Maleficenta Skrevet 2 timer siden #61 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er dette noe menn flest er enige i, eller er det kvinners synsing som har blitt akseptert som en vedtatt sannhet? Jeg har lest utallige innlegg fra kvinner her inne og på Reddit hvor de sier at "når jeg fikk barn så var jeg ferdig med sex". Du mener altså at disse kvinnene juger og at det egentlig er mannens oppførsel som er grunnen til at de velger å leve som ei nonne? Anonymkode: efbc8...fd9 Glemte å svare på første avsnitt. Ok hva om den du er i forhold med blir alvorlig kreftsyk og ikke er istand til å ha sex fordi vedkommende er så dårlig, om sex er eneste grunnen til p være i forhold, mener du det er greit å forlate den som er syk, fordi man ikke får sex? 1
Strigiformes Skrevet 2 timer siden #62 Skrevet 2 timer siden Maleficenta skrev (Akkurat nå): Men hvem bestemmer hva som er urimelig hyppighet? Den som vil et par ganger i uka eller den som vil hver dag? Å forvente sex hver dag synes jeg er urimelig. De færreste mennesker har det tror jeg. Jeg vil oppfordre ts til parterapi. Forhåpentligvis kan de komme fram til en løsning der. Vil hun ikke i terapi så får ts vurdere videre hva slags liv ts ønsker å leve. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #63 Skrevet 2 timer siden Strigiformes skrev (2 minutter siden): Hyppighet er ikke uvesentlig om hyppigheten er urimelig. Noen mennesker vil ha sex hver dag, noen et par ganger i uka osv... Det er ofte slik at mangel på sex kan gjøre noe med selvfølelsen, og det er lov å lure. Dette er et tema som for mange mennesker ikke er lett å snakke om. Av ganske så naturlige årsaker vil jeg si. Jeg vil råde ts til å tenke seg godt om, evt foreslå parterapi. Er det ingen forslag til løsning så kan dette bli veldig vanskelig. Dette gikk rett over hodet ditt. Det har ikke noe å si om du synes det er rimelig eller ikke, for det er kona til TS som har fasiten på det i deres forhold. Selvsagt forstår jeg TS er i en vanskelig situasjon og jeg har full forståelse for at det er både frustrerende og vanskelig med knute på tråden slik han beskriver, men det hjelper ikke å diskutere med kg om det er rimelig eller ikke all den tid det er kona han må prate med. Han må tørre å være ærlig, tørre å ta de vanskelige samtalene og tørre å gå dersom han ikke klarer å leve med svarene han får. Anonymkode: 05ff9...47c 2 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #64 Skrevet 2 timer siden Strigiformes skrev (2 minutter siden): Å forvente sex hver dag synes jeg er urimelig. De færreste mennesker har det tror jeg. Jeg vil oppfordre ts til parterapi. Forhåpentligvis kan de komme fram til en løsning der. Vil hun ikke i terapi så får ts vurdere videre hva slags liv ts ønsker å leve. Men om kona ikke ønsker mer enn sex en gang i måneden så er det ganske urimelig å tvinge henne til mer kun fordi mannen har behov for ukentlig sex. Det burde ikke være en seier at den ene parten i ett forhold får den andre til å tvinge seg selv til oftere sex. Selvsagt ønsker man gjerne at den andre skal ha mer lyst, men med mindre hun selv ønsker å ha mer lyst og vil jobbe for det så tror jeg man noen ganger bare må akseptere at det er greit at noen ikke har så mye lyst som det du selv har. Anonymkode: 05ff9...47c 1 2
Strigiformes Skrevet 2 timer siden #65 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette gikk rett over hodet ditt. Det har ikke noe å si om du synes det er rimelig eller ikke, for det er kona til TS som har fasiten på det i deres forhold. Selvsagt forstår jeg TS er i en vanskelig situasjon og jeg har full forståelse for at det er både frustrerende og vanskelig med knute på tråden slik han beskriver, men det hjelper ikke å diskutere med kg om det er rimelig eller ikke all den tid det er kona han må prate med. Han må tørre å være ærlig, tørre å ta de vanskelige samtalene og tørre å gå dersom han ikke klarer å leve med svarene han får. Anonymkode: 05ff9...47c Virker ikke helt som du leser hva jeg faktisk skriver... Parterapi... 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #66 Skrevet 2 timer siden Hva skal hun dele eller fortelle? Om sin onanering? Jeg deler eller forteller ikke om det til min mann, det er egensex. Jeg kan svare ja om han spør meg om jeg har onanert. Ingen menn har heller delt til meg om sin runking, og det hadde vært rart om de gjorde det. Når du vet hva som stopper henne i å ha sex (barna i hus) bør du jo respektere det og heller skape andre muligheter/slå til når de ikke er der. (Og dere har anledning. Også hun.) Å ha sex med tenåringer i hus var et problem her også. De var jo pokker meg bestandig våkne, og minst en var alltid hjemme. Om aldri så stille fikk vi også klar beskjed om at de hørte, så verken jeg eller mannen ble gira på det. Men vi leide hotellrom, dro på hytta, campet og så videre. Det er nok ikke så kult for tenåringer å høre at foreldrene har sex, og vi var tydeligvis ikke sååå stille som vi trodde. Jeg er heller ingen sexservice for mannen. Jeg runker ham ikke som en tjeneste når jeg ikke er kåt selv, eller for at han skal få en utløsning mens jeg ikke blir tilfredsstilt. Da er det mer ok for ham å ta en runk enn å be meg om å gjøre det. Sex oss to mellom skal være noe vi begge har glede av. Det blir litt "Jeg er sulten, kan du lage mat til meg?"- tafatt å be en ukåt runke deg. Enda verre "Vi er begge sulten, men kan du lage mat til kun meg? Du trenger ikke!" Hvilket jeg fort hadde følt at slikt var. Jeg hadde jo fort blitt kåt av det, og så var mannen tilfredsstilt, mens jeg måtte klare meg uten. Nei vi fant andre løsninger. Reiser bort. Det er jo fordelen med at barna er blitt store, at man kan det. Mannen dro det i gang først. Overrasket meg med å ha bestilt hotellrom i byen (10 min hjemmefra.), med fylt badekar med roseblader, tapas og vin og massasjeolje. Det ble sex for å si det slik. Etter et deilig varmt bad, massasje og deilig mat. Anonymkode: ad131...e0f 2 2
Strigiformes Skrevet 2 timer siden #67 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men om kona ikke ønsker mer enn sex en gang i måneden så er det ganske urimelig å tvinge henne til mer kun fordi mannen har behov for ukentlig sex. Det burde ikke være en seier at den ene parten i ett forhold får den andre til å tvinge seg selv til oftere sex. Selvsagt ønsker man gjerne at den andre skal ha mer lyst, men med mindre hun selv ønsker å ha mer lyst og vil jobbe for det så tror jeg man noen ganger bare må akseptere at det er greit at noen ikke har så mye lyst som det du selv har. Anonymkode: 05ff9...47c Jeg har ikke lest noe om tvang her... Det kan være årsaker til evt manglende lyst. Klarer man å finne årsakene så kan det hende lysten øker. PARTERAPI 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #68 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skal hun dele eller fortelle? Om sin onanering? Jeg deler eller forteller ikke om det til min mann, det er egensex. Jeg kan svare ja om han spør meg om jeg har onanert. Ingen menn har heller delt til meg om sin runking, og det hadde vært rart om de gjorde det. Når du vet hva som stopper henne i å ha sex (barna i hus) bør du jo respektere det og heller skape andre muligheter/slå til når de ikke er der. (Og dere har anledning. Også hun.) Å ha sex med tenåringer i hus var et problem her også. De var jo pokker meg bestandig våkne, og minst en var alltid hjemme. Om aldri så stille fikk vi også klar beskjed om at de hørte, så verken jeg eller mannen ble gira på det. Men vi leide hotellrom, dro på hytta, campet og så videre. Det er nok ikke så kult for tenåringer å høre at foreldrene har sex, og vi var tydeligvis ikke sååå stille som vi trodde. Jeg er heller ingen sexservice for mannen. Jeg runker ham ikke som en tjeneste når jeg ikke er kåt selv, eller for at han skal få en utløsning mens jeg ikke blir tilfredsstilt. Da er det mer ok for ham å ta en runk enn å be meg om å gjøre det. Sex oss to mellom skal være noe vi begge har glede av. Det blir litt "Jeg er sulten, kan du lage mat til meg?"- tafatt å be en ukåt runke deg. Enda verre "Vi er begge sulten, men kan du lage mat til kun meg? Du trenger ikke!" Hvilket jeg fort hadde følt at slikt var. Jeg hadde jo fort blitt kåt av det, og så var mannen tilfredsstilt, mens jeg måtte klare meg uten. Nei vi fant andre løsninger. Reiser bort. Det er jo fordelen med at barna er blitt store, at man kan det. Mannen dro det i gang først. Overrasket meg med å ha bestilt hotellrom i byen (10 min hjemmefra.), med fylt badekar med roseblader, tapas og vin og massasjeolje. Det ble sex for å si det slik. Etter et deilig varmt bad, massasje og deilig mat. Anonymkode: ad131...e0f Vanvittig bra innlegg, og helt enig med deg. Sex med tenåring i hus er ikke gøy, jeg sliter selv med dette. Plutselig har vi besøk av andre tenåringer også som kommer hjem på kveldstid. Være litt romantisk, gi oppmerksomhet, vise at det er deg jeg vil ha, ikke kun utløsningen så kommer man langt i et forhold. Anonymkode: a6c00...646 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #69 Skrevet 2 timer siden Strigiformes skrev (1 time siden): Anonymkode: 493df...221
Thyra Skrevet 2 timer siden #70 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hele poenget med å være i et forhold er å pule. Grunnen til at folk giftet seg i gamle dager var for å kunne ha "lovlig" sex uten å bli uglesett av storsamfunnet. Sexløse og apatiske kvinner som er i forhold med staute og virile menn med høy lyst, og som nekter mannen å få utløp for disse lystene, er psykiske mishandlere. Det er helt greit at du ikke har lyst til å pule, men da kan du i alle fall la mannen få utfolde seg med andre kvinner. Breaking the Waves" av Lars von Trier er en god film om denne problematikken. Ei dame er gift med en mann som blir lam fra livet og ned etter en arbeidsulykke. Siden mannen elsker sin kone og ikke lenger klarer å tilfredsstille henne, får hun lov til å bli pult av fremmede menn. Dersom alle disse aseksuelle kvinnene elsket sine menn like mye som denne mannen elsket sin kone, så ville ikke denne problemstillingen ha eksistert! Anonymkode: efbc8...fd9 Psykiske mishandler faktisk! Fordi de ikke orker regelmessig ulystbetont sex?!? Ingen vet hvordan sexlysten og evnen blir om noen år. Men påstanden jeg kommenterte var at om en mann klarer å tilfredsstille seg selv så har han ikke bruk for jenter. Det tolket jeg som at han mente at det eneste kvinner er interessante som, er sexpartnere. Ikke som livspartner, ikke som venner... Kvinner som ikke vil gi deg sex eller kvinner som du ikke finner tiltrekkende er fullstendig uinteressante på alle områder. Mulig jeg misforsto. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #71 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann som har bikket 50, men lysten er ikke borte. Min kone og jeg har oss svært sjelden, av forskjellige årsaker. En av årsakene er at hun ikke klarer å ha seg når ungene er i samme hus, selv om de sover eller gamer. Da blir det sjelden tid, og om det er tid er ikke alltid lysten hennes på plass. Vi har også aktiviteter å finne på, så alene kan det hende vi er. Da benytter både jeg og henne muligheten for oss selv. Utfordringen min er at hun ikke vil verken dele eller fortelle. Dette er kanskje helt vanlig. Jeg for min del, i mangel på kvinnelig kos, har behov som må dekkes på ett eller annet vis. Når vi ikke har sex og hun ikke vil hjelpe meg eller bidra på noe vis, blir frustrasjonen høy. Hvis jeg spør om hjelp en kveld (jeg lager ikke mye lyd), er det blankt nei og kanskje en melding om at det er det eneste jeg tenker på. Jeg er kanskje til og med syk… Skal innrømme at frustrasjonen gjør at jeg er litt frimodig innimellom, men ikke ute av kontroll eller sykt. Kanskje bare for å øke spenningen litt. Jeg er litt sånn at jeg begynner å tenke: « hvis en mann klarer å tilfredsstille seg selv seksuelt, har man da behov for jenter?» Er dette helt vanlig? Er som sagt veldig frustrert for tiden… Anonymkode: 493df...221 Du fremstår så sinnsykt usjarmerende at jeg hadde ikke villet ha meg med deg, æsj. Det er bare «meg meg meg» «hun må tilfredsstille meg». Så utrolig glad jeg ikke har en sånn mann, ikke rart hun ikke vil ha sex. Anonymkode: b5f2f...b69 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #72 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Å ta en håndjager er som å drikke pappvin; å pule er som å nyte et stort glass med amarone. Det er ikke akkurat noen høydare å måtte drikke Gato Negro hver dag i flere år... Anonymkode: efbc8...fd9 Han vil at kona skal runke han. For når han ber henne om hjelpe til regner jeg med han mener det og ikke at han skal bruke kona som en fleshlight…. Ergo runke han. Har han hender klarer han det selv hvis hun ikke vil. Anonymkode: 13055...c5b
Maleficenta Skrevet 2 timer siden #73 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han vil at kona skal runke han. For når han ber henne om hjelpe til regner jeg med han mener det og ikke at han skal bruke kona som en fleshlight…. Ergo runke han. Har han hender klarer han det selv hvis hun ikke vil. Anonymkode: 13055...c5b Ja hvem vet...
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #74 Skrevet 2 timer siden Hei. Jeg er visst ts. Ser det tar litt av i emnetråden nå… Først og femst, tusen takk for engasjement. Dette bidrar til gode diskusjoner og svar på spørsmål, samtidig som vi får vist hvordan vi som mennesker tenker forskjellig. Noen har lest og forstått, noen har lest og misforstått og noen har nok ikke lest i det hele tatt og så har kanskje til og med jeg ordlagt meg litt uforståelig. Min kone og jeg elsker hverandre. Hun vil ha sex med meg og hater meg ikke. Vi er bare litt forskjellige når det gjelder hvor og når vi har mulighet. Når det som denne gangen ikke har vært mulig på en stund, så ønsker jeg at hun skal ønske… jeg presser ikke, selv om jeg spør innimellom. Det er ikke slik at jeg maser hull i hodet på henne hver dag. For noen er tydeligvis sex utrolig hellig. Det skal de få lov å synes. Jeg for min del, synes det er en helt naturlig ting i hverdagen. Så når jeg spør henne om en hjelpende hånd innimellom, så er dette for meg så å si likestilt med at jeg masserer føttene hennes etter en lang dag på jobb. Slik er vi forskjellige og det er bare fint. Skulle vi alle vært like, hadde det vært en utrolig kjedelig verden. Anonymkode: 493df...221 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #75 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...når jeg spør henne om en hjelpende hånd innimellom, så er dette for meg så å si likestilt med at jeg masserer føttene hennes etter en lang dag på jobb. Anonymkode: 493df...221 Det relevante spørsmålet er om disse to tingene er likestilt for henne. Anonymkode: 60ab7...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #76 Skrevet 2 timer siden katties skrev (1 time siden): Jeg tror at dette (6 ganger årlig når det skal funke fint å ha det) definerer i seksualpsykologi som "null sex" hvis dette er gjennomsnittsffekvensen.... Har aldri blitt helt klok på den. Vi har sjeldent sex. 2-3 ganger/langhelger i løpet året er vi bortreist uten unger. Disse 2-3 langhelgene i året har vi masse sex. Det kan altså fint gå 6 mnd uten at sex er på agendaen hos noen av oss. Så har vi 3-4 dager med masse sex igjen. Syntes det er vanskelig å definere det som et «sexløst» forhold. Det føles i hvert fall ikke sexløst når vi har sex. Anonymkode: 5fd9b...c45
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #77 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det relevante spørsmålet er om disse to tingene er likestilt for henne. Anonymkode: 60ab7...f8e Som jeg forklarer det ikke er…. Derav skulle ønske at hun ønsket. Anonymkode: 493df...221
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #78 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Jeg er visst ts. Ser det tar litt av i emnetråden nå… Først og femst, tusen takk for engasjement. Dette bidrar til gode diskusjoner og svar på spørsmål, samtidig som vi får vist hvordan vi som mennesker tenker forskjellig. Noen har lest og forstått, noen har lest og misforstått og noen har nok ikke lest i det hele tatt og så har kanskje til og med jeg ordlagt meg litt uforståelig. Min kone og jeg elsker hverandre. Hun vil ha sex med meg og hater meg ikke. Vi er bare litt forskjellige når det gjelder hvor og når vi har mulighet. Når det som denne gangen ikke har vært mulig på en stund, så ønsker jeg at hun skal ønske… jeg presser ikke, selv om jeg spør innimellom. Det er ikke slik at jeg maser hull i hodet på henne hver dag. For noen er tydeligvis sex utrolig hellig. Det skal de få lov å synes. Jeg for min del, synes det er en helt naturlig ting i hverdagen. Så når jeg spør henne om en hjelpende hånd innimellom, så er dette for meg så å si likestilt med at jeg masserer føttene hennes etter en lang dag på jobb. Slik er vi forskjellige og det er bare fint. Skulle vi alle vært like, hadde det vært en utrolig kjedelig verden. Anonymkode: 493df...221 Vel kona di er tydeligvis slik flere av oss. Så hun kan finne på å si nei til en hjelpende hånd. Det er henne du er gift med , og du må forholde deg til. Ikke alle de du er fornøyd med at er enig med deg . Du kan evt høre om de kan runke deg. Men altså sier kona nei blir det nei. Og forøvrig å dele onanihistorier tror jeg ikke er noe alle gjør. Runk hver dag så tenker jeg du roer ned å være så opptatt av å gå å vente på henne. Og ja sex med tenåringer i hus er skikkelig turn off Anonymkode: 13055...c5b 2
Maleficenta Skrevet 2 timer siden #79 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei. Jeg er visst ts. Ser det tar litt av i emnetråden nå… Først og femst, tusen takk for engasjement. Dette bidrar til gode diskusjoner og svar på spørsmål, samtidig som vi får vist hvordan vi som mennesker tenker forskjellig. Noen har lest og forstått, noen har lest og misforstått og noen har nok ikke lest i det hele tatt og så har kanskje til og med jeg ordlagt meg litt uforståelig. Min kone og jeg elsker hverandre. Hun vil ha sex med meg og hater meg ikke. Vi er bare litt forskjellige når det gjelder hvor og når vi har mulighet. Når det som denne gangen ikke har vært mulig på en stund, så ønsker jeg at hun skal ønske… jeg presser ikke, selv om jeg spør innimellom. Det er ikke slik at jeg maser hull i hodet på henne hver dag. For noen er tydeligvis sex utrolig hellig. Det skal de få lov å synes. Jeg for min del, synes det er en helt naturlig ting i hverdagen. Så når jeg spør henne om en hjelpende hånd innimellom, så er dette for meg så å si likestilt med at jeg masserer føttene hennes etter en lang dag på jobb. Slik er vi forskjellige og det er bare fint. Skulle vi alle vært like, hadde det vært en utrolig kjedelig verden. Anonymkode: 493df...221 Du har ordlagt deg helt på trynet ts 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #80 Skrevet 1 time siden Maleficenta skrev (11 minutter siden): Du har ordlagt deg helt på trynet ts Takk for tilbakemelding Anonymkode: 493df...221
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå