Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Æsj, en litt kjedelig dag i dag...? Kanskje det hjelper litt med en :klem::)

Du får ringe kirken å høre hva som er skjedd, kjedelig og slitsomt å gå å bekymre seg for ting. Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, en litt kjedelig dag i dag...? Kanskje det hjelper litt med en :klem:  :)

Du får ringe kirken å høre hva som er skjedd, kjedelig og slitsomt å gå å bekymre seg for ting. Håper det ordner seg!

Litt kjip dag ja, men bryllupstickeren min har iallfall ordnet seg :)

Takk for klemmen! :klem:

Får ringe kirken imorgen om jeg ikke har hørt noe. Haaater å gå og vente ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med veldig romantisk frieri!! :klem: Så flink du er som har ordnet så mye allerede!! Tror ikke du trenger å bekymre deg for kirken, men du kan jo ringe dem, så du slipper å være bekymret!

Gleder meg til å se og høre mer om hva du tenker rundt den store dagen! Selv går jeg opp kirkegulvet i overimorgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har du fått ringt kirken? Uansett så ordner det seg helt sikkert ;)

Har lyst på sånn bryllupsticker jeg også... var inne på siden der nå. Men er dessverre ganske dårlig på data, så skjønte ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det. Vil du hjelpe meg med det? :rodme::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med veldig romantisk frieri!! :klem: Så flink du er som har ordnet så mye allerede!! Tror ikke du trenger å bekymre deg for kirken, men du kan jo ringe dem, så du slipper å være bekymret!

Gleder meg til å se og høre mer om hva du tenker rundt den store dagen! Selv går jeg opp kirkegulvet i overimorgen! :hoppe:

Takk for det ;)

Tja, såå mye har jeg ikke ordnet men... synes det er kjempeartig å styre og ordne ting! :sjarmor:

Har fått ordnet det med kirken nå, heldigvis!

Lykke til imorgen, det blir nok en fantastisk dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har du fått ringt kirken? Uansett så ordner det seg helt sikkert ;)

Har lyst på sånn bryllupsticker jeg også... var inne på siden der nå. Men er dessverre ganske dårlig på data, så skjønte ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det. Vil du hjelpe meg med det? :rodme:  :)

Heisann :)

Jada, forloveden ringte kirka og det er ordnet opp i:)

Bryllupstickeren ja ... Hm, det er ikke mer komplisert enn at du lager en ticker (registrerer deg og slikt først, såklart) og så limer du inn koden du får på slutten av veiledning, inn i signaturen din :) Håper du får det til, hvis ikke kan du bare kontakte meg igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var kirka ringt og vi har fått ordnet opp :) *veldig fornøyd*. Har gått i mange dager og håpet på brev i posten, men kirka sa at vi ikke får det brevet før 4 måneder før bryllupet ca, pga papirene er ikke gyldig i mer enn ca 4 måneder. Så da er det jo greit da, siden vi fikk bekreftet at kirka er booket :)

Prøvde å ta bilde av ringen min med kameraet mitt, men siden jeg har et relativt dårlig digitalkamera så gikk ikke det så bra- iallfall ikke på nærbilde. Så derfor skal forloveden ta bilde med proffkameraet sitt senere, så skal jeg legge ut;) *digge ringen sin veldig mye*

Selv om jeg ikke skal kjøpe brudekjole har jeg tenkt til å dra med meg forloveren min på brudekjolebutikker- men det har jeg ikke fått gjort enda ... men det blir nok snart:) *glede seg*.

Og så skal vi booke lokaler, brudesuite og slikt når forloveden og jeg drar nedover til hjembyen min :) *storglede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte jeg å fikse meg en bryllupsticker jeg også... det var jo ikke så vanskelig gitt :ler:

Flott å høre at kirken er booket. Gleder meg til å se ringen din :)

Også er det bare å storglede seg til å titte på kjoler, lokaler og alt som hører med ja, det er virkelig gøy å planlegge bryllup! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte jeg å fikse meg en bryllupsticker jeg også... det var jo ikke så vanskelig gitt :ler: 

Flott å høre at kirken er booket. Gleder meg til å se ringen din :)

Også er det bare å storglede seg til å titte på kjoler, lokaler og alt som hører med ja, det er virkelig gøy å planlegge bryllup!  ;)

Bra du fikk til bryllupstickeren! :)

Storgleder meg virkelig! Skal snart til hjembyen min, får se om jeg booker lokaler og slikt da, og skal se på brudekjoler og alt mulig! *gliiiise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh for en fin ring!!

Jeg fikk akkuratt slik ring da mannen fridde til meg :hjerter_rundt:

Grattis med kirke forresten!!! Da har du det viktigste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh for en fin ring!!

Jeg fikk akkuratt slik ring da mannen fridde til meg  :hjerter_rundt:

Grattis med kirke forresten!!! Da har du det viktigste ;)

takk for det ;) Er veldig, veldig fornøyd ;)

Jepp, herlig å ha fikset det!

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg!

Fikk mail fra kirka ... de lurte på om vi kunne bytte tidspunkt, ikke dato men bare tidspunkt. Det var jo greit nok, men det ser ut som de har reservert oss til et annet sted enn kirka vi ville ha. Forloveden min sa riktig sted når han ringte første gangen, så det er isåfall de som har rotet. Håper virkelig vi får den kirka og datoen vi vil ha, hvis ikke blir jeg sur ... Vil liksom ha kirka hvor jeg ble døpt og konfirmert ... :sur:

Forloveden har skrevet mail til de nå da- så vi får håpe det ordner seg :)

ps: er hos foreldrene mine for tida, så det blir ikke så mange oppdateringer her fram til mandag eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Håper du koser deg om dagen. Svever vel på en sky enda ;)

Nyyyyyt det!!!

:klem:

Heia! :klem:

Storkoser meg jeg, vet du ;) Sitter på den lilla skyen min og koooser meg;) Eneste som hadde vært bedre er om forloveden min også hadde vært her ...

Håper du også koser deg stort!:)

Det var en flott ring! :enig: Skjønner godt at du beundrer og digger den ;)

Takk for det ;) Er veldig fornøyd selv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, kirken har ikke flyttet oss likevel- de bare skrev feil! :sjarmor:

Tydeligvis litt surrete hun damen som jobber der ... Første gang vi ringte og bestilte så ringte hun tilbake en halvtime etterpå og sa hun hadde fått slettet bestillinga så hun måtte ordne den på nytt, noe som bare var bra pga vi valgte en annen dato først- som ikke var så praktisk. Så da fikk vi skiftet datoen, og alt var ok. Og nå lurte de på om vi kunne bytte klokkeslett på dagen, og hun greide å skrive feil navn på kirka :ler:

Ble veldig bekymret når hun skrev feil navn, men så lenge vi får den kirka vi ville ha så gjør det ikke noe :)

De lurte også på om vi kunne ha vielsen klokka 15:00 ... men det skal jeg høre med forloveden om. Mamma syntes det ble for sent, men det er ikke hun som skal gifte seg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vielse kl 16, og det synes jeg var kjempefint! Har goood tid hele dagen, og det er fortsatt mye dag igjen når vielsen er over. Eneste minus er at man ikke får bruke kjolen heeeele dagen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lett bli smånervøs av den dama der :ler: Men godt at alt har ordnet seg nå da ;)

Ønsker deg en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vielse kl 16, og det synes jeg var kjempefint! Har goood tid hele dagen, og det er fortsatt mye dag igjen når vielsen er over. Eneste minus er at man ikke får bruke kjolen heeeele dagen!! :ler:

Godt å høre! Det ble visst til at forloveden (fortsatt uvant å skrive det istedetfor samboeren;) )sa at det var greit at vi tok det klokka tre, så da så:)

Mamma syntes det var litt sent, men men ... ikke hun som skal gifte seg ;)

Skal nok få brukt kjolen til langt på kvelden uansett! ;)

Kan jo lett bli smånervøs av den dama der :ler:  Men godt at alt har ordnet seg nå da ;)

Ønsker deg en riktig god helg! :klem:

Jepp, "skummel" dame ;) Bare hun ikke tuller til noe mer nå så går det bra:) Er bare glad for at sistnevnte "styr" ikke var så styr som vi trodde og at vi har den kirka vi vil ha! :)

Ha en god helg! :):klem:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Da var brudesuiten også bestilt!

Forloveden sendte melding idag og sa at vi burde bestille, fordi han hadde sjekket på nettet om det var ledig- og alt var fullt på hotellet vi ville ha. Så jeg dro ned dit og hørte, og de hadde to ledige brudesuiter på dagen vår. Så da bestilte jeg den ene, i toppetasjen. Vi skal tilbake og bestemme detaljer ang. frokost og slike ting når forloveden og jeg skal hit igjen i august.

Blir kjempekoselig å dra og forhåpentligvis få se på suiten når forloveden kommer! Og så skal vi finne lokal til festen også, har funnet ut at det stedet han vil ha faktisk har utleie nå, så med mindre vi ombestemmer oss eller de ikke har ledig blir det der:) Kjekt, for det er en utrolig utsikt over byen- gøy å vise gjestene litt av den fine byen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...