AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:25 #1 Skrevet søndag kl. 05:25 Vi skal gifte oss neste helg og jeg skal bake noen kaker på fredag. En venninne har tilbudt seg å bake muffins og sier hun bruker Toro bakemiks når hun baker, for det gir perfekt resultat hver gang. Jeg har laget muffins fra disse ferdigposene en gang, og første ingrediens i pakken er sukker og ikke mel, og det smaker altfor sött og kunstig. Jeg ønsker at kakene skal smake hjemmebakt, og har ikke behov for muffins og har sagt at hun ikke trenger å bake, men hun sier hun ønsker det. Hun sier at alle baker med Toro bakemix nå, og det er like godt som en hjemmebakt kake, men jeg er overhodet ikke enig og ønsker ikke det i mitt bryllup. Vi skal ha suksessterte, gulrotkake, kransekake, Oreokake, ostekake, tropisk aroma og bryllupskake selvfølgelig. Hva gjør jeg🤷♀️? Anonymkode: 44362...17d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:30 #2 Skrevet søndag kl. 05:30 Si du ikke trenger bakehjeøp allikevel, og så kjøper du kaker fra konditori. De er ultraprosesserte de og, men smaker hvert fall bedre enn toromiks…… Men hva faen skal dere med MUFFINS i bryllup, er dere 7 år?’ Anonymkode: af163...849 29 10
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:31 #3 Skrevet søndag kl. 05:31 Mister fatet i gulvet rett før servering? Anonymkode: 1a40b...acd 9 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:32 #4 Skrevet søndag kl. 05:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mister fatet i gulvet rett før servering? Anonymkode: 1a40b...acd Dette er ikke så dumt. Anonymkode: af163...849 1
Populært innlegg Lykkeliten* Skrevet søndag kl. 05:32 Populært innlegg #5 Skrevet søndag kl. 05:32 Skal hun i bryllupet? Sett kakene på bordet og pust med magen. Ingen bryr seg om hva muffinsene er laget av. 94 3 28
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:33 #6 Skrevet søndag kl. 05:33 Når hun sier at det er like godt som hjemmebakt, så må jo du svare det du faktisk mener? "Det synes ikke jeg, det smaker ikke hjemmebakt. Det er alt for søtt og jeg ønsker ikke å ha posekaker i bryllupet mitt." Det er litt sent å hoppe tilbake inn i den samtalen nå, men du kan ha det i bakhodet neste gang noen prøver å tvinge på deg noe du ikke ønsker. Si nei. Anonymkode: 1a6ef...1f5 14 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:35 Populært innlegg #7 Skrevet søndag kl. 05:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Si du ikke trenger bakehjeøp allikevel, og så kjøper du kaker fra konditori. De er ultraprosesserte de og, men smaker hvert fall bedre enn toromiks…… Men hva faen skal dere med MUFFINS i bryllup, er dere 7 år?’ Anonymkode: af163...849 Jeg skal gifte meg om 2 mnd og jeg har null behov for å klikke over muffins og Toro. Hva er det som skjer oppi hodet på enkelte bruder? Er bryllup det eneste dere har oppnådd i livet siden det er så sinnsykt naziregime? Anonymkode: c45ab...b46 82 39
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:36 #8 Skrevet søndag kl. 05:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal gifte meg om 2 mnd og jeg har null behov for å klikke over muffins og Toro. Hva er det som skjer oppi hodet på enkelte bruder? Er bryllup det eneste dere har oppnådd i livet siden det er så sinnsykt naziregime? Anonymkode: c45ab...b46 Hvorfor omtaler du meg som "dere bruder"? Anonymkode: af163...849 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:41 Populært innlegg #9 Skrevet søndag kl. 05:41 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det sto Toro kake på bordet. Herlighet, ta nå heller til deg at hun ØNSKER å være til hjelp, og bidra på deres store dag! Man trenger ikke lage problemer av alt. Og du trenger ikke spise de muffinsene Anonymkode: b61b6...811 53 19
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:42 #10 Skrevet søndag kl. 05:42 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Si du ikke trenger bakehjeøp allikevel, og så kjøper du kaker fra konditori. De er ultraprosesserte de og, men smaker hvert fall bedre enn toromiks…… Men hva faen skal dere med MUFFINS i bryllup, er dere 7 år?’ Anonymkode: af163...849 Jeg ønsker ikke muffins, men hun mener det passer i bryllup. Har sagt nei til det, og da kunne hun bake noen annet sa hun, men vil bruke ferdigmiks, noe jeg ikke ønsker. Ja hun skal i bryllupet. Ts Anonymkode: 44362...17d 1
lillesnillelilla Skrevet søndag kl. 05:43 #11 Skrevet søndag kl. 05:43 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Si du ikke trenger bakehjeøp allikevel, og så kjøper du kaker fra konditori. De er ultraprosesserte de og, men smaker hvert fall bedre enn toromiks…… Men hva faen skal dere med MUFFINS i bryllup, er dere 7 år?’ Anonymkode: af163...849 Kan jo være det kommer barn? Og uansett kan muffins være godt 🙂 20 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:43 #12 Skrevet søndag kl. 05:43 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når hun sier at det er like godt som hjemmebakt, så må jo du svare det du faktisk mener? "Det synes ikke jeg, det smaker ikke hjemmebakt. Det er alt for søtt og jeg ønsker ikke å ha posekaker i bryllupet mitt." Det er litt sent å hoppe tilbake inn i den samtalen nå, men du kan ha det i bakhodet neste gang noen prøver å tvinge på deg noe du ikke ønsker. Si nei. Anonymkode: 1a6ef...1f5 Har sagt det og hun motsa meg og mente de var gode og ble vellykket hver gang Ts Anonymkode: 44362...17d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:44 #13 Skrevet søndag kl. 05:44 lillesnillelilla skrev (Akkurat nå): Kan jo være det kommer barn? Og uansett kan muffins være godt 🙂 Ingen under 18 år i bryllupet Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:44 #14 Skrevet søndag kl. 05:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skal gifte meg om 2 mnd og jeg har null behov for å klikke over muffins og Toro. Hva er det som skjer oppi hodet på enkelte bruder? Er bryllup det eneste dere har oppnådd i livet siden det er så sinnsykt naziregime? Anonymkode: c45ab...b46 Hvem sier jeg har klikket? Jeg må da få lov til å bestemme hvilke bakverk vi skal ha i bryllupet, og jeg har heller ikke spurt om hun ønsker å bake. Ts Anonymkode: 44362...17d 10 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:45 #15 Skrevet søndag kl. 05:45 lillesnillelilla skrev (1 minutt siden): Kan jo være det kommer barn? Og uansett kan muffins være godt 🙂 Ikke muffins som smaker ekstremt sött og kunstig Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:46 #16 Skrevet søndag kl. 05:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har sagt det og hun motsa meg og mente de var gode og ble vellykket hver gang Ts Anonymkode: 44362...17d Det har jo ingenting å si hva hun mener når du ikke ønsker den type kake. Det handler jo ikke om kake en gang dette, men at hun ikke respekterer det du sier. Jeg hadde blitt forbanna, ikke pga. posekake, men fordi noen som liksom skal være venn av meg ikke gidder å høre på hva jeg sier. Anonymkode: 1a6ef...1f5 9 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:47 #17 Skrevet søndag kl. 05:47 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi skal gifte oss neste helg og jeg skal bake noen kaker på fredag. En venninne har tilbudt seg å bake muffins og sier hun bruker Toro bakemiks når hun baker, for det gir perfekt resultat hver gang. Jeg har laget muffins fra disse ferdigposene en gang, og første ingrediens i pakken er sukker og ikke mel, og det smaker altfor sött og kunstig. Jeg ønsker at kakene skal smake hjemmebakt, og har ikke behov for muffins og har sagt at hun ikke trenger å bake, men hun sier hun ønsker det. Hun sier at alle baker med Toro bakemix nå, og det er like godt som en hjemmebakt kake, men jeg er overhodet ikke enig og ønsker ikke det i mitt bryllup. Vi skal ha suksessterte, gulrotkake, kransekake, Oreokake, ostekake, tropisk aroma og bryllupskake selvfølgelig. Hva gjør jeg🤷♀️? Anonymkode: 44362...17d Du markerer dem som "glutenfrie kaker" (for det er de) og tenker ikke noe mer på det. Anonymkode: 7aac2...4fa 27 7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:49 #18 Skrevet søndag kl. 05:49 Kan du ikke si at dere har nok? Virker som dere har et godt utvalg fra før. Er veldig rart om hun fortsatt presser seg på med å ville bake da… Eventuelt ber du hun lage de glutenfri. De finnes også i pose…setter på skilt med glutenfritt. Så velger nok de fleste de andre kakene som er hjemmebakt. Anonymkode: bbb74...3b1 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:51 #19 Skrevet søndag kl. 05:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke si at dere har nok? Virker som dere har et godt utvalg fra før. Er veldig rart om hun fortsatt presser seg på med å ville bake da… Eventuelt ber du hun lage de glutenfri. De finnes også i pose…setter på skilt med glutenfritt. Så velger nok de fleste de andre kakene som er hjemmebakt. Anonymkode: bbb74...3b1 Muffinsposen er Toro er glutenfri, det er ikke en egen glutenfri versjon. Anonymkode: af163...849 7 1
Nymphadora Skrevet søndag kl. 06:05 #20 Skrevet søndag kl. 06:05 Hva skjedde med "det er tanken som teller"? Venninnen din ønsker tydeligvis å bidra med noe til bryllupet ditt, koster det deg så mye å bare la henne gjøre det, selv om det ikke er din favoritt? Tror jeg ville tatt Toro muffins over kransekake anyday, folk er forskjellige. Det er vel ganske vanlig at kakebord i bryllup er en mix av ymse som gjester har bidratt med av ulik kvalitet, og folk forsyner seg av det de vil ha. Noen kaker er svært populære og andre kaker kan stå nærmere urørt. Husk også at kakene serveres etter som regel en 3-retters middag med forrett, middag og dessert, og gjerne en god slant alkohol. Kakene er langt fra sentrum av festen, egentlig helt unødvendige slik jeg ser det. 20 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå