000 for våre. så moro at dere har fått deres! Selv sniker jeg meg til å sove med den om natten noen ganger ..hihi..

Håper du har hatt en fin påske :klem:

Hei!

Hehe, takker ;)

Flinke? Vel, de er sikkert det- men jeg spurte bare etter korsetter, så fant hun fram en haug... snakket ikke så utrolig mye med hun, egentlig. Men de har fine korsetter der, og helt sikkert kometansen!

Hehe, måtte le når du sa du sover med ringen din noen ganger;) Morsomt at det ikke er bare jeg som elsker å ha den på! :-D

Ha en fin dag! :klem:

==========================================

Hatt veldig mye besøk vi nå, f.o.m langfredag t.o.m 2.påskedag hadde vi forlovedens søster og samboer på besøk, og f.o.m tirsdag t.o.m idag hadde vi svigermor og tanten til forloveden på besøk- men det har vært veldig koselig! Mye shopping og kafèbesøk ;)

Har fått kjøpt meg sko, og strømper! :-D Veldig fornøyd nå, ja!

her er skoen min! :-D

Nå er faktisk slør det eneste jeg mangler til antrekket! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima
HSelv sniker jeg meg til å sove med den om natten noen ganger ..hihi..

Hehe, måtte le når du sa du sover med ringen din noen ganger;) Morsomt at det ikke er bare jeg som elsker å ha den på! :-D

Sover alltid med ringen på jeg. Gjorde det alltid før også, før jeg fikk forlovelsesring. Og forlovelsesringen vil jeg i hvert fall ikke ta av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover alltid med ringen på jeg. Gjorde det alltid før også, før jeg fikk forlovelsesring. Og forlovelsesringen vil jeg i hvert fall ikke ta av  ;)

Hehe, morsomt ;)

Sover ikke med smykker jeg, er for redd for de ... men har veldig lyst til å ha på ringene mine, hele tida! Kan ikke vente til vi kan sette på ringene i kirka!! :-D :hoppe:

===================================

"leker" husmor for tida jeg :ler: Idag har jeg lagt sammen klær, ryddet i skuffene, skal vaske hvite klær hvite igjen (er ikke noe flink til hvitvask!) og vaske og henge opp mer klær. Igår ommøblerte jeg på soverommet, slik at vi kan ha tørkestativet der istedetfor i stua- det ser så stygt ut, dessuten er det praktisk å ha det på soverommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima
Hehe, morsomt ;)

Sover ikke med smykker jeg, er for redd for de ...

Er ringen din stor? Min kommer ikke av uten at jeg vil det...

Men ørepynt og smykke tar jeg av ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ringen din stor? Min kommer ikke av uten at jeg vil det...

Men ørepynt og smykke tar jeg av ja.

Forlovelsesringen min er en smule for stor, men den faller ikke av uten at jeg er veldig kald på hendene eller veiver veldig mye med de- tror jeg, jeg har jo ikke testet det ut ... Gifteringen min (ååj, første gangen jeg har sagt det!!) er akkurat passe, den faller i hvertfall ikke av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk vi brev fra kirken, med opplysning om møter i kirka med alle som skal gifte seg i år, forslag til salmer og litt annen info. Begynner virkelig å føle at det ikke er lenge igjen!! Iiik! :ler:

Litt dumt med de møtene, for siden vi skal gifte oss på mitt hjemsted er det et stykke unna, og vi har ikke mulighet til å ta oss fri slik at vi får dratt på alle de tre møtene. Jeg vil gjerne spesielt ha med meg det første møtet- som omhandlet vielsesritualet osv, men tviler på at jeg rekker det siden det er allerede på torsdagen, men vi får se, hvis ingen av oss jobber da kan det hende vi tar oss en tur :) Håper det, jeg vil gjerne ha med meg møtene, dessuten sier jeg aldri nei til en tur hjem!

Huff, må kjøpe slør også ... Så et veldig fint et på en Glasmagasinet-butikk, men det sto verken pris eller hvor jeg får kjøpt det :( Tror jeg vil ha et som bare har ett lag, slik at kjolen ses gjennom, det kan godt være litt "dill" på det, siden kjolen i seg selv er relativ enkel ... Tenker perler eller slike ehm, runde, hvite "prikker" på... Må nok ut og kikke snart!

Prøvde på meg korsett, truse, strømper og sko igår- veldig artig å se hvordan alt blir! Eneste problemet var at korsettet hadde en tendens til å gli ned, fordi det blir trukket av stroppene som går fra korsettet til strømpene... Enten må jeg gjøre stroppene lengre, eller så må jeg bruke gjennomsiktige stropper på korsettet, vi får se, men det ordner seg iallfall, selv om jeg helst ikke vil bruke plastikkstropper til korsettet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Septima

De på glassmagasin-butikken vet sikkert hvor de har lånt det fra, så du kan jo bare spørre de :)

Prøv å gjøre stroppene lengre på korsettet, så ordner det seg sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på glassmagasin-butikken vet sikkert hvor de har lånt det fra, så du kan jo bare spørre de :)

Prøv å gjøre stroppene lengre på korsettet, så ordner det seg sikkert :)

Ja, sant- har bare vært for stresset og for mye folk der når jeg har vært der, skal spørre neste gang! :-D Mamma har veldig lyst til å sy slør da, dessuten er det så dyrt på brudesalonger ... vi får se! :)

Har prøvd det, men vet ikke om det hjalp eller ikke- prøvde ikke å ha på korsettet etterpå og se om det glir ned. Kanskje jeg kjøpte for små strømper? hmm... ordner seg iallfall! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg ikke igjen en stund og ble angrepet av et øyeblikks panikk..før jeg kom på at du hadde skiftet nick..tar en stund å koble oppi hjernen min om dagen..

Ringene er på plass og alt er bare fryd og gammen?

Hørest bra ut!

Vil bare tipse deg om at jeg har kjøpt sløret mitt på e-bay av the veil Boutique. Vil absolutt anbefale dette. Jeg er super fornøgd! Hun hadde ikke målene jeg ville ha, så jeg skrev enmail til hun, og en uke etterpå låg sløret mit i posten. 250 Kr, veldig fint! Så et lite tips fram meg på entirsdags ettermiddag.

Klem og kos til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant deg ikke igjen en stund og ble angrepet av et øyeblikks panikk..før jeg kom på at du hadde skiftet nick..tar en stund å koble oppi hjernen min om dagen..

Ringene er på plass og alt er bare fryd og gammen?

Hørest bra ut!

Vil bare tipse deg om at jeg har kjøpt sløret mitt på e-bay av the veil Boutique. Vil absolutt anbefale dette. Jeg er super fornøgd! Hun hadde ikke målene jeg ville ha, så jeg skrev enmail til hun, og en uke etterpå låg sløret mit i posten. 250 Kr, veldig fint! Så et lite tips fram meg på entirsdags ettermiddag.

Klem og kos til deg  :klem:

:vinke: her er jeg, her er jeeeeg! ;)

Du er ikke alene om å bruke tid på å koble hjernen ... jeg gjør så mange teite ting på jobben avogtil at jeg blir helt flau :ler:

Jepp, ringene er på plass- og aaalt er fryd og gammen! Kommer ikke over hvor fornøyd jeg er med ringene! :-D

Hm, skal sjekke ut ebay! Men må finne ut hva slags slør jeg vil ha først- gjerne se på noen i butikker og slikt ... Det var jammen billig da, 250 kroner bare! :overrasket:

Ha en fortsatt fin dag! :-D :klem:

=========================================

Jobbet idag også, foretrekker tidligvakter- men jobb er jobb og jeg trenger penger :) Idag har jeg dessuten brukt endel penger, legetime, krem mot kviser (sannsynligvis pga p-pillene) p-piller og mat til kaninen. Dessuten greide jeg ikke å la være å kjøpe colaboks og sjokolade på jobb idag :sjenert: Må virkelig slutte å handle på tom mage!

Håper den kremen virker mot kvisene nå da ... er lei, og så er det snart sommer og da vil jeg ha ren hud!

Vi har fått noen svar siden sist! Har ikke eksakt antall, men 2x søskenbarn med følge, en tante, et vennepar av forlovedens familie, og en venninne av meg kommer :) Dvs 8 Ja, minst! Dessuten er det jo noen vi ikke får svar fra heller, men som kommer: forloverene, foreldre og søsken blant annet.

ÅÅÅÅ, jeg vil ha baby :sjenert:

Men det får jeg vel aldri ... *sukk*. Det ser ikke lyst ut for verken forloveden eller meg i forhold til fast jobb i nærmeste framtid. Mulig jeg er overtrøtt og altfor negativ nå, men virker iallfall ikke slik ... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med flere svar,jeg gleder meg til fristen er ute, slik at vi vet ca hvor mange som kommer.

Hvilken krem er det du har kjøpt mot kviser? Jeg er også plaget med litt uren hud,og har kjøpt meg et rensemiddel på apoteket.Seba med, clear face. Både ansiktsskum, ansiktsvann, og fuktighetsgivende gele. Veldig fornøgd med desse. Ofte en får så tørr hud av kremer for uren hud, men har ikke hatt problem med dette med desse produktene. Å ta litt sol hjelper også på kviser.

Du får nok beby snart lille venn, skjønner godt du er utolmodig. En skal jo gå gravid rimelig lenge, og mye kan jo skje før den tid, det kan også ta noen måneder å bli gravid, så var jeg deg ville jeg sluttet på p-pillene nå. Legen sa til meg at de ikke regnet de første 6 mnd etter p-pille slutt som store sjanser til å bli gravid, pga at kroppen brukte tid på å komme til seg selv igjen.Jeg har nå hørt om mange som har blitt gravide før det har gått et halvt år jeg da, men det var nå det han sa. Dere kan evt. bruke kondom i mellomtiden, eller hoppe av i svingen, dersom det ikke er krise om en blir gravid. Det er mange som har fått beby uten å ha fast jobb, så dere kommer alltids til å klare dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med flere svar,jeg gleder meg til fristen er ute, slik at vi vet ca hvor mange som kommer.

Hvilken krem er det du har kjøpt mot kviser? Jeg er også plaget med litt uren hud,og har kjøpt meg et rensemiddel på apoteket.Seba med, clear face. Både ansiktsskum, ansiktsvann, og fuktighetsgivende gele. Veldig fornøgd med desse. Ofte en får så tørr hud av kremer for uren hud, men har ikke hatt problem med dette med desse produktene. Å ta litt sol hjelper også på kviser.

Du får nok beby snart lille venn, skjønner godt du er utolmodig. En skal jo gå gravid rimelig lenge, og mye kan jo skje før den tid, det kan også ta noen måneder å bli gravid, så var jeg deg ville jeg sluttet på p-pillene nå. Legen sa til meg at de ikke regnet de første 6 mnd etter p-pille slutt som store sjanser til å bli gravid, pga at kroppen brukte tid på å komme til seg selv igjen.Jeg har nå hørt om mange som har blitt gravide før det har gått et halvt år jeg da, men det  var nå det han sa. Dere kan evt. bruke kondom i mellomtiden, eller hoppe av i svingen, dersom det ikke er krise om en blir gravid. Det er mange som har fått beby uten å ha fast jobb, så dere kommer alltids til å klare dere  :)

:vinke:

Jeg gleder meg også til svarfristen er ute, for å telle opp svar og endelig bestemme bordløsninger og sånt! :-D

Dalacil heter middelet mot kviser, fikk høre av legen at det var en krem- men når jeg fikk den var det en flaske med sånn pute på, heter vel linement...

Håper sola hjelper litt også, når den endelig kommer, ikke så fint vær her for tida, nei ;)

Tror nok det blir en stund til vi blir prøvere, dessverre *sukk*.Tillitsvalgt på jobben til forloveden driver å prøve å ordne fast jobb til han, men har ikke hørt noe på en stund, og er ikke så veldig positiv til at det blir noe med det første. Selv var jeg på jobbintervju i forrige uke, men altså det gikk ikke så bra- altfor sjenert og lite flink til å snakke for meg ...

Skulle gjerne droppet hele p-pillen, får endel bivirkninger av den, og verst av alt- uren hud! Men jeg vet det ikke fungerer med kondom, da hopper vi bare av i svingen, og selv om vi vil ha baby er det vel ikke fornuftig å planlegge nå (forloveden er veldig fornuftig, vet at han har rett, men vil ikke innrømme det) dessverre ... Skulle ønske jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen jeg, men det skjer jo ikke det heller. Håper bare jeg kan bli gravid i det hele tatt ... man vet aldri.

Nei, nå er jeg for negativ! Håper ikke det påvirker deg ... isåfall beklager jeg veldig, blir bare så negativ noen ganger... føler at det ikke går framover med jobbsituasjonene våre.

Du må ha en fortsatt fiiiiin dag, og nyt å være gravid! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Lenge siden sist. Men jeg er her altså. Var leeeenge vekke fordi jeg ikke hadde nett, men nå er alt ok igjen.

Jammen ikke lenge til den store dagen nå. Kjempe spennende.

Leste at du hadde kvise prob, da kan jeg anbefalle Basiron. Kjøpes på apoteket. Den tar du på hver kveld du legger deg - helt super. Hjalp meg igjennom hele ungdomstiden og ikke minst i tiden før bryllupet. verdt å prøve iallefall ;)

Blir spennende å følge dagboken din frem mot den store dagen... Ser ut som vi begge har noe stort å se frem til i juni :ler:

Jeg har termin 30 juni.

Ha en super lørsdagkveld!!

:klem:

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...