Knøttet Skrevet 22. november 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) dere altså.... snakk om babysyke... hihi ← Hvem?! *se spørrende på* Aaaaaner virkelig ikke hva du snakker om jeg altså ... (skulle være "blond" smiley) Endret 22. november 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 24. november 2006 #202 Del Skrevet 24. november 2006 Skjønner ikkje kva de snakkar om..har eg aldri høyrt.. :klø: eg, bebysjuk?!?!?! neeeeeeeiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. november 2006 #203 Del Skrevet 24. november 2006 *bare innom og kjefter litt jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. november 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 25. november 2006 Skjønner ikkje kva de snakkar om..har eg aldri høyrt.. :klø: eg, bebysjuk?!?!?! neeeeeeeiiiiiiiiiiii ← Babysyk, hva er det?! :klø: *bare innom og kjefter litt jeg* ← og til begge ================================================= Teria har funnet en ny tast! Faaaaen!!! Mousepaden min har klikka ... så dette blir et relativt kort innlegg. Kommer tilbake for å skrive i alle sine dagbøker, når dette problemet er løst /jeg finner en mus å bruke. Stol aldri på en kondom, sier nå jeg ... kondomet sprakk bra gjort! Vi får parabol!! Det blir skikkelig bra:) Massevis av kanaler, og endelig skikkelig bilde på tv-en ... drittlei av å se på tv med masse snø nå ... Jeg vil ha maaaac! *overbevist om at dette ikke ville skjedd med en mac* hmfr ... forloveden er heller ikke hjemme, så jeg kan ikke mase på han for å få hjelp Jaja, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 27. november 2006 #205 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Spakk kondomen? Eg er litt skeptisk tilo å bli gravid nå, då har ein faktisk ein ganske stor mage på dagen og det har eg ikkje lyst til..har lyst å vera vakker og slank på den store dagen, med ein liten hemmelegheit på lur *drøyme* Avhengig av dataen du og ja..ser nesten ikkje på tv lenger eg, sit berre på dataen.. Ha ei fin veke, eg har fri i dag!! Endret 27. november 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. november 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 27. november 2006 Spakk kondomen? Eg er litt skeptisk tilo å bli gravid nå, då har ein faktisk ein ganske stor mage på dagen og det har eg ikkje lyst til..har lyst å vera vakker og slank på den store dagen, med ein liten hemmelegheit på lur *drøyme* Avhengig av dataen du og ja..ser nesten ikkje på tv lenger eg, sit berre på dataen.. Ha ei fin veke, eg har fri i dag!! ← ja, kondomen sprakk ... vi så ca slik ut når vi merket det Enig med deg, vil være slank og passe inn i brudekjolen min. Men skjer det så skjer det... ingen krise likevel:) Det er først når internettet er nede man merker hvor avhengig man er ... Iallfall er det slik for meg Men jeg er "avhengig" av tv-en jeg også da ... Derfor blir jeg like irritert hver gang antenna blåser ned ... Meeen, snart parabol! Nyt fridagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå har jeg endelig bestilt frisør- og sminketime! Mamma som bestilte da, flink til slikt hun :-D Har ikke bestemt meg for noen frisyre eller sminke enda, men det er jo god tid enda. Husker ikke om jeg har skrevet at vi vil ha løksuppe til forrett... lenge siden jeg har vært her nå ... Så på ringer i vinduet til en gullsmed idag, dyrt ja! Men veeeldig fine ringer ... to stk. jeg liker, men vi tenker vi skal se på ringer nærmere våren, det kommer vel uansett nye modeller framover også, mye nytt og fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. desember 2006 #208 Del Skrevet 5. desember 2006 Deilig å få de tingene i boks da! Er enig i at det er mange fine ringer.. Men mannen vil helst ha den helt enkel og glatt siden han ikke er vant til å gå med ring. Han synes dessuten det er penest.. For meg er det ikke så viktig, bare den er behagelig å ha på.. Men har klart å overtale han til at jeg kan få en søt liten diamant i min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 7. desember 2006 #209 Del Skrevet 7. desember 2006 Rekner med vi skal bruke forlovelsesringene, men jento har jo veldig lyst på en liten diamant i sin da... Klem til deg Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 10. desember 2006 Deilig å få de tingene i boks da! Er enig i at det er mange fine ringer.. Men mannen vil helst ha den helt enkel og glatt siden han ikke er vant til å gå med ring. Han synes dessuten det er penest.. For meg er det ikke så viktig, bare den er behagelig å ha på.. Men har klart å overtale han til at jeg kan få en søt liten diamant i min. ← Jepp, deilig at alt begynner å ordne seg mer og mer Selv om det er laaaangt igjen i mitt tilfelle. Dog, jeg har jo god tid enda da! Ringer er dyyyyrt! Har som sagt et par vi har litt lyst på, men vi får se når det kommer nye modeller utover våren:) Gleder meg til å se på ringer! :-D Forloveden min vil også helst ha en veldig enkel, klassisk ring uten noe særlig dill. Er vel slik mannfolk er Bra du fikk overtalt han til en diamant, det gjør den jo også litt mer spesiell også Ha en fin kveld! Rekner med vi skal bruke forlovelsesringene, men jento har jo veldig lyst på en liten diamant i sin da... Klem til deg Teria ← Hvordan ser forlovelsesringene ut da? har enkel diamantring jeg, og forloveden har ingen ring, så her "må" vi ha nye, ikke akkurat meg noe imot! Ha en fin kveld! ========================================== Når jeg får lønning skal vi bestille billetter til brudeshowet i januar! Gleder meg! :-D Forresten, er det mest "vanlig" å ta med forloveden eller forloveren på noe slikt? Har tenkt å ta med meg forloveden ... Heldigvis har han lyst til å være med :-D Er litt babysyk begge to for tida Idag så vi flere nyyydelige babyer *smelte* ja, vi sliter Forloveden var så søt når han her en dag sa at han nesten håpet jeg var gravid forrige måned! I går var det guttekveld + teria her, veeeeldig morsomt Ble veldig sent til sengs, la oss vel ikke før rundt 5 om morgenen ... så idag er jeg trøtt, siden vi ikke fikk mer enn en 7 timer søvn :gjespe: Imorgen blir det sannsynligvis/forhåpentligvis parabol! Det blir herlig, er så drittlei av å ikke ha tv. Da blir Teria asosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 13. desember 2006 ikke noe spesielt nytt her ... skulle kjøpe billetter til brudeshow idag, men hadde ikke kontanter (de tok ikke kort!) så det blir en annen dag. Gleder meg til å dra med meg forloveden på bryllupsshow:-d Idag har vi vært i byen og sett på klær, julegaver og julepynt. Så nå er det vasket og pyntet til jul her Dessuten har vi endelig fått parabol! Så nå har vi endelig klart tv-signal og masse kanaler, herlig når man er vant til å ha 4 kanaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #212 Del Skrevet 16. desember 2006 Nå har jeg kjøpt billetter til bryllupsshowet! :-D Så nå må jeg bare sjekke grundigere hva som foregår på det showet også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. desember 2006 #213 Del Skrevet 16. desember 2006 Kom gjerne med referat når du finner ut hva som skjer på showet. Vet ikke om det er noe jeg orker å bruke tid/penger på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 16. desember 2006 #214 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg tenkte meg også på bryllupsshowet. Hva kostet billettene, og hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #215 Del Skrevet 17. desember 2006 Kom gjerne med referat når du finner ut hva som skjer på showet. Vet ikke om det er noe jeg orker å bruke tid/penger på ← Shall do! Hvis jeg finner det ut da, ser ikke ut til å være så enkelt ... Jeg tenkte meg også på bryllupsshowet. Hva kostet billettene, og hvor kjøpte du de? ← Billettene kostet 200,- pr. stykk, og du får kjøpt de blant annet på Christiania Glasmagasin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 17. desember 2006 #216 Del Skrevet 17. desember 2006 Stas med brudeshow, lurer på om jeg skal og??men på en måte så veit jeg jo korleis jeg skal ha det, så er ikke sikkert ein får så mange ideer.Må tenke litt på det. Heldig du som får med deg forloveden, kan sldri tenke meg at min forlovede hadde giddet..hadde vertfall blitt fort lei Du får håpe på graviditet ja, det går jo heilt fint nå, 6 mnd på vei, fin kul på magen, verdens vakraste, og lykkligeste brud Det er berre å køyre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #217 Del Skrevet 17. desember 2006 Stas med brudeshow, lurer på om jeg skal og??men på en måte så veit jeg jo korleis jeg skal ha det, så er ikke sikkert ein får så mange ideer.Må tenke litt på det. Heldig du som får med deg forloveden, kan sldri tenke meg at min forlovede hadde giddet..hadde vertfall blitt fort lei Du får håpe på graviditet ja, det går jo heilt fint nå, 6 mnd på vei, fin kul på magen, verdens vakraste, og lykkligeste brud Det er berre å køyre på! ← Gleder meg til brudeshowet nå, ja! Veldig koselig at forloveden ville bli med Skjønt, kanskje passer det bedre å ha med forloveren? Samma det, blir sikkert kjempegøy og koselig, og gleder meg! :-D Tror snart vi gir opp kondomer jeg ... de sprekker jo bare! Sambo er så søt for tida, her en dag sa han at han ville ha baby ... men vi er jo enig om at vi skal vente til vi er gift ... selv om vi vil ha nå vi får se hva som skjer, skjer det så skjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #218 Del Skrevet 17. desember 2006 Snø!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 18. desember 2006 #219 Del Skrevet 18. desember 2006 Åååå, det vil jeg også ha! Det har snødd her også, men det ligger ikke på bakken enda, og det lover jo ikke akkurat godt at det er meldt 10 grader på onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #220 Del Skrevet 19. desember 2006 Åååå, det vil jeg også ha! Det har snødd her også, men det ligger ikke på bakken enda, og det lover jo ikke akkurat godt at det er meldt 10 grader på onsdag... ← 10 grader?!?! wow ... sykt for å være i slutten av desember!! Det kom regn her idag men heldigvis har ikke snøen forsvunnet enda. Jeg håper virkelig at den holder seg til iallfall over julaften. Jeg nekter å ha en ikke-hvit jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå