Kattugla Skrevet 27. september #181 Skrevet 27. september Jeg støtter deg ts! Dette er ikke en barnebursdag, dette er ikke hennes selskap og hun er ikke blitt bedt om å bake heller. At hun fortsetter å pushe disse posemuffinsene i bryllupet ditt etter at du har takket nei (og forklart hvorfor), får meg til å tenke at hun mangler sosiale antennaer, evt sliter med å respekterer grenser. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #182 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Si at du ikke trenger bakehjelp likevel, men hvis hun vil bidra, så spør om hun kan lage jordbær dyppet i sjokolade. Det kan stå seg fint på et kakebord og er ikke pose-variant:-) Anonymkode: f8e7c...866 Ja det var et godt tips, men tviler på at hun klarer å lage det slik at det ikke ser ut som om det er et barn som har laget det. Hun sier selv hun ikke er ikke god på dessert eller kaker, og lager i 98 % av tilfellene muffins fra pakke. Ts Anonymkode: 44362...17d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #183 Skrevet 27. september Kattugla skrev (Akkurat nå): Jeg støtter deg ts! Dette er ikke en barnebursdag, dette er ikke hennes selskap og hun er ikke blitt bedt om å bake heller. At hun fortsetter å pushe disse posemuffinsene i bryllupet ditt etter at du har takket nei (og forklart hvorfor), får meg til å tenke at hun mangler sosiale antennaer, evt sliter med å respekterer grenser. Det gjør hun. Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #184 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har du lest hovedinnlegget mitt? Da skriver jeg hvilke kaker vi skal ha i bryllupet, og hvem som baker. Ts Anonymkode: 44362...17d Hvorfor har du da sakt ja til muffens Anonymkode: 22df6...211 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #185 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det hadde blitt rabalder hvis hun ikke hadde blitt bedt Ts Anonymkode: 44362...17d Du virker fryktelig konfliktsky. Enten det, eller så liker du bare å spille offer sånn at du får klaget litt. Anonymkode: 78b1f...85e 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #186 Skrevet 27. september Det er sikkert noen som setter pris på muffins. Jeg hadde sikkert tatt meg en muffin om jeg var i bryllupet 😁 Anonymkode: 442b5...264 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #187 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor har du da sakt ja til muffens Anonymkode: 22df6...211 Hun har sagt nei til muffins, men venninnen vil ikke høre på det øret og fortsetter å insistere på at hun kan og vil bake muffins. Ts har sagt nei, oppgitt grunnen til at hun sier nei, og likevel fortsetter venninnen å insistere på at hun vil bake muffins til bryllupet ... Anonymkode: 35a48...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #188 Skrevet 27. september Åh nei .. muffins vil ødelegge hele bryllupet ditt... De står på bordet ..la det være...om muffins skal ødlegge deg så tåler du lite Anonymkode: f1385...01b 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #189 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åh nei .. muffins vil ødelegge hele bryllupet ditt... De står på bordet ..la det være...om muffins skal ødlegge deg så tåler du lite Anonymkode: f1385...01b Men det er jo ikke det som er poenget her? 😅 Dersom du inviterer til noe, er det vanlig at de som vil av gjestene bare kan ta med det de vil og sette på bordet? Er det ikke normalt at verten bestemmer, med mindre det er avtalt at noen skal hjelpe til? Anonymkode: bb171...144 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #190 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Barnefritt. Nå er det meg og min manns bryllup og ingen andres, og da synes jeg at jeg/vi må få lov til å bestemme hva som skal serveres. Ts Anonymkode: 44362...17d Åpenabart, men da må du nesten godta å fremstå litt bridzilla Jeg så på innlegget ditt at pasjonsfrukt ikke er nevnt så beklager for det, men poenget mitt står. Jeg tenker desuten det er viktig poeng om du faktisk har de kakene du ønsker deg også kan muffinsene være i tilegg . Om hun lovte deg gulrotkake (bare for å ta et eksempel ) men byttet til muffins og du står uten gulrotkake så forstår jeg godt at det er kjedelig, men slik jg har skjønt skal muffins være ekstra ? En annen ting er dette med å ikke kunne bake. Jeg er i samme kategori og ville derfor måttet avvise spørsmålet om å bake fra bunn. Nå forstår jeg at du ikke har spurt, men husk på at det ikke alle som verken vil eller kan lage ting fra bunn eller har ingrendiser hjemme Anonymkode: 57c3e...a9f
AnonymBruker Skrevet 27. september #191 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er sikkert noen som setter pris på muffins. Jeg hadde sikkert tatt meg en muffin om jeg var i bryllupet 😁 Anonymkode: 442b5...264 Samme her Om TS gir etter så skal hun nok se at noen muffinser forsvinner Anonymkode: 57c3e...a9f 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #192 Skrevet 27. september Herregud,si takk for muffins og sett på bordet så føler vennina di at hun har bidratt.Snakk om storm i vannglass.Ikke rart det blir krig i verden. Anonymkode: 61dec...561 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #193 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud,si takk for muffins og sett på bordet så føler vennina di at hun har bidratt.Snakk om storm i vannglass.Ikke rart det blir krig i verden. Anonymkode: 61dec...561 Du er heldig som ikke har opplevd å bli "hjulpet" på en måte som er mer til belastning enn faktisk hjelp, og hvor hjelperens såre følelser blir viktigere enn dine ønsker for noe som gjelder deg. Helt seriøst, du aner ikke hvor heldig du er. Anonymkode: 35a48...8cd 4 2
Anonymbruker*** Skrevet 27. september #194 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke pyntede muffins hun ønsker å lage, men helt vanlig beige muffins. Det er ingen barn som kommer i bryllupet og ingen under 20 år. Ts Anonymkode: 44362...17d Åja, jeg leste ikke hi så nøye. Men det er jo lov å si at dere ikke trenger muffins til kakebordet da! Det er bare å takke for tilbudet med si at dere har det dere trenger til serveringen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #195 Skrevet 27. september Hadde spurt om de var glutenfri da mange av de er det. Så skrevet glutenfri på de om de var det. Da er det jo greit med porsjonsstr sånn ingen har drevet å brukt feil kakespade osv visst noen ikke tåler gluten Anonymkode: 406b9...2ea 5 1
Kriminelliam Skrevet 27. september #196 Skrevet 27. september Dette dreier seg ikke om muffins for fanken😂 Det går på at noen ikke tar et nei for et nei. Hva hvis venninna insisterer på å "glede" bryllupet med en tre timers aggressiv jazz-dans da? Eller underholde med Jodling som hun og gubben brenner for?😂 Nei er nei 4 4
AnonymBruker Skrevet 27. september #197 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er ikke pyntede muffins hun ønsker å lage, men helt vanlig beige muffins. Det er ingen barn som kommer i bryllupet og ingen under 20 år. Ts Anonymkode: 44362...17d Beige? Mener du lyse? Be henne hive i skjokolade eller bær. Så blir det godt selv uten pynt. Anonymkode: 7aac2...4fa 3
Momma Skrevet 27. september #198 Skrevet 27. september Spør om hun heller kan lage brownies fra Toro, disse smaker faktisk helt ok selv om de er posebasert. Brownies er noe de fleste liker, man kan dele dem opp i små munnfullstykker til de som ikke orker digre kremkaker, og venninna di får bake med Toro. Vinn-vinn. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september #199 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har du da sakt ja til muffens Anonymkode: 22df6...211 Har ikke sagt ja Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet 27. september #200 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Beige? Mener du lyse? Be henne hive i skjokolade eller bær. Så blir det godt selv uten pynt. Anonymkode: 7aac2...4fa Vil ikke ha de fordi de er kun laget på sukker og stivelse. Hvis du leser ingredienslisten så er sukker det første. Ts Anonymkode: 44362...17d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå