Sofia Skrevet 21. mars 2006 #62 Skrevet 21. mars 2006 Er ikke dette Ellen? http://www.madebymade.no/interoptik/ :klø: ← Jeg det må det da være! Forøvrig så var det vel greitt at Helene ble stemt ut igår. Hun hadde vel strengt tatt ingenting der å gjøre. Iår tror jeg ikke det blir norsk vinner, ingen av de jentene som er "topp-model-materiale"... spør dere meg!!
MiniMjau Skrevet 21. mars 2006 #63 Skrevet 21. mars 2006 ..fordi det finnes plus-size modeller også? ← Joda, det finnes det, men ikke i DETTE tv-showet(ettersom alle plus-size jentene har blitt stemt ut i alle showene...)
MiniMjau Skrevet 21. mars 2006 #64 Skrevet 21. mars 2006 Jeg synes det var synd at hun ble stemt ut, hun gjorde seg på bilder, men stakkars så sjenert og forknytt hun var(ble framstilt på tv som det ihvertfall..) Hadde ikke Kira(rødtoppen) en webside med sminketips? eller er det noe jeg har drømt om... ?
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #65 Skrevet 21. mars 2006 Jeg det må det da være! Forøvrig så var det vel greitt at Helene ble stemt ut igår. Hun hadde vel strengt tatt ingenting der å gjøre. Iår tror jeg ikke det blir norsk vinner, ingen av de jentene som er "topp-model-materiale"... spør dere meg!! ← Enig.. Helene var så stille og sjenert at jeg fikk helt spader av å se på. Hvem i alle dager har valgt ut hårfargene? Kira ser ut som..vel, det ser ikke bra ut. Mira har fått en særdeles uflatterende farge som bare fremhever rødlige toner i huden. Akk.. Og hva var forresten greia med at bare 6 stykker fikk være med på motevisning, inkludert hun som ble stemt ut..? virket veldig rart.
Jens Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #66 Skrevet 21. mars 2006 Helene hadde aldri fått en eneste jobb med den fremtredenen der.
gladidag Skrevet 21. mars 2006 #67 Skrevet 21. mars 2006 "Interact"sier nå bare jeg.... thanks MAN! Blir flau av Ellen jeg.. Men men det er jo underholdningsverdi i hun..
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #68 Skrevet 21. mars 2006 "Interact"sier nå bare jeg.... thanks MAN! Blir flau av Ellen jeg.. Men men det er jo underholdningsverdi i hun.. ← Ja ikke snakk! Lurer på om hun hører selv hvor dumt det høres ut.
Charmina Skrevet 21. mars 2006 #69 Skrevet 21. mars 2006 Det virker på meg som om deltakerne kommer mye bedre overens enn i de to tidligere konkuransene. Disse jentene ser jo ut til å bry seg litt om hverandre. Min favoritt er klart hun lyse frisøren som jeg akkurat nå ikke kommer på navnet til.Så spørs det om høyden avgjør da. Men tror vel kanskje ikke på norsk seier for 3 gang...........
Lealaus Skrevet 21. mars 2006 #70 Skrevet 21. mars 2006 Helene hadde aldri fått en eneste jobb med den fremtredenen der. ← Ikke? Hun er jo faktisk en av dem som ble plukket ut av Armani himself og fikk gå motevisning for ham. Denne motevisningen hadde ingenting med konkurransen å gjøre, det var også derfor hun fikk gå den.
Jens Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #71 Skrevet 21. mars 2006 De kommer nok til å angre når de møter henne............
Lealaus Skrevet 22. mars 2006 #72 Skrevet 22. mars 2006 De kommer nok til å angre når de møter henne............ ← De har jo allerede møtt henne, hun var jo der til klesprøving og lignende. Er det henne du misliker, eller er det rett og slett alle av oss som er litt mer stille og mindre utagerende du ikke liker? Du virker så fiendtlig innstilt.
Lealaus Skrevet 22. mars 2006 #73 Skrevet 22. mars 2006 Joda, det finnes det, men ikke i DETTE tv-showet(ettersom alle plus-size jentene har blitt stemt ut i alle showene...) ← Om du hadde fulgt med på USA's next top model så kom deres plus size-model ganske så langt. Hun vant vel bl.a. en konkurranse der de skulle løpe opp x-antall etasjer og så ta bilder etterpå. Om jeg ikke husker helt feil, da. I dette showet er det heldigvis kompetente dommere, og ikke publikum på jakt etter skjønnhetsidealer, som bestemmer.
Jens Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #74 Skrevet 22. mars 2006 De har jo allerede møtt henne, hun var jo der til klesprøving og lignende. Er det henne du misliker, eller er det rett og slett alle av oss som er litt mer stille og mindre utagerende du ikke liker? Du virker så fiendtlig innstilt. ← Jeg mener bare hun gir ett så utrolig dårlig førsteinntrykk, att jeg tviler på att noen ville ha booket henne. I denne bransjen er det å kunne selge seg nesten like viktig som hvordan bildene er.
Sofia Skrevet 22. mars 2006 #75 Skrevet 22. mars 2006 Jeg mener bare hun gir ett så utrolig dårlig førsteinntrykk, att jeg tviler på att noen ville ha booket henne. I denne bransjen er det å kunne selge seg nesten like viktig som hvordan bildene er. ← Enig! Hun virker utrolig tafatt. Nesten ille å se på henne til tider synes jeg. Lurer på hvor hun kommer fra. Hun har litt lav sosial intelligens virker det som, ikke særlig stor forståelse hverken for klær eller sminke. Ikke noe top-modell emne... etter min mening da...
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #76 Skrevet 22. mars 2006 De har jo allerede møtt henne, hun var jo der til klesprøving og lignende. Er det henne du misliker, eller er det rett og slett alle av oss som er litt mer stille og mindre utagerende du ikke liker? Du virker så fiendtlig innstilt. ← Jeg må si meg enig med Jens her. I en slik bransje så må en skikke seg ut fra mengden, en må kunne selge seg selv og gi et godt førsteinntrykk. Helene er den i gruppen som en ikke helt merker at er der, men som sikkert er en topp jente når en først blir kjent med henne. Hun er sikkert en søt og grei jente (hun ble skikkelig fin med den nye frisyren synes jeg), men som model egner hun seg ikke. Alle har sine begrensninger uten at det betyr at en misliker noen. Noen er for lave til å være model, andre er rett og slett for sjenert.
Lealaus Skrevet 22. mars 2006 #77 Skrevet 22. mars 2006 Poenget mitt her er at Helene allerede fikk en jobb som ikke hadde nevneverdig mye å gjøre med konkurransen. Og at de faktisk møtte henne. Men likevel så blånekter man for at noe sånt ville ha skjedd. Det er jo litt merkelig? Forresten; har man lav sosial intelligens dersom man ikke interesserer seg mye for sminke og moter? O_O
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #78 Skrevet 22. mars 2006 Forresten; har man lav sosial intelligens dersom man ikke interesserer seg mye for sminke og moter? O_O ← Selvsagt ikke. Hvis du har oppfattet noen innlegg slik så går du inn for å misforstå.
Gjest Shadowlyn Skrevet 22. mars 2006 #79 Skrevet 22. mars 2006 Tror ikke Helene har lav sosial intelligens. Heller at hun bare er veldig sjenert.
Floja Felíz Skrevet 22. mars 2006 #80 Skrevet 22. mars 2006 Jeg må si at jeg stiller meg skeptisk til fotografene/bildebehandlerne også. Ingen av disse bildene var egentlig behagelige å se på. ← Enig! Ser gule ut i huden og rett og slett veldig udelikate bilder!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå