AnonymBruker Skrevet 17. august #441 Skrevet 17. august ItchyBitchySpider skrev (3 minutter siden): Hadde min mann sagt at han hadde behov for sex med jenter, så ville jeg ha vært permanent avtent. Jeg også, men det er vist vanskelig for menn å forstå. Det er vist straff. Anonymkode: a6c00...646 1 1
sicario Skrevet 17. august #442 Skrevet 17. august ItchyBitchySpider skrev (21 minutter siden): Det er ganske rapey å be partner om seksuelle handlinger når partner ikke er tent/har lyst. Hvorfor gidder noen å ha sex med en partner som man VET ikke har lyst? Rart. Dette har jeg også spurt meg om utallige ganger etter å ha lest her inne. Hvordan i all verden får man seg til å «motta seksuelle handlinger» fra en som gjør det for å være snill, unngå dårlig samvittighet, unngå partner med dårlig humør etc etc. For min del er det en soleklar forutsetning at den jeg har sex med, selv faktisk har lyst på sex. Jeg klarer ikke å se hvilken glede man skulle ha i å motta en runk eller BJ av en som selv ikke vil ha sex. 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #443 Skrevet 17. august Høres ikke ut som hun tenner på deg, ts. Dessverre. Jeg er lei for å si det. Jeg er kvinne på 41 år, som er glad i sex når jeg er i et godt forhold. Om mannen avviste meg kveld etter kveld, men fortsatte å runke, da hadde jeg blitt fryktelig lei meg. Jeg hadde ikke følt meg elsket. Ihvertfall ikke begjært. Men nå er vi begge glad i sex da. Hvis jeg var sammen med en mann som aldri hadde brydd seg stort om det, da hadde det vært mer normalt å ha lav lyst. Ikke at det var noe personlig med meg. Jeg kunne ALDRI funnet på å få mannen min til å tilfredsstille meg når han ikke hadde lyst. Det hadde føltes ut som et overgrep. Jeg hadde blitt direkte avtent av hele situasjonen rimelig kjapt. Nå gjør jeg research da, og har vært veldig påpasselig med å kun bli sammen med menn med sammenfallende interesser. Høy sexlyst er én av de. Reiselyst. Matlyst. Musikklyst. Koselyst. Livslyst. Hvis musikk er viktig for meg er det ganske dødfødt å bli sammen med noen som verken liker eller bryr seg om det. Om det er viktig for meg å reise å oppleve verden er det ganske idiotisk å bli sammen med en mann som ikke vil lenger enn til ring 3. Om du er en mann som liker sex så må du bli sammen med en kvinne som også dyrker sex, og så må du PLEIE DEN RELASJONEN. Anonymkode: 92215...c21 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #444 Skrevet 23. august Maleficenta skrev (På 17.8.2026 den 8.47): Nei men kvinner er nå ofte bedre på dette enn menn da. Kvinner liker i større grad å sminke seg å være litt ordentlig Er det dette du tror norske kvinner gjør innenfor huset fire vegger…? 😂😂😂 Anonymkode: 3e53e...9a5 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #445 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2026 den 14.14): Er du drittsekk, tenner kvinner på deg. Rettet det for deg. Anonymkode: 3e53e...9a5
Maleficenta Skrevet 23. august #446 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det dette du tror norske kvinner gjør innenfor huset fire vegger…? 😂😂😂 Anonymkode: 3e53e...9a5 Nei men generelt sett tar kvinner bedre vare på seg selv enn menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå