Gå til innhold

Valentines ventehjørne


Valentine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Epona

Heihei! :vinke:

Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! :flagg::)

Klem fra Epona & Knøttet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little me

Gooood helg!!! :klem:

Koser meg masse med baby selv om dagen jeg. Niesa mi som blei født på mandag er bare helt fantastisk!!! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk for alle hilsner i forbindelse med både 17. mai og helg :klem:

Utrolig hyggelig av dere å stikke innom for å hilse på, og det til og med når jeg er så fraværende fra forum som jeg har vært denne uken. Tusen takk igjen, det varmer alltid :smilyblomst:

Uken som har gått har bare vært så travel, både privat og på jobb. Jeg føler jeg har løpt rundt meg selv og bare stresset. Det har vært avtaler av ulike slag hver eneste dag, og når jeg endelig har vært ferdig med alle gjøremål om kvelden har jeg ikke orket annet enn å stupe i seng. Har flere ganger tenkt på dere her inne, og hatt lyst til å forte meg inn på KG bare en bitteliten tur for å skrive bare litt i dagboken, men har hatt for mye annet å gjøre. Jeg har også vært plaget med en voldsom tretthet i det siste og vil bare sove :sove: Jeg har lavt stoffskifte, og tror nok det er dette som er litt i ulage. Skal til lege på fredag, så da får jeg snakke litt med ham om det og ta nødvendige blodprøver. Vet jo at man skal følge litt ekstra med stoffskiftet når man går gravid. Inntil da, får jeg bare prøve å ta det med ro når jeg kan.

Har gledet meg til i dag, for i dag har jeg ingen planer. Samboeren er på jobb, så jeg har huset for meg selv også. Nå har jeg bare tenkt på meg selv. Har kuret håret og stelt kroppen og hatt på selvbruning :sminkedokke: Deilig å føle man har god tid til seg selv!!

Tenk nå er jeg 22+6 :hoppe: Dette går så fort fremover. Jeg skulle nesten ønske tiden gikk litt saktere så jeg fikk nyte og forberede litt mer, men, men. Neste lørdag kjører vi til Sverige for å se på utstyr, og da særlig vogn. Har reservert en vogn på dette katti-stedet, og dersom vi tar den sparer vi nesten 2000 i forhold til prisen her :overrasket: Er fremdeles veldig usikker på hva som er best å velge, men vi skal i alle fall kikke på utvalget.

I magen er det forøvrig et himla liv. Det er nesten kontinuerlig hopping og styring der inne. Samboeren har ingen problem med å kjenne bevegelsene lenger, og det er morsomt :hjerter: Det er så fint å kunne dele opplevelsen.

Ellers blir neste uke også travel. Det skal være et større familieselskap på onsdag, og i den forbindelse strømmer slektningene til Oslo. Og når de først kommer, sier de alle:"Jeg tok noen ekstra dager fri når jeg først skulle ta turen, jeg. Regner med det går greit?!" Det betyr at vi kommer til å ha folk (i alle fall 3)boende hos oss fra tirsdag til søndag. Jeg er ganske gjestfri av meg, og synes selvsagt det er hyggelig med besøk, men av og til kan det bli litt mye og litt lenge.. :sjenert: Jeg vil jo ikke være kjip, og sier ja, men innerst inne kjenner jeg at jeg har så mye i hodet at jeg helst skulle vært foruten en slik uke med folk boende her. Jeg kjenner at jeg trenger tid for meg selv til å tenke og planlegge. Føler at tiden går, og at jeg aldri får satt meg skikkelig ned og gått gjennom hva som faktisk må gjøres og hva som må handles fremover. Uff, nå ser jeg at jeg virker litt egoistisk. Det er jo tross alt slekt det handler om, men det er bare slik jeg tenker av og til :rodme:

Nei, nå skal jeg ta meg en runde og se hvordan det går med dere alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg synes slett ikke du virker egoistisk! Jeg føler ikke at jeg har hatt spesielt god tid til å fordøye inntrykk, planlegge og gjennomføre innkjøp osv, og dette ekspressvangerskapet ditt har jo gått mye fortere!

Godt å høre at du har kost deg og tatt det med ro i dag.

Fint å dele sparking og mageaktivitet med mannen! :hjerter:

:klem: og håper den kommende uka ikke bli alt for slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vi er akkurat like langt på vei vi to! 22+6 her og. Og med en veldig aktiv krabat i magen, gjør faktisk litt vont når han sparker skikkelig til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du er egoistisk!!! Prøv å slapp av mest mulig, mens du har besøk, så ordner det seg nok... Skjønner at det er vanskelig å si nei, sliter med det sjøl jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Du må huske å ta vare på deg selv... Kroppen er jo inne i en tid med vanvittige forandringer!!! :)

Kjempekoselig at sambo'n din får kost seg litt med den aktive spiren han og. :klem:

Håper formen din blir bedre, og at du får hvilt ordentlig ut!! :kose:

Endret av Little me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Godjenta79

SYnes heller ikke du er egoistisk, har det akkurat slik selv også. Jeg bor ganske langt unna der jeg kommer fra, så når familien min kommer blir de gjerne ei ukes tid og sånn. Veldig koselig når de kommer, men veldig godt når de reiser igjen også. Blir sliten av å ha besøk jeg, og jeg er ikke gravid en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vi er akkurat like langt på vei vi to! 22+6 her og. Og med en veldig aktiv krabat i magen, gjør faktisk litt vont når han sparker skikkelig til!

:hoppe: Så hyggelig med besøk, Liv! Jeg skal jammen lese litt inne hos deg ved første anledning. Morsomt å følge med noen med samme termin.

Takk til dere for støtteærkleringer, Miip, iss og Godjenta! Man føler seg så fort kjip når man ikke kun kjenner glede ved familiebesøk. Jeg gleder meg selvsagt til å se dem, men jeg vet at det blir godt når de drar også. Dessuten er disse søsknene mine litt dårlige på å hjelpe til med innkjøp og slikt. De bare forventer på en måte at jeg har ordnet med mat og vin, og tilbyr seg heller ikke å betale. Det er ikke det at jeg synes de nødvendigvis skal betale når de er på besøk, men i og med at de har invitert seg selv, skulle jeg ønske de var såpass høflige at de tilbød seg det, eller hadde med en blomst eller noe :sjenert: De er en god del yngre enn meg, så de tenker bare ikke over det. Det har vel med modenhet å gjøre, pluss at jeg er storesøster, så de er vant med at jeg ordner for dem :forvirret:

*MissS*: Jeg hadde virkelig en deilig dag i går. Bare slappet av og koste meg. Fikk fin brunfarge på beina etter selvbruningen, og det gjør alltid så godt! Jeg blir glad av mine egne brune bein :ler: (men det er jo ingen som ser likevel nå når det regner slik :frustrert: )

Little Me: Ja, jeg skal nok ta vare på meg selv. Jeg prøver å legge få planer fremover slik at jeg unngår stress, men kan ta ting litt slik de kommer og slik at jeg hele tiden kan ta hensyn til formen. :klem:

Jeg må forresten fortelle at jeg var på kleshandel på lørdag. Jeg er nok litt motsatt av mange jenter, jeg hater nemlig å handle klær. Jeg har en vanlig slank kropp, så det er ikke det at jeg ikke finner noe, jeg synes bare det er ultrakjedelig. Og det blir jo ikke akkurat bedre når man står i prøverommet og føler seg som et telt uansett hva man har på seg :roll: Hrmpf. Hadde jeg vært rik ville jeg ansatt en som var i samme størrelse som meg, og som kunne gå i butikker og både prøve og handle for meg ;) Vel, så rik er jeg ikke, og lørdag var jeg altså på handlerunde. Og utrolig nok fant jeg flere plagg jeg ble strålende fornøyd med :hoppe: Jentene i butikken var superhjelpsomme og sprang rundt og hentet plagg til meg, og det hjalp godt. Nå har jeg endelig noe ok å ta på meg på pappas bursdagsfest på onsdag.

Hovedproblemet med klærne er at alt som er fint har åpen rygg. Jeg fant flere fine topper og kjoler som kunne vært aktuelle, men det aller meste har litt utringing i ryggen og jeg har fått så stygg rygg nå under svangerskapet :sur: Føler meg så ufresh, og vil ikke vise den frem. Finner ingen middel som virker, så dette er skikkelig hat :frustrert: Gode råd mottas med takk!

Nå skal jeg gå å finne gullsandaler til antrekket mitt på onsdag :overrasket: Jeg tror nemlig det kan bli litt tøft. Får se hva jeg finner.

Ha en fin ettermiddag søte jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Åååå, jeg gleder meg sånn til å shoppe igjen!!! :hjerter:

:ler:

Kanskje du kan si til søsknene dine det du skriver her? Som du sier er det ikke sikkert de har tenkt på det, storesøstre har en tendens til å skjemme bort yngre søsken (snakker av egen erfaring her). Det bare blir sånn, liksom... Men avhengig av hvor gamle de er da. Jeg synes i alle fall det var veldig godt da jeg fikk satt ord på ting i fht min lillesøster og fikk oss litt ut av de gamle rollene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...