AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:46 #381 Skrevet onsdag kl. 15:46 Sofakona skrev (1 minutt siden): Vet Men tingen er at hvorfra er det så farlig med muffins i bryllupet ( de bort i fra hun har sakt nei) Bryllup blir jo ikke avlyst eller dårlig om ts sin venn skulle komme med muffins Det er nok ikke i utgangspunktet så farlig, men jeg leser mellom linjene at venninna til TS prakker såkalte bidrag og hjelp ned over hodene på vennene sine støtt og stadig slik at hun selv kan skinne, da blir noen usle muffins en prinsippsak. Hadde reagert på akkurat samme måte som TS selv. Og JA, dette hadde gjort at jeg hadde blitt sur på selve dagen når de jævla muffinsene dukket opp. Fordi venninna mi hadde overkjørt meg på min dag. Anonymkode: 92de4...542 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:47 #382 Skrevet onsdag kl. 15:47 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke i forhold til all kremen, glassuren og marsipanen nei. Jeg velger muffins anyday ovenfor de kakene du lister opp. Du har din mening, jeg har min. Anonymkode: d2f76...a28 Men da serverer du det du vil i ditt bryllup 😊 Nå er dette Ts sitt bryllup, og da tenker jeg hennes mening veier litt tyngre 😉 Anonymkode: bb171...144 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:56 #383 Skrevet onsdag kl. 15:56 Sofakona skrev (10 minutter siden): Vet Men tingen er at hvorfra er det så farlig med muffins i bryllupet ( de bort i fra hun har sakt nei) Bryllup blir jo ikke avlyst eller dårlig om ts sin venn skulle komme med muffins Men det er ikke poenget 😂 Når verten sier nei, så respekterer man det, det er ikke verre enn det. Hvorfor ts ikke ønsker muffins, er helt opp til henne. Brudeparet bestemmer. Noen har stort bryllup, noen intimt. Noen har med barn, noen uten. Med alkohol, uten alkohol. Hotell eller grendehus osv. Jeg har personlig ikke noe i mot hverken muffins eller Toro på generell basis, men det har ingenting med saken å gjøre 😊 TS bestemmer dette. Anonymkode: bb171...144 4 2
Nymphadora Skrevet onsdag kl. 15:59 #384 Skrevet onsdag kl. 15:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg leser er at venninnen vil ta med muffins i bryllupet- ts har takket nei flere ganger. Det burde i alle normale settinger være enden på visa 😉 Hun har også tilbydd henne å hjelpe til med noe som faktisk trengs, dersom hun oppriktig ønsker å være til hjelp 😊 Anonymkode: bb171...144 Det jeg, og flere antar jeg, reagerer på er at ts lager en veldig stor sak av en filleting i den store helheten av et bryllup. Fra ts sin beskrivelse er dette en person med manglende selvinnsikt. Skal jeg trekke paralleller til bekjente jeg har som kan minne om denne venninnen, så forstår de kanskje ikke helt vanlige sosiale koder, som f.eks at når man sier jeg vil ikke at du skal bake til bryllupet, så mener man det. Fordi i deres hode så er det det riktige å gjøre. Da kan man velge å være som ts å lage en stor greie ut av det og potensielt skape dårlig stemning, eller man kan være "the bigger person". Venninnen forstår jo ikke at ts egentlig ikke er venn, så det er jo noe manglende innsikt i bildet her. 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:03 #385 Skrevet onsdag kl. 16:03 Lykkeliten* skrev (47 minutter siden): Du vil fase henne ut fordi hun vil bake til bryllupet ditt. Og det er hun som ikke er helt god… Har skrevet litt om hvorfor i starten av tråden. ts Anonymkode: 44362...17d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:04 #386 Skrevet onsdag kl. 16:04 Nymphadora skrev (Akkurat nå): Det jeg, og flere antar jeg, reagerer på er at ts lager en veldig stor sak av en filleting i den store helheten av et bryllup. Fra ts sin beskrivelse er dette en person med manglende selvinnsikt. Skal jeg trekke paralleller til bekjente jeg har som kan minne om denne venninnen, så forstår de kanskje ikke helt vanlige sosiale koder, som f.eks at når man sier jeg vil ikke at du skal bake til bryllupet, så mener man det. Fordi i deres hode så er det det riktige å gjøre. Da kan man velge å være som ts å lage en stor greie ut av det og potensielt skape dårlig stemning, eller man kan være "the bigger person". Venninnen forstår jo ikke at ts egentlig ikke er venn, så det er jo noe manglende innsikt i bildet her. Som jeg svarte hun som er autist tidligere i tråden, at dersom hun hadde tatt med uforvarende, så hadde man takket fint og tatt i mot, og forstått at dette var godt ment. Her virker det som en venninne som ikke tar nei for et svar, og nå har det tydeligvis toppet seg for ts 😊 Bryllupet er jo ( forståelig nok) en ganske stor sak for henne! Jeg er enig med ts, noen ganger lar man ting gå, men noen ganger så betyr nei nei, og saken er ikke oppe til diskusjon 😂 Jeh forstår at man kommer til et punkt der nok er nok. Ts vil ikke ha disse muffinsene, punktum finale 😅 Anonymkode: bb171...144 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:06 #387 Skrevet onsdag kl. 16:06 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg lurer ennå på om Bryllupskaken også er hjemmebakt. Tar det som en selvfølge i denne tråden her. Anonymkode: 1a40b...acd Den er fra konditor ts Anonymkode: 44362...17d 1
Nymphadora Skrevet onsdag kl. 16:14 #388 Skrevet onsdag kl. 16:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som jeg svarte hun som er autist tidligere i tråden, at dersom hun hadde tatt med uforvarende, så hadde man takket fint og tatt i mot, og forstått at dette var godt ment. Her virker det som en venninne som ikke tar nei for et svar, og nå har det tydeligvis toppet seg for ts 😊 Bryllupet er jo ( forståelig nok) en ganske stor sak for henne! Jeg er enig med ts, noen ganger lar man ting gå, men noen ganger så betyr nei nei, og saken er ikke oppe til diskusjon 😂 Jeh forstår at man kommer til et punkt der nok er nok. Ts vil ikke ha disse muffinsene, punktum finale 😅 Anonymkode: bb171...144 Igjen, noen mennesker har vondt for å forstå at nei er et nei fordi de er litt annerledes skrudd sammen, spesielt hvis neiet er pakket inn i litt mildere formuleringer. Det var punktum finale at ts ikke ønsket muffins (med strykk på Toro posemix for litt nedlatende faktor) før hun opprettet tråden. Hele tråden er således vært unødvendig fra start av, men vi får takke for underholdningen. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:31 #389 Skrevet onsdag kl. 16:31 Nymphadora skrev (16 minutter siden): Igjen, noen mennesker har vondt for å forstå at nei er et nei fordi de er litt annerledes skrudd sammen, spesielt hvis neiet er pakket inn i litt mildere formuleringer. Det var punktum finale at ts ikke ønsket muffins (med strykk på Toro posemix for litt nedlatende faktor) før hun opprettet tråden. Hele tråden er således vært unødvendig fra start av, men vi får takke for underholdningen. Jo, men gjelder ikke det ganske mange tråder her inne da? 😉 Anonymkode: bb171...144
Sofakona Skrevet onsdag kl. 17:02 #390 Skrevet onsdag kl. 17:02 Alt i alt ts ..dette er din venn Det e opptil deg om du skal brenne broer pga muffins. Siden du vil ikke ha noe med henne etter bryllupet så regner jeg med at hun ikke er noe venn med deg ( For om hun er god venn og vært der lenge og du brenner broer etter bryllupet da må det ligger mer bak eller så er du smålig) 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:03 #391 Skrevet onsdag kl. 17:03 Etter å ha lest denne tråden her fikk jeg skikkelig lyst på Toro muffins 🤣 Anonymkode: 46510...9b4 5 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:33 #392 Skrevet onsdag kl. 17:33 Sofakona skrev (30 minutter siden): Alt i alt ts ..dette er din venn Det e opptil deg om du skal brenne broer pga muffins. Siden du vil ikke ha noe med henne etter bryllupet så regner jeg med at hun ikke er noe venn med deg ( For om hun er god venn og vært der lenge og du brenner broer etter bryllupet da må det ligger mer bak eller så er du smålig) Det ligger mer bak, og litt av det har jeg skrevet i et av svarene mine på de første sidene. Ts Anonymkode: 44362...17d 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:55 #393 Skrevet onsdag kl. 17:55 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det ligger mer bak, og litt av det har jeg skrevet i et av svarene mine på de første sidene. Ts Anonymkode: 44362...17d Hvorfor er hun invitert? Anonymkode: 053c8...bb1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:59 #394 Skrevet onsdag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 7.42): Jeg ønsker ikke muffins, men hun mener det passer i bryllup. Har sagt nei til det, og da kunne hun bake noen annet sa hun, men vil bruke ferdigmiks, noe jeg ikke ønsker. Ja hun skal i bryllupet. Ts Anonymkode: 44362...17d Du virker veldig kontrollerende og samtidig veldig konfliktsky siden du ikke klarer å fortelle venninnen hva du mener. Hvertfall på en måte som hun hører. Er det virkelig krise om det på enden av et kakebord står en torokake? Anonymkode: c7afd...ae3 4
Sofakona Skrevet onsdag kl. 18:15 #395 Skrevet onsdag kl. 18:15 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det ligger mer bak, og litt av det har jeg skrevet i et av svarene mine på de første sidene. Ts Anonymkode: 44362...17d Nå har jeg vært her fra første og kan ikke si jeg kan leSe det du skriver noe av henne Men...du skrevet at muffins er full av sukker...og du skal ha Oreo kake..den er iallefall full av sukker 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:48 #396 Skrevet onsdag kl. 18:48 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvorfor er hun invitert? Anonymkode: 053c8...bb1 Hun inviterte seg selv før vi hadde bestemt hvem som skulle inviteres. Uken etter at jeg hadde sagt til min kusine, som har barn i samme klasse som henne, at vi skulle gifte oss, ringte hun meg og sa hun hadde kjøpt seg ny kjole på salg til bryllupet... Ts Anonymkode: 44362...17d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:54 #397 Skrevet onsdag kl. 18:54 AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 9.31): Eplemuffins er ikke Toromuffins Ts Anonymkode: 44362...17d Jo - ?? Lyse muffins fra Toro-pose som du putter eplebiter i. Anonymkode: 0d700...48b 3
Sofakona Skrevet onsdag kl. 18:56 #398 Skrevet onsdag kl. 18:56 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun inviterte seg selv før vi hadde bestemt hvem som skulle inviteres. Uken etter at jeg hadde sagt til min kusine, som har barn i samme klasse som henne, at vi skulle gifte oss, ringte hun meg og sa hun hadde kjøpt seg ny kjole på salg til bryllupet... Ts Anonymkode: 44362...17d Eh....dette er jo ikke venn ...dette høres jo stalker ut... ikke sundt Dette burde du jo skrevet med engang 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:57 #399 Skrevet onsdag kl. 18:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter å ha lest denne tråden her fikk jeg skikkelig lyst på Toro muffins 🤣 Anonymkode: 46510...9b4 Med hasj... Da blir det god stemning. Anonymkode: 937c3...54f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:04 #400 Skrevet onsdag kl. 19:04 FionaLi skrev (På 27.9.2026 den 11.27): Hvorfor er en halvveis perifer person uten selvinnsikt egentlig invitert i dette bryllupet? 🤣🤣🤣Veldig godt spørsmål! Jeg ler meg skakk 😂 Anonymkode: 0d700...48b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå