Missbumblebee Skrevet 20. juni 2006 #261 Skrevet 20. juni 2006 Lenge siden jeg har vært innom nå.... Tida bare flyr altså! Håper UL imorgen blir fin, og at den lille der inne ikke er så sjenert nå. Ha en strålende fin kveld!!
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #264 Skrevet 21. juni 2006 spent spent speeeent!!! Vaaaalentiiiine!!! Å, jeg HÅPER dere fikk vite kjønn!!
Valentine Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #268 Skrevet 22. juni 2006 Endelig har jeg mulighet til å sette meg ned med KG igjen!! Det har vært noen veldig travle dager på jobb, diverse avtaler eter jobb og når jeg har kommet hjem om kvelden har jeg ikke orket annet enn å Og først av alt; til dere alle som følger med selv om jeg ikke er her. Det gjør meg alltid så glad! Godt å høre at det er flere som lengter etter ferie Synes ofte juli er en grei måned å jobbe jeg, for da får jeg gjort unna en god del siden det er så stille ellers. Det er jeg enig i. Jeg jobber i staten og da er det en time kortere arbeidstid hver dag om sommeren. Jeg bruker som regel å verve meg selv til å jobbe i juli, og da fungerer jeg også for sjefen min, noe som betyr at jeg også får hans lønn for denne perioden. Helt greit med korte arbeidsdager og mer i lønn I år skal jeg ha en uke fri i juli og et par i august, og så er det jo ut i permisjon fra september, så det er ikke så mye jobbing igjen nå. miip: Ja, denne niesen min er utrolig søt Hun har ikke hatt så lett start på livet stakkar, men nå ser alt ut til å gå bedre, og hun jubler når hun vet hun får komme på besøk til samboeren min og meg. Det er så hyggelig. Men godjenta79, miip, Epica, Missbumblebee, Mireya og iss: Til det dere alle spør om; UL. Jeg skulle dit egentlig i går, men vi fikk utsatt det til i dag, så jeg var hos legen først nå i ettermiddag. Han lette lenge og vel med apparatet, og resultatet var.. (Er dere spente..? ) ....akkurat det samme som før !! valgte å sovne akkurat når vi satte i gang, og sovestillingen innebar rumpa godt sammenkrøket innover Vi, må nok bare innse at dette er en skikkelig skøyer som liker å holde på hemmeligheter. Og en halv time etter at jeg kom ut fra legen var den selvsagt i full vigør og spant rundt der inne igjen For en type. Legen sa at han fikk glimt av noe som kunne være en guttetiss, men han ville ikke satt penger på det. Han ville heller ikke kjøpt annet enn unisex-klær til den lille heller. Jaja. Jeg får bare tenke som så at det er greit å ha noe å se frem til også Videre viste kontrollen at jeg hadde litt eggehvite i urinen. Legen vil derfor at jeg skal stikke innom med urinprøve en gang i uka fremover. Han sa at det ikke var noen grunn til bekymring, men ville følge med, og det er jo helt greit for meg. Han kjente også på beina mine, og sa at jeg nok begynner å få litt ekstra væske i kroppen (han mente jeg kunne ha en 2-3 liter mer enn normalt nå). Det kan derfor være at jeg vil ende opp med å få ganske hoven kropp etterhvert. Enn så lenge går det greit, men jeg bør ha beina opp mye. Jeg fikk også 20% sykemelding siden jeg er så mye trøtt. Jeg er egentlig litt imot slik sykemelding.... eller ....ikke at jeg er imot at man skal sykemelde seg, men jeg oppdaget i dag at systemet er litt firkantet. Jeg har behov for å gå hjem litt tidligere noen dager i uka, men det utgjør ikke 20%. Legen kan ikke sykemelde meg mindre enn 20%, og han sa at Trygdekontoret ikke ser blidt på at man jobber i de 20 prosentene man egentlig er sykemeldt. Jeg MÅ altså sykemelde meg mer enn jeg strengt tatt trenger... :klø: Jeg trenger nok å være borte 20% etterhvert, men det er nå ett litt merkelig system.. Vel, da får jeg presset meg til å stresse ned, og det trenger jeg sikkert, så det er nok uansett sunt Nei, nå skal jeg ta meg en runde i dagbøkene deres, jenter. Jeg må jo følge med dere også
Susan Sto Helit Skrevet 22. juni 2006 #269 Skrevet 22. juni 2006 En liten luring dette knøttet deres altså! Ja, ja... Da blir det vel nøytrale klær i begynnelsen, og så får du shoppe masse klær etter at den lille er født! Synd systemet er firkantet! Men det hørtes deilig ut å kunne stresse litt ned!
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #270 Skrevet 23. juni 2006 Er det muuulig?! Jaja, ser ut som det kaaanskje er en gutt da.. Men blir vel bare gjetting! .... Dette blir jo ekstra spennende for dere når du skal føde! Kortere arb.dager og mer lønn ja.. Ikke dumt! Får håpe kroppen ikke hovner opp formye! Ha en kjempefin helg vennen!
Missbumblebee Skrevet 23. juni 2006 #271 Skrevet 23. juni 2006 Liten skøyer dere også har ja! Hehe, jeg er til tider veeeeeldig nysgjerrig, mens andre ganger kan jeg godt vente helt til fødselen med å få vite hvem som bor der inne.. Rare greier det der. Det er jo strengt tatt ikke så veldig mange alternativer som kan komme ut, det er stort sett enten jente eller gutt! Hehe. Ha en super st.hans da!
Gjest miiip Skrevet 26. juni 2006 #272 Skrevet 26. juni 2006 Håper du klarer å nyte de ekstra timene du får til å passe på deg selv og stresse ned! (Med sykemeldinga.) Enig i at det er et firkantet system, men det får vi ikke gjort så mye med. Har du hatt en fin helg?
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #273 Skrevet 26. juni 2006 Hihi... måtte flirer litt av den luringen som ikke har lyst til å vise seg fram... Men du får trøste deg med at det blir enten eller... haha.. Greit å bli fulgt opp med urinprøver da... Og du... prøv å slappe av litt nå som du har fått en liten sykemelding da...
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #274 Skrevet 27. juni 2006 For en tøysebaby! Håper du har det bra, Valentine!
Gjest Little me Skrevet 27. juni 2006 #275 Skrevet 27. juni 2006 Heyyyyy!!!! Må humre godt av den lille skøyeren i magen din... Godt at du får god oppfølgning av legen din!!!
Gjest Godjenta79 Skrevet 28. juni 2006 #277 Skrevet 28. juni 2006 Dumt at du ikke fikk stilt nysgjerrigheten din - du har nok en liten skøyer i magen Ta vare på deg selv i sommervarmen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå