Gå til innhold

Valentines ventehjørne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så deilig med en superromantisk mann som ordner med middag, blomst og snakker til magen!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man kan jo bli forelsket av mindre!

Jeg har sagt til ham at han må benytte anledningen nå til å spandere middager ute på meg, for nå som jeg ikke drikker vin er jeg jo ganske så billig i drift :ler:

Gjest Godjenta79
Skrevet

Romantiske mannen din!!!! Kjempesøt!

Gjest miiip
Skrevet

:hjerte: For en bra mann du har! :hjerte:

Håper at du får stressa litt ned og at det blir mindre vondt i magen. Det er viktig å ta seg tid til å nyte å være gravid (og lade opp til å nyte å være mamma! :hjerter:).

:klem:

Skrevet

Åh... koselig med romantikk i heimen! :hjerte:

Håper lørdagen er bra! :klem:

Skrevet (endret)

Han er bare supersøt :hjerte:

I dag har vi nytt solen i parken. Jeg plasserte meg i skyggen under et tre. Ble litt vel varmt, men deilig likevel :briller: I morgen blir det biltur til en strand sammen med samboeren, broren min og hans familie. Kan ikke få sagt nok hvor deilig jeg synes det er med sol og sommer!

Når det gjelder magen, så har den vært helt fin siden torsdag. Jeg har virkelig prøvd å slappe av, og det ser faktisk ut til å hjelpe. I dag gikk vi en lengre tur, og jeg kjente ikke smertene i det hele tatt. Jeg må nok passe på å ta det med ro og ikke stresse slik fremover også.

Nå har jeg kjøpt meg et par blader og skal kose meg på sofaen til jeg sovner.

Tata!

(PS Hyggelig å se deg her igjen miip :vinke: )

Endret av Valentine
Skrevet

Kos deg med blader... Hvilke skal du lese?

*litt vel nysgjerrig bare*

Skrevet
Kos deg med blader... Hvilke skal du lese?

*litt vel nysgjerrig bare*

Lov å være nysgjerrig :klem: !

Litt flaut kanskje, men jeg kjøpte tre forskjellige gravide-blader i går :sjenert: Jeg køpte det norske bladet Gravid i tillegg til et svensk og et dansk. Kanskje litt tullete, men innimellom får jeg det for meg at jeg har gjort litt lite rett i starten og at jeg må lese meg opp på alt jeg kan lese meg opp på. Jeg hopper foreløpig over sidene om fødsel da ;)

Veldig hyggelig at du stikker innom for å følge med miip! Du er hjertelig velkommen selv om det ikke skjer så mye spennende her for tiden.

I dag har vært en deilig dag. Vi har ligget ved en strand hele dagen, men jeg hadde med meg parasoll og satt i grunn godt plantet under den det meste av tiden :briller: Håper været fortsetter slik!!

Skrevet
Jeg hopper foreløpig over sidene om fødsel da  ;)

Hi, hi! :ler:

Den vet jeg alt om! Gravid er forøvrig et veldig bra blad, synes hvertfall jeg. Men fødselen er jeg ikke helt klar for å lese om. (Men jeg har jo bladene liggende, så jeg kan jo lese meg opp på det senere, når jeg begynner å tenke så langt. ;) )

Gjest Little me
Skrevet

Godt at du koser deg og får slappet av!!! Det er sikkert :babysmokk: også fornøyd med!!! :)

Sove godt i natt da!!! :klem:

Skrevet
:vinke: Ja været har jo bare vært nyyyyyydelig i det siste da!
Gjest gjesta
Skrevet

:hoppe: for 25 uker!

Skal dere på ny UL? ;) DUmt h*n er så sjenert ;)

Åja blad... Må se på Narvesen.

Kjipt at gravid-bladet kun kommer ut annenhver mnd.

Håper du har en kos dag i sola! :klem:

Skrevet

Leser "Gravid" selv... Jeg unte meg ikke det i forrige svangerskap - så denne gangen har jeg bestilt 3 nr. Sikkert moro å lese svenske og danske blader også... Anbefales det ulike ting fra land til land kanskje?

Håper du har en bra dag... :briller2:

Skrevet (endret)

Sensommerbruden: Ja, Gravid er faktisk et ok blad. Særlig liker jeg at de har artikler som passer for far også. Artikler som er litt humoristiske og som passer for de litt nervøse førstegangspappaene. Fødselen leser jeg om når det nærmer seg jeg også ;)

Little me: :vinke: Jeg har slappet masse av de siste dagene. og sover godt om natten så nå føler jeg meg i storform. Men uansett om jeg er i form eller ikke så springer :babysmokk: maraton på maraton i magen og jammen tror jeg det ommøbleres litt der inne mellom slagene også :ler: Virker ikke som den er spesielt sliten..

iss: :vinke: Været de siste dagene skal jeg ikke klage på! Man kjenner jo bare hvor energien bobler når solen er fremme noen dager og man kan gå i lettere klær. Deilig deilig deilig!!

Epica: Glad du hoppet i går, men du kan hoppe en ekstra gang, for i går var det plutselig 26 uker!! :hoppe::hoppe: Jeg skal til lege neste uke, og da skal han se om han finner kjønnet med UL, men han sa at nå begynner det å bli så sent at vi skal ha litt flaks om vi finner kjønnet. Jeg krysser fingrene for at den lille ikke krysser beina ;)

Cr@sh: De danske og svenske bladene er på mange måter like det norske, men samtidig er det jo intervjuer med og artikler om andre personer, og andre motebilder og slikt, så jeg koste meg i alle fall med alle tre bladene. Håper du har en strålende dag også :klem:

I går satte vi oss på et utested i solen rett etter jobb, og var ikke hjemme før nesten midnatt :overrasket: Det var så deilig å sitte ute så lenge i sommerklær uten å fryse :briller2: Det manglet bare et glass hvitvin i hånden, så hadde det virkelig vært perfekt ;)

I dag blir det bakgårdsgrilling med flere venner etter jobb. Man må jo bare nyte solen så godt man kan! Det er meldt regn på onsdag etter hva jeg kan se :sur: , så det gjelder å få med seg mest mulig før solen forsvinner.

Jeg skal til legen neste uke, og da skal jeg be om sykemelding slik at jeg bare trenger å jobbe 80% fremover... tror jeg. Føler meg så sytete på en måte ved ikke å skulle jobbe fullt, men jeg merker at en full dag på jobben er utrolig slitsomt, og siden både lege og JM har sagt at jeg bør stresse ned er det kanskje lurt :sjenert: Jeg har gått for tidlig hver dag de siste 14 dagene, men nå har jeg brukt nesten all den oppsparte flexitiden min, og det synes jeg jo heller ikke er riktig. Får vel bare manne meg opp. Det skader i alle fall ikke å spørre.

Endret av Valentine
Gjest Little me
Skrevet

Høres lurt av deg å be om sykemelding... :kose:

Du har ikke bare deg selv å tenke på lenger, men også en liten fotballsparker som virker svært så aktiv. :)

:babysmokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...