AnonymBruker Skrevet 27. september #221 Skrevet 27. september Lyslys skrev (2 timer siden): La henne lage de og levere de på kjøkkenet til dem som setter ut kakene. Gi beskjed til de som hjelper til på kjøkkenet om å prioritere de andre kakene. Pene pyntede cupcakes er fint i et bryllup. Og tidkrevende å lage. Men dersom de ikke ser ut, så er det bare til å la være å ta de fram. Hadde det vært pyntede cupcakes hadde det vært noe annet, men det er gule tørre muffins fra muffinsmix posen. Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #222 Skrevet 27. september Slapp av, brud. Innen fem år er du skilt og ALLE har glemt muffinsene, men da er kanskje venninna di god å ha. Anonymkode: e99a6...ea7 6 2
Vaermina Skrevet 27. september #223 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Da er det i så fall det man må gjøre, da. Enten la energien flyttes bort fra dette, fordi man ikke kan gjøre mer. Det var DET jeg mente. Og jeg er i mot at man alltid skal være uenig med ts, det var ikke min hensikt. Men vi er for flinke til å la andres fuckery styre oss og påvirke oss, så ville bare si at man får mer fred i sjela av å la enkelte ting gå. Hvis dama er ei f*tte man egentlig ikke orker å ha i livet sitt, så skulle hun ikke vært invitert. Anonymkode: e7e09...256 Enig i dette, men kanskje hun ikke viste sitt sanne seg før hun faktisk ble motsagt for første gang her? 2
Vaermina Skrevet 27. september #224 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slapp av, brud. Innen fem år er du skilt og ALLE har glemt muffinsene, men da er kanskje venninna di god å ha. Anonymkode: e99a6...ea7 Og da står venninnen klar med kleenex og nybakte toro muffins, og kommer til å styre samtalen inn på hvor jævla gode og luftige de er. Mens ts bare trenger en skulder å gråte på. Ikke noen god venninne! 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #225 Skrevet 27. september Ts her Har nå gitt beskjed til min venninne for tredje gang at hun ikke trenger å lage posemuffins eller noe annet bakverk, men at det er fint om hun kan hjelpe til med gavene/gaveboret, men det var hun ikke interessert i, så da kan jeg ikke gjøre mer for henne. Anonymkode: 44362...17d 1 1
Vaermina Skrevet 27. september #226 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her Har nå gitt beskjed til min venninne for tredje gang at hun ikke trenger å lage posemuffins eller noe annet bakverk, men at det er fint om hun kan hjelpe til med gavene/gaveboret, men det var hun ikke interessert i, så da kan jeg ikke gjøre mer for henne. Anonymkode: 44362...17d Det skal ikke være nødvendig å gi den beskjeden 3 ganger, som om du ikke har nok å planlegge og tenke på! Håper hun tar "hintet" nå! 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #227 Skrevet 27. september Du skal jo allikevel ikke spise de. Vil gjestene spise de så la de. Anonymkode: 203cc...01e 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #228 Skrevet 27. september Tenk så gøy om alle muffinsene blir spist opp 😄 Anonymkode: 97be2...74a 3 2
Sofakona Skrevet 27. september #229 Skrevet 27. september Ts La oss si hun komme med noen muffinse.. Greit hun hører ikke på deg MEN..du skal fortsette gifte deg? Du skal ha en fantastisk dag? Dere skal spises,kose dere ,danse og ha en flott dag,? La kakene stå på bordet, enten blir de spist ellers ikke...disse kommer ikke til å ødlegge dagen...la det gå Skal du la muffins ødlegge alt fo DEG? 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #230 Skrevet 27. september Kast muffinsene i søpla foran henne; "jeg sa vi ikke skulle ha muffins". Anonymkode: 32e01...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #231 Skrevet 27. september Jeg skjønner ikke problemet, du skal ha masse kaker, så du trenger vel ikke å spise muffinsene? Anonymkode: 20a91...64b 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #232 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Bryllupet skal være på et flott hotell, så da blir det ikke helt det samme som hvis man har et lite bryllup på et grendahus Ts Anonymkode: 44362...17d Dette må være trolleinnlegg. Hvorfor gidder du å bruke energi på disse muffinsene, ts? Har du ingenting viktig å tenke på? Ingen av gjestene vil bry seg om muffinsene, uavhengig av om det er på et lite bryllup på et flott hotell eller lite bryllup på et grendahus. Men bare så det er sagt; de morsomste bryllupene jeg har deltatt i, har vært på grendahus. Anonymkode: 78b1f...85e 6 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #233 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kast muffinsene i søpla foran henne; "jeg sa vi ikke skulle ha muffins". Anonymkode: 32e01...cf8 Jeg hadde bare «glemt» å sette de frem… noen her inne mener imidlertid at det er noe man skal lage krangel og bråk om…. Anonymkode: 8a168...f66 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #234 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke problemet, du skal ha masse kaker, så du trenger vel ikke å spise muffinsene? Anonymkode: 20a91...64b Det er forsåvidt sant, hun trenger verken like eller spise muffinsene. Gir det venninnen rett til å bestemme seg for å bidra med bakst som ikke er ønsket på brudeparets store dag likevel? På tross av at venninnen selv har sagt at hun hverken kan eller gidder å (lære seg å) bake (fra bunnen av)? Selv om brudeparet har gitt uttrykk for at de ikke ønsker muffins/posebakst, og at hun heller kan hjelpe på andre måter? Hvor går grensen for hvor mye og hvor mange "jammen det er jo bare(sett inn bagateller her)!" skal et vennskap tåle? Eller et hvilket som helst slags forhold, for den del? Etter mange nok slike opplevelser handler det ikke om muffinsene, skoene, 17.mai-sløyfene, posebaksten/kakene og så videre lenger. Det handler om følelsen av å bli overkjørt og respektløst behandlet. Anonymkode: 35a48...8cd 4
Vaermina Skrevet 27. september #235 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette må være trolleinnlegg. Hvorfor gidder du å bruke energi på disse muffinsene, ts? Har du ingenting viktig å tenke på? Ingen av gjestene vil bry seg om muffinsene, uavhengig av om det er på et lite bryllup på et flott hotell eller lite bryllup på et grendahus. Men bare så det er sagt; de morsomste bryllupene jeg har deltatt i, har vært på grendahus. Anonymkode: 78b1f...85e Jeg føler dere som krangler med ts troller litt, jeg. Ønsker hun et fancy bryllup uten posemuffins, skal hun vel få lov til det! Jeg ville også hatt det gjennomført etter mitt og mannens ønsker, ikke mine venninners. De kan planlegge sine egne bryllup og kjøre muffinsfest om de vil det! 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #236 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil ikke ha de fordi de er kun laget på sukker og stivelse. Hvis du leser ingredienslisten så er sukker det første. Ts Anonymkode: 44362...17d Ja, det er vanlige kaker også. Sukker, stivelse, bindemiddel og fett. Anonymkode: 7aac2...4fa 6 4
Nekinn@ Skrevet 27. september #237 Skrevet 27. september Ufattelig hvor mye man er villig til å gjøre for å slippe å ha en ærlig dialog og som veldig mange tydeligvis opplever som svært ubehagelig. Si i fra om hva du ønsker og bli ferdig! 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #238 Skrevet 27. september Nekinn@ skrev (4 minutter siden): Ufattelig hvor mye man er villig til å gjøre for å slippe å ha en ærlig dialog og som veldig mange tydeligvis opplever som svært ubehagelig. Si i fra om hva du ønsker og bli ferdig! TS har jo GJORT DETTE. Anonymkode: af163...849 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #239 Skrevet 27. september Vaermina skrev (6 minutter siden): Jeg føler dere som krangler med ts troller litt, jeg. Ønsker hun et fancy bryllup uten posemuffins, skal hun vel få lov til det! Jeg ville også hatt det gjennomført etter mitt og mannens ønsker, ikke mine venninners. De kan planlegge sine egne bryllup og kjøre muffinsfest om de vil det! Muffinfest faktisk. De andre kakene skal ikke bort selv om muffins er der. Det er 2 forskjellige leire her. De som tenker på estetikk/kvalitet og de som tenker på det gamle ordtaket som sier at det er tanken som teller. Jeg tør hvertfall ikke ta med noe som helst spisebart i et bryllup etter denne tråden om jeg skulle være så heldig å bli invitert. Anonymkode: 57c3e...a9f 3
Sofakona Skrevet 27. september #240 Skrevet 27. september Vaermina skrev (13 minutter siden): Jeg føler dere som krangler med ts troller litt, jeg. Ønsker hun et fancy bryllup uten posemuffins, skal hun vel få lov til det! Jeg ville også hatt det gjennomført etter mitt og mannens ønsker, ikke mine venninners. De kan planlegge sine egne bryllup og kjøre muffinsfest om de vil det! Tror ingen troller, men vi skjønne jo at ts sin venninne ikke respekterer at hun ikke vil ha muffins .det er greit Men ts har valgt...la det være og la henne ta med muffins og ha verdens beste dag Krangle med venninnen og si at hun ikke får komme i bryllup pga muffins og dermed avslutt vennskapet Synes bare at lage så mye styr over muffins er mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå