Real Virtuality Skrevet 13 timer siden #121 Skrevet 13 timer siden Epstein er glemt for lengst, så hele det norske folk gleder seg nå til å få Mette som dronning.
Druid Skrevet 11 timer siden #122 Skrevet 11 timer siden Real Virtuality skrev (1 time siden): Epstein er glemt for lengst, så hele det norske folk gleder seg nå til å få Mette som dronning. Hverken Epstein eller Mette Marit sin generelle manglende dømmekraft er glemt, og jeg tror ikke det er ett eneste menneske som egentlig bryr seg om at Mette Marit blir dronning. Den eneste viktige posisjonen nå, er at Krompen blir Konge, og personlig har jeg alltid hatt mer tillit til han enn faren, hvilket kansje er naturlig. 3
blvck Skrevet 10 timer siden #123 Skrevet 10 timer siden Real Virtuality skrev (2 timer siden): Epstein er glemt for lengst, så hele det norske folk gleder seg nå til å få Mette som dronning. Mange har nok glemt det, men det er visst ikke glemt i utlandet: «Norges kong Harald er død - etterlater seg en turbulent tronstrid som følge av kronprinsessens Epstein-forbindelser» https://www.dagbladet.no/nyheter/droyt-og-respektlost/85074872 3
Druid Skrevet 9 timer siden #124 Skrevet 9 timer siden blvck skrev (1 time siden): Mange har nok glemt det, men det er visst ikke glemt i utlandet: «Norges kong Harald er død - etterlater seg en turbulent tronstrid som følge av kronprinsessens Epstein-forbindelser» https://www.dagbladet.no/nyheter/droyt-og-respektlost/85074872 Jeg er ikke sikker på hva som jeg har mest problem med : at det er The Guardian som har denne typen useriøs overskrift, at Dagbladet ikke klarer oversette engelsk, eller at noen som helst redaktør fant ut at dette var en mennesklig akseptabel saksfremstilling i tilknyttning til ett dødsfall av en tredjepart. 2 3
blvck Skrevet 9 timer siden #125 Skrevet 9 timer siden Druid skrev (25 minutter siden): Jeg er ikke sikker på hva som jeg har mest problem med : at det er The Guardian som har denne typen useriøs overskrift, at Dagbladet ikke klarer oversette engelsk, eller at noen som helst redaktør fant ut at dette var en mennesklig akseptabel saksfremstilling i tilknyttning til ett dødsfall av en tredjepart. Sant, sant 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå