Gå til innhold

Veninne som vil bake "posekake" til mitt bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt ærlig: Av de kakene som er ramset opp så hadde jeg blitt sjeleglad for å finne et fat med muffins 🧁 Men nå er jeg heller ingen kakemons 😅 Personlig hadde jeg bare latt henne bake. Vil ikke gjestene ha muffins så forsyner de seg heller ikke av dem.

Men merkelig at hun ikke respekterer ønsket ditt TS. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Absolutt lov å føle det sånn . Det er bare at hva Ts ønsker seg er ikke innenfor venninne sitt kunnskapsnivå. Jeg foreslår igjen Soul cake , gode muffinser og veldig pene . De tar sikkert spesial bestilling om Ts har spesielle/unike pynte behov 👍🏻   

Anonymkode: 57c3e...a9f

Men gud bedre! TS ØNSKER SEG INGEN MUFFINS OVERHODET. 

Men hadde takket ja om de var fine og gode! 

Venninnens muffins er hverken fine eller gode!

Anonymkode: af163...849

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men gud bedre! TS ØNSKER SEG INGEN MUFFINS OVERHODET. 

Men hadde takket ja om de var fine og gode! 

Venninnens muffins er hverken fine eller gode!

Men i alle dager da?!! Jeg har skjønt det for lengst, derfor jeg nevner et bakeri som har type muffins hun ønsker seg ! Så er det galt også ?? 😫 Dustetråd… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi skal gifte oss neste helg og jeg skal bake noen kaker på fredag.

En venninne har tilbudt seg å bake muffins og sier hun bruker Toro bakemiks når hun baker, for det gir perfekt resultat hver gang.

Jeg har laget muffins fra disse ferdigposene en gang, og første ingrediens i pakken er sukker og ikke mel, og det smaker altfor sött og kunstig.

Jeg ønsker at kakene skal smake hjemmebakt, og har ikke behov for muffins og har sagt at hun ikke trenger å bake, men hun sier hun ønsker det.

Hun sier at alle baker med Toro bakemix nå, og det er like godt som en hjemmebakt kake, men jeg er overhodet ikke enig og ønsker ikke det i mitt bryllup.

Vi skal ha suksessterte, gulrotkake, kransekake, Oreokake, ostekake, tropisk aroma og bryllupskake selvfølgelig.

Hva gjør jeg🤷‍♀️?

Anonymkode: 44362...17d

😂😂😂😂 Du har DEN lista med kaker du skal ha, men TORO har for mye SUKKER?! 😂😂

Slutt å være så forbasket dramatisk. Gjør et nummer av at det er venninna di som har bakt ("Og så har Mari bidratt med muffins og greier!"), så får du poengtert at det ikke er dine muffinser samtidig som du ikke trenger å ødelegge vennskap. 

Forøvrig skal man være ganske snerpete for ikke å like Toro-muffinser. Mine får alltid skryt og alle blir overrasket over at det er pose-mix, hehe. 

Anonymkode: a26bc...d19

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Men i alle dager da?!! Jeg har skjønt det for lengst, derfor jeg nevner et bakeri som har type muffins hun ønsker seg ! Så er det galt også ?? 😫 Dustetråd… 

😂😂 dette må jo være type Lee Mack humor? Ts ønsker seg i muffins i det hele tatt 😉

Anonymkode: bb171...144

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

JEG HAR SAGT IFRA 3 GANGER.

TS

Så så. 

Jeg har forstått at du har sagt i fra, men sannsynligvis så har du formulert deg diffust og legger dette ansvaret over på vennen din i stedet for å reflektere rundt hvordan du kommuniserer. At man ikke er enig med deg betyr ikke at man ikke har lest tråden. 

At du føler du svarer på det samme om igjen handler like mye om at du ikke leser svarene du men er kun ute etter at alle skal si du har rett. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Vaermina skrev (3 timer siden):

Jeg hadde sagt at jeg vurderer seriøst å trekke tilbake invitasjonen om hun ikke skjerpet seg. Dette handler ikke om toro muffins lengre, men at hun har null respekt for ts og overkjører vilt. En dårlig venninne! Hadde ikke villet ha sånne tilstede på min store dag 😅

Dette

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har sagt det

Ts

Men da sier du rett ut at du ikke skal ha noe jævla muffins i ditt bryllup og at hvis hun tar det med blir de kastet, og at du krever at hun respekterer deg når du sier nei, og hvis ikke kan hun faktisk la være å komme i bryllupet. Get a backbone woman!

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du sier du har skjønt at hun ikke ønsker seg muffins i SAMME INNLEGG hvor du skriver hun kan kjøpe muffins hun ønsker seg. 

Det er klart du ikke har skjønt at TS ikke ønsker seg muffins OVERHODET. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du sier du har skjønt at hun ikke ønsker seg muffins i SAMME INNLEGG hvor du skriver hun kan kjøpe muffins hun ønsker seg. 

Det er klart du ikke har skjønt at TS ikke ønsker seg muffins OVERHODET. 

My bad . 

La meg omskrive : Jeg har skjønt for lengst at hun ikke ønsker venninne sine kjipe muffinser, men hun skrev  at ting ville stilt seg annerledes hvis det var designer muffins 🧁. Jeg foreslår et sted med designer muffins. Som et forslag, det er ikke sånn at jeg jobber på det bakteriet  og driver med snik reklame 😂👍🏻. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

My bad . 

La meg omskrive : Jeg har skjønt for lengst at hun ikke ønsker venninne sine kjipe muffinser, men hun skrev  at ting ville stilt seg annerledes hvis det var designer muffins 🧁. Jeg foreslår et sted med designer muffins. Som et forslag, det er ikke sånn at jeg jobber på det bakteriet  og driver med snik reklame 😂👍🏻. 

Men hun vil ikke ha designermuffins HELLER. 

hun sa at hun kunne vurdert å ta imot muffinsene HVIS DE var fine, men hun vil faktisk ikke ha muffins. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

😂😂 dette må jo være type Lee Mack humor? Ts ønsker seg i muffins i det hele tatt 😉

Kalles autisme humor 🥰👍🏻😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hun sa at hun kunne vurdert å ta imot muffinsene HVIS DE var fine, men hun vil faktisk ikke ha muffins. 

Nei, hun skrev at hun "selvfølgelig ville sagt ja" om de var fine nok.... 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Daså 👍🏻  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, hun skrev at hun "selvfølgelig ville sagt ja" om de var fine nok.... 

Takk! begynte å tvile litt på min egen hukommelse her nå 🤭.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

15 sider om muffins😂

Anonymkode: 9ae0a...aa4

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hånden på hjertet, TS, har du helt ærlig fullstendig innsikt i samtlige av dine 65 gjesters kakebord-preferanser? Selv om du ikke liker disse muffinsene, så er det helt sikkert andre som gjør det. Men det er kanskje ikke så viktig med gjestene?

Av kakebordet ditt er det for meg kun gulrotkake som hadde fristet. Jeg hadde i tillegg gladelig spist en Toro-muffins eller to.

Anonymkode: ec18d...d3d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

15 sider om muffins😂

Anonymkode: 9ae0a...aa4

Ja 🤣 🍿 

Anonymkode: e40fc...4fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vaermina skrev (3 timer siden):

Men bryr du deg nok til å la det ligge, om bruden insisterer på at det ikke trengs? 

Beklager det diskuteres og kveruleres I det uendelige her 😅 men som gjest synes jeg man bør vise litt respekt og bare godta at greit, de muffinsene kan vente til en annen anledning.

Ts har ikke insistert. Hun har sagt at venninnen ikke tenger å ta med. «Ikke trenger» blir ofte forvekslet med høflighet og det å ikke ville være til bry. Så da gjør man det likevel, så lenge man ikke blir forklart i klartekst at man ikke får lov.

Anonymkode: 78b1f...85e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Får vi høre etter neste helg hvordan dette gikk? 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ts har ikke insistert. Hun har sagt at venninnen ikke tenger å ta med. «Ikke trenger» blir ofte forvekslet med høflighet og det å ikke ville være til bry. Så da gjør man det likevel, så lenge man ikke blir forklart i klartekst at man ikke får lov.

Anonymkode: 78b1f...85e

Dette er et brullyp på hotell, ikke grilling med grendelaget. Man tar ikke bare med i et bryllup 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...