Gå til innhold

Valentines ventehjørne


Valentine

Anbefalte innlegg

Nei, den jordmora vil ingen av dere ha! Hun var rett og slett frekk, og kunne ikke å snakke med blivende foreldre i alle fall. Men opplevelsen av å få se :babysmokk: var jo uansett så stor, at den overskygget hennes sure og bitre vesen.

Sensommerbruden: Jeg har hele tiden hatt magefølelse på gutt, men etter UL bikket det over til jentefølelse, uten at jeg kan si hvorfor.. Håper legen vil ta en titt!

Nå logger jeg meg ut snart. Resten av uken blir preget av familiebesøk og familiefest (og ikke minst kaker ;) ), så jeg vil ønske dere en super himmelsprett i morgen, og dersom jeg ikke rekker innom før; en knakende god helg.

Kos dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

At sånne folk får være jordmor! :overrasket::forvirret:

Så spennende at du snart får vite kjønnet! :hoppe:

Jeg klarer nesten ikke vente!

Kose deg imorgen med friiiii, er det ikke deilig?? :-D

Og ha en super helg hvis vi ikke snakkes før! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

De magesmertene dine høres ut som kynnere!

Ellers får jeg bare ønske deg en riktig fin fest i dag (spis litt kake for meg også!), lykke til med besøket og legetimen på fredag.

Og takk for vibber! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei du! :vinke:

Nå har det vært stille her et par dager!

Hvordan gikk det hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Hei igjen!

Epica, miiip, Little me, Godjenta79, Sensommerbruden, Epona, Cr@sh og Missbumblebee: tusen takk for mange hilsner og tanker. Det er utrolig hyggelig å komme inn i dagboken igjen og oppdage at dere er innom og at dere lurer på hvor jeg ble av. Haugevis med :klem::klem: og :klappe: til dere alle! Dere er supersøte :kyss:

Først av alt; jeg har det bare bra :) Selv om jeg har vært borte fra forumet i det som føles som en evighet, er det ingen grunn til bekymring. Det er bare en følge av mange omstendigheter: Forige helg hadde jeg slekt boende rundt meg hele tiden, og jeg fikk aldri anledning til å sette meg med med pc'en. Uka som har gått har vært preget av MEGET intens aktivitet på jobben, og det har vært ulike avtaler hver eneste kveld. Når jeg har kommet hjem har jeg rett og slett sovnet øyeblikkelig og sugd til meg all søvn jeg har klart :sove: Har vært dødstrøtt og følt meg fullstendig utslitt :Gjesp: Siden torsdag har jeg vært bortreist uten tilgang til nett, men nå er jeg endelig hjemme igjen, og har ingen planer for kvelden og dagen morgen. Utrolig deilig :hoppe:

Det gikk bare fint hos legen. Jeg fikk beskjed om å fortsette som før med stoffskiftemedisiner og heller hvile meg mer. Han sa at det var farligere for ungen dersom stoffskiftet ble for høyt enn for lavt, så jeg får heller passe på meg selv litt mer og ikke la jobben ta helt av. Han ba meg også ta det mer med ro når jeg fortalte om disse "sting"-lignende smertene i magen når jeg går. Vi tok masse prøver av lever og galleblære og jeg vet ikke hva for sikkerhets skyld, men enn så lenge må jeg nok bare gå sakte :forvirret: Jeg var jo også veldig klar for å få vite kjønn, men akkurat denne dagen var selvsagt UL-apparatet ikke tilgjengelig, så jeg fikk ikke engang tittet :sur::frustrert: Det er visst ikke meningen jeg skal få vite kjønnet, så vi får bare vente i spenning på hvem :babysmokk: er. Ellers var visst ungen litt over snitt i størrelse, og selv om det var tidlig tippet legen en fødselsvekt på rundt 3700. Blir spennende å følge med videre.

Ellers gikk familieselskapet for over en uke siden veldig fint. Jeg var også på en større fest sammen med mange jeg ikke har sett på lenge nå i helgen, og jeg har oppdaget et par ting:

  • magen er ikke lenger en privat sfære. "Alle", både kjente og ukjente, har lov til å ta på den og kommentere den
  • Alle har lov til å kommentere hvordan en gravid ser ut, og vekt er plutselig noe man kan spørre en dame om
  • "Erfarne" damer tror plutselig det er interessant for andre gravide å høre om alle slags fødselsopplevelser, både bra og dårlige :overrasket:
  • Det er med ett helt vanlig at folk kommenterer hva og hvor mye en dame (i dette tilfellet altså meg..) spiser. Dette kan gjerne også diskuteres i fellesskap med flere
  • Mange gutter viser seg plutselig å være fantastiske gentlemen som tilbyr seg å bære den minste ting + spretter opp og tilbyr sitteplassen sin. Dette gjelder både kjente og ukjente (På flyplassen i helga ble jeg skjøvet fremover i køen av alle mulige fremmede enda jeg ikke ønsket det i det hele tatt.) Blir smigret, men flau av slik omtanke, jeg :rodme:

Dette har vært litt rart å venne seg til, men jeg innser at slik er det bare. Samtidig har jeg fått så mange komplimenter i disse to sammenhengene at jeg rent blir flau. Jeg ser visst veldig godt ut, og har fått masse komplimenter for fin mage og et fresht utseende. Og jeg som har grudd meg slik til disse festene og følt meg så klumpete og rar i klærne :sjenert: Veldig hyggelig å oppleve så mye positiv tilbakemelding.

Nå skal jeg rundt og se hvordan det går med dere andre :klem:

Endret av Valentine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...