Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen som aner hvor kort Therese er siden alle er så opphengt i at hun er så liten?

Alle domerne og sånt kommenterer det jo stadig vekk.

Kommer det at Ellen har trekt seg til å spille inn på noen av gangene en sendes hjem? Hvis ikke vil jo enten de norske jentene bare være to stk til finalen, eller få en fotoshoot mindre enn de andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

kira ble jo sendt hjem til tross for at ellen trakk seg frivillig i samme episode.... kanskje de har en slik overraskelsesutstemming snart da, slik de hadde i am. top model, alle måtte pakke sakene sine... for å dra til london!!

Gjest Gjest
Skrevet

Det var jeg som krev at Therese tror hun er noe...

Selvfølgeli må man tro man er noe ved å delta på et slikt program, er ikke det det dreier seg om ... Jeg mener at hun tror hun er noe på en negativ måte, ved å virke innbilsk, og det tror jeg ikke er positivt i bransjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgeli må man tro man er noe ved å delta på et slikt program, er ikke det det dreier seg om ... Jeg mener at hun tror hun er noe på en negativ måte, ved å virke innbilsk, og det tror jeg ikke er positivt i bransjen.

Jeg er helt uenig. Selvsikker ja, men ikke innbilsk. Hva har hun sagt eller gjort som får deg til å syns det?

Skrevet

jeg har bare sett en episode, så jeg har ikke stort innblikk i dama, men fra det jeg så på mandag så synes jeg ikke hun sto frem som innbilsk.

og tror ikke det er feil å være selvopptatt, selvsentrert og innbilsk i den bransjen. hvis du ser på de andre modellene, de store, er ikke de det?

jeg tror oppfattelsen av at det å være innbilsk ligger mye i janteloven, og janteloven er faktisk ganske sterk i norge, ikke like sterk mange andre steder, så jeg vet ikke om det er noe problem jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har fulgt med på Top Model og har ikke inntrykk av at Therese er innbilsk. Syns hun virker som en kjempefin jente jeg og hun er helt klart min favoritt!!

Skrevet

:overrasket:

Jenta er nå kjempeskjønn synes jeg - og hun virker veldig sympatisk.

Skjønner ikke vitsen med å komme med sånne meldinger om mennesker man overhodet ikke kjenner jeg! Hun er helt klart min favoritt og jeg håper inderlig hun går videre selv om hun er lavere enn de andre.

Helt klart min favoritt!

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket:

Jenta er nå kjempeskjønn synes jeg - og hun virker veldig sympatisk.

Skjønner ikke vitsen med å komme med sånne meldinger om mennesker man overhodet ikke kjenner jeg! Hun er helt klart min favoritt og jeg håper inderlig hun går videre selv om hun er lavere enn de andre.

Helt klart min favoritt!

Neivel... Men det er greit å skrive om Helene, og hvor elendig hun var som modell, og at hun var så sjenert slik flere har skrevet i denne tråden? Er ikke det å rakke ned på andre?

JEG synes ikke noe om Therese, og det har ingen ting med jantelov å gjøre. Jeg bare liker henne ikke, men jeg misliker henne ikke heller. heier på Mira, jeg!

Gjest Gjest
Skrevet
Camilla vant konkurransen. ;-)

Kira er nok faktisk en av de jeg håper går ut kjapt. Hun ser ut til å være der for å få reklamere for sminke, at hun er flink til å sminke (tydligvis delte meninger om det ja) og at hun har egen hjemmeside om hvordan man skal sminke seg. Jeg tror sminke er det mest utbredte ordet i vokabularet hennes :-P

I tillegg har jeg ikke så mye til overs for Ellen, men det er nok mest pga. all den englishen hun all the tajm skal putte inn, lissom.

Mener du hele greia? en danske altså? Hyggelig å si det,da :overrasket: Tenkt deg om før du poster,a!!

Skrevet
Neivel... Men det er greit å skrive om Helene, og hvor elendig hun var som modell, og at hun var så sjenert slik flere har skrevet i denne tråden? Er ikke det å rakke ned på andre?

JEG synes ikke noe om Therese, og det har ingen ting med jantelov å gjøre. Jeg bare liker henne ikke, men jeg misliker henne ikke heller. heier på Mira, jeg!

Jeg har ikke skrevet noe om Helene jeg - og synes ikke det er bedre at det blir skrevet dårlige ting om henne. Men Therese er nok bedre egnet enn Helene synes jeg. Helene var jo så beskjeden, og det er jammen ikke lett å være det i en slik bransje da!

Skrevet

Enig med Heidi. Therese er min favoritt også :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Therese har det beste modellansiktet der, så får vi bare se om høyden feller henne eller ikke...

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Eva fra Americas next top model var vel ikke så veldig høy hun heller, var hun det da? :klø:

Endret av Heidi76
Skrevet

Jo, Eva tror jeg var ganske høy.

Gjest gjest1
Skrevet

Fikk ikke hun også pes for at hun var så lav og den laveste av deltagerne da??

Skrevet

Eva fikk vel høre at hun var lav et par ganger hun også tror jeg.

Skrevet
Mener du hele greia? en danske altså? Hyggelig å si det,da :overrasket: Tenkt deg om før du poster,a!!

Øh, hæ?

Skrevet

men hvor er denne hjemmesiden til sminke-Kira?

Gjest Catwoman
Skrevet

Eva er 168 cm. Så ikke så veldig høy.

Skrevet
Eva er 168 cm. Så ikke så veldig høy.

Der kan du se!

Da er det håp for Therese også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...