Gå til innhold

Valentines ventehjørne


Valentine

Anbefalte innlegg

Gjest Epona

Mange rare uskrevne regler i forhold til gravide ja! :ler: Ikke alle er like festlige for hovedpersonen..

Godt å "se" deg igjen, og at alt er flott med deg og knøttet i magen og mannen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: I dag er det 25 uker!! Dette raser jo fremover!

Mange rare uskrevne regler i forhold til gravide ja! :ler: Ikke alle er like festlige for hovedpersonen..

Godt å "se" deg igjen, og at alt er flott med deg og knøttet i magen og mannen! :)

Ja, det er mye merkelig å forholde seg til. Man må bare innse at intimsfæren er kraftig skrenket inn :ler:

Så flott at alt er bra med deg og den lille i magen... :hoppe:

Koselig å lese oppdateringen din...

:vinke:

Takk for besøk :klem: !

Håper du får en flotters mandag!

:klem:

Jeg har ikke gjort annet enn å sove lenge, sløvet og slappet av i dag, så jeg må vel kunne kalle det en bra dag ;) Det er så lenge siden jeg hadde tid til en slik fullstendig avslappingsdag, at jeg kjenner jeg nyter det skikkelig. :klem: til deg også!

Nå må du ta godt vare på deg selv framover da. :klem:

:)

Det skal jeg nok :klem: . Jeg får en veldig travel dag på jobb i morgen også, men så roer det seg veldig, og jeg tror resten av sommeren skal bli rolig og grei. Har i grunn få planer fremover, og det passer meg godt.

Så koselig å høre at du har det bra, håper du får en fin dag :)

Ja, til nå har dagen vært upåklagelig :) Deilig å slappe av!

Samboeren er ferdig på jobb klokken 17, og da skal vi kjøre oss en tur til et eller annet sted hvor det er fint å gå tur fra. Jeg kjenner jeg trenger å røre meg litt, og samboeren verker etter å få prøvd ut speilreflekskameraet han kjøpte for litt siden. Da har han noe å leke med på turen så jeg kan gå rolig i mitt tempo uten at han blir utålmodig :ler: Jeg må virkelig gå sakte periodevis nå. Av og til kan jeg få vondt i magen bare jeg skal fra ene enden av leiligheten til den andre :overrasket: Men jeg er ikke nervøs altså. Jeg er mer irritert over at tempoet mitt er så redusert :sur:

Skal til jordmor på torsdag, så skal snakke med henne også om disse magesmertene, men jeg regner ikke med hun kan si annet enn at jeg bare må ta det med ro.

Er det forresten noen som vet hva som har skjedd med Vinga??? Hun og alt om henne er plutselig borte :forvirra: Hun hadde termin samme dag som meg, så jeg fulgte litt med der inne, og plutselig var hun bare vekk uten et spor..? Merkelig.

Nei, nå skal jeg ut på balkongen og nyte sola litt. Må også kose litt med papegøya som sitter og masser veldig på å bli klødd nå. Den blir så utrolig utålmodig når jeg sitter foran pc'en. Akkurat nå dytter den meg i kinnet og drar meg i øret for at jeg skal oppdage den og kose med den :ler: Skikkelig raring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little me

Oi, detta raser fremover...

25 uker :hoppe:

Jeg storkoser meg med niesa mi om dagen jeg, 3 uker i dag faktisk!! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Så fint å høre fra deg igjen og at du har det bra. 25 uker, tenk på det - tiden går fort her inne skal jeg si deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 25 uker!

Godt å høre at alt er bra, og at du har fått mye hyggelige tilbakemeldinger på magen i det siste!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoppe: for 25 uker!!

Blir nok godt å komme seg til jordmor på torsdag, å få et betryggende svar på magesmertene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjenta79

titt tei!

Stikker innom og ønsker deg ei strålende helg. Skal på båttur i helga, og det er meldt 28 grader og strålende sol - passer meg utmerket!

Håper alt er bare bra med magen, deg og mannen. Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, på side 2, fysj!!!!  :overrasket:

*trekker deg opp*

:ler::ler: Takker Little me! Jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv når jeg er så treig med å oppdatere dagboken min.. :sjenert: Høres så bra ut å ha en liten niese å låne! De er jo så herlige når de er så små. Bor hun rett i nærheten slik at du får truffet henne ofte?

Tusen takk alle sammen for masse hilsner siden sist! Jeg blir alltid så glad og rørt over at dere følger med her inne :klem:

Missbumblebee: Når været er så deilig og jeg ikke har andre planer enn avslapping kan det bare bli en super helg :briller2: Håper du får en strålende helg også :vinke:

Godjenta79: Åååhh, så deilig det hørtes ut med båttur!! Vi kommer nok til å henge i en park eller på en strand. Ikke dumt det heller, men båttur hørtes virkelig herlig ut. Kos deg masse :klem: !

Sensommerbruden: Ja, det utrolig hyggelig med positiv tilbakemelding. Jeg kjenner at jeg blir mer og mer stolt over magen og skyter den ut i lufta :legrine:

Epica, *MissS* og Cr@sh: Takker for :hoppe: Det raser virkelig avgårde nå, og jeg føler at jeg ikke klarer å henge helt med. Kjenner jeg vil holde tilbake tiden litt slik at jeg kan nyte mer, men dagene bare flyr avgårde.

Som jeg skrev forige gang synes jeg det har vært litt for mye både på jobb og privat de siste ukene. Tiden går veldig fort, fortere enn jeg ønsker, og jeg føler ikke jeg har tid til å nyte svangerskapet. I går var jeg hos jordmor og nevnte disse ubehagelige "stingene" jeg har i magen. Det minner om kynnere når jeg leser om det, men problemet er at de varer så utrolig lenge. De to siste dagene har jeg fått smertene når jeg har gått fra jobb og de har ikke gitt seg igjen før etter at jeg har sovnet for natten. JM kunne ikke si noe om hva det var, men mente at jeg nok stresset for mye og at jeg måtte ta det mer med ro :fy_fy: Hun sa også at dersom det ble mye mer plagsomt kunne jeg kontakte sykehuset. Jeg synes ikke det er så ille enda, men nå SKAL jeg stresse ned. Jeg har ikke en eneste plan for helgen, og fremover blir det rolig på jobb. Jeg skal også passe på å sove mer :sove: Håper dette vil gjøre at disse stingene forsvinner, for det er rimelig plagsomt. Det sies jo at man bør trene som gravid, gå lange turer om ikke annet, men jeg får vondt i magen bare jeg går til søplekassa :sur: , så det blir ikke rare treningen jeg klarer så lenge ikke magen føles bedre :forvirret:

Samboeren min er så søt, for han blir bekymret for meg og koser masse med meg :kose: Han sier også at nå MÅ jeg ta det mer med ro. Han har forresten begynt å snakke til magen :hjerter: Han klapper på den og sier morsomme ting. Jeg blir så rørt og glad av det for det er nok en ting jeg ikke hadde trodd han kom til å gjøre. Han er jo ikke akkurat den som sto i første rekke når lysten til å få barn ble delt ut :ler: , så jeg blir utrolig glad når jeg ser at han stadig blir mer engasjert.

Ellers var det greit nok å være hos JM, men hun tilførte igrunn lite nytt. Det hun kunne si hadde jeg allerede funnet ut her inne. :klappe: for KG. Det er et fantastisk sted å få god informasjon! Jeg skjønte nesten ikke vitsen med å være hos JM jeg.. :sjenert: Uansett hva vi snakket om sa hun bare at det burde jeg ta opp med legen min. Jaja, kanskje hun blir viktigere etterhvert...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Åååå... så koselig å høre at samboeren din blir mer og mer engasjert... :klem:

Dette er sånt som virkelig kan få et forhold til å blomstre ennå mer. :)

Jeg kan se niesa mi hver dag om jeg vil, :babysmokk: bor 8 min unna med bil :hoppe:

Men nå må du ta vare på deg selv, liker ikke at du ikke har det helt bra... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er du heldig Little me. Jeg har en niese jeg også, men hun bodde svært langt unna frem til hun var 5 år, så jeg fikk aldri fulgt henne som baby. Kos deg masse med henne, de vokser fort!

Jeg kom på at jeg glemte å fortelle om søøøøte samboeren min som inviterte meg ut på middag forige uke :hjerter: Han sendte meg mail på joben om at jeg var invitert på date. Han hentet meg på jobben og kjørte innom en blomsterbutikk der han kjøpte en blomst jeg kunne ha i håret :overrasket: (slikt har han aldri gjort før..). Han hadde reservert bord på restaurant Victor som er superbra og kjemperomantisk (i alle fall har vi alltid likt oss der). Jammen inviterte han på 5-retters middag :hjerter_rundt: Det ble en superkoselig kveld. Vi pratet og koste oss skikkelig. Deilig å gjøre noe så hyggelig sammen. Vi spiser egentlig relativt ofte ute, men det blir mye mer spesielt når det er litt stivere og jeg blir mer formelt invitert. Jeg ble jo rent forelsket igjen :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...