Nicky B Skrevet 22. april 2006 #241 Skrevet 22. april 2006 Nå har jeg sett hvem den norske finalisten er! Sjansen for at Norge vinner igjen er vel liten men jeg heier nå likevel på henne!! Må innrømme at etter å ha lest på den danske websiden ser jeg for meg dansk vinner i år... ← Hvor så du det? Jeg har studert bildene på den danske nettsiden, men ikke sett noe spesielt.... Vil vite jeg og!
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #243 Skrevet 22. april 2006 Klarte ikke la være å kikke jeg da...tror det blir en spennende finale, det er tre sterke jenter som står igjen.
Gjest Madeline Skrevet 22. april 2006 #244 Skrevet 22. april 2006 Tråden er ryddet for spoiler. Noen ønsker og beholde spenningen til siste slutt. Dere andre kan heller starte en egen tråd som er merket med "spoiler" . Hannen -mod
Hilde Skrevet 23. april 2006 #245 Skrevet 23. april 2006 (endret) Tråden er rensket for flere innlegg som kunne avsløre vinneren. Newt-mod Endret 24. april 2006 av Newt
Arwen Skrevet 25. april 2006 #246 Skrevet 25. april 2006 Fjernet enda spoiler. Vær så snill og lag en ny tråd og merk den med spoiler hvis dere ønsker å fortelle hvem som vant. Arwen (mod)
blå Skrevet 6. mai 2006 #249 Skrevet 6. mai 2006 Ja, så var det bare å heie på therese da?? Jeg likte hun svenske krølltoppen så godt jeg, og jeg trodde faktisk at hun skulle vinne. Therese har en flott ansikt. de to andre har litt kjedelige ansikt synes jeg. har liksom sett det tusen ganger før. Og det er jo meningen at man skal være litt spesiell som modell syns jeg. Men så er det det med høyden som alle klager på da. Jeg med min 160 cm syns det bare er fint at det er noen lave modeller, men det syns vel ikke modellindustrien. det er vel hun kjedelige svensken som vinner da tenker jeg. "the camera loves her....."
hecuba Skrevet 9. mai 2006 #251 Skrevet 9. mai 2006 For meg har faktisk Therese vært den jeg har heiet på hele tiden. Etter sammenslåingen heier jeg også litt på hun danske. *Har ikke les noen spoiler her, og kommer ikke til å gjøre det heller, så jeg kan fremdeles heie med godt mot*
MiniMjau Skrevet 9. mai 2006 #252 Skrevet 9. mai 2006 Finaleepisoden er ihvertfall sendt i Danmark, så det kan nok finnes spoilere et sted på nettet....
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #253 Skrevet 9. mai 2006 Jeg kikket innom den danske nettsiden for noen uker siden. Men nå har jeg bevisst valgt å la være, for å bevare spenningen. Jeg vet altså ikke hvem som vinner. Men jeg tror faktisk den danske pige vinner. Hun har jo fått oppdrag utenom konkurransen allerede, og de mener hun har et ansikt som er veldig in. Og så er hun en sympatisk jente. Men på programmet igår viste hun plutselig så masse selvtillit. Det er ikke slik at det programmet er tatt opp etter finalen, og at de visste hvem som vant? Den danske pige snakket jo om at hun endelig følte hun var best på noe... Den svenske jenta er kjedelig. Den norske er for lav. Den danske mangler litt intensitet, men kan fint formes inn i motebransjen, og har som sagt en moderne look. Blir iallefall spennende på mandag
Gjest lilletroll i. i Skrevet 9. mai 2006 #254 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ikke TV3 lenger Har man hørt maken til dårlig timing??? Håper jeg kan få lurt noen til å ta opp finalen på mandag, ellers må jeg dra på jobb og se det der
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 10. mai 2006 #255 Skrevet 10. mai 2006 Det er en egen spoiler-tråd her på kvinneguiden! Bla litt bakover, bare..
Gjest ...... Skrevet 10. oktober 2006 #256 Skrevet 10. oktober 2006 GO Cecilie! Er det bondejenta dere prater om eller? :D
Gjest Meep Skrevet 12. oktober 2006 #257 Skrevet 12. oktober 2006 Denne tråden er nok om forrige sesong av top model.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå