Gjest Godjenta79 Skrevet 30. juni 2006 #281 Skrevet 30. juni 2006 Titter innom og ønsker deg en god helg
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 #283 Skrevet 6. juli 2006 Har du tatt helt sommerferie eller? Vi lurer på hvordan det går med deg, vet du.
Valentine Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #285 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hei igjen alle sammen!!! Nå skulle jeg gjerne kunnet fortelle at jeg har vært på lang, deilig sommerferie og at det er derfor jeg har vært borte så lenge, men den gang ei Etter at jeg gått ned til 80%, er dagene så korte at jeg føler de flyr avgårde. Vi er dessuten færre på avdelingen min (til tider bare jeg), så det er mye å gjøre. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å så mye som titte litt innom KG mens jeg har vært på jobb disse ukene. Hjemme har pc'en ligget nede for telling, så jeg har vært helt avskjært fra KG-dagbøkene Men nå ser det ut til at alt er i orden med pc'en Ellers er bare bra, og jeg stresser ikke på jobben altså. Jeg har det travelt, men slik behagelig travelt om dere forstår. Slik travelt som gjør at dagene går fort, men som ikke gjør at jeg sliter meg ut. Jeg har i grunn vært ganske flink til å ikke stresse meg opp, og til å føle på signalene fra kroppen. myyye, og kjenner at det trengs. Jeg starter i dag på uke 30! Kjenner virkelig at det går fort nå Når det gjelder formen er jeg som nevnt ganske trøtt på ettermiddagene, men jeg er ikke mer hoven enn tidligere i beina (tror jeg). Jeg har totalt gått opp 6.5 kg, og tror det stort sett er på magen (og puppene da ) I magen er det mye liv og røre, og det er ingen problem å se utenpå magen at det er full fart der inne Vi har også innfunnet oss med at det forblir en spennende hemmelighet om den lille er en eller Men til Sensommerbruden, Epica, Missbumblebee, miiip, Cr@sh, Epona, Little Me, Godjenta79: Dere er toppers !! Store til dere alle og takk for hilsner! Nå gleder jeg meg til å lese i dagbøkene deres om hvordan dere har det Endret 10. juli 2006 av Valentine
Susan Sto Helit Skrevet 11. juli 2006 #287 Skrevet 11. juli 2006 Hyggelig at alt er bra, og at du har følelsen av at dagene på jobb er korte!
Missbumblebee Skrevet 11. juli 2006 #288 Skrevet 11. juli 2006 Heia! Nå har jeg lurt fælt på hvor du har vært, så det var godt å få en oppdatering! Godt å høre at du klarer deg fint på jobben selv med mye å gjøre. Stress er jo bare farlig så lenge man ikke takler det, så å ha mye å gjøre kan være godt det også til tider. Grattis med 30 uker!! Tenk, nå er du godt inne i tredje trimester, og har bare 10 små uker igjen! Ha en strålende fin dag!
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #289 Skrevet 11. juli 2006 Godt å ha deg tilbake vennen! for uke 30!!!! langt på vei nå!! Så spennende at dere ikke vet kjønnet enda da! ... Og godt at formen er fin. Er også litt trøttere men glad jeg slipper kvalmen! 6,5 kg er jo ingenting! Jeg har gått opp 9 allerede... Men trengte nok de kiloene. Hva er planene for uka da?
Gjest Epona Skrevet 12. juli 2006 #290 Skrevet 12. juli 2006 Kjekt å se deg her igjen! Grattis med 30 uker!! Har dere alt dere trenger av babyutstyr nå eller? Tenk at det er bare 10 uker igjen til termin!!
Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 #292 Skrevet 13. juli 2006 Hellu vennen, og takk for koselig hilsen i boka mi.. Ja, det røyner på nå... Om ikke lenge er vi mamma'er... til deg
Gjest Little me Skrevet 23. juli 2006 #296 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Da er jeg hjemme fra ferie igjen! Godt å se at alt står bra til med dere Endret 23. juli 2006 av Little me
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 #299 Skrevet 26. juli 2006 Skulle bare innom med en stor sommer- jeg, før jeg tar noen ukers "KG-ferie".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå