AnonymBruker Skrevet 27. september #41 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke bridezilla å ville bestemme hvilke kaker som serveres i eget bryllup, ærlig talt Å bry seg så her mye om noe så uviktig er virkelig bridezila. Anonymkode: 0c9c8...dc4 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #43 Skrevet 27. september Er det du selv, som skal spise alle kakene? Mange liker faktisk toro-kaker, så kanskje noen av gjestene vil bli glade for at det er noe de liker der også. Vi er alle forskjellige, med forskjellig smak, og i et bryllup bør det være noe for enhver😊 Ingen kommer til å tenke negativt om hverken deg eller bryllupsfesten pga av en posekake. Anonymkode: 00ed8...861 17 5
AnonymBruker Skrevet 27. september #44 Skrevet 27. september Hvor mange gjester kommer i bryllupet og hva serveres til middag? Nå har ikke jeg så erfaring av å gå i bryllup men har vært i en del konfirmasjon og der går det lite kake. I disse tider har jeg inntrykk av at det ikke går så mye av kaker på slike fester? Så tror ikke du det holder med de 7 kakene du nevner. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 735fe...033 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #45 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mange gjester kommer i bryllupet og hva serveres til middag? Nå har ikke jeg så erfaring av å gå i bryllup men har vært i en del konfirmasjon og der går det lite kake. I disse tider har jeg inntrykk av at det ikke går så mye av kaker på slike fester? Så tror ikke du det holder med de 7 kakene du nevner. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 735fe...033 Det går veldig lite kaker, etter en lang middag med mye taler og slikt og alkohol så bryr ingen seg om det står et fat med muffins bakerst. Noen begynner å bli fulle, alle er mette er middagen. Så det blir spist veldig lite kaker i et bryllup, vanligvis mindre enn konfirmasjon Anonymkode: eec4d...cca 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #46 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke bridezilla å ville bestemme hvilke kaker som serveres i eget bryllup, ærlig talt. Anonymkode: af163...849 Men det er bridezilla å lage så stor sak ut av det. Anonymkode: 0be77...37d 12 6
Hanne67 Skrevet 27. september #47 Skrevet 27. september (endret) Jo flere kaker på kakebordet jo bedre tenker jeg! Hva er galt med å ha muffins der? Toro sine er jo glutenfrie, og det kan jo være noen som ikke har sagt fra at de må ha det. Flere som ikke har cøliaki som foretrekker det. Muffins er veldig greie å ta med på asjetten og jeg synes de fra Toro smaker bedre enn hjemmelaget, - mer luftige. Endret 27. september av Hanne67 14 4
AnonymBruker Skrevet 27. september #48 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er bridezilla å lage så stor sak ut av det. Anonymkode: 0be77...37d Det er jo VENNINNEN som lager stor sak ut av det ved å ikke høre etter når bruden sier «takk, ellers takk». Anonymkode: af163...849 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #49 Skrevet 27. september Er det så farlig om det står noen muffins på kakebordet da? Hvis ingen vil ha dem, blir det ikke spist. Det er så enkelt som det. Eller tror du noen kommer til å tenke at bryllupet ditt var fullstendig mislykket fordi det var muffins på kakebordet? Anonymkode: bf753...7f0 11 6
Vaermina Skrevet 27. september #50 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo VENNINNEN som lager stor sak ut av det ved å ikke høre etter når bruden sier «takk, ellers takk». Anonymkode: af163...849 Bare å gi opp, personen har allerede bestemt seg for at venninnen til ts har rett 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #52 Skrevet 27. september MarianneE skrev (Akkurat nå): Ta takknemlig i mot. Ingen grunn til å takknemlig ta imot drittpakker forekledd som omsorg. Anonymkode: af163...849 3 1
Vaermina Skrevet 27. september #53 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det så farlig om det står noen muffins på kakebordet da? Hvis ingen vil ha dem, blir det ikke spist. Det er så enkelt som det. Eller tror du noen kommer til å tenke at bryllupet ditt var fullstendig mislykket fordi det var muffins på kakebordet? Anonymkode: bf753...7f0 Hvorfor er det så om å gjøre at de forbannede muffinsene må stå på bordet? Kan ikke venninnen bare ta nei for et nei? 3 1
Vaermina Skrevet 27. september #54 Skrevet 27. september MarianneE skrev (1 minutt siden): Ta takknemlig i mot. Hun trenger jo ikke det, dette kalles å la seg overkjøre. 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #55 Skrevet 27. september Da hadde jeg bare takket pent, og ikke brydd meg om det. Det er så mye å glede seg over i bryllupet, at det der blir bare en liten bagatell som er lett å overse. Du bør forresten være forberedt på at ting kan gå litt galt på dagen 😄. Onkel Kåre kan bli dritings, svigerfar kan holde en tale du misliker veldig. Tante Lise kan snuble i brudesløret ditt, en blomst kan dette ut av brudebuketten osv. Du kan ikke ha stålkontroll på alt 🙂 Anonymkode: 97be2...74a 7 6
AnonymBruker Skrevet 27. september #56 Skrevet 27. september Får du pækkern av Toro muffins kommer du ikke til å være lykkelig gift særlig lenge. Bedre å droppe bryllupet for ekteskapet har mye større potensielle problemer som vil dukke opp etter at du er gift. Anonymkode: 8b2ec...f85 9
AnonymBruker Skrevet 27. september #57 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen grunn til å takknemlig ta imot drittpakker forekledd som omsorg. Anonymkode: af163...849 Drittpakker? Folk må jo få velge hva de vil spise, og én muffins i et bryllup blir man vel ikke syk av? Det med ultraprosessert er noe nymotens tull. Folk fikk kreft, Alzheimer og hjerte/kar-sykdommer selv om de spiste rene råvarer og lagde mat fra bunnen av. Anonymkode: 8f2bf...764 7
AnonymBruker Skrevet 27. september #58 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Drittpakker? Folk må jo få velge hva de vil spise, og én muffins i et bryllup blir man vel ikke syk av? Det med ultraprosessert er noe nymotens tull. Folk fikk kreft, Alzheimer og hjerte/kar-sykdommer selv om de spiste rene råvarer og lagde mat fra bunnen av. Anonymkode: 8f2bf...764 Drittpakken (ts sin vennines oppførsel) forkledd som omsorg (Toromuffins). Anonymkode: af163...849 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #59 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drittpakken (ts sin vennines oppførsel) forkledd som omsorg (Toromuffins). Anonymkode: af163...849 Hva er alderen på dere som klarer å mistolke så hardt? Er det tiktok generasjon Z? Anonymkode: 8b2ec...f85 8 4
AnonymBruker Skrevet 27. september #60 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jo ingenting å si hva hun mener når du ikke ønsker den type kake. Det handler jo ikke om kake en gang dette, men at hun ikke respekterer det du sier. Jeg hadde blitt forbanna, ikke pga. posekake, men fordi noen som liksom skal være venn av meg ikke gidder å høre på hva jeg sier. Anonymkode: 1a6ef...1f5 Det handler om at ts mangler folkeskikk og oppdragelse, bare tenker på seg selv og ikke evner å ta i mot en gave på skikkelig vis. Anonymkode: 0d700...48b 15 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå