AnonymBruker Skrevet 27. september #61 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Første tegn på bridezilla er når man omtaler ting om bryllupet i jeg-form. Dere er to som skal gifte dere... Anonymkode: 2ead7...b20 Mannen min er helt enig, og han liker ikke muffins i det hele tatt Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #62 Skrevet 27. september Muffins er noe jeg tenker passer best for barn. Spesielt Toro. Er det klassisk tynn glasur og nonstop/strøssel på, så blir de ganske "barnslig" og kjedelig på smak. Dersom man ønsker å bidra er det vanlig å spørre om hvilken kake som er ønskelig. Man trenger ikke to sjokoladekaker og sjokolademuffins. Stå på ditt og si dere har mer enn nok, men takk for at hun tilbyr. Du kan ta en løgn og si dere har nok og ordne noe selv i stedet. Evt kan du si at dere har nok kaker, men om hun ønsker å bidra med noe enkelt kan hun ta med et par poser sjokolader, bær i skåler eller fruktfat. Anonymkode: 84007...ee6 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #63 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor mange gjester kommer i bryllupet og hva serveres til middag? Nå har ikke jeg så erfaring av å gå i bryllup men har vært i en del konfirmasjon og der går det lite kake. I disse tider har jeg inntrykk av at det ikke går så mye av kaker på slike fester? Så tror ikke du det holder med de 7 kakene du nevner. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 735fe...033 65 gjester og tre retters inkl dessert Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #64 Skrevet 27. september Du er veldig selvhøytidelig, ts 🤣 For det eneste problemet ditt her er vel «hva vil folk SI?!» Åh gud, tenk om de tror du er så lavklasseharrysimpel at du faktisk liker POSEKAKE! Alle dine frabunnen-venninner vil sikkert baksnakke deg i all evighet… At du ikke liker muffinsene, har jo ingenting å si, det som betyr noe er hva gjestene synes. Her har du noen mulige utfall: - mange/alle muffins blir spist! Fint for bakeren og for de glade muffinsspisere. Litt kjipt for det å oppdage at du har slike harry folk i familien (men det er nok svigerfamilien, kan du trøste det med). - ingen muffins blir spist! Litt trist for bakeren, men du kan glede deg over at dine overlegne kaker vant bakemesterskapet. - noen muffins blir spist og noen ligger halvspiste på tallerknene. Litt sånn uavgjort-scenario. For alle tre scenariene - ingen skade skjedd for noen uten for ditt dyrebare kred og rykte i altfrabunnen-insta-gjengen. Anonymkode: 0d700...48b 13 15
AnonymBruker Skrevet 27. september #65 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min er helt enig, og han liker ikke muffins i det hele tatt Ts Anonymkode: 44362...17d Men kanskje gjestene gjør det? Anonymkode: 0d700...48b 17 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #66 Skrevet 27. september Du sier «takk for at du tilbyr å bake, men vi har allerede nok kaker». Maser hun så fortsetter du «nei takk, vi har nok». Maser hu ørten ganger til «nei». Maser hun fremdeles, ikke svar. Anonymkode: 0999f...446 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #67 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Helt ærlig? Jeg synes du er utakknemlig. Sett pris på vennene dine, og vær glad for at noen har lyst til å være med å gjøre dagen din fin. Det er tross alt det absolutt viktigste. Anonymkode: 045c0...635 Hadde hun tilbudt seg å lage en fin kake fra bunnen av- JA TAKK❤️, men ekstremt søte posemuffins ikke engang datteren min liker, ønsker jeg ikke i bryllupet vårt. Hun pynter de heller ikke Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #68 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er TS konditor? Anonymkode: 8b2ec...f85 Nei det er jeg ikke, men ganske god på å bake. Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #69 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Første tegn på bridezilla er når man omtaler ting om bryllupet i jeg-form. Dere er to som skal gifte dere... Anonymkode: 2ead7...b20 Oh Lord🤦♀️ Ts Anonymkode: 44362...17d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #70 Skrevet 27. september Du må si det til henne. Ikke til oss. Vi kan ikke løse dette for deg. Med mindre hun dukker opp her i tråden er dette en blindvei. Anonymkode: e40fc...4fd 5
AnonymBruker Skrevet 27. september #71 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det handler om at ts mangler folkeskikk og oppdragelse, bare tenker på seg selv og ikke evner å ta i mot en gave på skikkelig vis. Anonymkode: 0d700...48b Jeg har ikke bedt min veninne bake til bryllupet og takket høflig nei. Ønsker ikke muffins og har sagt at vi ønsker kun kaker. Hun hører ikke etter og respekterer hva jeg sier. Hvem mangler oppdragelse og folkeskikk? Ts Anonymkode: 44362...17d 3 1
MarianneE Skrevet 27. september #72 Skrevet 27. september Man setter seg selv på en ganske høy pidestall når man dikterer hvilke kaker noen tilbyr seg å lage gratis, er bra nok til å være på et kakebord. Og uansett hvor tradisjonell den er: Kransekake må være verdens kjedeligste kake. Toro muffens over Kransekake anyday! 4 8
AnonymBruker Skrevet 27. september #73 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må si det til henne. Ikke til oss. Vi kan ikke løse dette for deg. Med mindre hun dukker opp her i tråden er dette en blindvei. Anonymkode: e40fc...4fd Ikke svar her hvis du ikke har lest hva jeg har skrevet at jeg har gjort. Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #74 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde hun tilbudt seg å lage en fin kake fra bunnen av- JA TAKK❤️, men ekstremt søte posemuffins ikke engang datteren min liker, ønsker jeg ikke i bryllupet vårt. Hun pynter de heller ikke Ts Anonymkode: 44362...17d Jeg er enig med deg at det er uhøflig av henne å presse seg på slik, og jeg kan også styre meg for posemuffins. Dette med glutenfritt er løsningen her. Be henne velge en miks som er glutenfri (ikke alle er det) og merk kakene med det. Det kan dukke opp en gjest som trenger det av en eller annen nyoppstått grunn, og ingen forventer fantastisk spennende smak av glutenfrie kaker. Anonymkode: eb8b2...767 7
AnonymBruker Skrevet 27. september #75 Skrevet 27. september MarianneE skrev (Akkurat nå): Man setter seg selv på en ganske høy pidestall når man dikterer hvilke kaker noen tilbyr seg å lage gratis, er bra nok til å være på et kakebord. Og uansett hvor tradisjonell den er: Kransekake må være verdens kjedeligste kake. Toro muffens over Kransekake anyday! Men vi trenger ikke og ønsker ikke muffins. Det er ikke barnebursdag, men bryllup kun med voksne folk! Ts Anonymkode: 44362...17d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #76 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke bedt min veninne bake til bryllupet og takket høflig nei. Ønsker ikke muffins og har sagt at vi ønsker kun kaker. Hun hører ikke etter og respekterer hva jeg sier. Hvem mangler oppdragelse og folkeskikk? Ts Anonymkode: 44362...17d Fortsatt du. Om du tror at disse muffinsene virkelig kommer til å torpedere ditt gode navn og rykte, er det da bare å la være å sette dem fram. Anonymkode: 0d700...48b 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #77 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med deg at det er uhøflig av henne å presse seg på slik, og jeg kan også styre meg for posemuffins. Dette med glutenfritt er løsningen her. Be henne velge en miks som er glutenfri (ikke alle er det) og merk kakene med det. Det kan dukke opp en gjest som trenger det av en eller annen nyoppstått grunn, og ingen forventer fantastisk spennende smak av glutenfrie kaker. Anonymkode: eb8b2...767 Vi har fått alle gjestene til å krysse av på intoleranser og allergier, og ingen har cøliaki eller intoleranse for hvetemel. Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #78 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men vi trenger ikke og ønsker ikke muffins. Det er ikke barnebursdag, men bryllup kun med voksne folk! Ts Anonymkode: 44362...17d News flash selv godt voksne mennesker spiser toro muffins. Anonymkode: 8b2ec...f85 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #79 Skrevet 27. september Uff, det er bare en ting å gjøre. Dere må avlyse hele bryllupet. Anonymkode: 51be4...5b6 8 6
AnonymBruker Skrevet 27. september #80 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fortsatt du. Om du tror at disse muffinsene virkelig kommer til å torpedere ditt gode navn og rykte, er det da bare å la være å sette dem fram. Anonymkode: 0d700...48b Ok nå skal jeg stille deg et spørsmål: Hvis du fyller 40 år og en av dine venninner spør hva du ønsker deg, og du sier at du IKKE ønsker gavekort på Dressmann, for det blir ikke brukt, men du har veldig lyst på et sjal fra Zara, og viser venninnen din bilde av sjalet. Hva får du av din veninne til din fødselsdag? Jo du får et gavekort på Dressmann. Hadde det vært greit? Ts Anonymkode: 44362...17d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå