AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:56 #421 Skrevet torsdag kl. 06:56 Rødstrupa skrev (19 minutter siden): Da ber du hun vennlig men tydelig å avstå baking til ditt bryllup. Det er nok kaker allerede! Har gjort det 3 ganger allerede, men nå har jeg ikke hørt noe fra henne på 2 dager, så tror ikke hun kommer med muffins. ts Anonymkode: 44362...17d
Sofakona Skrevet torsdag kl. 07:08 #422 Skrevet torsdag kl. 07:08 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når hun dukket opp hos oss i godt humør og viste frem kjolen hun hadde kjøpt, og snakket som om hun var hedersgjesten i bryllupet, klarte vi ikke å si hverken ja eller nei til henne. To av hennes venninner/bekjente skal være mine forlovere/brudepiker, og da antok hun at hun var like nære venninner som de, så vi endte med å invitere henne for å være grei og slippe noe styr med henne. Informerte henne om hvem som skulle bake til bryllupet og hvilke kaker vi skulle ha. Min svigermor er pensjonert konditor og min mor har drevet en kafe, så de kan mat og kaker, så hadde aldri trodd at hun da ville komme trekkende med disse Toro muffinsene, som ikke er ønsket. Når jeg sa nei 3 ganger og begrunnet det, og spurte om hun ville hjelpe til ved gavebordet, og hun ikke ønsket det fordi hun ble fornærmet siden hun ikke fikk lage sine, kommer hun til å bli faset ut av meg etter bryllupet. Har ikke behov for å ha en dramaqueen i livet mitt som må være midtpunktet. Hun mangler selvinnsikt. ts Anonymkode: 44362...17d Hedersgjest??? Hun er venn av en venn?? Pass på ... ellers kommer hun i bryllup og tror hun er bruden. Hun høres jo ikke god ut...dere burde jo sakt nei... Dere kommer nok til å få en stans queen tl i bryllup til søndag 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:46 #423 Skrevet torsdag kl. 08:46 Sofakona skrev (1 time siden): Hedersgjest??? Hun er venn av en venn?? Pass på ... ellers kommer hun i bryllup og tror hun er bruden. Hun høres jo ikke god ut...dere burde jo sakt nei... Dere kommer nok til å få en stans queen tl i bryllup til søndag Neida hun tror ikke hun er bruden😆 Regner med det går greit. Hvis hun drikker for mye og ikke klarer å oppføre seg, blir hun bedt om å forlate selskapet. Ts Anonymkode: 44362...17d 1
Kattugla Skrevet torsdag kl. 16:21 #424 Skrevet torsdag kl. 16:21 AnonymBruker skrev (20 timer siden): åh herregud, nå ler jeg så jeg holder på å kveles, naboene lurer vel på hva som foregår her 🤣 Anonymkode: 0d700...48b Haha, bra at flere ser det absurde i situasjonen 😄
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:24 #425 Skrevet torsdag kl. 16:24 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når hun dukket opp hos oss i godt humør og viste frem kjolen hun hadde kjøpt, og snakket som om hun var hedersgjesten i bryllupet, klarte vi ikke å si hverken ja eller nei til henne. To av hennes venninner/bekjente skal være mine forlovere/brudepiker, og da antok hun at hun var like nære venninner som de, så vi endte med å invitere henne for å være grei og slippe noe styr med henne. Informerte henne om hvem som skulle bake til bryllupet og hvilke kaker vi skulle ha. Min svigermor er pensjonert konditor og min mor har drevet en kafe, så de kan mat og kaker, så hadde aldri trodd at hun da ville komme trekkende med disse Toro muffinsene, som ikke er ønsket. Når jeg sa nei 3 ganger og begrunnet det, og spurte om hun ville hjelpe til ved gavebordet, og hun ikke ønsket det fordi hun ble fornærmet siden hun ikke fikk lage sine, kommer hun til å bli faset ut av meg etter bryllupet. Har ikke behov for å ha en dramaqueen i livet mitt som må være midtpunktet. Hun mangler selvinnsikt. ts Anonymkode: 44362...17d Hmm vedder en femtilapp i at hun kommer kledd i noe som akkurat slipper unna ordet "upassende" enten det er for fancy eller litt vel lys farge. Anonymkode: 3ec46...696 1
Sofakona Skrevet torsdag kl. 16:26 #426 Skrevet torsdag kl. 16:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm vedder en femtilapp i at hun kommer kledd i noe som akkurat slipper unna ordet "upassende" enten det er for fancy eller litt vel lys farge. Anonymkode: 3ec46...696 Dette...jeg sa at hun høres ut som en person som kunne kommet i "bryllups kjole"
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:27 #427 Skrevet torsdag kl. 16:27 Lykke til i morgen, Ts. Det blir sikkert en fantastisk dag ❤️ Anonymkode: bb171...144 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:36 #428 Skrevet torsdag kl. 16:36 Nymphadora skrev (På 30.9.2026 den 17.59): Det jeg, og flere antar jeg, reagerer på er at ts lager en veldig stor sak av en filleting i den store helheten av et bryllup. Er det en filleting å ikke respektere at andre sier nei? Anonymkode: 1a6ef...1f5 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:37 #429 Skrevet torsdag kl. 16:37 AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 17.33): Ikke i forhold til all kremen, glassuren og marsipanen nei. Jeg velger muffins anyday ovenfor de kakene du lister opp. Du har din mening, jeg har min. Anonymkode: d2f76...a28 Joda, men er det du som skal gifte deg, eller er det TS? Anonymkode: 1a6ef...1f5 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:42 #430 Skrevet torsdag kl. 16:42 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hmm vedder en femtilapp i at hun kommer kledd i noe som akkurat slipper unna ordet "upassende" enten det er for fancy eller litt vel lys farge. Anonymkode: 3ec46...696 Kjolen hun hadde kjøpt var helt grei for et bryllup. Ts Anonymkode: 44362...17d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:43 #431 Skrevet torsdag kl. 16:43 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lykke til i morgen, Ts. Det blir sikkert en fantastisk dag ❤️ Anonymkode: bb171...144 Takk🥰 Det er på lørdag Ts Anonymkode: 44362...17d 2
Sofakona Skrevet torsdag kl. 16:46 #432 Skrevet torsdag kl. 16:46 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk🥰 Det er på lørdag Ts Anonymkode: 44362...17d Masse lykke til...send oss gjerne en oppdatering her på søndag / mandag
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:50 #433 Skrevet torsdag kl. 16:50 AnonymBruker skrev (På 27.9.2026 den 7.25): Vi skal gifte oss neste helg og jeg skal bake noen kaker på fredag. En venninne har tilbudt seg å bake muffins og sier hun bruker Toro bakemiks når hun baker, for det gir perfekt resultat hver gang. Jeg har laget muffins fra disse ferdigposene en gang, og første ingrediens i pakken er sukker og ikke mel, og det smaker altfor sött og kunstig. Jeg ønsker at kakene skal smake hjemmebakt, og har ikke behov for muffins og har sagt at hun ikke trenger å bake, men hun sier hun ønsker det. Hun sier at alle baker med Toro bakemix nå, og det er like godt som en hjemmebakt kake, men jeg er overhodet ikke enig og ønsker ikke det i mitt bryllup. Vi skal ha suksessterte, gulrotkake, kransekake, Oreokake, ostekake, tropisk aroma og bryllupskake selvfølgelig. Hva gjør jeg🤷♀️? Anonymkode: 44362...17d For en prippen b… du er…. Anonymkode: 7bfef...878
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:57 #434 Skrevet torsdag kl. 16:57 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For en prippen b… du er…. Anonymkode: 7bfef...878 Se der! Der er jo muffinsvenninnen til TS! Anonymkode: af163...849 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:01 #435 Skrevet torsdag kl. 17:01 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjolen hun hadde kjøpt var helt grei for et bryllup. Ts Anonymkode: 44362...17d Det var nå enda godt så slipper du å tenke på.det og 😄 Anonymkode: 3ec46...696
Nymphadora Skrevet torsdag kl. 17:03 #436 Skrevet torsdag kl. 17:03 Det kommer litt mye drypp av opplysninger fra ts underveis som skal sette ts i godt lys og venninnen i dårlig lys. Ting eskalerer veldig fra hva som fremkommer i første innlegg, nå har "venninnen" invitert seg selv. Slik trend svekker dessverre veldig troverdigheten til ts for meg. Men hvis alt det du skriver ts virkelig representerer faktiske forhold, så skjønner jeg ikke hvorfor du holder på denne relasjonen. 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:05 #437 Skrevet torsdag kl. 17:05 Å herregud, la nå henne få lage toromix muffins. Kanskje DU syns de er for søte. Kanskje andre gjester syns de smaker kjempegodt og ikke liker annet? Du må tenke på at det er mange munner å mette, og alle liker ikke det samme. Eller er du helt bridezilla og mener at bare kaker DU vil spise skal stå på bordet? Hva med gjestene? Skal alle sitte og spise beske, sure kaker fordi du ikke liker søte kaker? Anonymkode: dc2b0...103
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:07 #438 Skrevet torsdag kl. 17:07 Sofakona skrev (9 timer siden): Hedersgjest??? Hun er venn av en venn?? Pass på ... ellers kommer hun i bryllup og tror hun er bruden. Hun høres jo ikke god ut...dere burde jo sakt nei... Dere kommer nok til å få en stans queen tl i bryllup til søndag TS som ikke er helt god, som skriver at gjesten fremsto som at hun vil være hedersgjest. Gjesten gleder seg til bryllupet. Tror TS skal være takknemlig for det, for det er ikke så mange som gleder seg til ett bryllup. Anonymkode: 5d00c...1c5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:52 #439 Skrevet torsdag kl. 18:52 Sofakona skrev (2 timer siden): Masse lykke til...send oss gjerne en oppdatering her på søndag / mandag Ja🙂 Ts Anonymkode: 44362...17d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:53 #440 Skrevet torsdag kl. 18:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS som ikke er helt god, som skriver at gjesten fremsto som at hun vil være hedersgjest. Gjesten gleder seg til bryllupet. Tror TS skal være takknemlig for det, for det er ikke så mange som gleder seg til ett bryllup. Anonymkode: 5d00c...1c5 Hvorfor gleder ikke folk seg til bryllup? Ts Anonymkode: 44362...17d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå