Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen grunn til å "vente" på noe som trolig ikke skjer.

Han kan jo f.eks prøve å stenge ned samtalene på samme måten som hun stenger ned sexlivet, og så se hvor lenge hun "venter" før hun begynner å snakke med andre… 😂

Anonymkode: 3e53e...9a5

Du er ulykkelig gift regner jeg med. Eller skilt. Dine råd er hva man på faenskap kunne gi noen man ønsker et ødelagt sexliv og forhold. Lever du etter dette er det hva du får. 

Anonymkode: ad131...e0f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen som krever det heller.

Å gå bak ryggen til noen er alltid den feige løsningen. Han kan være ærlig om sine behov og ønsker, si at han vil ha mer sex med henne eller noen andre eller så blir det skilsmisse. Da har han hvertfall baller og en sjans til å komme noen vei. 

Du foreslår at han skal være veik og feig fordi hva da, han får ikke pult ofte nok buhu. 

Ærlighet, moral og etikk er kanskje vanskelig å forstå når man er ser på damer som objekter og sex som en transaksjon. 

Anonymkode: 05ff9...47c

Ingenting "feigt" ved det. Hun har valgt å melde seg ut av sexlivet, og det har hun rett til. Men da har han heller ingen seksuelle forpliktelser overfor henne.

Plikter for ham, men ikke for henne?

Du høres nesten ut som en feminist…! 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ulykkelig gift regner jeg med. Eller skilt. Dine råd er hva man på faenskap kunne gi noen man ønsker et ødelagt sexliv og forhold. Lever du etter dette er det hva du får. 

På ingen måte. Han skal da ikke holde henne informert?

Du har så rar forestilling om hva du har krav på…?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen grunn til å "vente" på noe som trolig ikke skjer.

Han kan jo f.eks prøve å stenge ned samtalene på samme måten som hun stenger ned sexlivet, og så se hvor lenge hun "venter" før hun begynner å snakke med andre… 😂

Skjønner mer og mer hvorfor så mange har problemer i et forhold 😂

Ja, hvorfor ikke. Kanskje du er da kvitt hele problemet med at du ikke er tøff nok til å gjøre det slutt. 
Til opplysning mange menn stenger ned samtalene mange år før kvinnene stenger ned sexlivet ;) 

Anonymkode: a6c00...646

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

På ingen måte. Han skal da ikke holde henne informert?

Du har så rar forestilling om hva du har krav på…?

Når jeg og min mann har avtalt monogami, og det mye fordi det er hans uttalte ønske og behov også, så...

Men jeg har sex med min mann. Ts skriver også at hans kone ønsker sex med ham, men ikke med tenåringene i hus. Så løsningene han bør finne ligger der, ikke i å være utro. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner mer og mer hvorfor så mange har problemer i et forhold 😂

Ja, hvorfor ikke. Kanskje du er da kvitt hele problemet med at du ikke er tøff nok til å gjøre det slutt. 
Til opplysning mange menn stenger ned samtalene mange år før kvinnene stenger ned sexlivet ;) 

Ingenting "tøft" ved å avslutte et forhold. Det er noe man gjør hvis fforholdet er dårlig.

Det virker som om du tror hun bare kan stenge ned sexlivet, og så skal han fremdeles være bundet av reglene for et monogamt sexliv…?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting "tøft" ved å avslutte et forhold. Det er noe man gjør hvis fforholdet er dårlig.

Det virker som om du tror hun bare kan stenge ned sexlivet, og så skal han fremdeles være bundet av reglene for et monogamt sexliv…?

Ja så lenge det er avtalen de to mellom. 

Så står du selvfølgelig fritt til å avtale monogami forutsetter...

Men ts har andre ting å jobbe med her. Hun har jo delt hvorfor. En ikke helt umulig faktor å jobbe med heller. Tenåringene er ikke overalt. 

Ps! Han kan ikke knulle en elskerinne i samme huset som tenåringene er i heller. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hva slags forhold du har eller ikke har, men det høres helt sykt ut. Med en hevngjerrig man fordi kona ikke synes det er greit å ha sex med tenåringer i hus. 
Slutt å prat med henne, men å påstå at man har i utgangspunktet et godt forhold når du går rundt med hevntanker så hver sin lyst. 
Mannen ler av deg her han også, så du snakker ikke på vegne av så mange menn, rett og slett en som enten sitter i kjelleren hos sin mamma, eller lever i et svært dårlig ekteskap. 
At partneren din er litt off en liten periode i langt liv, og første du tenker er utroskap, eller straffe henne med stillhet sier enormt mye om deg som person. Du avslører deg godt. 

Jeg har aldri inngått en kontrakt der jeg selger kroppen min, men jeg vil gjerne ha sex når jeg har lyst. Heldigvis er ikke sex kun for mannen i dette forholdet. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vet ikke hva slags forhold du har eller ikke har, men det høres helt sykt ut. Med en hevngjerrig man fordi kona ikke synes det er greit å ha sex med tenåringer i hus. 
Slutt å prat med henne, men å påstå at man har i utgangspunktet et godt forhold når du går rundt med hevntanker så hver sin lyst. 
Mannen ler av deg her han også, så du snakker ikke på vegne av så mange menn, rett og slett en som enten sitter i kjelleren hos sin mamma, eller lever i et svært dårlig ekteskap. 
At partneren din er litt off en liten periode i langt liv, og første du tenker er utroskap, eller straffe henne med stillhet sier enormt mye om deg som person. Du avslører deg godt. 

Jeg har aldri inngått en kontrakt der jeg selger kroppen min, men jeg vil gjerne ha sex når jeg har lyst. Heldigvis er ikke sex kun for mannen i dette forholdet. 

Dere gnåler i vei om at han skal avslutte forholdet heller enn å "være utro" (hva nå enn det betyr i et ikke-seksuelt forhold).

Men ikke et pip om at hun skal avslutte forholdet heller enn å stenge ned sexlivet?

Hvorfor ikke?

Kanskje du kan spørre denne "mannen" din? 😄

Skrevet

Dere gnåler i vei om at han skal avslutte forholdet heller enn å "være utro" (hva nå enn det betyr i et ikke-seksuelt forhold).

Men ikke et pip om at hun skal avslutte forholdet heller enn å stenge ned sexlivet?

Hvorfor ikke?

Hvorfor skal  hun avslutte forholdet? Fordi mannen ikke får sex når det passer han. 
Kvinner er den som avslutter oftest, så skal jo ikke se bort i fra ar ts til slutt blir singel om han fortsetter å presse. 

Denne "mannen" min forstår ikke logikken din i at hun skal avslutte fordi mannen føler seg forsmådd for han får ikke det han mener han har krav på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Min mann ser ikke på kvinner som et objekt som skal tilfredsstille hans behov. Han er en skikkelig mann som også er opptatt av at vi begge skal like å ha sex, han kunne aldri tenke seg å ha sex med kvinner som ikke vil. Mange voldtektsmenn der ute, og det er pga holdninger der man tror at kvinner er til for å tilfredsstille enn mann. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal  hun avslutte forholdet? Fordi mannen ikke får sex når det passer han. 
Kvinner er den som avslutter oftest, så skal jo ikke se bort i fra ar ts til slutt blir singel om han fortsetter å presse. 

Denne "mannen" min forstår ikke logikken din i at hun skal avslutte fordi mannen føler seg forsmådd for han får ikke det han mener han har krav på. 

Hvis hun kan stenge ned sexlivet uten å avslutte forholdet, så kan da selvfølgelig han som svar kose seg med andre uten å avslutte forholdet?

Hva er det du innbiller deg? At hun har mer krav på enerett på ham enn han har på friheten til å ha et sexliv? 😂

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

2 månder er barnemat. Jeg har ikke hatt sex på 3 år å det var ikke noe tennende for meg. Før det var det kanskje 2 år til. Igjen ikke tennende. Faktisk har jeg ikke en eneste gang i livet hatt sex å tenkt nå er jeg tilfredsstilt. Ikke en. 

Er kvinne da. Men virkelig 2 månder? 

Anonymkode: 01c95...8af

Da er du nok aseksuell. Jeg er kvinne i midten av 40 åra og kan vel nesten kalles delvis nymfoman. Jeg MÅ få mine behov dekket ellers blir jeg frustrert og humørsyk! Helst annenhver dag. Men maser ikke på mannen. Og det skjer naturlig uten planlegging. Men ikke normalt å gå ukesvis uten i et forhold. Om ikke begge er aseksuelle. 

Anonymkode: a36f8...8c3

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun kan stenge ned sexlivet uten å avslutte forholdet, så kan da selvfølgelig han som svar kose seg med andre uten å avslutte forholdet?

Hva er det du innbiller deg? At hun har mer krav på enerett på ham enn han har på friheten til å ha et sexliv? 😂

Da gjør du det, så ser du hvordan det går. Anbefales👍🏻

Slutt å prat med henne også, bringer sikkert sexlivet på topp igjen. Bruk beskyttelse da, sånb at du ikke sitter med unger overalt. 
Gleder meg til å høre om den lange køen som venter på menn i 40-50 årene av kvinner som bare vil ligge litt😂

Og vet du den med minst lyst må faktisk være den som bestemmer hvor ofte, for normale menn vil ikke ha sex med kvinner som ikke ønsker sex. Fleste menn er heldigvis ikke voldtektsmenn, de ønsker et samtykke 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er du nok aseksuell. Jeg er kvinne i midten av 40 åra og kan vel nesten kalles delvis nymfoman. Jeg MÅ få mine behov dekket ellers blir jeg frustrert og humørsyk! Helst annenhver dag. Men maser ikke på mannen. Og det skjer naturlig uten planlegging. Men ikke normalt å gå ukesvis uten i et forhold. Om ikke begge er aseksuelle. 

Anonymkode: a36f8...8c3

Sp din normal er det som er normalt, og andres seksualitet er avviket? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da gjør du det, så ser du hvordan det går. Anbefales👍🏻

Slutt å prat med henne også, bringer sikkert sexlivet på topp igjen. Bruk beskyttelse da, sånb at du ikke sitter med unger overalt. 
Gleder meg til å høre om den lange køen som venter på menn i 40-50 årene av kvinner som bare vil ligge litt😂

Og vet du den med minst lyst må faktisk være den som bestemmer hvor ofte, for normale menn vil ikke ha sex med kvinner som ikke ønsker sex. Fleste menn er heldigvis ikke voldtektsmenn, de ønsker et samtykke 

Hvis hun ikke vil ha sex med ham lenger, så har hun ikke lenger krav på at han avstår fra sex med andre.

Det ville være å ha krav på at han skal leve i sølibat, og det han hun selvfølgelig ikke.

Hvis hun ikke tåler dette får hun avslutte forholdet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da blir han nok fort singel, uansett. 

Anonymkode: 60ab7...f8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da blir han nok fort singel, uansett. 

Anonymkode: 60ab7...f8e

Igjen: Hvorfor det?

Hun valgte jo å fristille ham og fortsette forholdet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis hun ikke vil ha sex med ham lenger, så har hun ikke lenger krav på at han avstår fra sex med andre.

Det ville være å ha krav på at han skal leve i sølibat, og det han hun selvfølgelig ikke.

Hvis hun ikke tåler dette får hun avslutte forholdet.

Det forutsetter at hun vet om at det skjer. Og det er jo et alternativ, at han forteller det. Da er han i det minste ærlig, så kan hun velge.

Men du eier ikke definisjonsmakten for utroskap. Som du ser i tråden er de fleste uenige med deg.

Anonymkode: 40f41...72d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (13 timer siden):

Måten du omtaler behovet ditt på høres veldig avtennende ut. Sex skal være for begges del. Ikke at hun skal hjelpe deg å dekke ditt behov.

En 50 år gammel mann som har behov for JENTER, er avtennende, ja. Uff

Anonymkode: 56cd6...c8a

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...